סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ישראליות 2021

סדרות ישראליות 2021

חודשיים בלבד בילתה “אהבה זה כואב” על מסכינו, בסך הכל תשעה פרקים, והם הקנו לה מקום של כבוד בקאנון הטלוויזיוני הישראלי. כי בדומה ל”פלורנטין” גם “אהבה זה כואב” תפסה רגע בזמן, לקחה משהו מהצייטגייסט וקיפסלה אותו אל תוך עונת טלוויזיה מושלמת. “מה יש לכם כל כך נגד ערבים, הרי אתם בעצמכם ערבים”, מטיחה דנה (דנה מודן) במשפחתו של בן זוגה, אורן (אסי כהן). מה שנתפס אז כפצצת אמת מהפכנית נראה היום כעוד מאמץ של אשכנזייה מתנשאת לגזול מאחרים את זכותם להגדרה עצמית.

העונה השלישית של הסדרה שטיסל עלתה לשידור בדצמבר 2020 ואם לא ראיתם אותה עד היום תעשו לעצמכם טובה ותשלימו אותה בהקדם. הסדרה מגוללת את סיפורה של גרייס פרייזר (ניקול קידמן) שחיה כביכול “חיים מושלמים”, היא מצליחה בתחום העיסוק שלה, עומדת להוציא לאור ספר הראשון, יש לה בעל אוהב ומסור וילד שלומד בבית ספר פרטי ויוקרתי. מיני-סדרת דרמה מבית HBO עם צוות שחקנים מרשים שכולל את ניקול קידמן, יו גרנט, דונלד סאת’רלנד ועוד. ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד. למי שלא שמע על ‘חזרות’ מדובר בדרמה קומית שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ.

גברת מייזל המופלאה, כפולים האמריקנית, ויקינגים ולהאלה: מדריך סדרות פברואר 2022

לשמחתנו ‘היהודים באים’ עדיין איתנו ונחשבת לאחת מתוכניות הסאטירה הכי מצחיקות שיש לנו, יש לסדרה כבר 4 עונות שזמינות לצפייה ביוטיוב ובאתר של כאן 11, בסדרה מככבים מוני מושונוב,יוסי מרשק, יניב ביטון ועוד רבים וטובים. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס זאת אופציה נהדרת עבורכם. שתי העונות של הסדרה קיבלו ביקורות נהדרות וציון ממוצע של 8.3 באתר IMDb.

הפקה נהדרת של חברת yes מגוללת את סיפורה של יחידת חובשי תאג”ד של גדוד סיור בצנחנים. את הסדרה יצר וביים ציון רובין ומככבים בה שחקנים ישראלים מוכרים כמו תומר קאפון, דין מירושניקוב, שירה נאור, יחזקאל לזרוב ועוד רבים וטובים. דרמה קומית של תאגיד השידור הישראלי, שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ.

סדרות ישראלים בעברית משנת 2021

משפחת גרנות מתגוררת בעיר האורות מודיעין, ובראשה עומדים עורכת הדין חגה ורמי. לשניים ארבעה ילדים, וההורים מתמודדים עם השחיקה שבגידולם, משבר גיל 40 והקשר הרומנטי הדועך. מחשבון BMR – חשב את קצב חילוף החומרים הבסיסי של הגוף שלך.

כמובן שאף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם, אז הם מחליטים להקים אחת משלהם. דרמה שכתב וביים הקולנוען ניר ברגמן לצד רם נהרי, המתרחשת בהוסטל שיקומי שבו מטופלים אסירים. כל יום נבחנת מחדש השאלה אם יחזרו הביתה או לכלא, והם מצדם רק מנסים לעבור את היום נקיים. בהפקה מספרים כי הסדרה היא תוצר של תחקיר מעמיק, וכי חלק מהמשתתפים אינם שחקנים אלא אסירים לשעבר. על המצלמה – גיא רז, שצילם גם את “על הספקטרום” ויתרום את הסגנון המיוחד שלו לסדרה.

דרמה

העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה ישראלים המוצאים עצמם יום בהיר אחד במרכזה של פרשיית ריגול. הם קמים בבוקר ומגלים כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. דרמה ישראלית מרגשת משנת 2010 בכיכובם של עלמה זק, יוסי מרשק, אורי פפר ועוד. הסדרה עוסקת במשפחה המגדלת ילד אוטיסט, במושב חצבה בדרום הערבה, אשר המרוחק מכל שירות טיפולי שיכול לעזור לילד.

מדובר בערוץ שמפעילה יוטיוב עצמה, וכולל מבחר גדול של סרטים וסדרות, הפתוחים לצפייה בארה”ב. עונה רביעית לקומדיה של רשת הכבלים TBS בהפקת ג’ורדן פיל (“קי ופיל”, “תברח”) ובכיכובו של טרייסי מורגן (“רוק 30”), המגלם אסיר לשעבר שמנסה להסתגל שוב לעולם אחרי עשור וחצי בכלא. ליזי קפלן וכריסטיאן סלייטר מדבבים קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס, שללא ספק מתאימה בעידן שהכחשות המציאות ותיאוריות הקונספירציות חזקות מאי פעם. גאונה מוזרה והקולגות הלא-מתפקדים שלה מנהלים את הקונספירציות בעולם במסגרת המשרד המיועד לכך.

המסך הלבן: 20 הסדרות הישראליות הטובות ביותר

אם “האחיות” היא רק יריית הזינוק למירוץ שישתפו בו עוד הרבה קומדיות כאלו, אז מקומה ברשימה הזו יהפוך משמעותי בהרבה. סדרות והפקות ישראליות עוסקות לעיתים במצב ובחיים בישראל, לרבות שילוב של נושאים אקטואליים, היסטוריה מקומית אך לא רק. הקהל הישראלי מוצא הרבה עניין בסדרות אלו וחלקן נתפסות כסדרות פופולריות מאד.

חברי הקבוצה נאלצים להתמודד עם הנוכחות החדשה, בעל כורחם, מבלי שהם יודעים שאותה משתתפת חדשה הגיעה עם אג’נדה נסתרת מעבר לצו בית המשפט. דרמה-פסיכולוגית חזקה על קבוצת תמיכה אלטרנטיבית לאנשים שחוו התעללות ברשת, בין אם הופצו תמונות או סרטונים שלהם, חוו חרם או שהם נתפסו במצלמה עושים משהו מבזה והפכו להיות ‘הישראלי המכוער’ התורן. מורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע ודנה היא רופאה מתמחה בגניקולוגיה. לשתיהן יש קריירה מבטיחה, אך הן מתקשות במציאת בן זוג ומתמודדות עם ‘רווקת מאוחרת’. כל הסדרות והסרטים החדשים שהגיעו לאחרונה לבתי הקולנוע או לטלויזיה. מה לא אמרו על הנזק שגורם לילדים השימוש ב”מסכים” – שם קטגורי הכולל בתוכו עולם ומלואו, מקונסולות משחק ועד סדרות של החינוכית, מצפייה ביוטיוברים בטלפון החכם ועד סרטי קולנוע?

“תשעה זרים מושלמים” הייתה אחת מהבטחות השנה, אבל מתבררת כפספוס משמים

לאחרונה הסדרה חזרה לעונה השנייה שלה והיא פשוט תענוג שלדעתנו חבל לפספס. דרמה של רשת Hulu בכיכובם של מייקל קיטון, מייקל סטולברג, פיטר סארסגארד ועוד. הסדרה מתארת את התפתחות אחת ממגיפות הסמים הקשות ביותר שידעה ארה”ב (משבר האופיואידים), והאחראים למשבר הזה, שגבה את חייהם של כ-400 אלף אנשים. מיכאל כתבו את הסיטקום הישראלי הראשון (1983־1986), שנברא בצלמן של סדרות אמריקאיות (כולל צחוקים מוקלטים) והפך מיד לקלאסיקה מקומית. הסדרה זכתה לאינספור שידורים חוזרים מאז ועד היום, ומשפטי מפתח מתוכה – “מצחיק מאוד!”, “למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה?” – נחקקו בתודעה הציבורית.

בחור צעיר בשם ג’ו, אשר עובד למחייתו בחנות ספרים, מפתח אובססיה לאחת הלקוחות. בעתיד, הטכנולוגיה מאפשרת לצקת את כל המטען הקוגנטיבי והנפשי של בני האדם לדיסק שנקרא ‘התקן אחסון’, ההתקן הזה מושתל בחוליות בחלק האחורי של הצוואר כבר בינקות. בנוסף גם הגוף שלנו ניתן לשכפול לגופים סינתטיים הנקראים “שרוולים” והם משמשים ככלי קיבול בלבד. בשעות הפנאי שנשארו לו, ג’וש מתמכר למשחקי וידאו, ולמשחק אחד במיוחד, שידוע שאי אפשר לסיים אותו. החלום הזה גורם לה להסתבך עם וילאנל (ג’ודי קומר) רוצחת שכירה מסוכנת מאוד.

בין “משחקי הרעב” ל”פרזיטים”: “משחק הדיונון” בנטפליקס מספקת בינג’ סוחף על תחרות חולנית

העונה החדשה פוגשת את הדמויות חמש שנים לאחר סיום העונה הקודמת, ומצרפת לקאסט הרחב את מיקי קם, ריף נאמן ואחרים. ואל תדאגו, למרות הפריצה הבינלאומית והמועמדות לפרס האמי – גם שירה האס תחזור ותמשיך לגלם את דמותה של רוחמי. סדרת הנוער המדוברת ביותר של yes לשנה הקרובה היא “PPS” (ראשי תיבות של “פרסונל פופ סטאר”), אותה מוביל יהונתן מרגי בתפקיד הראשי. מרגי מגלם רובוט שמוענק במתנה לילדה גילי אברמסון, והכניסה שלו למשפחה משנה לכולם את החיים. בסדרה, שיצרו אורי גרוס ויואב צפיר, משתתפים אניה בוקשטיין, חנה לסלאו, ריף נאמן וגיא זוארץ. דצמבר בערוצי הסדרות של yes עמוס למדי במיטב סדרות הרכש מהשנה האחרונה.

למרות מסלול החיים שבחרו, הרחק ממשפחותיהם ומהקהילות מהן יצאו, הם מסתבכים עם משפחת פשע פלסטינית שמציעה להם עסקת סמים בעלת פוטנציאל גדול בסצנת האנדרגראונד הפלסטינית. הפיתוי הכספי גובר על ההתנגדות הראשונית אבל הם נכשלים ומסתבכים, עד שהם מוצאים פתרון שיהפוך לרגע מכונן בסצנה התרבותית בישראל. נראה לי סופרסטור אף פעם לא שודרה בישראל בשומקום ככה שלא הרבה מכירים אותה. זו אחת הסדרות שאני הגעתי אליהן רק בגלל שאני נכנס פעם-פעמיים ביום לפורום טלוויזיה של רדיט ומרפרף על הפוסטים המובילים בשביל למצוא דברים מעניינים. נכון להיום האפשרות לצפייה ישירה בסרטים וסדרות באמצעות יוטיוב קיימת רק בארה”ב, אך אנחנו נסביר כאן איך ניתן להתחבר לשירות גם מישראל. עונה חדשה לסדרה הלא מתוסרטת מבית HBO שעוקבת אחר תושבי עיירה המגויסים להשתתף בהופעת דראג חד פעמית (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

יוטיוב סרטים וסדרות לצפייה ישירה – חינם – 2021

תתארו לעצמכם שאתם רואים ידיעה חדשותית מרעישה בעמוד הראשי של העיתון ועכשיו תדפדפו כמה עמודים לכיוון השער האחורי, אלה הסיפורים שהסדרה מתמקדת בהם, מסע מרתק אל הסיפורים הקטנים מאחורי הסיפורים הגדולים בהיסטוריה שלנו. בסדרה מככבים שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, מיה דגן, סאבלימינל ועוד רבים וטובים. הסדרה הזאת שינתה בעיני רבים את התדמית שליוותה במשך שנים את שלום אסייג, והפכה אותו מסטנדאפיסט שעושה מערכונים וקומדיות קלילות ורדודות סטייל שנות השמונים, לשחקן מוערך שעושה תפקידי עומק.

דרמה קומית שחורה חדשה של פראמאונט פלוס בכיכובה של קייט בקינסייל. עיתונאית בעלת מוניטין מפוקפק, נואשת להציל את הקריירה שלה בכך שהיא נצמדה לסיפורה של אם צעירה, טוני פלימפטון, שנידונה למאסר עולם על הריגת בעלה. דרמת מתח בריטית בה מככבים מארק בונאר (“קטסטרופה”), וג‘רמי סייבס (“צ’רנוביל”) בתור זוג אחים שלילה אחד, בעודם נוהגים הביתה מחתונה, מעורבים בתאונת פגע וברח בה נהרג אדם מבוגר. הם נאלצים לטשטש את עקבותיהם בניסיון לטייח את האירוע ולהמשיך הלאה בחייהם. במרכזו של המותחן הפרובוקטיבי עומדת אווה קנטיני – חוקרת משטרה מבריקה, ישירה וקשוחה, שחוזרת לעיירת הולדתה כדי לתמוך באחותה. כשג’ויה סקודרי (ארנה), דוגמנית ושחקנית ידועה לשמצה, נמצאת ללא רוח חיים בתחתית האגם, אווה מתחילה לחקור את חייה של ג’ויה במרדף אחר האמת.

כותרת ראשונה עוד אין לכם +yes? חבל

הסדרה זכתה לשלל ביקורות ודירוגים חיוביים, באתר דירוגי הסדרות והסרטים IMDB דירגו אותה מעל 340 אלף אנשים שנתנו לה ציון ממוצע מדהים של 9.5 ומיקמו אותה בדירוג מעל סדרות ענק כמו הסופרנוס, משחקי הכס ועוד. על הסדרה ‘האמריקאים’ כבר כתבנו בעבר בפוסט של סדרות מומלצות אבל מכיוון שהסדרה הזאת הסתיימה לפני מספר חודשים עם אחת העונות הכי טובות שלה היינו חייבים לכתוב עליה פעם אחרונה. אם במקרה לא צפיתם בה ו/או אינכם יודעים מה כל הסיפור סביב הסדרה ניתן לכם עכשיו תקציר קטן. משחק הדיונון זו סדרת מתח קוריאנית שנחשבת לסדרה הנצפית ביותר בשירות התוכן של נטפליקס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן