סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות 2019

סדרות טורקיות 2019

בטקס פרסי גלובוס הזהב וטקס פרסי האמי של שנת 2020, בהם הסדרה קטפה את הפרסים העיקריים (הדרמה הטובה ביותר, השחקן הכי טוב ועוד). כבר ראינו בתקופה האחרונה כמה סדרות שעוסקות במשלחות לחלל וחקר החלל (לדוגמה ‘הרחק’, ‘חיל החלל’ וכו’) אבל אפשר לומר בביטחון שהסדרה הזאת פשוט שמה אותן בכיס הקטן ברמת ההפקה והבימוי. הסדרה זכתה לדירוג של 8.5 באתר IMDb עם כמעט 50 אלף גולשים שדירגו אותה נכון לזמן זה וציון של 91% באתר דירוג הסדרות והסרטים Rotten Tomatoes.

בסדרה מככבים דינה סנדרסון בתפקיד אלה נוימן, שיחסיה עם אביה הם מוקד הסדרה. עוד בתפקיד ראשי משחק שלמה בראבא הוותיק, בתפקיד אורי נוימן, אביה של אלה וכן לירון וויסמן, פאבלו רוזנברג, ציפי שביט ושחקנים אחרים. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. ערוץ המשדר גם סרטים וגם סדרות טורקיות החל משעות הבוקר. אם כן אשמח אם תשתפו אותי, מה ראיתם והאם אהבתם את הסדרה?

שאלות ותשובות

הדמות המרכזית זה בחור בשם נייתן בראון (רובי אמל), מתכנת צעיר שעובד על פרויקט לטובת האנושות, מעורב בתאונה קטלנית שאחריה הוא בוחר לעשות לתודעה שלו “העלאה” למציאות המדומה בעידודה של בת הזוג שלו. עלילת הסדרה מתארת עיירה שכוחת אל במרכז ארה”ב שכל מי שנכנס אליה, נתקע שם ולא מצליח לצאת. סדרה חדשה של רשת Epix האמריקאית בז’אנר של מד”ב, מתח, מיסתורין ואימה.

  • זוג קשישים מקסימים, פרנקלין ואיירין, עברו טרגדיה משפחתית גדולה שהשאירה להם צלקת נפשית שמלווה אותם עד היום.
  • דרמה ביוגרפית של רשת hulu אשר מציגה את סיפור הקלטת הלוהטת של השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון ובעלה, טומי לי, המתופף של להקת הרוק ‘מוטלי קרו’.

במרכז העלילה אנחנו פוגשים זוג בריטי נעים הליכות, כריסטופר וסוזן אדוארדס, אשר מוצאים עצמם במרכז חקירה יוצאת דופן, כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית שלהם. סדרת גיבורי-על של נטפליקס שחזרה לאחרונה לעונתה השלישית. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות של גיבורי על ו/או סדרות עם מסעות בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם. דרמת פשע בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר רנה זלווגר.

סדרות ישראליות מומלצות שכל אחד חייב לראות

שנים אחרי שעזבה את עיירת הולדתה ואת משפחתה המתעללת, נתקלת נארין, עו”ד מצליחה, באהוב נעוריה שמעורר מחדש טראומות מהעבר. בשנת 2007 שיחק באופרת הסבון “אסי”, לצד טובה בויוקוסטון, סידרה שזכתה לפרסים רבים. לאחר ששיחק את תפקידו של אג’וויט ב”קשר השתיקה”, היה בהפסקה של שנתיים ממשחק. אני אכתוב פוסט נפרד בהמשך, נרחב, אודות הסופרת והסידרה. שהרזאד היא אדריכלית שאפתנית, שנזקקת נואשות לכסף כדי לשלם על הטיפול בבנה, קאאן, שסובל מלוקמיה. לאחר שהיא מתחננת ללוות כסף ממקורות שונים, היא תקועה עם הבוס שלה, אונור, אשר מסכים לתת לה את הכסף שהיא זקוקה לטיפול של קאן בתנאי שהיא תבלה איתו לילה.

דרמה רומנטית עם בוראק דניז והנדה ארצ’ל, זוכי פרס “פרפר הזהב” לשנת 2017. היאט הלומדת באיסטנבול, מתקבלת לעבודה בחברה שבה היא מתאהבת בבוס הצעיר והעשיר. דרמה מרגשת על מסורת טורקית ואהבת אם שאינה מוותרת ונאחזת בחיים בחוזקה עבור ילדיה לאחר שהתנתקה ממשפחתה לפני שנים ואז היא מקבלת שתי בשורות קשות. İstanbullu Gelin- “הכלה מאיסטנבול”, או ה”איסטנבולי שבא”- תשודר בערוץ STAR TV בכיכובם של אוזג’ן דניז ואסלי אנוור.

חידון הדגלים הגדול- עד כמה דגלי העולם הם סאחים ?

הסדרה עושה את העבודה בגדול ומצליחה להפתיע את הצופים עם כיווני עלילה מקוריים ודמויות מגוונות. אם אהבתם את ‘עמק הסיליקון’ ואת ‘שובר שורות’ או ‘אוזרק’ הסדרה הזאת תהיה מושלמת עבורכם. עלילת הסדרה מגוללת סיפור של מאמן פוטבול אמריקאי בשם טד לאסו (ג’ייסון סודייקיס) שנבחר באופן תמוהה לאמן קבוצת כדורגל אנגלית, למרות היעדר ניסיון באימון או רקורד כלשהו בכדורגל.

  • התוכנית השאפתנית של הארגריבס לא יוצאת לפועל כמו שהוא תכנן ובמהלך השנים המשפחה מתפרקת וכל אחד הולך לדרכו.
  • מוזמנים לצפות כאן בסרטון המצורף בשני הפרקים הראשונים של העונה הראשונה.
  • גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה.
  • נציגה משמעותית נוספת של הגל הטורקי היא כאמור “הכלה מאיסטנבול” (“Istanbul Gelin”) – שנהנית בארץ מוצאה מפופולריות גדולה אפילו יותר משל “אמא”, וממש כמוה, גם היא ניחנה בעלילה שאפשר רק להמציא.

סדרה מעולה של רשת הולו שגילינו לאחרונה (למרות שיש לה כבר שתי עונות), מדובר בדרמה-קומית בכיכובו של הראפר ליל דיקי שהדמות הראשית בסדרה מבוססת על גרסה דמיונית מוקצנת של עצמו. הסדרה מגוללת מסע של אישה לשקם את חייה לאחר ניסיון התאבדות, והמאבק שלה להבין את כל הדברים שהובילו לאותו רגע. אם מתחשק לכם לדעת ולהתעדכן על עוד סדרות מומלצות ו/או סרטים מומלצים כדאי לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ ואם עדיין לא הצטרפתם לאינסטגרם שלנו אתם יותר ממוזמנים לעשות את זה גם בהקדם.

חבילת הדרמות הטורקיות

ערוץ הדרמות הטורקיות+ כרוך בדמי מנוי חודשיים בסך 19.9 ש”ח, בהתאם לתנאי הנספח. ערוץ הדרמות הטורקיות 2 כרוך בדמי מנוי חודשיים בסך 19.9 ש”ח, בהתאם לתנאי הנספח. ערוץ המשדר סביב השעון את הסדרות הטורקיות החדשות והמצליחות בעולם, ולראשונה בישראל – סרטים בטורקית עם כל הכוכבים הגדולים! ישנה סידרה תורכית פופולרית מאוד, שלמיטב ידיעתי גם טרם שודרה בארץ.

באופן לא מוסבר בישראל בחרו לתת שמות שונים לסדרה בעברית בהוט וב-yes. הסדרה קיבלה ציון של 8 באתר IMDb וכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם, אם לא עשיתם את זה עד עכשיו (זמין לצפייה באמזון פריים וידאו). למי שלא מכיר את הסדרה, ‘העלאה’ היא קומדיה שחורה עתידנית שמתרחשת בתקופה בה בני אדם יכולים לבחור להעלות את התודעה שלהם לענן, לסוג של מציאות מדומה אשר מדמה את החיים אחרי המוות. סדרת דרמה של רשת הולו בכיכובה של אמנדה סייפריד, שמבוססת על סיפורה האמיתי של אליזבת הולמס, יזמית צעירה אמריקאית, שבגיל 19 הקימה את חברת ביו-טק בשם תראנוס, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לערכות בדיקות דם.

יש לי בת

נסרין עשירה שנתנה את כל חייה לבית ולמשפחה וסלדה צעירה שגוזלת ממנה את כל מה שיש לה. הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב. אחותו של האלוק מתנגדת לנישואיו ומפגינה זאת בפניו וגם ביחסה כלפי גונש. לאחר מות בעלה, היא מתגוררת בבית קטן עם שתי בנותיה וחלומותיה הכושלים. פזילט, שגידלה את בנותיה בקושי, נחושה להגשים את חלומותיה באמצעותן. כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו.

חייו של אפה משתנים בגיל 7, כשהוא נמצא ברכב בזמן תאונת דרכים יזומה שנועדה להרוג את אביו. נדמה שהקהל הישראלי הצביע בשלט ונטש את עולם הדרמות, הסודות והתככים. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו.

ד”ר אהבה

ראשית כל, אני חייב לציין את העונה השנייה של הסידרה “קוסם סולטאן”, שהיא בעצם העונה השישית של הסידרה “הסולטאן”, אודות קוסם סולטאן בימיו של הסולטאן מוראד הרביעי, כובש בגדאד. הסדרה זכתה לשלל ביקורות ודירוגים חיוביים, באתר דירוגי הסדרות והסרטים IMDB דירגו אותה מעל 340 אלף אנשים שנתנו לה ציון ממוצע מדהים של 9.5 ומיקמו אותה בדירוג מעל סדרות ענק כמו הסופרנוס, משחקי הכס ועוד. כאמור משום מה רק לאחרונה נתנו צ’אנס לסדרה הזאת והתיישבנו לבינג’ מרתוני של שש העונות שלה, למרבה ההפתעה גילינו אוצר, מדובר בסדרת דרמה מדהימה שתרתק אתכם מול המסך ותגרום לכם לצחוק, לבכות ולהתרגש. אם עדיין לא שמעתם או ראיתם את הסדרה הזאת כדאי לכם להשלים אותה כי מדובר באחת הסדרות המעולות שרצות על המסך הקטן בשנים האחרונות ולפי דעתנו היא לא מקבלת מספיק הערכה. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים עדיף שלא נרחיב יותר מדי על עלילת הסדרה. אם במקרה לא צפיתם בה ו/או אינכם יודעים מה כל הסיפור סביב הסדרה ניתן לכם עכשיו תקציר קטן.

42- הים השחור (Sen anlat karadeniz- סן אנלאט קאראדניז, כלומר השם המקורי הוא תגיד אודות הים השחור), הסידרה הנצפית ביותר בתורכיה כיום!! התחילה בשנת 2018 וממשיכה לעונה שלישית בתורכיה, עומדת להיות משודרת בישראל מהשבוע של ה23 בספטמבר 2019 בערוץ הדרמות התורכיות החדש. אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה.

מיינדהאנטר | עונה 2

סדרת גיבורי-על מבית אמזון פריים שעלתה לשידור בחודש יולי וקיבלה ביקורות מעולות ממבקרים וצופים כאחד. מהתיאור הקצר הזה אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בסדרת נעורים אמריקאית קלילה וטיפוסית אך בפועל זה ממש לא, הסדרה חושפת אותנו לעולמם המורכב ומלא התסביכים של הנוער של ימינו וזה עשוי בצורה מצוינת. רגע לפני שהם מקבלים את ההודעה שקיבלו את ההצגה, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים. בין השחקנים בסדרה משתתפים אגם רודברג, איתי תורג’מן, נועה קולר, ארז דריגס ועוד.

הסדרה מציגה איך האירוע הרס את הנישואין של השניים והשפיע על המוניטין והקריירה שלהם. סדרת מד”ב מבית אפל טיוי פלוס שעלתה לשירות התוכן שלהם בסוף שנת 2021 וגילינו אותה לאחרונה. הסדרה מבוססת על סדרת המוסד של הסופר אייזק אסימוב. הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף.

חבילת הדרמות הטורקיות

סדרת דרמה-קומית שנחשבת בעיני רבים לסדרה הכי טובה שרצה על המסך בשנתיים האחרונות. סדרת טלוויזיה בריטית שנוצרה על ידי הבמאי גארת’ אוונס, במאי הסרט האינדונזי המצליח ‘הפשיטה’. הסדרה מתארת מאבקי כוח בין ארגוני פשיעה בלונדון של ימינו, לאחר אירוע מכונן בו היה מעורב ראש משפחת הפשע החזקה ביותר. תשמחו לדעת שלסדרה יש כבר שתי עונות זמינות לצפייה (סה”כ 22 פרקים) והם זמינים לצפייה בשירות התוכן של אפל TV פלוס. הסדרה קיבלה דירוג מעולה של 8.3 באתר IMDb עם מעל 17 אלף גולשים שהצביעו לה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן