סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ישראליות חדשות

סדרות ישראליות חדשות

הסדרה עלתה לשידור בשירות הזמת התוכן של רשת ‘הולו’ ועלתה בישראל לשידור בשירות התוכן של יס ו-הוט וקצרה ביקורות נהדרות של קהל הצופים. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם). מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם. קומדיה נהדרת של HBO שקיבלה 15 מועמדויות לפרסי אמי על עונתה הראשונה. סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב.

אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס זאת אופציה נהדרת עבורכם. הסדרה קיבלה ציון של 7.7 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb. כמו לא היו סכסוכים אחרים בעולם, ממשיכים אנשי טלוויזיה מסביב לעולם לעסוק בעימות האינסופי בין בני האדם והערפדים. אולי העובדה שהם לא מזדקנים, ואולי העובדה שהתרגלנו כבר לגלות שמאחורי כל יצור אימתני למראה מסתתרת נערה חטובה בבגדים כהים. כך או כך, בסיבוב הזה מדובר בסדרת נוער בכיכובם של עמית פרקש ויון תומרקין.

חתונה ישראלית – החיים שאחרי

ריס חוזר הביתה למשפחתו עם זיכרונות שרודפים אותו מהאירוע ושאלות לגבי אשמתו. למי שלא מכיר את הסדרה, העלילה מתמקדת בעיקר בחייה של דווי וישוואקומאר, נערת תיכון ממוצא הודי שבתחומים הרומנטי והחברתי נוטה לקבל החלטות נמהרות שיוצרות חיכוכים עם הסובבים אותה. דרמת-פנטזיה מבית נטפליקס שהיא עיבוד לקומיקס האפל של ניל גיימן. סדרות והפקות ישראליות עוסקות לעיתים במצב ובחיים בישראל, לרבות שילוב של נושאים אקטואליים, היסטוריה מקומית אך לא רק.

תתארו לעצמכם שאתם רואים ידיעה חדשותית מרעישה בעמוד הראשי של העיתון ועכשיו תדפדפו כמה עמודים לכיוון השער האחורי, אלה הסיפורים שהסדרה מתמקדת בהם, מסע מרתק אל הסיפורים הקטנים מאחורי הסיפורים הגדולים בהיסטוריה שלנו. לסדרה יש סה”כ 12 פרקים והם כולם זמינים לצפייה ביוטיוב. בסדרה מככבים שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, מיה דגן, סאבלימינל ועוד רבים וטובים.

תום יער עושה את שביל ישראל

לשתיהן יש קריירה מבטיחה, אך הן מתקשות במציאת בן זוג ומתמודדות עם ‘רווקת מאוחרת’. אסף הראל כתב ויביים את הדרמה שתנסה להבין מה קרה לכוכב הכי גדול בטלוויזיה הישראלית, ביום שהפסיק להיות הראשון בבידור. פליטות הפה, הסמים, הרומנים, החייזרים – דודו טופז עשה מה שבא לו, עד שזה הפסיק לעבוד. אילן פלד ויעל פוליאקוב חוזרים למסך בצורה שאנחנו הכי אוהבים אותם – ביחד.

בממלכת הרמוניה, ממלכה קסומה ויפהפייה שכל תושביה אוהבים מוזיקה, ניצבת לה טירת השירים, בה גרה שליטת הממלכה, שרית. ביחד עם התו-תווים, שלושה יצורים חמודים ומוזיקלים ששמם דוֹ, רֶה ומי, היא מייצרת בכל יום שיר חדש, לכבוד תושבי הממלכה, שמחכים בכיליון עיניים בכל יום לשמיעת השיר החדש. החרדה הכי גדולה של יריב היתה שיום אחד הוא ימצא את עצמו מגדל לבד את המון הילדים שהביא לעולם ( חמישה). בעונתה השנייה של ‘איש חשוב מאוד’, יהודה לוי מרגיש שישראל נהיית קטנה עליו ומחליט שהגיע הזמן לנסות את מה שכולם אמרו שהוא יכול אבל מעולם לא היה לו אומץ – לכבוש את אמריקה. מדינה חילונית שמרכזה בתל אביב, ואוטונומיה חרדית שמרכזה בירושלים. סאגה משפטית מסעירה את מדינת ישראל ומוכתרת כ”משפט שלמה” מודרני.

“למה נשים רוצחות”, “לופן”, “הטובות לקרב”, “לוקי”: מדריך סדרות יוני 2021

שי גולדשטיין ולאה לב מככבים בדרמה קומית שהיא קצת החיים שלהם. תמיר בן טוב (גולדשטיין) הוא שדרן ותיק ומצליח, שהכל היה סבבה בחיים שלו עד שאשתו נהרגה. הרייטינג של תכנית הבוקר שלו מתדרדר והוא צולל לדיכאון, ואז מתבשר שמעבירים אותו לתכנית הלילה של התחנה יחד עם שותפה צעירה, נטע ליברמן (לב).

ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד. בעונה הראשונה של הסדרה אנחנו פוגשים בחורה בשם אלינור שלסטרופ (קריסטן בל) שמגלה שהיא נפטרה וכעת נמצאת היא נמצאת בעולם הבא. סדרת דרמה-קומית שנחשבת בעיני רבים לסדרה הכי טובה שרצה על המסך בשנתיים האחרונות. קומדיה מומלצת במיוחד מבית אפל TV פלוס בכיכובם של ג’ייסון סודייקיס, האנה וודינגהם, ג’ונו טמפל ועוד. סדרת דרמת מתח מבית רשת Showtime מציגה עלילה מעניינת שרצה בשני צירי זמן, הראשון מתרחש בשנת 1996, קבוצת בנות מניו ג’רסי שמשחקות יחד כדורגל טסות לסיאטל על מנת לייצג את התיכון שלהן בטורניר כדורגל ארצי.

“דם חדש”, “פיירפליי ליין” והסדרה שרוצה להיות “בנות גילמור” החדשה: מדריך סדרות פברואר 2021

אורחת מסתורית ומהפנטת ביופייה (אנסטסיה פיין) משנה את כל התמונה- נוצר סיפור אהבה חוצה דתות, תרבויות וגורלות בינו לבין אותה הערפדית. סדרות ישראליות לא פופולריות כמו שהן אמורות להיות, אבל יש תקווה שעם השנה החדשה הן יהפכו לפופולריות יותר. מאמר זה יציג בפניכם את אתרי סדרות הטלוויזיה הישראליות וייתן לכם מספר טיפים כיצד למצוא את התוכנית החדשה והאהובה עליכם.

על התיק מופקדת חוקרת צעירה (חני פירסטנברג), וככל שהחקירה מתקדמת היא הופכת להיות איום על כוחות הרבה יותר חזקים ומסוכנים ממנה. בכיכובם של דביר בנדק, מלי לוי, דורון בן דוד (“פאודה”) ועוד. 2018 פתחה חזק את השליש הראשון שלה בטלוויזיה עם סדרות ישראליות בולטות כמו “להעיר את הדב”, “האחיות המוצלחות שלי”, “ככה זה”, “פאודה” ו”הרמון” – ונראה שזוהי רק תחילתה של מאניית הפקות המקור. הרשימה הרעבה שלפניכם כוללת את הסדרות היותר מבטיחות – חדשות וגם כאלה שחוזרות לעונה חדשה. דינה סנדרסון ושלמה בראבא כאבא ובת, ליאור אשכנזי וליאת הרלב בדרמת מתח, משפחת פוליאקוב בדוקו-ריאליטי, עונות חדשות למתים לרגע, בתולות, מחוברים+ ואנחנו במפה – אלה רק כמה מהסדרות הישראליות שאנחנו צפויים לראות ב-2016 על המסך של HOT.

זהו זה 2022 | עונה 5 – פרק 10

דרמה קומית-מוזיקלית מהיוצרים של “שטיסל”, שבמרכזה עומד נוח גמליאל (ליאור אשכנזי), אחד המוזיקאים המוערכים בעולם, שבורח מסיבוב הופעות בינלאומי. הוא חוזר לישראל לגור עם אמו (לאורה ריבלין) ואביו (דב’לה גליקמן) מסיבה שהוא שומר בסוד. סדרות yes – הסדרות הטובות ביותר בעולם, כל העונות הכי חדשות, סדרות מתח, דרמה וקומדיה, סדרות HBO וספריית VOD ענקית, הכנסו לאתר yes. כל הסדרות המומלצות, החדשות והותיקות של כאן 11 לצפייה ישירה במקום אחד, ובחינם – טהרן, מנאייכ, היהודים באים, זהו זה 2020, קופה ראשית ועוד! על הסדרה ‘האמריקאים’ כבר כתבנו בעבר בפוסט של סדרות מומלצות אבל מכיוון שהסדרה הזאת הסתיימה לפני מספר חודשים עם אחת העונות הכי טובות שלה היינו חייבים לכתוב עליה פעם אחרונה.

דרמה-קומית של כאן 11 בבימוי של עטרה פריש, בכיכובן של אלונה סער, עלמה קיני, מיה לנדסמן, דור הררי, מיה דגן ועוד. הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ. הדמות המרכזית בסדרה היא נועה לויתן, קצינת חמ”ל בדרגת סג”מ צעירה שלא עברה השלמה חיילית של קצינים בגלל ציון סוציומטרי נמוך שהיא קיבלה. מה שמתחיל בתור דיון כיתתי בשיעור אזרחות על הטרדות בבריכה הופך לויכוח חריף שיוצא משליטה בין המורה לתלמידיו בנושאים טעונים הקשורים ביחסי ערבים-יהודים, גזענות, צבא, פוליטיקה ועוד. העימות בין המורה לתלמידים יוצא מגבולות הכיתה כאשר אותה נערה משתפת ברשתות החברתיות את מה שהיא חושבת על המורה שלה, דבר שמשפיע על חייו (וחיי ילדיו) וחייה של אותה תלמידה. מורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע ודנה היא רופאה מתמחה בגניקולוגיה.

עוד…

כמו שזה נראה כרגע זאת הולכת להיות הסדרה הכי מדוברת של 2021 וסביר להניח שנראה אינספור תחפושות בהשראת הסדרה הזאת בפורים הקרוב. הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק קובדן, אשר נשלח לבית סוהר בגין פשע שביצע. מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא. סדרת מתח בריטית בת שישה פרקים של ה-BBC שמבוססת על ספרו של אירווין וולש (שכתב גם את ‘טריינספוטינג’) שיצר את הסדרה יחד עם התסריטאי דין קוואנה.

הסדרה תכיל 10 פרקים, ותופק מוזיקלית על ידי רמי קלינשטיין. העונה השנייה של ״פצועים בראש״ נפתחת בשאלה מי שרד את המפגש שהתקיים בסוף העונה הראשונה (בו נשמעה ירייה), ומה המחיר שכולם עתידים לשלם כעת כשהאמת התגלתה. אל הקאסט הקודם- חנן סביון, גיא עמיר, תובל שפיר, אגם רודברג, רמי דנון, רותם זיסמן, ליאור רז, ודר זוזובסקי הצטרפו לי בירן, חן אמסלם, דניאל גל, יותם קושניר, גאיה שליטא-כץ, גל לב, שירן סנדל, יחיעם ברקו, ליאור גרטי, עידן בראון. אתרי סדרות ישראליות הם ז’אנר פופולרי של תוכניות טלוויזיה שצובר פופולריות בעשור האחרון. מדובר בסדרה מצמררת שמוכיחה שלא צריך חייזרים, דרקונים וכוחות על כדי לייצר סדרה שכולם מדברים עליה, כי לפעמים המציאות עולה על כל דימיון. הסדרה מגוללת את סיפורה של גרייס פרייזר (ניקול קידמן) שחיה כביכול “חיים מושלמים”, היא מצליחה בתחום העיסוק שלה, עומדת להוציא לאור ספר הראשון, יש לה בעל אוהב ומסור וילד שלומד בבית ספר פרטי ויוקרתי.

הכלה מאיסטנבול

סדרה מומלצת שכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם אם לא עשיתם את זה עד עכשיו. בניסיון להרוויח קצת כסף ווקס מכינה לוקחים על עצמם משימה לחסל כוח מסתורי שמאיים על הממלכה, הם אינם מודעים לכך שהם נכנסים להרפתקה מטורפת במיוחד. הדמות המרכזית זה בחור בשם נייתן בראון (רובי אמל), מתכנת צעיר שעובד על פרויקט לטובת האנושות, מעורב בתאונה קטלנית שאחריה הוא בוחר לעשות לתודעה שלו “העלאה” למציאות המדומה בעידודה של בת הזוג שלו. בעזרתו של כתב פלילי בשם דן ואסקז (וגנר מורה) שהיא מכירה במערכת העיתון בו היא עובדת, היא מנסה לעלות על עקבותיו של התוקף שלה.

הקהל הישראלי מוצא הרבה עניין בסדרות אלו וחלקן נתפסות כסדרות פופולריות מאד. גדי וילסרצ’קי חוזר להציק לנהגי מוניות עם שאלות ידע כללי וינסה להוציא מהם עוד סיפורים הזויים על נוסעים. מכיוון שאשכרה מדובר בשעשועון טריוויה, כל תשובה נכונה תזכה את הנהג בכסף. בסדרה נמצאים מיטב הכוכבים של ארץ נהדרת, והיא מבוססת על פינה מתוך התוכנית הסאטירית שהורחבה לסדרה בפני עצמה.

“הפלקון וחייל החורף”, “האנטומיה של גריי”, “סאות’ פארק”: מדריך סדרות מרץ 2021

הסדרה הזאת שינתה בעיני רבים את התדמית שליוותה במשך שנים את שלום אסייג, והפכה אותו מסטנדאפיסט שעושה מערכונים וקומדיות קלילות ורדודות סטייל שנות השמונים, לשחקן מוערך שעושה תפקידי עומק. רגע לפני שאתם מחפשים סדרות מתורגמות מחו”ל, אל תוותרו על הסדרות המומלצות הבאות, בעברית! ריכזנו בכתבה רשימה של 15 סדרות ישראליות מומלצות שכל אחד חייב לראות. ע”י מערכת הפטריה עודכן לאחרונה יונ 28 … בעונה הראשונה של הסדרה יהיו סה”כ 10 פרקים (נכון לזמן זה שודרו 8 פרקים), היא קיבלה ביקורות נהדרות ודירוג כולל גבוה של 8 באתר דירוג הסדרות IMDb.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן