סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות 2020

סדרות טורקיות 2020

אבראהים לא היה יציב נפשית, וקוסם ניצלה את ההזדמנות על מנת להפוך שוב לעוצרת ולסולטאנית בפועל. קוסם הצטיירה כאישה אגואיסטית, שלא בריאותם של בניה עומדת כנגד עיניה, אלא שלטונה שלה. יש לזכור כי באותה תקופה סולטאנים באו, הלכו ושבו לשלטון, ולכן קוסם הייתה צריכה להתמודד גם עם נשות ושפחות סולטאנים יריבות וגם עם וזירים גדולים חזקים. לכן, העדיפה קוסם אנשים חלשים ולא תמיד יציבים בסביבתה. מדובר בסדרה מצמררת שמוכיחה שלא צריך חייזרים, דרקונים וכוחות על כדי לייצר סדרה שכולם מדברים עליה, כי לפעמים המציאות עולה על כל דימיון.

הסדרה קיבלה דירוג גבוה של 8.2 באתר IMDb עם מעל 16 אלף גולשים שדירגו אותה. סדרה שגילינו לאחרונה למרות שהיא כבר נמצאת בעונתה השנייה באמזון פריים וידאו. מכיוון שהיא תפסה אותנו חזק וסיימנו אותה בתוך ימים בודדים, החלטנו שאנחנו חייבים להכניס אותה גם בפוסט סדרות מומלצות ולהכות על חטא. הסדרה עלתה בשירות הזמנת המדיה של אפל TV פלוס במרץ 2022 וקיבלה ביקורות טובות.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז. אייצ’ה טוראן משחקת את זליס, שנחטפת בידי זארוק (שוקרו אוזיילדיז) מהעיר אדירנה בתורכיה בגיל קטן. זארוק מקבל הזדמנות בלתי חוזרת להקל על מה שעשה ולוקח את הילדה שכבר גדלה והפכה לבחורה בוגרת בדרך למשפחתה האמיתית. כדי להבין את הז’אנר של הדרמות הטורקיות אנחנו צריכים לחזור עשרים שנה אחורה. הסדרה הטורקית ’50 מ”ר’ עלתה לשידור בשירות התוכן של נטפליקס בתחילת 2022 וזכתה להצלחה גדולה. הסדרה מתארת סיפור על רוצח שכיר מסתורי ומיוסר בשם גולג’ שבוגד במעסיק שלו ומנסה לברוח מהחיים שהכיר.

פרשת רצח של של צעירה בשם ארין והיעלמות של שתי בחורות צעירות אופפת את העיירה. חייה האישיים של מר לא ממש בשיא, היא אחרי הליך גירושין ואובדן בנה שהתאבד. היא מגדלת את נכדה דרו לאחר שאמו נמצאה לא כשירה לגדלו, ואת בתה שיבון.

סדרות טורקיות מומלצות

סיפורן של שתי נשים שהזמן, האהבה והמעמד משנה את עולמן. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים. אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים.

בעתיד, הטכנולוגיה מאפשרת לצקת את כל המטען הקוגנטיבי והנפשי של בני האדם לדיסק שנקרא ‘התקן אחסון’, ההתקן הזה מושתל בחוליות בחלק האחורי של הצוואר כבר בינקות. בנוסף גם הגוף שלנו ניתן לשכפול לגופים סינתטיים הנקראים “שרוולים” והם משמשים ככלי קיבול בלבד. דרמת מתח ומיסתורין שכוללת 4 עונות עם 4 סיפורים נפרדים כאשר החולייה המקשרת בין העונות היא דמותו הראשית של הבלש הארי אמברוס, אותו מגלם השחקן הוותיק ביל פולמן. בשעות הפנאי שנשארו לו, ג’וש מתמכר למשחקי וידאו, ולמשחק אחד במיוחד, שידוע שאי אפשר לסיים אותו. מיותר לציין שבאותן שנים החברה היתה ממש לא שיווניות וזה היה דבר ממש לא מקובל שאישה תעמוד על במות ותעשה הופעת סטנד-אפ. דרמה-קומית אמריקאית, שנוצרה על ידי איימי שרמן-פלאדינו.

הסדרות החדשות בשנת 2020

הבנות של גונש שונות באופי אחת מהשנייה ולכל אחת סיפור משלה בהתמודדות עם המעבר שלהן. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס. ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט.

בלית ברירה היא מוצאת עבודה בשכר מגוחך בתור עוזרת בית ותוך כדי מתמודדת עם ערימות של בירוקרטיה, עובדות סוציאליות וקשיים רבים כדי להעניק לילדה שלה חיים סבירים, שרובנו פשוט לוקחים כמובן מאליו. למזלו אחד הסוהרים ההגונים, אריק מקינלי, מנסה לעזור לו כמה שניתן. אך כשאחד האסירים המסוכנים מזהה את חולשתו של הסוהר הוא ניצב בפני בחירה בלתי אפשרית בין עקרונותיו לבין הגנה על משפחתו. מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם. סדרת אנימציה-למבוגרים על קבוצת לוחמים שכירי חרב וקוטלי מפלצות שמכנים עצמם ‘ווקס מכינה’ . החבורה לא ממש מקבלת כבוד בממלכת אקסנדריה, הם מבלים את זמנם בין משימות כושלות לערבי שתייה בפונדק הקבוע שלהם, עד שערב אחד הם מבינים שהם מרוששים ולא יכולים אפילו לשלם את החוב שנצבר להם בפאב.

סיפורים מופלאים // Amazing Stories

השחקנית רוסריו דוסון מככבת בתור אלגרה דיל, כאשר היא נכנסת לנעליה של בלשית החוקרת את רצח אחותה בעיירה קטנה בטקסס בה גדלו. מבוסס על רומן מאת רוס תומאס, שמשתלב מצוין בתכנית מסתורין בה אנו לא יודעים שום דבר על המתרחש. הסדרה מבטיחה פרקי מתח עם חומר עמוק למחשבה, וצפויה לעלות על המסכים שלנו בתחילת פברואר.

עזיז מחפש את קארטאל בצרפת, ולכן העלילה נמתחת על הקו בין תורכיה לצרפת, כשהאהבה בין סלין לקארטאל עומדת כל הזמן ברקע. תשמחו לדעת שלסדרה יש כבר שתי עונות זמינות לצפייה (סה”כ 22 פרקים) והם זמינים לצפייה בשירות התוכן של אפל TV פלוס. ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’. הפרקים ששודרו עד עתה קיבלו ציון ממוצע של 8.4 באתר IMDb, לסדרה יהיו סה”כ 10 פרקים. הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף.

אהבה לטינית

אם מתחשק לכם לדעת ולהתעדכן על עוד סדרות מומלצות ו/או סרטים מומלצים כדאי לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ ואם עדיין לא הצטרפתם לאינסטגרם שלנו אתם יותר ממוזמנים לעשות את זה גם בהקדם. סדרות טורקיות שודרו בישראל במשך זמן רב, עד שסדרה אחת שינתה את מאזן הכוחות בישראל היתה ‘הכלה מאיסטנבול’. הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה.

  • בין השחקנים שמככבים בסדרה אולי תזהו את ג’ואל קינמן, מייקל דורמן, שרה ג’ונס, ג’ודי בלפור ועוד.
  • אם אתם מחפשים סדרות טורקיות בנטפליקס תשמחו לדעת שהגעתם לכתבה הנכונה.
  • הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק קובדן, אשר נשלח לבית סוהר בגין פשע שביצע.

הדמות הראשית של הסדרה הוא טולמי גריי, קשיש מוזנח ובודד בן 93 שמפתח סימנים מתקדמים של אלצהיימר, שמצליח לשרוד בעיקר בזכות האחיין שלו רג’י, שעושה מה שהוא יכול על מנת לדאוג לדוד הקשיש שלו. השניים לכאורה נראים כמו עוד זוג קשישים חמוד שמבלים את זמנם בין ביקור רופא אחד לשני, אך מסתבר שהם מסתירים בחצר הבית שלהם מתחת למחסן, שער שמאפשר לאנשים לעבור לכוכב אחר. דרמה משפטית של נטפליקס שנוצרה על ידי זוכה האמי דייוויד אי קלי (אלי מקביל, שקרים קטנים גדולים). חמש שנים אחרי שהסדרה הסתיימה, החליטו לעשות לה ריבוט עם צוות שחקנים חדש בעיירה אחרת ומסתמן שזו הולכת להיות סדרה חזקה שתעלה ב-HBO.

החנות של yes

ג’נט סדרה טורקית המציגה עלילה המספרת על הקושי לרפא פצעים ישנים. הזמן לא מרפא וכאשר הם שוב נפתחים הם עלולים לפגוע יותר מאי פעם. סדרת פנטזיה מלהיבה ומצליחה (שקיבלה סה”כ 4 עונות) מציגה סיפור על גבר צעיר שחי באיסטנבול של ימינו, מגלה יום אחד שהוא קשור למסדר סודי קדום ויוצא למסע להצלת העיר מאויב בן אלמוות. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות. ההצטרפות הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד (לא כרטיס חיוב). רשימת התכנים מתעדכנת מעת לעת לפי שיקול דעתה של HOT.

לאחר שאהבת נעוריו של טאנר עוזבת את העיירה, הוא מנסה יחד עם בני דודיו לבנות מטוס ייחודי שיביא כבוד לעיירה. דרמה מופלאה, המספרת את סיפור אהבתם המרגש של פריט ואיישה, שעומד למבחן פעם אחר פעם אל מול קונפליקט אינסופי בין שתי משפחות חזקות באנטקיה. בשנת 1651, בשלישי בספטמבר, גופתה של קוסם הועברה לארמון הישן באדירנה והוכרזו שלושה ימי אבל לזיכרה. היא נקברה לצד בעלה, אהמט הראשון, במואוזוליאום שלו. חייה המאושרים של זיינפ עם בעלה אהמט ושני ילדיה נהרסים כשבתם אליף נחטפת בתחנת דלק. בחמש השנים הבאות, זיינפ עסוקה רק בלמצוא את אליף, כשבינתיים נישואיה מתפרקים בשל רומן של בעלה עם חברתה מלטם.

*לעוד המלצות חמות של סרטים וסדרות היכנסו לקבוצה שלנו ‘מכורים למסך‘ *

יש לו בן ובת, ויחד הם איבדו את אימם והוא איבד את אישתו האהובה לפני כמה שנים. עזיז לא רצה להכניס שום אישה לחייו, עד שהוא פוגש את סלין הצעירה ממנו ומתאהב בה. העניין הוא, שבנו המאומץ קארטאל כבר יצא בעבר ובילה לילה עם סלין, ובכך נוצר משולש אהבה בין האב המאמץ, הבן המאומץ ומלכת הלילה או סולטאנית הלילה ליתר דיוק סלין, שאותה כמובן משחקת מרים.

  • תאריך השחרור עדיין מעורפל – אבל הסדרה הזו צריכה לקבל מקום ברשימת המטלות שלנו.
  • וגם אם נניח לרגע בצד את שידורי הברודקאסט האמריקאיים (החברות הגדולות ABC, CBS, NBC ו-FOX) אשר מגיעים לכל בית אב בחינם, נגלה שגם חברות הכבלים והלוויין בצרות.
  • השילוב של הצמד מבטיח מנת אקשן מכובדת שתוריד לנו את הלסתות.

סדרת דרמה של רשת הולו בכיכובה של אמנדה סייפריד, שמבוססת על סיפורה האמיתי של אליזבת הולמס, יזמית צעירה אמריקאית, שבגיל 19 הקימה את חברת ביו-טק בשם תראנוס, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לערכות בדיקות דם. מדובר בסדרה שגם צופים צעירים שלא מכירים את השושלת של הלייקרס בשנות ה-80 יאהבו. מעבר לבימוי והסגנון הייחודי של אדם מקיי, הסדרה עמוסה בשחקנים מעולים כמו ג’ון סי.

סדרות טורקיות

לאחר מות בעלה, היא מתגוררת בבית קטן עם שתי בנותיה וחלומותיה הכושלים. פזילט, שגידלה את בנותיה בקושי, נחושה להגשים את חלומותיה באמצעותן. סיפורן של שתי אחיות שגרות באיסטנבול ולמרות שהן אחיות הן שונות האחת מהשניה לחלוטין. כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן