סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ילדים נוסטלגיות

סדרות ילדים נוסטלגיות

דלעיל, הנכם מוזמנים לפתוח אשכולות על הסדרות הללו. סדרה צרפתית משעממת מאוד שילדים שלא היה להם ערוץ שש נאלצו לראות. כבר כשהתחילה מוזיקת הפתיחה המתפתלת היה ברור שמה שהולך לבוא יהיה מונוטוני להחריד. השיר מבטיח “סיפורים כה נפלאים, תמיד משעשעים” אבל התכוון ל”נוראיים ותמיד עם מוסר השכל טרחני”.

הורים שרוצים להשיג ערך מוסף מצפייה בסדרות מומלצות בטלוויזיה צריכים לבחור תכנים גם לפי התקופה האקטואלית. בתקופת החגים לדוגמא ניתן לצפות בתכניות האירוח של משה דץ, או בתכנים המלווים את חנוכה וחגי תשרי. יש גם הרבה סדרות לילדים ונוער המשודרות במהלך החופש הגדול.

תוכניות טלוויזיה אמריקאיותתכנים נוספים

תכנית נטולת עלילה על חייהם העשירים והמצויירים של חבורת נערים מבוורלי הילס. בניגוד למה שמתבקש לחשוב, הסדרה נעשתה לפני הגרסה עם דילן וברנדה, אז במובנים רבים אפשר לראות במהדורת “90210” גרסת לייב אקשן של הסדרה הזאת. את הבלוג יצרתי מתוך אהבה לאוכל ומתוך רצון ליצור מקום בו אפשר ללמוד, ליצור ולשחק עם אוכל והילדים שלנו. חקירות קטנות – זה הלהיט פה כרגע לכל הגילאים זה – ילדים בני עשר שיש להם סוג של משרד חקירות (זה מדובב) הם פותרים תעלומות וגם די מצחיקים כאלה, וגם מאוד מקפידים על דייברסיטי כך שיש מכל המגדרים והמוצאים.

עוד סדרת נואר לילדים, הפעם עם כרישים ודגים קטנים. כל הדגים היו אלכוהוליסטים ומבוטלים כי העולם הוא הרי אוקיינוס מסוכן ושורצים בו כל מני תמנונים מסוכנים, ולא ברור עד כמה רחוק אפשר לקחת את המטאפורה הזאת. שרקי וג’ורג’ ממש עשו עם זה הכי הרבה שאפשר.

שירי קריוקי שכולנו מכירים

בספר, תמצאו שפע כלים, רעיונות, השראות ודוגמאות לסידור חדר המשחקים, או אזור המשחקים בחדר הילדים/הסלון, כדי שתוכלו ליישם בצורה קלה וליהנות מחלל מסודר שמאפשר לילדים לשחק וגם ללמוד איך לסדר בעצמם. כל הסדרות והספיןאופס של ציידי הטרולים – אני אוהבת שיש בהן מגוון דמויות שונות, אמיתיות, שמצד אחד מחפשות את הצדק ומצד שני גם עושות טעויות וצריכות לקחת אחריות. יש גם דייברסיטי וגם נשים גיבורות, יש הומור שהוא לא רק ירידות אחד על השני.

מדלן – לא היה שישי אחד שאני אמא שלי ואבא שלי לא התיישבנו לראות מדלן . זאת ילדה שגרה בבית יתומים עם עוד 11 בנות וכל יום הן היו יוצאות להפתקה חדשה . רציתי לעשות פוסט על כמה סדרות נוסטלגיות אם גם לכן יש סדרות נוסטילגיות שלא כתבתי (לא יודעת למה חח ) תרשמו בתגובות ממש אשמח .. אם תצליחו לענות על 20 שאלות נכונות אתם אלופים!

חיבוק של שבת עם סבא טוביה

אז שימו לכם אחד כזה ביוטיוב בזמן שאתם עונים על חידון סדרות הילדות הסופר נוסטלגי שלנו. כמו סדרת האנימה של “אן שרלי”, שזכתה לפופלאריות רבה יותר, גם כאן העניין בסדרה טמון במוזרות של השילוב בין האנימה לסיפור המערבי. חוץ מזה שלגיה בגרסת האנימה הייתה הרבה יותר אקטיבית, קצת כמו כוכבת פעולה שהחולשה שלה היא נרקלפסיה. ואני חושב שבפורום “סדרות מצויירות” יש הרבה חומר על סדרות נוסטלגיה. המתכונים בריאים, קלים ומהירים להכנה. הספר מגיע בגרסה דיגיטלית – ניתן להורדה והדפסה, לצפיה במחשב, בסלולרי או בטאבלט.

נכון אתם תמיד מרגישים כאילו הרפרטואר שלכם עשיר משל כולם ואם חלילה נזרקת לאוויר סדרה שלא צפיתם בה אתם מאשימים את האחרים שהם ממציאים שמות של סדרות? ובכן, יש לנו חידון מיוחד שיעזור לכם להוכיח לחברים שלכם מי פה באמת שולט בחומר כשמדובר בסדרות נוסטלגיות מוכרות. בעקבות שגעון משחקי הוידאו של שנות השמונים, היו כל מני סדרות שניסו לשלב בין טלוויזיה לבין משחקי מחשב. ככה הגיעה גם הסדרה על סופר מריו, שהפכה אותו לאיטלקי הכי מפורסם בעולם, וגם את, אה… קפטן אן. קווין קין הוא ילד שנכנס לתוך משחק מחשב וצריך להציל את “וידאולנד” מכוחות הרשע. וזהו בעצם, למרות הפרמיס המבטיח ושיר הפתיחה המעולה, העלילה לא ממש התקדמה משם.

משחק לערב פסח – בינגו קטנטנים – להורדה במתנה

סדרה כזו היא למשל “פרפר נחמד” המוקרנת בשידור חוזר בערוץ 1 ובתכני VOD. פרפר נחמד היא סדרה חינוכית שעל ברכיה גדלו עשרות אלפי ילדים. היתרון של פרפר נחמד הוא שימוש באלמנטים גרפיים ברורים, שפה פשוטה ויצירת אתגר וסיפוק. ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. אפשר לצפות בלי הגבלה, בזמן שמתאים לך. מכירים את המפגשים הביתיים עם החבר’ה שמתגלגלים לדיונים נוסטלגיים משעשעים על סדרות ילדות מצוירות שכולנו גדלנו עליהן?

תם ונשלם רשימת סדרות נוסטלגיות בערוץ הילדים שהורכבה ע”י. מאיה ומיגל – “צמד אחים שתמיד משתולל ” מיאה ומיגל הם זוג אחים ספרדים שגרים בישראל עם ההורים וסבתא שלהם וכל יום עוברים הרפתקה חדשה כשמיאה (האחות) תמיד מעלה רעיונות חח .. דורותי גייל היא ילדה יתומה אשר חיה בשנת 1889 בערבות האפורות של קנזס יחד עם דודתה אם, הדוד הנרי וכלבה טוטו. יום אחד, כאשר הדודה אמי והדוד הנרי יוצאים ומשאירים את דורותי לבדה בחווה, מופיעה סופת ציקלון אשר עוקרת את בית החווה מיסודותיו ונושאת עימו את דורותי וטוטו הרחק אל “ארץ עוץ”. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. אם כן, יש ברשותי גישה מיוחדת לאתר נוגה הישראלי בו מרוכזים שמות רבים של סדרות ששודרו ומשודרות בערוץ הילדים.

קיץ של אתגרים: לילדים בלבד!

קשה לשכנע ילד להמשיך לצפות בסדרה שהוא לא אוהב, גם אם היא מאוד חינוכית וההורים מזהים בה יתרונות משמעותיים. כדאי להישאר קשובים לצרכי הילד ולתת לו לקבוע את אופי הצפייה בטלוויזיה. התפקיד של ההורים בהקשר הזה הוא רק להציב מגבלות ולהעמיד סדר עדיפויות. צפייה בטלוויזיה לא צריכה להיות הפעילות היחידה שהילד מבצע, אבל אין סיבה לוותר עליה. בחירה מושכלת של סדרות ברמה גבוהה תשרת את צרכי הילד וההורים.

בתקופה של כמעט חודשיים משודרות סדרות שלמות מהפרק הראשון ועד האחרון. הסדרות זמינות לצפייה ישירה דרך ה-VOD והן משודרות בערוצי הילדים השונים. צפייה מבוקרת בסדרות טלוויזיה חינוכיות יכולה להניב שורה ארוכה של יתרונות עבור ילדים. הצפייה בטלוויזיה מפתחת יצירתיות, מרגיעה ומרחיבה אופקים. הורים יכולים לבחור סדרות מומלצות לפי תחומי העניין האישיים שלהם, או להתייעץ עם הילדים לגבי העדפות ספציפיות. יש סדרות חינוכיות שילדים יאהבו כמעט בכל ערוצי הטלוויזיה.

עולם המצוירים הוא אתר המרכז מידע אודות סדרות ילדים ישנות, ומציע פרקים ושירים להורדה, מידע כללי, ואפשרות לחזור לרגע לילדות

מועדון ווינקס -אני לא יודעת מה איתכן אבל אני תמיד אהבתי את המועדון הזה .. תמיד אהבתי את הפייה של הטבע (אני מאוד מחוברת לטבע ולדברים שכאלו ) ותמיד חלמתי להיות במועדון כזה ובבית ספר כזה חח .. מרגלית הבלשית -טוב נוו אני לא חושבת שאיי אפשר לדבר על הזוג הזה שפותר כל תעלומה מסתורית שהייתי רוצה להיות חלק ממנה .. תמיד אהבתי אותה ולא יודעת למה אבל היא תמיד הזכירה לי את סבתוש כשהיא הייתה תופרת דברים חח .. ילדים מגיבים בצורה ברורה מאוד לסדרות שהם אוהבים או לא אוהבים.

בנוסף, תמיד ניתן להזמין סדרות מומלצות לצפייה ישירה דרך תכני ה-VOD. בים של סדרות ואפשרויות, נטפליקס כבר שנים מובילה את תחום יצירת הסדרות לילדים, אבל איפה אפשר למצוא רשימת המלצות על סדרות חינוכיות שמומלצות לילדים בדיבוב לעברית או עם תרגום לילדים הגדולים יותר? שאלתי בקבוצת הפייסבוק שלנו וקיבלתי רשימת המלצות על סדרות אהובות ותוכניות מומלצות שחתומה על ידי ההורים בקבוצה. אם אתם רוצים המלצות על תכנים נוספים, מזמינה אתכם להיכנס גם לפוסט שבו רשימת המלצות הורים על סדרות מיוטיוב. אני צריכה חומר/מידע על תוכניות טלוויזיה לילדים נוסטלגיות ושל היום. הכנו לכם היום בפוסט חידון מאתגר שיבדוק עד כמה אתם זוכרים סדרות ילדים נוסטלגיות שעיצבו את הילדות שלנו.

לא הייתה אפשרות לעבד את בקשתך

בכל שאלה תקבלו תמונה אחת (או גיף) וכל שעליכם לעשות זה לענות מאיזו סדרת ילדים נלקחה התמונה המוצגת. עוד סדרה קלאסית שילדים תמיד אוהבים לצפות בה היא “בלי סודות”. זו סדרה המתאימה לילדים שרוצים ללמוד תוך כדי הצפייה בטלוויזיה.

היא תבטיח למידה משמעותית ותפתח אצל הילד סקרנות ועניין. בערוץ 23 לדוגמא מציעים לוח שידורים שלם סביב הנושא של חינוך ילדים. הסדרה “החפרנים” היא דוגמא מצוינת לתוכן חינוכי מהמעלה הראשונה. מנחה הסדרה דודו ארז וצוות שלם של שחקנים משעשעים נותנים מענה על השאלות שהכי מעניינות ילדים. הסדרה מתרחשת בקצב קליל, היא נוגעת בספקטרום רחב של נושאים ואין צורך בהכנה מוקדמת כדי ליהנות ממנה. החפרנים היא גם סדרה המצליחה לשלב בין תוכן מעניין לבין הומור, בידור וצחוק.

הכלום הגדול

אוסף מגוון של סדרות וסרטים שבמרכזם הומואים, לסביות, ביסקסואלים, טרנסג’נדרים וקווירים. התוכנית נועדה לגיל הרך, ילדים בגילאי הגן, כשהיא מלמדת אותם בעזרת שירה, ריקוד וסיפור מושגי יסוד שונים ,כוכבי הסדרה הן בובות חביבות הכוללות את נולי האפרוחה. אוזה האווזה, שבי השבלול הממושקף ובץ הצב המבולבל ביחד עם המגישים המבוגרים הם לומדים ביחד על חברות. מה אומר לכם המשפט “הלוואי שזה יהיה טיול רגיל הפעם. עם פריזל? מה פתאום”? ומה עם “בובי בובי, בינבה בינבה. בובי, בינבה ופונפון”? נכון שעשינו לכם חשק לשים פלייליסט שירי פתיחה של סדרות מצוירות?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן