סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות 2019

סדרות טורקיות 2019

בסדרה מככבים צחי הלוי, אלי פיניש, מאור שוויצר, נתן דטנר, אורי גבריאל, דני שטג, שני כהן ועוד. דרמה קומית אפלה מבית HBO עם צוות שחקנים מצוין שכולל בין היתר את ריס ווית’רספון וניקול קידמן שלקחו חלק בהפקת הסדרה. סדרת מדע בידיוני – פעולה מבית הולו ששחררה השנה את העונה השלישית והנהדרת שלה. הסדרה מגוללת את סיפורה של גרייס פרייזר (ניקול קידמן) שחיה כביכול “חיים מושלמים”, היא מצליחה בתחום העיסוק שלה, עומדת להוציא לאור ספר הראשון, יש לה בעל אוהב ומסור וילד שלומד בבית ספר פרטי ויוקרתי.

כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו. חייו של אפה משתנים בגיל 7, כשהוא נמצא ברכב בזמן תאונת דרכים יזומה שנועדה להרוג את אביו. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. שחקן המשנה, בירקאי הארדל, קיבל קמפיין לקסטרו, נכנס לבית האח הגדול וזכה להתנפלות של מעריצות שהגיעה לכותרות בכל רחבי טורקיה. גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה.

פנינה שחורה סדרה טורקית עם מחרוזת של טרגדיות

דרמת פשע של Yes בבימוי של גיא בלילה ושי כנות, בכיכובם של עמיר בניון, דנה פריד, מאור לוי, ישי ללוש, אגם אוזלבו ועוד. עלילת הסדרה מתרחשת בשנת 2001 בשכונת מצוקה בבאר שבע. קבוצת צעירים מחליטים לעשות כסף באמצעות סחר בסמים שגנבו.

לסדרה יש שתי עונות ותשמחו לדעת שהיא זמינה לצפייה במאקו TV וכמו כן בשירות התוכן של נטפליקס. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בשירות התוכן של אפל TV+ וקיבלה ביקורות מעולות מהצופים והמבקרים. ציון הסדרה באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb עומד נכון לזמן זה על 8.1 . שתי העונות של הסדרה קיבלו ביקורות נהדרות וציון ממוצע של 8.3 באתר IMDb. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות תעשו לעצמכם טובה ותצפו בסדרה הזאת אם עדיין לא עשיתם את זה.

אהבה מסוכנת

הסדרה מבוססת על סדרת המוסד של הסופר אייזק אסימוב. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים אדם בשם מיקי הולר, עורך דין אידיאליסט, שיורד לספסל לאחר שהוא עובר תאונה שהביאה אותו למצב של התמכרות לכדורים משככי כאבים. סדרה מעולה של רשת הולו שגילינו לאחרונה (למרות שיש לה כבר שתי עונות), מדובר בדרמה-קומית בכיכובו של הראפר ליל דיקי שהדמות הראשית בסדרה מבוססת על גרסה דמיונית מוקצנת של עצמו. הסדרה מגוללת מסע של אישה לשקם את חייה לאחר ניסיון התאבדות, והמאבק שלה להבין את כל הדברים שהובילו לאותו רגע.

הסדרה זכתה להצלחה גדולה וקיבלה ביקורות מצוינות מקהל הצופים והמבקרים. העלילה תופסת טוויסט כאשר מגלים שהנרי סובל מפגם גנטי אשר גורם לו לנסוע בזמן באופן בלתי צפוי שהוא לא מצליח לשלוט בו. המצב המורכב הזה כמובן משפיע בדרכים שונות על הנישואים שלהם. התוכנית השאפתנית של הארגריבס לא יוצאת לפועל כמו שהוא תכנן ובמהלך השנים המשפחה מתפרקת וכל אחד הולך לדרכו.

פה גדול | עונה 3

כדי לכבוש את נערת חלומותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיה העכשווית על ידי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות כדי להשיג את המידע הפרטי שלה ולהתקרב אליה. דרמת מתח ומיסתורין שכוללת 4 עונות עם 4 סיפורים נפרדים כאשר החולייה המקשרת בין העונות היא דמותו הראשית של הבלש הארי אמברוס, אותו מגלם השחקן הוותיק ביל פולמן. מיותר לציין שבאותן שנים החברה היתה ממש לא שיווניות וזה היה דבר ממש לא מקובל שאישה תעמוד על במות ותעשה הופעת סטנד-אפ. סדרת דרמת-מתח חדשה של רשת “BBC אמריקה” אשר מבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג’נינגס. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכובו של דב גליקמן שברה שיאי צפייה כאשר צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים.

עלילת הסדרה מגוללת סיפור של מאמן פוטבול אמריקאי בשם טד לאסו (ג’ייסון סודייקיס) שנבחר באופן תמוהה לאמן קבוצת כדורגל אנגלית, למרות היעדר ניסיון באימון או רקורד כלשהו בכדורגל. מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם. דרמת-מתח-פעולה מבית אמזון פריים וידאו שעושה עיבוד טלוויזיוני חדש לדמותו של ג’ק ריצ’ר, דמות בדיונית של קצין לשעבר במשטרה הצבאית שמופיע בסדרת ספרי מתח של הסופר לי צ’יילד. ג’ק ריצ’ר כבר קיבל גרסה קולנועית מוצלחת במיוחד בכיכובו של השחקן טום קרוז, אך נראה שהגרסה הנוכחית של אמזון פריים נאמנה יותר לתיאור של ריצ’ר מהספרים.

המקום הטוב | עונה אחרונה

שידורים מסביב לשעון סדרות טורקיות מצליחות וסרטים טורקיים עם הכוכבים הכי גדולים! 4 ערוצים המשדרים 24/7 סרטים וסדרות טורקיות מצליחות עם כל הכוכבים הגדולים! הערוץ הים תיכוני + (אפיק 18), ערוץ הדרמות הטורקיות + (אפיק 10), ערוץ הדרמות הטורקיות 2 (אפיק 16) וערוץ הדרמות טורקיות 3 (אפיק 17). “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה. לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה. “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”.

לא רק דרמות טורקיות ויתרו על תפאורות הקרטון כבר כמעט עשר שנים לא מופקות טלנובלות ‘מסורתיות’ בישראל. ‘עספור’, ‘מטומטמת’ ו-‘הבורר’ הפכו ליורשות החדשות של הטלנובלות מתחילת שנות האלפיים. בקצרה, בטעות, ‘הכלה מאיסטנבול’ עוסקת במערכת יחסים בין פארוק הטייקון הטורקי לסורייה- היתומה הענייה. ברקע של השניים מתנהלת האחוזה של המשפחה בראשותה של אסמה סולטאן, האם הזעפנית שלא מוכנה ששום דבר ייעשה בניגוד ל-‘מסורת’.

.הסדרה ‘בת השגריר’ מספרת סיפור של אהבה בלתי אפשרית

הפעם מדובר בסדרה חדשה שמתרחשת ביקום של המתים המהלכים ומדובר באנתולוגיה, כל פרק יתמקד בדמות אחרת ביקום האפוקליפטי. אם מתחשק לכם לדעת ולהתעדכן על עוד סדרות מומלצות ו/או סרטים מומלצים כדאי לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ ואם עדיין לא הצטרפתם לאינסטגרם שלנו אתם יותר ממוזמנים לעשות את זה גם בהקדם. היא מוצאת עבודה בחברת פירסום ומתאהבת בבוס שלה, ג’אן יאמאן (שאותו משחק ג’אן דיויט). הצצה בקבוצת הפייסבוק העברית “הקבוצה הרשמית לסדרה “אמא” –anne” מגלה קהילה ערה, נשית ברובה, שמונה כמעט 21 אלף חברים ו-למעלה מ-22 אלף עוקבים. כל חבריה מעריצים מושבעים של הסדרה ומנהלים דיאלוג פורה על המתרחש בה. בקבוצת הזוגיות, המיניות וההעצמה הנשית “סקסי מאמא” התפרסמה לאחר שידור הפרק האחרון (זהירות, ספוילר ) מודעת אבל לדמותו של ג’נגיז, שזכתה לתהודה רבה.

  • אם עדיין לא עשיתם את זה – מוזמנים לצפות כאן בפרק הבכורה של הסדרה.
  • הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014.
  • אשמח לכמה שיותר שמות כי שמעתי שיש הרבה סדרות טורקיות.
  • הסדרה עוסקת במשפחה המגדלת ילד אוטיסט, במושב חצבה בדרום הערבה, אשר המרוחק מכל שירות טיפולי שיכול לעזור לילד.
  • התחילה בשנת 2018 וממשיכה לעונה שלישית בתורכיה, עומדת להיות משודרת בישראל מהשבוע של ה23 בספטמבר 2019 בערוץ הדרמות התורכיות החדש.
  • זארוק מקבל הזדמנות בלתי חוזרת להקל על מה שעשה ולוקח את הילדה שכבר גדלה והפכה לבחורה בוגרת בדרך למשפחתה האמיתית.

בדומה לפאודה, רשת נטפליקס מיהרה לרכוש את השוטר הטוב. בניגוד לפאודה, ששודרה כפי שהיא ברחבי העולם, השוטר הטוב זכתה לעיבוד אמריקאי בכיכוב השחקן הוותיק טוני דנצה. הדמויות המצחיקות של הסדרה מעוררות הזדהות עם דמויות אמיתיות שכולנו נתקלים בהם בכל פעם שאנחנו מבקרים בסופרמרקט הקרוב לביתנו.

סיפור האי

מדובר באחת יצירות המופת מתוך ביבר של סדרות טורקיות היסטוריות. הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוזם הסדרה), נטע גרטי, יובל סגל ואנסמבל שחקנים ישראליים רחב, צברה מעריצים מכל רחבי העולם. דרמה קומית של תאגיד השידור הישראלי, שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ. רגע וחצי לפני שהם מקבלים את הבשורה שקיבלו את ההצגה שלהם לתיאטרון המשכן, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים.

מעבר לבימוי והסגנון הייחודי של אדם מקיי, הסדרה עמוסה בשחקנים מעולים כמו ג’ון סי. ריילי, אדריאן ברודי, סאלי פילד, מייקל צ’יקליס ועוד. הסדרה עלתה בשירות הזמנת המדיה של אפל TV פלוס במרץ 2022 וקיבלה ביקורות טובות. הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות.

הראיונות הכי מטורפים עם

לחיצה על כפתור “שמור”, בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך. רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה. Kırlangıç Fırtınası- “לבלוע את הסערה”- דרמה רומנטית, תשודר בFOX TV התורכי.

יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. בשובו, מפתיע סיימוס עם חזרתו ביחד עם בנו ממאהבת אחרת, וכעת סולטאן מתמודדת עם הרגשות המעורבים וחושבת האם תוכל להמשיך לדרכה או לנסות לפתור את האהבה הנכזבת. לאחר המעבר היא פוגשת את ייאיט קוזאן, שמגדל את בנו מרט לבדו. איג’לאל, אשתו של ייאיט מאושפזת כבר 3 שנים כתוצאה מתאונה עליה אחראי ייאיט, שמדחיק את רגשותיו ואת הטרגדיה שקרתה. סיפורה של דניז אישה מוכה שספגה אלימות מצד בעלה ונשלחת לבית הסוהר, שם מחכים לה חיים לא פשוטים, ואפס יחסי מין לסביים. Yıldızlar Şahidim- “הכוכבים הם העדים שלי”, משודרת בערוץ STAR TV- סידרה רומנטית.

לא רק “הכלה מאיסטנבול”: המלצה על חמש סדרות טורקיות

הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב. אחותו של האלוק מתנגדת לנישואיו ומפגינה זאת בפניו וגם ביחסה כלפי גונש. לאחר מות בעלה, היא מתגוררת בבית קטן עם שתי בנותיה וחלומותיה הכושלים.

  • מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (שיצרו גם את הסדרה המעולה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר (אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק (סמוך על סול).
  • טלנובלות טורקיות כמו “אמא” ו”הכלה מאיסטנבול” עושות יחסי ציבור מצוינים בזכות עלילות סוחטות דמעות שגורמות לצופים לסלוח על השפה הלא קלה לעיכול.
  • דרמה קומית של תאגיד השידור הישראלי, שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ.
  • מדובר בסדרה מוקומנטרית שערוכה בסגנון של דוקומנטרי שמראיינים את הדמויות תוך כדי הפרק אך כמובן לא מדובר בדמויות אמיתיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן