סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ישראליות 2020

סדרות ישראליות 2020

לקאסט תצטרף מארינה מקסימיליאן שתגלם ראש דסק עזה בשב”כ. דרמה בריטית החוזרת אל סיפור ניסיון ההונאה ב”מי רוצה להיות מיליונר”, כאשר צ’ארלס ודיאנה אינגרם רימו את דרכם אל הפרס הגדול. מייקל שין (“הטובות לקרב”, “בשורות טובות”) מגלם את המנחה כריס טראנט ואילו את בני הזוג הסוררים מגלמים מתיו מקפיידן (“יורשים”) ושון קליפורד (“פליבג”). מיני סדרה עצמתית ומזעזעת של רשת HBO, שמציגה את אירועי האסון בכור הגרעיני בצ’רנוביל, בברית המועצות, בשנת 1986. כדי לכבוש את נערת חלומותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיה העכשווית על ידי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות כדי להשיג את המידע הפרטי שלה ולהתקרב אליה.

בניסיון להרוויח קצת כסף ווקס מכינה לוקחים על עצמם משימה לחסל כוח מסתורי שמאיים על הממלכה, הם אינם מודעים לכך שהם נכנסים להרפתקה מטורפת במיוחד. טולמי עובר הליך ניסיוני לטיפול בחולי אלצהיימר ודמנציה שמחזיר לו באופן זמני את היכולות הקוגנטיביות שלו והזיכרונות שלו. הוא מנצל את הזמן שנותר לו עד שתפוג השפעת ההליך לחקור אירוע טרגי של מוות במשפחה שלו שהשפיע עליו רבות.

דרמה

לסדרה יש 8 פרקים ומככבים ניב סולטן, לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד וביים אותה דני סירקין. הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוזם הסדרה), נטע גרטי, יובל סגל ואנסמבל שחקנים ישראליים רחב, צברה מעריצים מכל רחבי העולם. דרמת פשע של Yes בבימוי של גיא בלילה ושי כנות, בכיכובם של עמיר בניון, דנה פריד, מאור לוי, ישי ללוש, אגם אוזלבו ועוד. קבוצת צעירים מחליטים לעשות כסף באמצעות סחר בסמים שגנבו.

“שבתות וחגים”, כמו “הבורגנים”, שודרה בתחילת שנות ה־2000 (עונתה הראשונה שודרה ב־1999) ועוסקת במערכות יחסים משפחתיות, חבריות ורומנטיות של תל אביבים ממעמד מסוים. היא אנושית בעיקר כי החיים של הדמויות הראשיות בה פשוט מבולגנים. מערכות היחסים שלהם מבולגנות, הבתים שלהם מבולגנים, המכוניות שלהם חבוטות והרחובות התל אביביים שבהם הם מתהלכים תמיד קצת דומים מדי למציאות. ב”פאודה” מפקד צוות מסתערבים ואנשיו מנסים ללכוד את בכיר מבוקשי החמאס בשטחים, והמרדף גובה מהם מחיר פיזי ונפשי. ואכן, הסדרה שיצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז, שכתב לעצמו תפקיד ראשי, רוקמת במיומנות עלילת מתח אפקטיבית שנתמכת בבימוי הסוחף של אסף ברנשטיין. דרמת ריגול ישראלית מותחת של כאן 11 אשר עוסקת בסוכנת מוסד בשם תמר רביניאן (ניב סולטן) שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית.

הזמר במסיכה ישראל: תוכנית ריאליטי חדשה עולה השבוע – כל הפרטים!

הסדרה מגוללת מסע של אישה לשקם את חייה לאחר ניסיון התאבדות, והמאבק שלה להבין את כל הדברים שהובילו לאותו רגע. סדרת טלוויזיה שנוצרה עבור שירות הסטרימינג של דיסני+ . פרקי הסדרה הם בעצם סרטוני אנימציה קצרים שעוקבים אחרי דמותו של בייבי גרוט כשהוא גדל בגלקסיה, יוצא להרפתקאות עם דמויות חדשות ויוצאות דופן שמכניסות אותו לצרות. בשנה שעברה יצא לאור הספר “ערות – נשים מדברות מיניות” מאת תמר מור סלע שכלל עשרים ושלוש נשים שמביאות את סיפור חייהן דרך הפריזמה של המיניות הנשית. הספר זכה לחשיפה עצומה, הפך לתופעה ולרב מכר וחולל מהפיכה בשיח על מיניות.

דרמת-מד”ב משירות התוכן של אמזון פריים בכיכובם של זוכה האוסקר, השחקן ג’יי. סימונס (‘אוז’, ‘ויפלאש’ ועוד), זוכת האוסקר סיסי ספייספק (‘קארי’, ‘בתו של כורה הפחם’ ועוד) ועוד רבים וטובים. עלילת הסדרה מפותלת ומלאה בדמויות שונות בצירי זמן שונים, לוקח קצת זמן להכיר את כל הדמויות אך בהחלט עשו עבודה טובה בעיבוד של ספריו של אסימוב לסדרה הזאת. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים אדם בשם מיקי הולר, עורך דין אידיאליסט, שיורד לספסל לאחר שהוא עובר תאונה שהביאה אותו למצב של התמכרות לכדורים משככי כאבים.

דפים בקטגוריה “סדרות טלוויזיה ישראליות שעלו לשידור בשנות ה-2020”

בשנת 1997 בעקבות אסון המסוקים, בו נהרגו 73 חיילים, ארבע אימהותיוצאות למחאה תוך מאבקים חברתיים, ציבוריים ופוליטיים כדי להוציא את צה”ל מלבנון ולהציל את הבנים שלהן. אף על פי כן הצלחנו די בקלות להרכיב רשימה בת תשע סדרות מוצלחות ששודרו השנה, תמהיל של דרמות, קומדיות ומה שבאמצע. במהלך תקופת ההכשרה שלהן היא מנסה למצוא את הכוח הפיקודי שלה תוך כדי התמודדות עם קשיים רבים כמו הפרות משמעת, גניבות, התמודדות עם מ”פ שמראש לא ממש נותן לה סיכוי ועוד. בעקבות פציעה של מפקדת המחלקה האהובה סאלי (תימור כהן), נועה מקבלת לידיה את הפיקוד על מחזור טירוניות מאתגר שהגיע לבסיס, מדובר בחיילות עם בעיות משמעת ותיקי ת”ש רציניים שמתקשות לקבל את חוקי הבסיס והסמכות של המפקדות שלהן.

בסדרה המון סאטירות הומוריסטיות על אירועים אקטואלים, זוגיות, חברויות ועוד. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס זאת אופציה נהדרת עבורכם. הסדרה קיבלה ציון של 7.7 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb. ארץ נהדרת היא אחת מסדרות הסאטירה המצליחות בישראל, מזה שנים. כל רשימת סדרות ישראליות מומלצות בהחלט חייבת להזכיר אותה, אך כאן נרצה להמליץ דווקא על סדרת בת שלה, הפרלמנט.

החיים הסודיים של בני 4: ישראל

התחלנו את הכתבה עם פאודה, הסדרה הצבאית שמצליחה גם בחו”ל, והנה הגענו ל’תאג”ד’, סדרת המקור המצליחה ביותר בכל הזמנים של yes, שנמכרה לאחרונה לאולפני פאראמאונט והולכת לעבוד עיבוד אמריקאי ע”י רון פאקינג הווארד. פרקי העונה הראשונה היו בפורמט קצרצר, והפעם נקבל אותם בפרקים של 20־30 דקות. יוצרי “אורי ואלה” חוזרים לעונה שנייה וקצת אחרת, שתשים במרכז את דמותו של צוקי השף־סלב (פבלו רוזנברג). אחרי גירושים לא זוהרים הוא מוצא אהבה חדשה ונראה שהכל מתחיל להסתדר, אלא שהריאליטי בישול שבו הוא משתתף כבר לא מספיק כדי להחזיק את המסעדות הכושלות שלו, והאימפריה שלו מתחילה לקרוס. במקביל גרושתו, הסובלת מדיכאון, עוברת לגור עם הזוג הטרי, והאופטימיות של צוקי עומדת למבחן אמיתי. תעלומת המטוס המלזי הולידה לא מעט ספקולציות, ובאופן לא מפתיע – גם סדרה חדשה.

  • מדובר בסדרה מוקומנטרית שערוכה בסגנון של דוקומנטרי שמראיינים את הדמויות תוך כדי הפרק אך כמובן לא מדובר בדמויות אמיתיות.
  • בצוות ישנם אנשים עם התמחויות שונות ולרובם אין מה להפסיד בחיים או במילא מסובכים עם המשטרה.
  • האם חלקן הופיעו כאן כבר בכתבה שסקרה את בציר 2019 של HOT?

היא זוהתה כחיילת רחל הלר שיום קודם תפסה טרמפ, נאנסה, נרצחה והושלכה בצד הדרך. דרמה שכתב וביים הקולנוען ניר ברגמן לצד רם נהרי, המתרחשת בהוסטל שיקומי שבו מטופלים אסירים. כל יום נבחנת מחדש השאלה אם יחזרו הביתה או לכלא, והם מצדם רק מנסים לעבור את היום נקיים. בהפקה מספרים כי הסדרה היא תוצר של תחקיר מעמיק, וכי חלק מהמשתתפים אינם שחקנים אלא אסירים לשעבר. על המצלמה – גיא רז, שצילם גם את “על הספקטרום” ויתרום את הסגנון המיוחד שלו לסדרה.

NEXT TV

העונה השלישית של הסדרה שטיסל עלתה לשידור בדצמבר 2020 ואם לא ראיתם אותה עד היום תעשו לעצמכם טובה ותשלימו אותה בהקדם. ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד. למי שלא שמע על ‘חזרות’ מדובר בדרמה קומית שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ. העלילה של הסדרה קצת מורכבת בהתחלה ולוקח זמן להבין את הקשרים בין הדמויות אך בהחלט שווה לתת לסדרה צ’אנס מכיוון שהיא עשויה ממש טוב וברגע שנכנסים אליה קשה לעזוב אותה. הסדרה עלתה לשידור בשירות הזמת התוכן של רשת ‘הולו’ ועלתה בישראל לשידור בשירות התוכן של יס ו-הוט וקצרה ביקורות נהדרות של קהל הצופים. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם).

ואם במקרה עדיין לא עשיתם את זה, מוזמנים גם להצטרף לאינסטגרם שלנו לעוד המון תכנים מצחיקים ומעניינים. “המדרשה” היא סדרת דרמה ואקשן ישראלית ששודרה החל מ-31 באוקטובר 2015 בזכיינית רשת בערוץ 2 ומסוף 2017 ועד סיומה ב-18 בינואר 2018 ברשת 13 במשך 2 עונות ו-25 פרקים. הסדרה מגוללת את הסיפור הבדוי של קורס הכשרה לארגון הביון הישראלי – “המוסד”, ועוסקת בצד האנושי של סוכני המוסד וחוויותיהם האישיות. שמחה, צהלולים ובורקסים חמים ונקיים – אודי כגן ודנה פוליג מחזירים לנו את “משיח” לעונה שנייה בכיכובם של כגן, דאנה איבגי, אבי קושניר ועמית איצקר. הסדרה, שהחלה כסדרת רשת, היא שיתוף פעולה של קשת וסלקום TV, והעונה הראשונה זכתה לביקורות מעולות. מיינד האנטר היא סדרת דרמה-פשע אמריקאית משובחת המבוססת על ספר באותו השם.

HOT מציגה את הסדרות החדשות של 2020

עשרים שנה אחרי כינון בית המקדש השלישי, בנו של יהועז יוצא למסע להפלתו של המלך, שהפך ברבות השנים למסואב ומסוכן. הסדרה בהשראת חייו של אביב גפן יצאה לדרך עם ליהוק מסקרן – נח אנגלנדר, מוזיקאי שזה תפקיד המשחק הגדול הראשון שלו. אנגלנדר, שעלה לנאמבר קצר על הבמה והוכיח שהוא בהחלט מסוגל לחקות את הסגנון השירה של אייקון הרוק, יגלם בסדרה את אביב גפן הצעיר, על רקע ראשית שנות ה-90. בסדרה ישולבו גם דמויות מוכרות כמו חמי רודנר, שלום חנוך ואיגי וקסמן, שיחד עם אביב ולהקת התעויוט יתארו את סצנת הרוק המשוחררת שהתפרצה ברחוב שינקין בתל אביב. גם משפחתו של גפן ואהובתו דאז אילנה ברקוביץ’ יזכו לייצוג הולם.

הקושי הזה שיש לנו כישראלים לראות את עצמנו מוצגים לפעמים באור שלילי ואת האויבים שלנו באור חיובי –זה באופן אירוני בדיוק מה שהפך את הסדרה לכל-כך מוצלחת ומציאותית קודם בישראל ואח”כ בשאר העולם. אריק (שלמה בראבא), חקלאי וממייסדי מושב מעלה השלושה בגליל, מגדל אבוקדו וחי את החלום הציוני. זאת אומרת, את מה שהיה בעבר החלום הציוני והיום הפך לבור כלכלי מתסכל.

סדרות לצפייה ישירה

מייסלון חמוד – שסרט הביכורים שלה, “לא פה לא שם”, זכה להצלחה בינלאומית – מגיעה לכבוש את המסך הקטן. במרכז “החולמים” עומדים שלושה חברים – קייס, וורדה וסאלח, סטודנטים ערבים־ישראלים שחולקים דירת שותפים בתל אביב. למרות מסלול החיים שבחרו, הרחק ממשפחותיהם ומהקהילות מהן יצאו, הם מסתבכים עם משפחת פשע פלסטינית שמציעה להם עסקת סמים בעלת פוטנציאל גדול בסצנת האנדרגראונד הפלסטינית. הפיתוי הכספי גובר על ההתנגדות הראשונית אבל הם נכשלים ומסתבכים, עד שהם מוצאים פתרון שיהפוך לרגע מכונן בסצנה התרבותית בישראל. העיתונאי שי שגב מעדכן מה בא ומה הולך והוא כתב על עונה 8 “טרם פורסם תאריך שידור בנטפליקס ישראל” אז אני מניח שזה יגיע. אם אני רואה שהולכים להוריד משהו שכתבתי לעצמי לנסות בעתיד ודחיתי את זה בלי סוף זה דוחף אותי להגיע לזה.

בהמשך אותו שבוי מלחמה שב הביתה ומתייחסים אליו כגיבור, קרי מנסה לחשוף את האמת. ספרה של סלסט אינג הפך ללהיט ענק בארצות הברית (ויצא לאור גם בישראל בהוצאת ידיעות ספרים), מה שאומר שעכשיו מגיעה הסדרה המבוססת עליו. בהתאם, היא הובילה למלחמת מחירים בין גופי שידור שונים עד שלבסוף הולו זכתה. אל פקעת הרגשות ההולכת ומסתבכת נכנסים עד מהרה סודות ומחלוקות, ואלה מובילים לזעזועים לא רק בקרב שתי המשפחות, אלא גם בקהילה המקומית. יחד עם זאת, כאן נעסוק בסדרות חדשות בלבד שעולות בארצות הברית ובבריטניה.

הכי חדשים בבינג’

מדובר בקומדיית מצבים ישראלית אשר מתרחשת בסניף של רשת סופרמרקטים אי שם במרכז הארץ. הפקה נהדרת של חברת yes מגוללת את סיפורה של יחידת חובשי תאג”ד של גדוד סיור בצנחנים. את הסדרה יצר וביים ציון רובין ומככבים בה שחקנים ישראלים מוכרים כמו תומר קאפון, דין מירושניקוב, שירה נאור, יחזקאל לזרוב ועוד רבים וטובים. דרמה קומית שמציגה לנו את חייהם של שלושה צעירים שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי, שחיים יחד בדירת דיור מוגן בעיר רמת גן, הם מנסים להשתלב ומתמודדים עם העולם מחוץ לדירה בדרכים שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן