סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ילדים מצוירות

סדרות ילדים מצוירות

ג’ק, ג’ון, קווינט ודירק מכניסים מפלצת נוספת לספר היצורים, אבל מגלים לצערם שיש להם עוד הרבה מאוד עבודה. ג’ק וקווינט מסיירים בבית הקברות ומתחברים קצת יותר מדי לצד הרגיש שלהם. ״ששטוס״ (הלחם בסיסים של המילים ״שש״, שמו הראשון של ערוץ הילדים על פי הערוץ בשלט, ו-,טוס״) הוא שעשועון טלוויזיה תחרותי בו מתחרות כיתות. הכיתה שתזכה תקבל טיסה לחו”ל, שתתועד ותשודר בערוץ הילדים.

פה גדול לוקחת את הקונספט הזה צעד אחד קדימה, ומביאה לסדרה מטורללת שתגרום לכם לעיתים להזדהות ולפעמים פשוט להגיד ״אני לא מאמין שפעם הייתי טינאייג׳ר״. אשמח אם תקרא את התגובה שלי ביותר הבנה והתייחסות למה אני שמנסה להעביר פה. תראל מאמן את ג’ק לרדוף אחרי מפלצות וזומבים באמצעות גישה חדשה. קווינט ודירק חופרים בערימת אשפה – וג’ון פועלת לפי האינסטינקט שלה.

האתר של הסרטים והסדרות הכי שווה

באטמן הוא אחד הגיבורים הוותיקים ביותר בתעשייה לכן הוא גם קיבל כל כך הרבה סדרות ספין אוף וסרטים. כמו כן, לא מזמן חגג איש העטלף יום הולדת 75 שנה והוא עדיין מצליח להישאר במיינסטרים. וכמובן שסדרת משחקי Arkham מאפשרים לנו לשחק את האביר האפל כמו שלא שיחקנו עד היום. מי לא זוכר את הופעתו הבלתי נשכחת של ג’ק ניקולסון בתור הג’וקר או את ג’ים קארי בתור הרידלר. כשף האוויר האחרון הוא אומנם סדרה לכל המשפחה, אבל כנראה לא קיים בן אדם אחד על הפלנטה הזו שאין לו מה ללמוד ממנה. הסדרה הציבה רף בכל הקשור לחינוך ילדים על ידי תוכנית מצויירת שגם תהיה מעניינת לכל אורך הדרך ולכל הגילאים.

ובכן, יש לנו חידון מיוחד שיעזור לכם להוכיח לחברים שלכם מי פה באמת שולט בחומר כשמדובר בסדרות נוסטלגיות מוכרות. הסדרה, שנגמרה אחרי שתי עונות מוצלחות, היא לכאורה סדרת ילדים על שני אחים שמבלים את חופשת הקיץ שלהם בבית המסתורין של הדוד הגדול שלהם, סטן. עם זאת, לסדרה יש המון רבדים ובדיחות שכנראה יעברו מעל ראשם של ילדים ויגרמו למבוגרים להתחבר לסדרה ולרעיונות שלה.

אוטובוס הקסמים

הדבר הזה הוא הנגיעה שלהן בתת המודע של כל אחד ואחת ובעומקי הנשמה הילדית של הצופה. אנשים, בעולם המערבי בייחוד, גדלים בשנותיהם הראשונות על דמויות מצוירות, גם אם במידות חשיפה שונות. בגלל החוויה הזו ישנו אלמנט בעולם המצוירים שמתיימר – וכנראה גם מצליח – להותיר רושם אצל הצופה המבוגר שמזכיר לו שפעם היה ילד.

אם כבר צפיתם בה ואתם מתגעגעים קצת, אנחנו ממליצים לכם לשבת עם האחים הקטנים שלכם ולצפות ב״נסיך הדרקון״ – היא אמנם לא משתווה, אך היא לגמרי חביבה ומאותם היוצרים. תוכלו לקרוא עוד על נסיך הדרקון בביקורת שלנו לעונה 1 והביקורת שלנו לעונה 2. היורשת הבלתי מעורערת, שכל ילד שגדל בסוף שנות ה-90′ מכיר, התחילה בכלל מסרטון דבילי של גזרי נייר שמראה קרב בין סנטה קלאוס לישו. לצוות התוכנית לוקח בממוצע חמישה ימים להכין פרק של סאות׳פארק, מה שמאפשר להם תמיד להישאר אקטואלים, וכמעט תמיד להצחיק. הסדרה על הסמוראי שנוחת בעתיד דיסטופי שהוא צריך לנסות ולעצור, החלה את דרכה ברצועת הלילה של ערוץ Cartoon Network והראתה לנו מה זה אנושיות.

תוכניות טלוויזיה אופטימיות

כל זאת בעוד שסדרות קומיות ריאליסטיות, ששובצו במרכז הפריים טיים האמריקאי והצליחו במובנים רבים יותר מהמצוירות, לא רשמו הישגים כאלה. סדרות כמו “סיינפלד”, “חברים” ו”משפחת קוסבי” שודרו בערוצים מסחריים גדולים ופנו לקהל הממוצע הרחב ביותר. מלבד “סאות’ פארק” הבוטה בשפתה ומשודרת על כן בערוץ הנישה “קומדי סנטרל”, סדרות כמו “משפחת סימפסון” ו”איש משפחה” קרובות יותר לליבו של הקונצנזוס ועל כן משודרות ברשת המסחרית הגדולה “FOX”. למרות זאת, סדרות מצוירות עדיין נתפסות בקולקטיב כסדרות נישה, גם כאשר הן משודרות בערוצי ברודקאסט, כלומר בערוצים ממוסדים ומסחריים יותר. אולי זו הסיבה שבצורה לא מפורשת, מאפשרים למצוירות מנעד גדול יותר.

מאשר מפורומים שבהם סביר להניח שלא יהיו משתמשים צעירים. לעומת זאת – הגיל שבו מתחילים לצפות בסדרות בעלות תוכן יותר חושפני או אפילו מטריד לפעמים הוא בד”כ בשנים יותר מאוחרות, נגיד 13-15. סדרות עם קטעים מיניים וקטעי דם ללא צנזור בהשוואה לסדרות אנימה ומנגות. ג’ק, ג’ון, קווינט ודירק יוצאים לחפש את הזומבים האבודים, להשיב לעצמם את עירם, ואולי־אולי גם לתפוס כיסא בשולחן מגניב. Wizards and Warriors, קווץ’ (או Kwirk) העגבנייה המדברת מהמשחק Kwirk, סלים הוא שחקן כדור סל מהמשחק Arch Rivals, וכוח סוס הוא מכונית מונסטרטראק מדברת מהמשחק Bigfoot.

הבנים | עונה 2

לאורך השנים, דיסני פיתחה בנוסף לסרטים גם סדרות מצוירות שילדכם יוכלו להינות וללמוד מהן. הסדרות מבוססות על הסרטים המוכרים והאהובים, כך שתוכלו להיות בטוחים שילדכם יאהבו אותן. נילס הולגרסון היא סדרת אנימה בת 52 פרקים שהופקה לטלוויזיה ב-1980. הסדרה מבוססת על הספר מסע הפלאים של נילס הולגרסון מאת הסופרת השוודית סלמה לגרלף.

מה שמוצג בסדרות כאלו הוא פי שלוש גרוע יותר מסדרות כמו הנטאי, יורי ויאוי. ההבדל בניהם שהאנימות והמנגות הללו מגיעות מיפן, מצונזרות ומצוירות, הסדרות באים לרוב מהמערב לא מצונזרים ולא מצוירים (מה שהופך את זה לפורנו לכל דבר). ג’ק נודר לא לבטוח לעולם במפלצות, אבל הנדר הזה עומד במהרה למבחן. קווינט, דירק וג’ון מחפשים איפה אפשר להשיג קצת קוטל עשבים – או בעצם הרבה. השתוללות בגינת הילדים, משחק כדורגל בפארק ויציאה אל חיק הטבע הוחלפו בצפייה בסדרת טלוויזיה.

לכל סדרות הקומדיה >

IN THE GAME מחשב מסלול מחדש, גיים בוקס ועוד המון סדרות רותחות שאתם ממש אוהבים מחכות לכם עכשיו ב-BIGI. בואו לגלות עולם שלם לילדים בגילאי 4-6 באמצעות סדרות מרתקות שילמדו אותם הכל אודות העולם בו אנו חיים. אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם. לכל דמות אופי שונה וסימני היכר המייחדים אותה ובסופו של דבר, כולן אוהבות וחיות יחד בשלום ובאחווה.

הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה. שרק בני נוער בגילאי צופים באנימות, וגם לא שרק בני נוער מגיל צופים בסדרות כמו דקסטר, אלא שבסביבות הגילאים האלה מתחילים להיחשף ולצפות בסדרות כאלו. בוא נגיד לדוגמא שבערך מגיל יש ילדים שכבר מתחילים להתעניין באנימה ולכן סביר להניח גם יתעניינו בפורום.

מדוע הסדרות המצוירות שוברות את שיאי כל העונות?

בפורומים כמו משחקי הכס ודקסטר לא נכנסים ילדים שלא מתעניינים בסדרות הספציפיות האלו, ולכן לא נכנסים לפורומים שלהם… אין שום דבר שיכול להגביל ילדים קטנים מלהיכנס לאחד הפורומים בסגנון ובעצם לקבל מידע על הסדרות האלו עם כל התוכן “הנפלא”. אני מגיע מפורום אנימה ומנגה, ועל פי חוקי הפורום אסור לדבר על אנימות יאוי, יורי והנטאי (אסור לדבר אפילו אם לא מציגים תמונות או אם מציגים אבל מצונזרים). אלו אנימות שמתאימות למבוגרים יותר, הומואים ולסביות מאשר לילדים בגלל שיש שם קטעים מיניים עם צנזור.

תחשבו על זה שכל עיגול שבו שתי נקודת וקו ממוקמים בערך בסדר הנכון, לא מאפשר למוח שלנו לראות דבר מלבד פנים. זה מדהים להיזכר שאפילו שקע חשמל נראה לנו כמו פרצוף. הכנו לכם היום בפוסט חידון מאתגר שיבדוק עד כמה אתם זוכרים סדרות ילדים נוסטלגיות שעיצבו את הילדות שלנו. בכל שאלה תקבלו תמונה אחת (או גיף) וכל שעליכם לעשות זה לענות מאיזו סדרת ילדים נלקחה התמונה המוצגת. מייטי מקס הינה סדרה אשר נועדה לקדם ליין צעצועים בריטיים. מי מאיתנו לא שם את הכובע שלו על הצד וניסה לפתוח שער לעולם אחר.

סרטים מומלצים לילדים בנטפליקס

ג’ק יוצא להתעמת עם מלך היצורים, ג’ון עולה לקווינט על העצבים, ודירק מגלה מהו המבחן השלישי – והמגעיל – שעליו לעבור כדי להפוך למפלצת. ג’ק והחבורה מתקרבים למציאת אנטנה שחיונית לרדיו שלהם. ג’ון, קווינט ודירק נתקפים חזיונות משונים על עתיד קודר. החבורה מוצאת משהו מדהים בתחנת כיבוי האש, ג’ק מתאהב במשחק וידאו, וג’ון מרגישה צורך ליצור קשר עם אנשים אחרים. ג’ק, ג’ון, קווינט ודירק זקוקים נואשות למקור אנרגיה אמין.

הטלוויזיה מהווה מוקד מרכזי בסלון הבית של משפחות רבות. אז אם ילדכם נפלו קורבן למסך הטלוויזיה, לפחות שיצפו בסדרות איכותיות וחינוכיות. “Mighty Boosh” היא דוגמא מודרנית יותר למאמץ הבריטי לעשות טלוויזיה חוצת ז’אנרים. היא החלה ב-1998 כמופע משונה וב-2004 הפכה לסדרת טלוויזיה בת 20 פרקים ולתכנית רדיו. כמובן שעבור הצופה הממוצע התוצאה הסופית דורשת זמן לעיכול, אבל זה בהחלט שווה את החוויה. לפי התיאוריטקן הקומיקסאי סקוט מק-לאוד, שחיבר את הספר “Understanding Comics”, מדובר בתהליך של הגברת המשמעות על ידי הפשטה.

“איש משפחה” עוקצים את “סיינפלד”:

ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. ממדענים אנוכיים לגיבורי-על ועד לאיש סוס הוליוודי, הנה הם סדרות האנימציה הטובות ביותר למבוגרים. איזה אושר זה להתרפק על סדרות הילדים הנוסטלגיות שגדלנו עליהן! יש בזה משהו כל כך מנחם, לעומת התכנים שהילדים של היום צורכים. אני התחלתי לצפות בדקסטר כשהייתי בן 15 ובנוסף אני מכיר מישהי שהתחילה בגיל 13 ככה שטווח הגילאים הוא אותו הדבר. הסיבה שהבאת לי לא מספקת בכלל, בנוסף לכך כשהייתי ביסודי כבר אז ילדים דיברו על סדרות למבוגרים ואני בעצמי הייתי צופה בסדרות של 16+, ומניח שחלק לא קטן מילדי מדינת ישראל גם כן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן