סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות לצפייה ישירה

סדרות לצפייה ישירה

“המדרשה” היא סדרת דרמה ואקשן ישראלית ששודרה החל מ-31 באוקטובר 2015 בזכיינית רשת בערוץ 2 ומסוף 2017 ועד סיומה ב-18 בינואר 2018 ברשת 13 במשך 2 עונות ו-25 פרקים. הסדרה מגוללת את הסיפור הבדוי של קורס הכשרה לארגון הביון הישראלי – “המוסד”, ועוסקת בצד האנושי של סוכני המוסד וחוויותיהם האישיות. תוכנית סטירה ישראלית שמשודרת בערוץ 12 וצוחקת על אירועי אקטואליה,פוליטיקה בישראל ובעולם.

הסדרה סמולוויל מספרת את סיפורו של קלארק קנט הצעיר עוד לפני שהפך להיות סופרמן.זוהי העיירה שממנה הוא הגיע שבה דברים מוזרים החלו… הוא מתקבל לעבודה כסניטר בבית החולים שבו אביו, מנהל בית החולים, ואחיותיו, אח… דרמה אודות זוג צעיר אשר עוברים לביתם החדש בניו יורק מבלי לדעת שהדייריו הקודמים כרתו ברית עם השטן כדי שימלא אחר רצונותיהם הכמו… צפייה בתכנים במחשב ללקוחות המנויים לשירות נתמכת רק בדפדפן Chrome. NEXT TV (נקסט טי וי) מיזם טלוויזיה חדשני התפור בדיוק למידות שלך. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

משחק הדיונון (Squid Game) עונה 2 לצפייה ישירה ולהורדה

מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… דייווי מתאוששת מטראומה טרייה ומתחילה את שנת הלימודים בתיכון. ב-23 באוגוסט 2019 יציאה לשידור עונה -3 והעונה ה-4 החלה ב-5 ליוני 2020. המוצא עצמו נפגע מהחלטת בית המשפט מוזמן לפנות בבקשה מתאימה לבית המשפט הפדרלי במחוז הדרומי של ניו יורק בתיק הנ”ל.

הכנסו למדריך שהכנו כאן ותלמדו איך לפתור בעיות בקישורים שלא עובדים באתר סדרות. האח הגדול היא תוכנית ריאטלי ישראלית שמשודרת בערוץ 13 ובתוכנית משתפפים עד 20 משתתפים שסגורים בבית משותף במשך כמה חודשים ועוברים משימות שונות לאורך העונה. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 33 לצפייה ישירה

האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים.

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. בלאדי מורי פרק 3 לצפייה ישירה, בלאדי מורי פרק 3 להורדה, בלאדי מורי 2022 פרק 3 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD ובחינם, הדלפה בלעדית. ניתן להשתמש בקבוצות טלגרם שונות שיש לנו כאן באתר בקישור הבא ,הקבוצות טלגרם הללו מכילות מאות סדרות וסרטים לצפייה ישירה שיכולות לשמש אותכם כתחליף ראוי לאתר סדרות. מצאנו פתרון לאתר סדרות והסרטים טיוי – מה לעשות כשאתר סדרות טי וי לא עובד?

ניב סולטן בתדרוך מודיעיני לקראת העונה החדשה

השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה. המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף. שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. העונה ה-17 של התוכנית עלתה לשידור ב-8 בינואר 2020 בערוץ קשת 12.

ניתן לצפות בתכניות ששודרו שבוע קודם בערוצים התומכים . עקוב אחר העיתונאי המפורסם ביותר של גיבור העל וחוברות הקומיקס בעולם, כאשר הם מתמודדים עם כל הלחץ, הלחצים והמורכבות הנובעים מהיות עובדים הורים בחברה של ימינו. צוריה, זמרת צעירה ויפהפייה, מעורבת בחייה של משפחת בוראן השורשית של בורסה כאשתו של הבן הבכור פרוק וכל סודות המשפחה מתחילים לגלות. מיני סדרה מבית היוצר של “דוקטור הו” על הבלש הפרטי שרלוק הולמס מתוך ספריו הקלאסיים של ארתור קונאן דויל.המיני סדרה (אשר מונה 3 …

עשרות ערוצים חיים ואלפי תכני VOD מהתוכניות המובילות בעולם לצפייה ישירה

צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. 13 סיבות עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה 13 Reasons Why היא סדרת טלוויזיה אמריקאית המבוססת על הרומן “שלוש-עשרה סיבות” מאת ג’יי אשר.

״ששטוס״ (הלחם בסיסים של המילים ״שש״, שמו הראשון של ערוץ הילדים על פי הערוץ בשלט, ו-,טוס״) הוא שעשועון טלוויזיה תחרותי בו מתחרות כיתות. הכיתה שתזכה תקבל טיסה לחו”ל, שתתועד ותשודר בערוץ הילדים. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב). רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.

כאן חינוכית

קומדיה רומנטית בכיכובן של נעמי לבוב ורותם סלע מאת סתיו אידיסיס, זוכת פסטיבל הטלוויזיה החשוב בעולם SeriesMania 2022 בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר! גיבורות הסדרה הן מורי ודנה – החברות הכי טובות, יפות, חכמות, מוכשרות עם קריירה מבטיחה אבל עדיין לבד… ויחד הן חוות את מה שנקרא ‘רווקות מאוחרת’. נכון לשנת 2022 אתר סדרות מכיל קרוב ל7000 סדרות ו250K פרקים שונים.האתר מספק גישה לאין ספור סוגים שונים של סדרות בשפות ומדינות שונות.מידי יום עשרות אלפי גולשים ישראלים נכנסים לאתר סדרות וגולשים בו ללא שום בעיה או תקיעות כלשהן בשרת. טינה פיי מגלמת את ליז למון שעובדת בתפקיד חלומי כתסריטאית ראשית בתוכנית בידור המשודרת בשידור חי מניו יורק.

לאחר 10 שנים של הפקת הסדרה פורצת הגבולות “עולם מופלא” דיוויד אטנבורו חוזר וממשיך בסדרת הדוקו החדשה ופורצת הדרך הזו כדי להראות… סדרה חדשה מהיוצר של “פליסיטי”, “זהות בדויה” ו-“אבודים”. “Fringe” הינה סדרת דרמה/מתח הסובבת סביב מדען; ד”ר וולטר בישופ (ג’ון …

חיפוש

לא משנה כיצד אתם נכנסים לאתר סדרות, גם בטלפון במחשב או באייפד יש אופציה לגלישה במצד הסתר , ניתן להכנס לדפדפן שאתם גולשים בו ומצד שמאל למעלה ללחוץ על כפתור הגדרות וללחוץ על גלישה במצב נסתר אינקוגניטו. הסדרה עוקבת אחרי שתי נשים, בחיי היום יום שלהן בעיר ניו יורק, ואיך הן הופכות את האירועים הקטנים והמשעמים ולמצחיקים ומטרידים בו… סדרה נעורים חדשה מרשת The CW (״אחת שיודעת״, ״ורוניקה מארס״) העוקבת אחר ארצ׳י אנדרוז, וחבריו מסדרת הקומיקס המפורסמת, אשר מתגור… עלילת הסדרה המדוברת של נטפליקס נפתחת באינדיאנה ב-1983, כאשר וויל באיירס בן ה… סדרה אשר מתמקדת בתיעוד מעלליו הפליליים של ברון סמים, מלך הקוקאין הקולומביאני וראש הקרטל העשיר והמסוכן ביותר בעולם, פבלו אסקוב…

לאחר ניסוי שעשינו גילנו שחלק מהקישורים לאתר סדרות טיוי לאורך השנים פתאום עבדו כאשר שינינו דפדפן או נכנסו לאותו קישור דרך מכשיר אחר , לפעמים בטלפון זה עובד טוב יותר מאשר במחשב. כיוון שרוב החסימות של אתר סדרות TV נגרמות מספקי האינטרנט בישראל ניתן לשנות את הDNS של גוגל ולבטל את החסימות שלהם. הבמאי דין דבלין (“היום השלישי”) מביא לרשת TNT סדרת דרמה-אקשן בשם “העוקץ”. הסדרה עוקבת אחר קבוצת גנבים, האקרים ונוכלים אשר מתנ…

בלאדי מורי פרק 3 לצפייה ישירה​

הצפייה באפליקציה תתאפשר לבעלי כתובת IP ישראלית בלבד. כמו כן ניתן להתחיל לצפות מההתחלה בתכנים שהחלו מההתחלה ולחזור לשידור החי מתי שתרצו​. ניתן לצפות בשירות בערוצי לייב ביניהם ערוצי סרטים, סדרות, מדע וטבע ,ילדים, ספורט ועוד. השירות מכיל גם מגוון רחב של תכני VOD ביניהם סרטים, סדרות, דוקו ועוד. הבוזגלוס היא תוכנית דוקו ריאלטי שמשתתפים בה משפחת בוזגלוס המורחבת שמרכיבה את יעקב וחני ואת 4 הבנים שלהם שהם כולם בתחום הכדורגל.התוכנית עוקבת אחרי החיים של כל הנפשות במשפחה סבא וסבתא הנכדים הילדים הנשים שלהם והחברים הכי קרובים שלהם. אופוריה עוקבת אחר קבוצה של תלמידי תיכון עם עלילה שמכילה אהבה וחברות בעולם של סמים, מין, טראומה ומדיה חברתית.

בואו לגלות עולם שלם לילדים בגילאי 4-6 באמצעות סדרות מרתקות שילמדו אותם הכל אודות העולם בו אנו חיים. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. ייתכנו הבדלים בין התוכן הנכלל בשירות עבור מנוי yes הצופה בשידורי הטלוויזיה של yes באמצעות לווין בלבד, לבין מנוי yes הצופה בשידורי הטלוויזיה של +yes בין אם בשילוב עם ממירים לוויניים ובין אם לאו. לא כל התכנים והערוצים הזמינים לצפייה במסגרת המנוי יהיו זמינים לצפייה ב yesGO.

אהבה של אימא

גולסטאר זוהי תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית שמשודרת בהוט. הסדרה עוקבת אחרי שון ספנסר אשר פיתח עין חדה לפרטים. אבא שלו, קצין משטרה, לימד אותו לשים לב בכל דקה ולקלוט פרטים מהסביבה שלו. אחת הסדרות הקומיות הטובות ביותר שמשודרות כיום בארה”ב. זוהי גרסה אמריקאית לסדרת הלהיט של ה-BBC באותו השם. מדובר בקומדיית מקום … במידה וקיימים על שמך 2 מנויים או יותר עם אותה ת”ז ואותו מספר סלולרי יש להירשם באמצעות יוזר וסיסמא של האתר בלבד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן