סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ישראליות חדשות

סדרות ישראליות חדשות

החבורה לא ממש מקבלת כבוד בממלכת אקסנדריה, הם מבלים את זמנם בין משימות כושלות לערבי שתייה בפונדק הקבוע שלהם, עד שערב אחד הם מבינים שהם מרוששים ולא יכולים אפילו לשלם את החוב שנצבר להם בפאב. חוקר בשם ריי לנוקס (דוגריי סקוט) מנסה לפענח אירוע היעלמות חריג של נערה שהיתה בדרכה לבית הספר. הסיפור המזעזע מטיל פחד על תושבי העיר המבועתים, אשר חוששים שרוצח אכזרי מסתתר בעיר ועשוי לבצע פשעים נוספים. הדמות המרכזית זה בחור בשם נייתן בראון (רובי אמל), מתכנת צעיר שעובד על פרויקט לטובת האנושות, מעורב בתאונה קטלנית שאחריה הוא בוחר לעשות לתודעה שלו “העלאה” למציאות המדומה בעידודה של בת הזוג שלו.

באמצע מסיבת רווקים שנערכת על יאכטה עולים מתנקשים ומחסלים את כל הגברים של משפחת מלכה, אמפריית פשע מקומית. נשות המשפחה נשארות להתמודד עם הבלאגן, אבל הן מסוכסכות ביניהן ועכשיו גם איבדו את כוחן באחת. עכשיו הן צריכות לשמור על מקומן במציאות הגברית של עולם הפשע, לשקם אתצ העסק המשפחתי ולנקום את מות הגברים.

בית הדרקון, אפטר פארטי, שר הטבעות: הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2022

קומדיית פשע רומנטית המספרת את סיפורה של שירי אזוגי (בת חן סבג), שחקנית כושלת וסטלנית שכלואה בגוף של תיכוניסטית שנאלצת להתגייס למשטרה בתור סוכנת סמויה כדי להציל את בן זוגה ממאסר. הם מיוצרים בישראל ועוקבים אחר חייהם של תושבי ישראל, חוקרים את התרבות, השפה ועוד. קטגוריה זו מכילה סדרות טלוויזיה מישראל שעלו לשידור לראשונה בעשור השלישי של המאה ה-21. הסדרה עוסקת בארן, צעיר אפרו-אמריקאי שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, הוא אב כושל לבת מחברתו לשעבר ונסה וחסר כל רכוש.

העונה השלישית (שעדיין לא יצאה) תכלול את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין. דרמת מתח ומיסתורין שכוללת 4 עונות עם 4 סיפורים נפרדים כאשר החולייה המקשרת בין העונות היא דמותו הראשית של הבלש הארי אמברוס, אותו מגלם השחקן הוותיק ביל פולמן. העלילה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, מעורב עם כמה מהפקודים שלו, בפשעים שנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע. לצד סדרות מתח ופעולה פורצות דרך שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

.המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה

אם גם אתם אוהבים את הסרטים והסדרות מהיקום של מלחמת הכוכבים אתם חייבים לראות את ‘אנדור’. עונה חדשה לריאליטי הבישול המשובח עם אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית, בהנחייתה של מירי בוהדנה. כעת יחידת המסתערבים הכי לוהטת חוזרת לצעוק לנו בסלון כדי לפגוע בתשתית החמאס בגדה, ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. לצורך כך דורון (ליאור רז) מושתל בכפר באזור החברון, עובד כמאמן איגרוף ונקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה), שאביו הוא במקרה בכיר בחמאס. לקאסט תצטרף מארינה מקסימיליאן שתגלם ראש דסק עזה בשב”כ.

הסדרה קיבלה דירוג גבוה של 8.2 באתר IMDb עם מעל 16 אלף גולשים שדירגו אותה. הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.5 באתר IMDb ודירוג של 89% באתר Rotten Tomatoes. העלילה תופסת טוויסט כאשר מגלים שהנרי סובל מפגם גנטי אשר גורם לו לנסוע בזמן באופן בלתי צפוי שהוא לא מצליח לשלוט בו. המצב המורכב הזה כמובן משפיע בדרכים שונות על הנישואים שלהם. אם בא לכם קצת הומור חד כתער כדאי לכם לראות את ‘היהודים באים’, למי שלא מכיר מדובר בסדרת טלוויזיה סאטירית של כאן 11, שכוללת מערכונים על ההיסטוריה של עם ישראל, מראשית ימי התנ”ך ועד ימינו.

עוד בוואלה!

במהלך תקופת ההכשרה שלהן היא מנסה למצוא את הכוח הפיקודי שלה תוך כדי התמודדות עם קשיים רבים כמו הפרות משמעת, גניבות, התמודדות עם מ”פ שמראש לא ממש נותן לה סיכוי ועוד. בעקבות פציעה של מפקדת המחלקה האהובה סאלי (תימור כהן), נועה מקבלת לידיה את הפיקוד על מחזור טירוניות מאתגר שהגיע לבסיס, מדובר בחיילות עם בעיות משמעת ותיקי ת”ש רציניים שמתקשות לקבל את חוקי הבסיס והסמכות של המפקדות שלהן. העלילה מתכתבת עם פרשת פיטורי המורה אדם ורטה מתיכון בקריית טבעון שפוטר מעבודתו לאחר שתלמידתו התלוננה על כך שהביע דעות פוליטיות במהלך השיעור.

דרמת-מתח משטרתית של הוט בכיכובם של רותם סלע, צביקה הדר, מכרם ח’ורי, דני גבע ועוד. במרכז עלילת הסדרה אנחנו נכנסים למאבקי השליטה והקשר שבין כסף ורדיפת בצע לנציגי הדתות בירושלים. כוחות המשטרה מנסים למנוע אירוע שיכול להסלים את המצב העדין שקיים בעיר, כל זה קצת לפני צום תשעה באב היהודי וחג הקורבן המוסלמי.

לקוח יקר, אנו עושים מאמצים רבים כדי לשמור על קנייה בטוחה עבורך:

הדמות הראשית של הסדרה הוא טולמי גריי, קשיש מוזנח ובודד בן 93 שמפתח סימנים מתקדמים של אלצהיימר, שמצליח לשרוד בעיקר בזכות האחיין שלו רג’י, שעושה מה שהוא יכול על מנת לדאוג לדוד הקשיש שלו. דרמת פעולה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של כריס פראט (‘שומרי הגלקסיה’, ‘עולם היורה’ ועוד). אם עדיין לא צפיתם בסדרה שלושת העונות הראשונות שלה זמינות לצפייה בשירות התוכן של דיסני+. ג’ימי יצטרך להתחבר עם אסיר בשם לארי הול, שחושדים בו שהוא רוצח סדרתי ולא הצליחו להוכיח את זה עד היום. ג’ימי צריך להוציא ממנו הודאה באשמה שתעזור למצוא 18 קורבנות של לארי. הסדרה מהווה פריקוול לסרט מיקום מלחמת הכוכבים, רוג אחת , על דמותו של קסיאן אנדור חמש שנים לפני אירועי הסרט ועוקבת אחר מרגל המורדים קסיאן אנדור במהלך השנים המכוננות של המרד.

מותחן מד”ב ומיסתורין מבית אפל TV+ בכיכובם של אדם סקוט, ג’ון טורטורו, כריסטופר ווקן, פטרישה ארקט ועוד. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים אדם בשם מיקי הולר, עורך דין אידיאליסט, שיורד לספסל לאחר שהוא עובר תאונה שהביאה אותו למצב של התמכרות לכדורים משככי כאבים. דרמה-פשע של HBO בכיכובם של זוכת האוסקר אוליביה קולמן (‘הכתר’, ‘המועדפת’, ברודצ’רץ’ ועוד) ו- דייוויד ת’יוליס (‘הארי פוטר’, ‘שבע שנים בטיבט’ ועוד). במרכז העלילה אנחנו פוגשים זוג בריטי נעים הליכות, כריסטופר וסוזן אדוארדס, אשר מוצאים עצמם במרכז חקירה יוצאת דופן, כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית שלהם.

הסדרות של NEXT TV

לצד העשייה המעולה, ההתכתבות המתמדת עם תולדותיו העתיקים של העם היהודי מקנה לה רעננות ונפח גדולים. למרות שהלימודים לא מעניינים אותם בכלל, אין להם את האומץ לעזוב את הישיבה. ארבעה בחורים מופרעים-צדיקים בישיבה הטובה בעולם, עם חליפות צמודות מזארה, כובעי בורסלינו ונעלי שפיץ, מחלקים את עולמם בין הנאות הלימוד והנאות החיים. ז’אנר זה גדל בפופולריות שלו בשל יכולתו לחקור היבטים של החיים הישראליים שקשה לצופים רבים לחקור אותם באמצעות מדיה מיינסטרים. מיני סדרה עצמתית ומזעזעת של רשת HBO, שמציגה את אירועי האסון בכור הגרעיני בצ’רנוביל, בברית המועצות, בשנת 1986.

  • נכון לימים אלה, נמסר כי העונה השנייה צפויה לעלות לאוויר, ככל הנראה ב-2019 או 2020.
  • ממש כמו הקולנוע הישראלי שמייצר סרטים נהדרים ואיכותיים, גם במסך הקטן קיבלנו בשנים האחרונות כמה הפקות טלוויזיוניות של סדרות ישראליות משובחות.
  • ציר הזמן השני מתרחש בשנת 2021, שנים רבות לאחר שחולצו, השדים מאותה תקופה על האי ממשיכים לרדוף אותן.
  • מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא.

אבל עד מהרה המוות מפתה אותם לצעוד שוב בשעריו, והם מוצאים את עצמם, אחד אחד, שוברים את הבטחתם. בהשתתפות עפר שכטר, אגם רודברג, יובל סגל, אביגיל הררי, מאיסה אל-האבדי, אדי קבטנר, עידן חביב, אוהד קנולר, ורד פלדמן, עירית קפלן, יונתן עוזיאל. אתרי סדרות ישראליות הם אחד המקומות הטובים ביותר למצוא סדרות ישראליות לצפייה. יש שפע של אתרים המציעים מגוון סדרות ישראליות בשפות שונות. כמה מהפופולריים כוללים izelimites, Series Mania ו-Netflix Israel.

זרה, אטלנטה, ברידג’רטון, פצ’ינקו, החברה הגאונה: מדריך סדרות מרץ 2022

עזר מאוד גם שריף נאמן מופלאה בתפקידה כיערה, החטופה הישראלית. היא הפגינה יכולת יוצאת דופן לרגש, מה שהפך אותה ללב הפועם של כל המבצע הזה ושל חלקה השני של העונה, ממש עד לפינאלה. לפני שנה בדיוק סיכמנו את העשור העברי ומנינו את עשר הסדרות הכי טובות בו. היו סדרות טובות, אבל מעט מדי מהן היו באמת מדהימות או גדולות.

עלילת העונה הראשונה נפרסת החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, דוכס אדינבורו ועד לסיום אירוסיה של אחותה הנסיכה מרגרט לפיטר טאונסנד ב-1955. סדרת טלוויזיה אמריקאית עטורת שבחים שנוצרה על בסיס הרומן פחמן משודרג משנת 2002 מאת הסופר האנגלי, ריצ’רד ק. למי שלא מכיר מדובר בדרמה-קומית שנוצרה על ידידן פוגלמן ומגוללת סיפור מרגש על חיי משפחה וקשרים של מספר אנשים שחולקים את אותו תאריך לידה והדרכים שבהן הם דומים ושונים. סדרת מדע בידיוני – פעולה מבית הולו ששחררה השנה את העונה השלישית והנהדרת שלה. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. סדרת דרמה-קומית שנחשבת בעיני רבים לסדרה הכי טובה שרצה על המסך בשנתיים האחרונות.

כותרת ראשונה עוד אין לכם +yes? חבל

יהודה לוי חוזר עם אחת ההפקות המוצלחות שידענו לעונה שנייה, שמצטלמת בימים אלה בלוס אנג’לס. אם בעונה הראשונה השתדל לוי החרדתי להשתבלל בחיים נטולי זוהר, בעונה החדשה הוא הולך לקיצון השני – וינסה להצליח בהוליווד. אילן פלד ויעל פוליאקוב חוזרים למסך בצורה שאנחנו הכי אוהבים אותם – ביחד. בקומדיית הפשע החדשה ייצאו האחיות והקאלט מירי ותקווה למסע בניסיון להביא את המכה. אנחנו פוגשים אותן אחרי שמירי איבדה את כל רכושה וחבריה ופתחה פרק חדש בחייה באילת, שם היא עובדת בכמה עבודות (נגיד, מלצרית מזמרת במסעדה שנתקעה בסבנטיז, ולא בקטע טוב).

המסך הקטן הנחיל לנו לאורך השנים המון יצירות שעסקו בדג מחוץ למים, אדם שמגיע למקום זר ונאלץ למצוא בו את מקומו. פעמים רבות זו נקודת מוצא לקומדיה על פערים תרבותיים, או לדרמה מחממת לב על בנייתם של גשרים אנושיים. מעלתה הגדולה של “הנספח” – המבוססת על הסיפור האמיתי של הקומיקאי אלי בן דוד (“בובה של לילה”), שעבר עם משפחתו לפריז בעקבות משרה שהוצעה לאשתו – הוא האופן שבו היא מזקקת את הגוונים האפלים של הקונספט. דרמת מתח שבמרכזה עומד אטלס (ליאור אשכנזי), קצין מז”פ לשעבר החי כדייר רחוב קשה יום בדרום תל אביב המגלה שאסיר-עולם שנכלא בעקבות חוות דעתו המדעית התאבד בתאו בכלא איילון. אטלס מותקף צורך עז לחזור ולחקור מחדש את פרטי התיק הסגור. שלא נשכח לרגע את הכותרת שמהווה גאווה ישראלית, כמובן – פאודה.

עוד…

בין הסדרות הקומיות המוצלחות של השנים האחרונות ניתן למצוא למשל את השוטר הטוב, בכיכובו של הקומיקאי המוכר (בין היתר מארץ נהדרת) – יובל סמו. לצד יובל סמו, מככבים בסדרה שלל שחקנים וותיקים ומוערכים כמו ליאורה ריבלין, משה איבגי, יגאל עדיקא, גיא לואל ואחרים. הסדרה מתארת באמינות וברגש את חייה של קהילה שאיננה מוכרת למרבית החילונים בארץ. התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני, ששון גבאי, איילת זורר ואחרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן