סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ישראליות לצפייה ישירה

סדרות ישראליות לצפייה ישירה

לא רק סדרות אקשן מעולות נכללות ברשימה נבחרת של סדרות ישראליות מעולות. בין הסדרות הקומיות המוצלחות של השנים האחרונות ניתן למצוא למשל את השוטר הטוב, בכיכובו של הקומיקאי המוכר (בין היתר מארץ נהדרת) – יובל סמו. לצד יובל סמו, מככבים בסדרה שלל שחקנים וותיקים ומוערכים כמו ליאורה ריבלין, משה איבגי, יגאל עדיקא, גיא לואל ואחרים. מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים. עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות.

לאחר 22 אליפויות רצופות של מכבי, היה נראה באותה עונה שהפועל בנתה קבוצה חזקה שכל מטרתה היתה לקחת סוף סוף את האליפות מידי הצהובים. תוך כדי הראיונות עם הדמויות המובילות בשני המועדונים באותה התקופה הסדרה מציגה גם את סיפור הרקע ההיסטורי מאחורי השנאה הגדולה שקיימת בין שני המועדונים. קומדיה רומנטית חדשה של יס בכיכובן של נעמי לבוב ו-רותם סלע. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים את דנה ומורי, חברות טובות שהן גם שותפות לדירה. משמעות ופירוש של חלומות על כלבים וגורי כלבים.איך זה יכול להשפיע על החיים שלך.פרשנות של כלבים לפי היהדות ,ההלכה הפסיכולגיה ועוד.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

שודדי הקאריביים הוא סרט מצויין, וכראיה לכך תוכלו לחפש בגוגל ולמצוא את כל ההמשכים שלו שהוציאו. אם תשאלו אותנו לדעתנו, נגיד לכם שהסרט הכי טוב הוא דווקא הסרט הראשון. אין מה לעשות, ככה אנחנו, תמיד חייבים להגיד מה אנחנו חושבים ותמיד מדברים בלשון רבים כאילו יש לנו תולעים בבטן. סדרות ישראליות | סדרות מקומיות מהוות גאווה מקומית ויוצרות עניין רב אצל קהל הצופים המקומי.

הקהל הישראלי מוצא הרבה עניין בסדרות אלו וחלקן נתפסות כסדרות פופולריות מאד. בסדרה נמצאים מיטב הכוכבים של ארץ נהדרת, והיא מבוססת על פינה מתוך התוכנית הסאטירית שהורחבה לסדרה בפני עצמה. בין היתר, מככבים בסדרה שאולי (המגולם על ידי אסי כהן, שגם השתתף בכתיבה) וחבריו. בין שחקני הסדרה שמות אהובים כמו מאור כהן, מריאנו אידלמן, יובל סמו ואחרים. תשמחו לדעת שיש לסדרה 3 עונות מצויינות ואם במקרה לא צפיתם בסדרה עד היום מחכה לכם פינוק אמיתי שיעביר לכם את הזמן בכיף.

למה הקישורים לאתר סדרות טי וי לא עובדים ?

לצד סדרות פורצות דרך כמו פאודה, שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות ישראליות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכוב השחקן הוותיק דוב גליקמן (מכוכבי זהו זה המיתולוגית) שברה שיאי צפייה. צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים. בשונה משאר הסדרות ברשימה, לא-משתפים נעשתה באופן עצמאי לחלוטין בלי אף גוף שידור מאחוריה, והופצה באופן עצמאי בפייסבוק וביוטיוב, כל הפרקים זמינים לצפייה ביוטיוב (ובעמוד הפייסבוק של הסדרה). הסדרה מנסה להתמודד עם שאלות מורכבות בסגנון של האם ניתן לשנות את מסלול חייו של נער בסיכון שנולד למציאות של עוני, פשע וסמים.

הסדרה סובבת סביב תלמיד תיכון, קליי ג’נסן וחברתו האנה בייקר, נערה שהתאבדה לאחר שסבלה משורה של נסיבות מדכאות שנגרמו על ידי אנשים מבית הספר שלה. קופסת קלטות שהוקלטו על ידי האנה לפני ההתאבדות מפרטות את שלוש עשרה הסיבות לסיום חייה. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… צוריה, זמרת צעירה ויפהפייה, מעורבת בחייה של משפחת בוראן השורשית של בורסה כאשתו של הבן הבכור פרוק וכל סודות המשפחה מתחילים לגלות.

מאסטר שף עונה 10 פרק 18 לצפייה ישירה

רגע לפני שאנחנו מתחילים, אם מתחשק לכם לשמוע על סדרות וסרטים חדשים מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘. ואם במקרה עדיין לא עשיתם את זה, מוזמנים גם להצטרף לאינסטגרם שלנו לעוד המון תכנים מצחיקים ומעניינים. ערוץ רשת 13, כל תוכניות הטלוויזיה, החדשות והכתבות לצפייה ישירה.

הדמויות המצחיקות של הסדרה מעוררות הזדהות עם דמויות אמיתיות שכולנו נתקלים בהם בכל פעם שאנחנו מבקרים בסופרמרקט הקרוב לביתנו. מדובר בסדרה מוקומנטרית שערוכה בסגנון של דוקומנטרי שמראיינים את הדמויות תוך כדי הפרק אך כמובן לא מדובר בדמויות אמיתיות. הפקה נהדרת של חברת yes מגוללת את סיפורה של יחידת חובשי תאג”ד של גדוד סיור בצנחנים. את הסדרה יצר וביים ציון רובין ומככבים בה שחקנים ישראלים מוכרים כמו תומר קאפון, דין מירושניקוב, שירה נאור, יחזקאל לזרוב ועוד רבים וטובים.

פלמ”ח פרקים מלאים לצפייה ישירה » פסק זמן

דרמה ישראלית מרגשת משנת 2010 בכיכובם של עלמה זק, יוסי מרשק, אורי פפר ועוד. הסדרה עוסקת במשפחה המגדלת ילד אוטיסט, במושב חצבה בדרום הערבה, אשר המרוחק מכל שירות טיפולי שיכול לעזור לילד. זכתה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה במספר תארים, בהם התסריט, הבימוי, השחקנית (עלמה זק) וסדרת הדרמה הטובים ביותר. לסדרה יש שתי עונות ותשמחו לדעת שהיא זמינה לצפייה במאקו TV וכמו כן בשירות התוכן של נטפליקס. סדרות לינק הוא אתר לצפייה ישירה בסדרות טלוויזיה באינטרנט בחינם. מטרת האתר היא לספק דרך לאנשים שאין להם גישה לסדרות טלוויזיה בקרבתם, לצפות בהן באינטרנט.

  • תוכנית סטירה ישראלית שמשודרת בערוץ 12 וצוחקת על אירועי אקטואליה,פוליטיקה בישראל ובעולם.
  • מצאנו פתרון לאתר סדרות והסרטים טיוי – מה לעשות כשאתר סדרות טי וי לא עובד?
  • סדרות טי וי לינק שעובד (sdarot-tv-link.org) הוא אתר תוכן שמטרתו לספק מקורות וקישורים עדכניים לאתר סדרות טי וי .
  • סדרה דרמה של ‘כאן 11’ מתארת סיטואציה בה מורה לאזרחות בתיכון נותן לאחת הבנות בכיתה להעלות נושא שמציק לה מהעולם שלה.
  • התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות.
  • “המדרשה” היא סדרת דרמה ואקשן ישראלית ששודרה החל מ-31 באוקטובר 2015 בזכיינית רשת בערוץ 2 ומסוף 2017 ועד סיומה ב-18 בינואר 2018 ברשת 13 במשך 2 עונות ו-25 פרקים.

העיר הטובה פרק 6 לצפייה ישירה, העיר הטובה פרק 6 להורדה, העיר הטובה פרק 6 שידור חי, העיר הטובה פרק 6 שידור ישיר, העיר הטובה עונה 1 פרק6 המלא … הסדרה אורי ואלה, שנוצרה על ידי דינה סנדרסון, היא מאותן סדרות ישראליות שנוגעות עמוק בלב. בסדרה מככבים דינה סנדרסון בתפקיד אלה נוימן, שיחסיה עם אביה הם מוקד הסדרה.

מגוון סדרות ישראליות לצפייה ישירה!

אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. דרמה קומית שמציגה לנו את חייהם של שלושה צעירים שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי, שחיים יחד בדירת דיור מוגן בעיר רמת גן, הם מנסים להשתלב ומתמודדים עם העולם מחוץ לדירה בדרכים שלהם. התסריטאית דנה אידיסיס, כתבה את הסדרה הזאת בהשראת סיפור חייו של אחיה האוטיסט שסובל מ-PDD ומתגורר יחד עם חבריו בדיור מוגן. הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוזם הסדרה), נטע גרטי, יובל סגל ואנסמבל שחקנים ישראליים רחב, צברה מעריצים מכל רחבי העולם.

הסדרה עוסקת בסיפורן של שלוש אחיות (אורית, נטלי ומור) שההורים שלהן החליטו יום אחד שהם עוזבים את הארץ. כל אחת מהאחיות נמצאת בשלב אחר בחיים שלה והסדרה בעצם מתארת את הקשיים והתהפוכות בחייה של כל אחת מהן. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה.

הסדרות הכי נצפות

השימוש בשירות כפוף לדרישות סף טכנולוגיות, ובהן ציוד קצה תומך וגלישת אינטרנט במהירות של 5Mb לפחות. השימוש בשירות צורך נפח גלישה משמעותי העלול לגרור חיובים נוספים מספק שירותי הסלולר, בהתאם לתנאי תכנית הגלישה. המחיר עשוי להתעדכן מעת לעת, והודעה על כך תישלח מראש. ייתכנו בשירות תכנים שיוצעו לצפייה תמורת תשלום נוסף.

העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה ישראלים המוצאים עצמם יום בהיר אחד במרכזה של פרשיית ריגול. הם קמים בבוקר ומגלים כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. בסדרה מככבים שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, מיה דגן, סאבלימינל ועוד רבים וטובים. הסדרה הזאת שינתה בעיני רבים את התדמית שליוותה במשך שנים את שלום אסייג, והפכה אותו מסטנדאפיסט שעושה מערכונים וקומדיות קלילות ורדודות סטייל שנות השמונים, לשחקן מוערך שעושה תפקידי עומק. דרמה-קומית של כאן 11 בבימוי של עטרה פריש, בכיכובן של אלונה סער, עלמה קיני, מיה לנדסמן, דור הררי, מיה דגן ועוד. הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ.

תרגום סדרות – האתרים הטובים ביותר להורדת כתוביות בעברית

ראשי חדשות פוליטי-מדיני-ביטחוני חדשות בארץ חדשות בעולם כלכלה וצרכנות פרשנות … רגע לפני שאתם מחפשים סדרות מתורגמות מחו”ל, אל תוותרו על הסדרות המומלצות הבאות, בעברית! ריכזנו בכתבה רשימה של 15 סדרות ישראליות מומלצות שכל אחד חייב לראות. ע”י מערכת הפטריה עודכן לאחרונה יונ 28 … “המדרשה” היא סדרת דרמה ואקשן ישראלית ששודרה החל מ-31 באוקטובר 2015 בזכיינית רשת בערוץ 2 ומסוף 2017 ועד סיומה ב-18 בינואר 2018 ברשת 13 במשך 2 עונות ו-25 פרקים. הסדרה מגוללת את הסיפור הבדוי של קורס הכשרה לארגון הביון הישראלי – “המוסד”, ועוסקת בצד האנושי של סוכני המוסד וחוויותיהם האישיות. הסדרה הכי פופולראית כיום של יס היא ללא ספק החממה לצפייה ישירה. דרמת-מתח ישראלית בכיכובם של מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, ישי גולן ועוד.

ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב). רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.

עוד בסדרות ותוכניות

סדרות yes – הסדרות הטובות ביותר בעולם, כל העונות הכי חדשות, סדרות מתח, דרמה וקומדיה, סדרות HBO וספריית VOD ענקית, הכנסו לאתר yes. האח הגדול היא תוכנית ריאטלי ישראלית שמשודרת בערוץ 13 ובתוכנית משתפפים עד 20 משתתפים שסגורים בבית משותף במשך כמה חודשים ועוברים משימות שונות לאורך העונה. לצפייה ישירה וכמובן שיש עוד מלא סדרות ואין מישהו שלא ייצא מרוצה.

  • כמו כן מופיעים בסדרה קובי מימון (אבי זגורי), דניאל סבג (אבישי זגורי) נינט טייב בתפקיד שכנת המשפחה ואחרים.
  • סדרות איל איל – מאגר סדרות, מידע על סדרות וטריילרים לסדרות לצפייה ישירה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן