סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ישראליות מומלצות

סדרות ישראליות מומלצות

יש שכונה שלמה בתל אביב שחייבת לה את המוניטין הלוהט שלה, שאותו הצליחה לשמר גם 20 שנה אחרי הסדרה למרות תחלואיה הרבים. אין כמעט מקום בתרבות הפופולרית הישראלית שלא מרגישים בו עד היום את ההשפעה של פלורנטין. אין כמעט אף אחד בעיר הזאת שלא גדל כשהוא חולם לשכור חדר בדרום תל אביב ולחיות כמו גדולים.

  • הסדרה הזאת היא ללא ספק אחת ההפתעות הגדולות של 2021 וחייבים לשבח גם את תצוגת המשחק של מרגרט קוואלי ביחד עם אנדי מקדאול שמגלמת את אמא של אלכס (ובמציאות היא האמא של מרגרט קוואלי) וסובלת בסדרה ככל הנראה מסוג של הפרעה דו קוטבית לא מאובחנת.
  • מכיוון שמדובר בתוכנית על זומבים, נראה רק נראה מתאים שהסדרה ‘המתים המהלכים’ לעולם לא תמות באמת.
  • אבל אף אחת מהן לא התקרבה לקרסולי “איש חשוב מאוד”, ששאפה למשהו גדול יותר, רחב יותר.
  • היו סדרות טובות, אבל מעט מדי מהן היו באמת מדהימות או גדולות.
  • לצד סדרות מתח ופעולה פורצות דרך שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

קומדיה נהדרת של HBO שקיבלה 15 מועמדויות לפרסי אמי על עונתה הראשונה. סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב. העניינים מתחילים להסתבך כשנייתן מבין שהוא תלוי באינגריד, בת הזוג שלו, בכדי שתמשיך לשלם על השהות במציאות הוירטואלית היקרה ותוך כדי הוא מפתח רגשות לנציגת השירות שלו במציאות המדומה.

החיים עצמם // This Is Us

אלון מבין שכדי להתמודד עם מאור עזרא, הוא צריך קודם לשקם את מעמדם של השוטרים בעיר. אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם. המסך הקטן הנחיל לנו לאורך השנים המון יצירות שעסקו בדג מחוץ למים, אדם שמגיע למקום זר ונאלץ למצוא בו את מקומו. פעמים רבות זו נקודת מוצא לקומדיה על פערים תרבותיים, או לדרמה מחממת לב על בנייתם של גשרים אנושיים. מעלתה הגדולה של “הנספח” – המבוססת על הסיפור האמיתי של הקומיקאי אלי בן דוד (“בובה של לילה”), שעבר עם משפחתו לפריז בעקבות משרה שהוצעה לאשתו – הוא האופן שבו היא מזקקת את הגוונים האפלים של הקונספט.

דרמת מדע בדיוני והרפתקאות שעלתה של רשת HBO חוזרת בימים אלה לעונה שנייה. עלילת הסדרה מתרכזת בשני אנדרואידים, אבא ואמא, אשר מופקדים על גידול ילדים אנושיים בכוכב הלכת קפלר-22b לאחר שכדור הארץ נהרס ב”מלחמה הגדולה” בין אתאיסטים לוחמניים למסדר דתי קנאי המכונה “המיתראים”. הסדרה קיבלה דירוג מעולה של 8.3 באתר IMDb עם מעל 17 אלף גולשים שהצביעו לה. באופן לא מוסבר בישראל בחרו לתת שמות שונים לסדרה בעברית בהוט וב-yes. סדרת דרמת מתח מבית רשת Showtime מציגה עלילה מעניינת שרצה בשני צירי זמן, הראשון מתרחש בשנת 1996, קבוצת בנות מניו ג’רסי שמשחקות יחד כדורגל טסות לסיאטל על מנת לייצג את התיכון שלהן בטורניר כדורגל ארצי. דרמת-מתח-פעולה מבית אמזון פריים וידאו שעושה עיבוד טלוויזיוני חדש לדמותו של ג’ק ריצ’ר, דמות בדיונית של קצין לשעבר במשטרה הצבאית שמופיע בסדרת ספרי מתח של הסופר לי צ’יילד.

*לעוד המלצות חמות של סרטים וסדרות היכנסו לקבוצה שלנו ‘מכורים למסך‘ *

אם אהבתם את ‘עמק הסיליקון’ ואת ‘שובר שורות’ או ‘אוזרק’ הסדרה הזאת תהיה מושלמת עבורכם. לאחרונה יצאה העונה השלישית של הסדרה המעולה הזאת וכל שנותר לכם זה לצאת לבינג’. מר שיהאן היא בלשית במשטרה בעיירה בשם איסטאון שנמצאת במדינת פנסילבניה בארה”ב. בלית ברירה היא מוצאת עבודה בשכר מגוחך בתור עוזרת בית ותוך כדי מתמודדת עם ערימות של בירוקרטיה, עובדות סוציאליות וקשיים רבים כדי להעניק לילדה שלה חיים סבירים, שרובנו פשוט לוקחים כמובן מאליו.

היא עסקה במשפחה חילונית שהבעל, רוני (יורם חטב), מחליט לחזור בתשובה ובאשתו נורית (אורלי זילברשץ-בנאי) שמנסה להתרגל לשינוי שמשפיע על כל המשפחה. בשנת 2015 לא היה מי שלא ידע לדקלם ש”פאודה” משמעותה כאוס ובלאגן. שנת 2015 הייתה גם ה-שנה מבחינתו של ליאור רז שיחד עם אבי יששכרוף, יצר את סדרת המסתערבים המצוינת (שגם זכתה ב”פרסי עכבר העיר” באותה שנה). במרכז הסדרה עמדו דמותו של דורון קביליו (רז), מפקד יחידת מסתערבים קשוח, והמרדף שלו אחרי הנמסיס המושבע, אבו אחמד.

פשע באדינבורו // Crime

במרכז העלילה אנחנו פוגשים את מארק (אדם סקוט), מנהל צוות בתאגיד הנקרא “לומון”, אשר עובדיו מסכימים לעבור הליך ניסיוני, במסגרתו זכרונותיהם עוברים הפרדה מלאה בין העבודה לחיים האישיים שלהם. הגלקסיות השונות נשלטות על ידי קיסרות גלקטית שהיושבים בראשה הם שלושה שיבוטים, בגילאי זמן שונים, של הקיסר הראשון של האימפריה. בעזרתו של כתב פלילי בשם דן ואסקז (וגנר מורה) שהיא מכירה במערכת העיתון בו היא עובדת, היא מנסה לעלות על עקבותיו של התוקף שלה. כעת הוא מנסה להתניע מחדש את הקריירה שלו ומנהל את פרקטיקת עריכת הדין מהמושב האחורי של מכוניתו, לינקולן שחורה, כשהוא לוקח על עצמו תיקים גדולים וקטנים ברחבי העיר לוס אנג’לס.

  • סדרת אנימציה-למבוגרים על קבוצת לוחמים שכירי חרב וקוטלי מפלצות שמכנים עצמם ‘ווקס מכינה’ .
  • הסדרה עוסקת בארבעה חברים שעשו אקזיט ומכרו את הסטארטאפ שלהם בסכום של 217 מיליון דולר.
  • דרמה ביוגרפית של רשת hulu אשר מציגה את סיפור הקלטת הלוהטת של השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון ובעלה, טומי לי, המתופף של להקת הרוק ‘מוטלי קרו’.

התסריט המצחיק, השנון, המדויק, האמיתי והרגיש של רשף לוי (המשחק בתפקיד הראשי), מצליח לספק חוויה טלוויזיונית ברמה שלא נראתה עוד בארץ. רשף לוי מוכיח בסדרה הזו שהוא אחד התסריטאים הכי מוכשרים שקיימים בארץ. הסדרה מתארת את חייהם של משפחה שהתייתמה מאם, ומותירה את האב (רשף לוי) להתמודד עם חמשת ילדיו, בעודו מנסה לשוב ולעסוק בסטנד אפ, וכל זה על רקע האבל. ב-2019 זכה רשף לוי בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל CANNESERIES על תפקידו בסדרה.

ניווט באתר

התסריטאית דנה אידיסיס, כתבה את הסדרה הזאת בהשראת סיפור חייו של אחיה האוטיסט שסובל מ-PDD ומתגורר יחד עם חבריו בדיור מוגן. הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוזם הסדרה), נטע גרטי, יובל סגל ואנסמבל שחקנים ישראליים רחב, צברה מעריצים מכל רחבי העולם. דרמת מתח של הבמאי רותם שמיר שעלתה בקשת 12, מבוססת על פרשת השוטרים הנוקמים שהתרחשה בשנת 2006, בה קבוצה של שוטרים מהמחוז הצפוני של משטרת ישראל החליטו לקחת את החוק לידיהם ולהניח מטעני נפץ בביתו ורכבו של ראש ארגון פשע בעיר נהריה. דרמה-קומית של כאן 11 בבימוי של עטרה פריש, בכיכובן של אלונה סער, עלמה קיני, מיה לנדסמן, דור הררי, מיה דגן ועוד.

הסדרה של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי השיגה אותה שוב ושוב. הסיפור המרכזי על אהבה לא בדיוק אסורה אבל בהחלט לא מקובלת בקרב העולם החרדי נוגע ללב, סבך העלילות המשפחתיות שזור בתבונה, הניואנסים של היחסים בין הדמויות מדויקים, וההופעות – בעיקר של האחים דב גליקמן וששון גבאי בעונה השנייה – מזהירות. אבל הרובד הנוסף של הפיוט מושג דווקא בסצנות צדדיות, כמו זו שבה שטיסל נכנס לחנות פרחים.

העונה השנייה של “איש חשוב מאוד”: כרוניקה של מציאות שטופחת על הפנים

הסדרה, דוברת עברית וערבית, מציגה את הסכסוך בצורה מורכבת, אמינה, אנושית ובמקביל – מרתקת. הדבר המעניין בסיפור הזה הוא ש”משיח” מצליחה להציג קומדיה כל כך טובה גם בלי הומור מתחכם או יותר מדי יומרות, כשהמחוות לשנות השמונים, הקביים הקומיים של התוכנית, נזנחו בינתיים לטובת שכלול של הדמויות, גם מעבר לגיבור בגילומו הנפלא של אודי כגן. איכשהו, למרות שהנושאים שהיא עוסקת בהם אינם מקוריים במיוחד, בזכות תצוגות משחק משובחות והזדהות כה עמוקה עם הדמויות, אי אפשר להסיר מזה את העיניים או להפסיק להתגלגל מצחוק. מה שהתחיל כסדרת רשת ניסיונית, התגבש בהדרגה לכדי מופע מופלא ואפילו הרמוני בעונתו השנייה. אמא’לה היא סדרת דרמה זוכת פרס האקדמיה בכיכובה של אורנה בנאי.

מדובר בסדרה שגם צופים צעירים שלא מכירים את השושלת של הלייקרס בשנות ה-80 יאהבו. מעבר לבימוי והסגנון הייחודי של אדם מקיי, הסדרה עמוסה בשחקנים מעולים כמו ג’ון סי. הסדרה מתארת את סיפורה של קבוצת הכדורסל האגדית לוס אנג’לס לייקרס, “השואוטיים”, בהובלת מג’יק ג’ונסון, כארים עבדול ג’אבר והמאמן פט ריילי שהפכה במהלך שנות ה-80 לקבוצת הכדורסל המקצועית המלהיבה והמצליחה ביותר בעולם. בהנחה שאין לכם דרך לצפות בתכנים של רשת Epix תשמחו לדעת שנטפליקס רכשה את זכויות ההפצה של הסדרה מחוץ לארה”ב כך שקרוב לוודאי היא תעלה בשירות התוכן שלהם בתקופה הקרובה.

אהבה גדולה

אם אהבתם את בני אור אתם בטוח הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. בין השחקנים שמככבים בסדרה תזהו את יהודה לוי, שני כהן, יניב ביטון, אופק פסח, אמיר טסלר ועוד. דרמת מתח של הבמאי תאופיק אבו-ואיל שעלתה בתאגיד השידור כאן 11 ומציגה סיפור על קבוצת בני נוער בתיכון “אלוני שמש” לנוער בסיכון בבית שמש, המתדרדרים לפשע. הסדרה מתארת את חייהם המורכבים של הנערים הללו כשבמקביל נפתחת חקירת משטרה בעקבות אירוע תקיפה ואונס של נערה צעירה כאשר אחד התלמידים הוא חשוד בפרשה.

כל אחת מהאחיות נמצאת בשלב אחר בחיים שלה והסדרה בעצם מתארת את הקשיים והתהפוכות בחייה של כל אחת מהן. דרמה-פסיכולוגית חזקה על קבוצת תמיכה אלטרנטיבית לאנשים שחוו התעללות ברשת, בין אם הופצו תמונות או סרטונים שלהם, חוו חרם או שהם נתפסו במצלמה עושים משהו מבזה והפכו להיות ‘הישראלי המכוער’ התורן. לאחר 22 אליפויות רצופות של מכבי, היה נראה באותה עונה שהפועל בנתה קבוצה חזקה שכל מטרתה היתה לקחת סוף סוף את האליפות מידי הצהובים. תוך כדי הראיונות עם הדמויות המובילות בשני המועדונים באותה התקופה הסדרה מציגה גם את סיפור הרקע ההיסטורי מאחורי השנאה הגדולה שקיימת בין שני המועדונים. קומדיה רומנטית חדשה של יס בכיכובן של נעמי לבוב ו-רותם סלע. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים את דנה ומורי, חברות טובות שהן גם שותפות לדירה.

חדשות

הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ. הדמות המרכזית בסדרה היא נועה לויתן, קצינת חמ”ל בדרגת סג”מ צעירה שלא עברה השלמה חיילית של קצינים בגלל ציון סוציומטרי נמוך שהיא קיבלה. מה שמתחיל בתור דיון כיתתי בשיעור אזרחות על הטרדות בבריכה הופך לויכוח חריף שיוצא משליטה בין המורה לתלמידיו בנושאים טעונים הקשורים ביחסי ערבים-יהודים, גזענות, צבא, פוליטיקה ועוד. העימות בין המורה לתלמידים יוצא מגבולות הכיתה כאשר אותה נערה משתפת ברשתות החברתיות את מה שהיא חושבת על המורה שלה, דבר שמשפיע על חייו (וחיי ילדיו) וחייה של אותה תלמידה. יוצא בסדרה חדשה אבא משתדל” טל פרידמן בתפקיד ראשי לצד ג’וי ריגר בדרמה קומית בהשראת חיי משפחתו. ההתקדמות הדיסהרמונית של שני הגיבורים בוזקת קסם על העונה השנייה, מופת של יין ויאנג.

סדרת דרמה של נטפליקס שעוסקת בנושא חשוב של התמודדות עם צורות שונות של אלימות בתוך המשפחה. קומדיה מומלצת במיוחד מבית אפל TV פלוס בכיכובם של ג’ייסון סודייקיס, האנה וודינגהם, ג’ונו טמפל ועוד. בסדרה מככבים צוות שחקנים מרשים במיוחד, את התפקיד הראשי של ד”ר דאנץ’ מגלם השחקן ג’ושוע ג’קסון (דוסון קריק) ולצידו מככבים אלק בולדווין, כריסטיאן סלייטר, אנה-סופיה רוב ועוד.

סדרות הקומדיה הישראליות הכי טובות

למי שלא מכיר מדובר בדרמה-קומית שנוצרה על ידידן פוגלמן ומגוללת סיפור מרגש על חיי משפחה וקשרים של מספר אנשים שחולקים את אותו תאריך לידה והדרכים שבהן הם דומים ושונים. השנייה מבין ארבע סדרות ישראליות שנכנסו לרשימת סדרות מומלצות שלנו השנה. הסדרה הזאת היא פשוט תענוג צרוף ומהנה שגילינו לאחרונה והיינו חייבים להמליץ לכם עליה, מדובר בסדרה של תאגיד השידור הישראלי, שמישהו שם פשוט עלה על הנוסחה המנצחת איך עושים סדרות טלוויזיה מעולות (ע”ע טהרן, מנייאכ וכו’). סדרת דרמה-קומית שנחשבת בעיני רבים לסדרה הכי טובה שרצה על המסך בשנתיים האחרונות. כבר ראינו בתקופה האחרונה כמה סדרות שעוסקות במשלחות לחלל וחקר החלל (לדוגמה ‘הרחק’, ‘חיל החלל’ וכו’) אבל אפשר לומר בביטחון שהסדרה הזאת פשוט שמה אותן בכיס הקטן ברמת ההפקה והבימוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן