סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות 2021

סדרות טורקיות 2021

פזילט, שגידלה את בנותיה בקושי, נחושה להגשים את חלומותיה באמצעותן. סיפורן של שתי אחיות שגרות באיסטנבול ולמרות שהן אחיות הן שונות האחת מהשניה לחלוטין. כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו.

סדרת טלוויזיה אמריקאית עטורת שבחים שנוצרה על בסיס הרומן פחמן משודרג משנת 2002 מאת הסופר האנגלי, ריצ’רד ק. סדרת גיבורי-על מבית אמזון פריים שעלתה לשידור בחודש יולי וקיבלה ביקורות מעולות ממבקרים וצופים כאחד. העלילה של הסדרה קצת מורכבת בהתחלה ולוקח זמן להבין את הקשרים בין הדמויות אך בהחלט שווה לתת לסדרה צ’אנס מכיוון שהיא עשויה ממש טוב וברגע שנכנסים אליה קשה לעזוב אותה. כמו שזה נראה כרגע זאת הולכת להיות הסדרה הכי מדוברת של 2021 וסביר להניח שנראה אינספור תחפושות בהשראת הסדרה הזאת בפורים הקרוב.

עוד בוואלה!

מאז “הסולטאן” היא כיכבה בנוסף בשני סרטי קולנוע, ודווח לאחרונה כי היא לוהקה לסידרה חדשה ולא ידועה. ברן סאאת, האימפריה העות’מאנית, הסולטאן, טלנובלה תורכית, סדרות טורקיות, קוסם סולטאן, קוסם סולטאן ערוץ ויוה, קוסם. הצצה בקבוצת הפייסבוק העברית “הקבוצה הרשמית לסדרה “אמא” –anne” מגלה קהילה ערה, נשית ברובה, שמונה כמעט 21 אלף חברים ו-למעלה מ-22 אלף עוקבים. כל חבריה מעריצים מושבעים של הסדרה ומנהלים דיאלוג פורה על המתרחש בה.

היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים. אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים.

עוזרת בית // Maid

גם השנה ריכזנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שאתם צריכים להכניס לרשימת הצפייה שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים התמכרות חדשה. דרמת מסתורין טורקית מבית נטפליקס שמגוללת סיפור על אמנית צעירה באיסטנבול, שחייה משתנים לחלוטין יום אחד והיא יוצאת למסע אישי, תוך כדי שהיא חושפת סודות אוניברסליים על אתר ארכיאולוגי באנטוליה ועל הקשר שלו לעברה. הסדרה שמשודרת בישראל כבר הציגה, עד כה, בערך 150 מתוך 291 פרקים, וכבר מעוררת היסטריה. בדף הרשמי של הסדרה יש כבר שמונים וחמישה אלף עוקבים. ההופעה של כוכבי הסדרה בהיכל ‘מנורה מבטחים’ נמכרה תוך זמן קצר ונוסף עוד תאריך לבקשת הקהל. קומדיה, דרמה, רומנטיקה, אימה ועוד – כל אחד יוכל למצוא משהו שמתאים לו במבחר הסרטים והסדרות באוסף.

כשהוא מגיע לעיר מרגרייב בג’ורג’ייה הוא פוגש קהילה קטנה שחווה את הרצח הראשון מזה 20 שנה. דמותו הזרה והענקית של ריצ’ר מיד תופסת את העין של כוחות המשטרה שחושדים בו בביצוע הרצח והוא נאלץ להוכיח את חפותו. הפרקים ששודרו עד עתה קיבלו ציון ממוצע של 8.4 באתר IMDb, לסדרה יהיו סה”כ 10 פרקים.

“הביטלס: גט באק” היא סדרה מופלאה על משהו שגדול אפילו יותר מהלהקה

למקרה שאינכם מכירים את הסדרה מדובר בדרמת ריגול מותחת של כאן 11 שעוסקת בסוכנת מוסד בשם תמר רביניאן שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. לסדרה יש 4 עונות נהדרות ושבהחלט שמרו על רמה גבוהה של איכות. מהתיאור הקצר הזה אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בסדרת נעורים אמריקאית קלילה וטיפוסית אך בפועל זה ממש לא, הסדרה חושפת אותנו לעולמם המורכב ומלא התסביכים של הנוער של ימינו וזה עשוי בצורה מצוינת. סדרה של רשת HBO אשר מבוססת על סדרה ישראלית באותו שם.

הסדרה מתארת איך הדבר הזה קרה, ואת סיפור האהבה שבמרכז. אחרי הכישלון המהדהד של “קאובוי ביבופ”, השנה יגיע אל נטפליקס עיבוד לייב אקשן נוסף לסדרת אנימציה קלאסית ואהובה שחצתה קהלים. כמו במקור, סדרת האקשן וההרפתקאות מתרחשת בעולם שסוע מלחמה, שבו אנשים מסוימים יכולים “לכופף” את אחד מארבעת היסודות הקלאסיים – מים, אדמה, אש או אוויר. אנג הוא ה”אווטאר”, היחיד המסוגל לכופף את כל האלמנטים ונועד להביא שלום לעולם מאומת האש.

קישורים לסדרות טורקיות מומלצות

פרקי הסדרה הם בעצם סרטוני אנימציה קצרים שעוקבים אחרי דמותו של בייבי גרוט כשהוא גדל בגלקסיה, יוצא להרפתקאות עם דמויות חדשות ויוצאות דופן שמכניסות אותו לצרות. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של ‘חלום’ (טום סטארידג’), יצור רב עוצמה שמוחזק בשבי במשך 105 שנים, בעקבות סדרת אירועים הוא מצליח להימלט מהכלא שלו. “חלומות בהקיץ” ( ארקנג’י קוש בתורכית, משמעותה היא יותר “ציפור מקדימה לקום” )- סידרה שבה דמט אוזדמיר בת ה-27 משחקת בתפקיד סאנם, בחורה צעירה שמוכרחת על ידי הוריה לבחור בין נישואין כפויים לבין מציאת עבודה נורמלית ומסודרת. היא מוצאת עבודה בחברת פירסום ומתאהבת בבוס שלה, ג’אן יאמאן (שאותו משחק ג’אן דיויט).

ריס חוזר הביתה למשפחתו עם זיכרונות שרודפים אותו מהאירוע ושאלות לגבי אשמתו. דרמת פעולה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של כריס פראט (‘שומרי הגלקסיה’, ‘עולם היורה’ ועוד). דרמת מתח ומיסתורין של אפל טיוי בכיכובה של השחקנית גוגו אמבתה-רו (‘תוכנית הבוקר’, ‘לוקי’ ועוד).

ברוכים הבאים לאתר סדרות

לאחר מערכת יחסים שהתמשכה כחצי שנה בינה לבין האלוק, איש עסקים מאיסטנבול, הם בוחרים להנשא ולעבור לגור באיסטנבול. לאחר המעבר היא פוגשת את ייאיט קוזאן, שמגדל את בנו מרט לבדו. איג’לאל, אשתו של ייאיט מאושפזת כבר 3 שנים כתוצאה מתאונה עליה אחראי ייאיט, שמדחיק את רגשותיו ואת הטרגדיה שקרתה. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה. כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת. יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים.

לאחרונה הסדרה עלתה בשירות התוכן של אמזון פריים וידאו, שם היא קצרה שבחים רבים מקהל הצופים והמבקרים כאחד. נכון לזמן זה הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 8.6 באתר IMDb עם מעל 13 אלף גולשים שדירגו. לשמחתנו אמזון פריים כבר עדכנה על כך שמחדשים אותה לעונה שניה.

אהבה לטינית

עלילת הסדרה ממשיכה לאחר אירועי הסרט “סוף המשחק”, לוקי נמלט ממאסרו עם אבן הטסראקט, אך נתפס ומובא לרשות למשתנים בזמן, ארגון ביורוקרטי מסתורי המתקיים מחוץ למרחב הזמן והחלל ואחראי על ניטור ציר הזמן התקין. בסדרה מככבים צוות שחקנים מרשים במיוחד, את התפקיד הראשי של ד”ר דאנץ’ מגלם השחקן ג’ושוע ג’קסון (דוסון קריק) ולצידו מככבים אלק בולדווין, כריסטיאן סלייטר, אנה-סופיה רוב ועוד. מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם. העניינים מתחילים להסתבך כשנייתן מבין שהוא תלוי באינגריד, בת הזוג שלו, בכדי שתמשיך לשלם על השהות במציאות הוירטואלית היקרה ותוך כדי הוא מפתח רגשות לנציגת השירות שלו במציאות המדומה. בנוסף אנחנו מגלים שמישהו מחק לנייתן זיכרונות הקשורים לפרוייקט שלו, ועולים סימני שאלה בנוגע לסיבה האמיתית לתאונה שקרתה לו.

החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה. רגע לפני שאתם גוללים למטה אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ לעוד המון המלצות של סרטים וסדרות שאסור לפספס. אם בתחילה ב-‘לגעת באושר’ קיבלנו את סיפור הסינדרלה המוכר של עשירים מול עניים, במשך הזמן הטלנובלות נהיו פחות לטיניות ויותר אמריקאיות. לאחר שאהבת נעוריו של טאנר עוזבת את העיירה, הוא מנסה יחד עם בני דודיו לבנות מטוס ייחודי שיביא כבוד לעיירה.

פנינה שחורה סדרה טורקית עם מחרוזת של טרגדיות

הסדרה בגדול מציגה סיפור מרגש על כמה זרים באיסטנבול שחייהם, פחדיהם ורצונותיהם מצטלבים זה בזה ומצליחים להטיל ספק ולקרוא תיגר על המוסכמות החברתיות והתרבותיות של הסביבה שלהם. ג’נט סדרה טורקית המציגה עלילה המספרת על הקושי לרפא פצעים ישנים. הזמן לא מרפא וכאשר הם שוב נפתחים הם עלולים לפגוע יותר מאי פעם. היעלמותו של דמיר, והגעתו של אויבו האקאן גומשאולו לעיר, מעמיד את זולייהא בפני החלטה האם לבחור בעברה או בדרך חדשה. הסידרה הייתה כל כך פופולרית ביפן, עד כדי כך שהיא שודרה גם בטייוואן, סינגפור והונג קונג, ונוצרו לה עיבודים מחודשים בגירסה מקומית גם בשתי הארצות חובבות הטלנובלות, דרום קוריאה ותורכיה. את תחומי הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה, שבהם כהן מבינה היטב, מרגישים היטב במותחן הפסיכולוגי-רומנטי, שהוא הסידרה הזאת.

אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס זאת אופציה נהדרת עבורכם. הסדרה קיבלה ציון של 7.7 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb. הסדרה כוללת סך הכל 8 פרקים, היא קיבלה ביקורות מעולות ברחבי הרשת וציון גבוה באתר IMDb של 8.6 עם 50 אלף גולשים שדירגו אותה. לסדרה יש 2 עונות (20 פרקים סה”כ) והיא קיבלה ביקורות מעולות מקהל הצופים והמבקרים כאחד. באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.9 עם מעל 25 אלף גולשים שדירגו אותה. נתחיל ונאמר שאין הרבה סדרות טורקיות בנטפליקס ברמה הזאת (אולי ‘מוסכמות’ אבל את זה אתם תחליטו), מדובר בסדרה טורקית משנת 2017 שזכתה להצלחה גדולה וקיבלה ביקורות מעולות של הצופים והמבקרים (ציון של 8.4 באתר IMDb).

הממשיכות של הורם: קוסם סולטאן (שאף הייתה יותר חזקה מהורם)

דרמה-פשע של HBO בכיכובם של זוכת האוסקר אוליביה קולמן (‘הכתר’, ‘המועדפת’, ברודצ’רץ’ ועוד) ו- דייוויד ת’יוליס (‘הארי פוטר’, ‘שבע שנים בטיבט’ ועוד). במרכז העלילה אנחנו פוגשים זוג בריטי נעים הליכות, כריסטופר וסוזן אדוארדס, אשר מוצאים עצמם במרכז חקירה יוצאת דופן, כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית שלהם. הסדרה המקורית מגוללת סיפור על ארבע חברות שמאבדות קשר אחת עם השנייה לאחר היעלמותה של חברתן, מנהיגת החבורה, אליסון. ג’ימי יצטרך להתחבר עם אסיר בשם לארי הול, שחושדים בו שהוא רוצח סדרתי ולא הצליחו להוכיח את זה עד היום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן