סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות רומנטיות

סדרות טורקיות רומנטיות

בעזרת ערוץ הדרמות הטורקיות ניתן לצפות בתוכניות … הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום. אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה. פארוק הוא רווק שעומד בראש חברת טיולים, והוא משתייך למשפחת בוראן העשירה ובעלת האחוזה המפוארת בעיר בורסה כשראש המשפחה היא האמא, אסמה. אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה….

שהרזאד היא אדריכלית שאפתנית, שנזקקת נואשות לכסף כדי לשלם על הטיפול בבנה, קאאן, שסובל מלוקמיה. לאחר שהיא מתחננת ללוות כסף ממקורות שונים, היא תקועה עם הבוס שלה, אונור, אשר מסכים לתת לה את הכסף שהיא זקוקה לטיפול של קאן בתנאי שהיא תבלה איתו לילה. עומר להוט להיות מעורב בפענוח מקרה רצח, ולכן ידידו ארדה מחליט לערב אותו בדו”ח על המקרה. הדו”ח כולל שני קרבנות לא ידועים שנרצחו במכונית על קצה הצוק.

בוורלי הילס, 90210

ההפקות עצמן המשיכו לשמור על מידה של מסורת, מספר תלת ספרתי של פרקים, תפאורות קרטון, מעט צילומי חוץ. הטלנובלות הישראליות כללו קאסט קבוע של שחקנים וכמעט אף פעם לא מתו דמויות ראשיות. כל החולים אושפזו באותו חדר בבית חולים, בכל הסדרה היה אותו הרופא ואותו השוטר.

לחיצה על כפתור הצפייה הנכון הינה קריטית במיוחד. זאת משום שלעתים קרובות, בצפייה ישירה יש פרסומות אשר עלולות לבלבל אותנו ולגרום לנו להקליק עליהן במקום על כפתור הצפייה. אם בטעות הקלקתם על פרסומת, פשוט סגרו את החלון שנפתח וחזרו למסך הצפייה ולכפתור הנכון. כי אם אנחנו לא יכולים לבקר שם, בטורקיה, לפחות נעשה את זה דרך המסך.

המקומות המפחידים ביותר בעולם

העולם של כולם משתנה והם מנסים לשנות את העולם שהכירו עד היום, ולהתאים את עצמם לחיים חדשים כשלישייה. לסדרה 5 עונות שבהן אנחנו רואים את הגדילה וההתפחות של הדמויות האהובות ביחד איתם. ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. Kırlangıç Fırtınası- “לבלוע את הסערה”- דרמה רומנטית, תשודר בFOX TV התורכי. Çoban Yıldızı- “כוכב הרועה”- תשודר בערוץ FOX התורכי.

מגיבי החירום חייבים לנסות ולאזן בין הצלת חייהם של אזרחים בצרה ובין חייהם האישיים שגם הם נתונים בקשיים. סדרת דרמה בכיכובו של איברהים צ’ליקול כוכב הסדרה “מחיר התשוקה” והסרט “רק אתה”. כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה.

כל הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ- חלק רביעי (

הסרט הזה הוא הכי חדש מכל הסרטים ברשימה שלנו והוא בהחלט מוכיח שגם היום, אחרי שראינו כל כך הרבה קומדיות רומנטיות, עדיין אפשר לרגש אותנו עם משחק טוב ועלילה מקורית ומשעשעת. עכשיו בואו נדבר קצת על הסרט, לארה-ג’ין היא תלמידת תיכון מופנמת ורגישה עם נטייה להתאהב בבחורים צעירים לעיתים קרובות. בכל פעם שהיא מוצאת את עצמה מתאהבת במישהו חדש, במקום לשלוח לו הודעה בווצאפ בסגנון של “רוצה לצאת? ”, היא פשוט מוציאה דף ועט, וכותבת לו מכתב אישי בלי ממש כוונה לשלוח את זה.

  • ולמה לעזאזל להיכנס למקום שאף אחד לא רוצה להיכנס אליו מבחירה?
  • כשהיא פוגשת את ביל ומבינה שהיא לא יכולה לקרוא את המחשבות שלו, היא מתעקשת להשאר בחברתו, כי לידו הראש שלה סוף סוף שקט.
  • לאחר שהיא מתחננת ללוות כסף ממקורות שונים, היא תקועה עם הבוס שלה, אונור, אשר מסכים לתת לה את הכסף שהיא זקוקה לטיפול של קאן בתנאי שהיא תבלה איתו לילה.
  • מזל שבשנת 2022 כבר אפשר להשיג את הכל עם כתוביות נוחות, מקצועיות ואיכותיות.

אמלי היא בחורה צעירה שחיה בפריז, עובדת כמלצרית בבית קפה וגרה בדירה שכורה. חייה עוברים ללא ריגושים מיוחדים עד שיום אחד הכל משתנה. היא מגלה בדירה שלה קופסת פח ישנה ובה משחקים של ילד שהתגורר בדירה לפני שנים.

בגוף אחד

הסידרה בכיכובם של מהמט גונסור, ששיחק את מוסטפא בנו של הסולטאן סולימאן בסידרה “הסולטאן”, וסרנאי סאריקאיה. גם אוזאן גוון, ששיחק את רוסטם פאשא הבלתי נשכח בסידרה “הסולטאן”, משחק בסידרה הזאת, שאמורה להיות הדובדבן שבקצפת הטלנובלות התורכיות. לא ידוע לי אם הגיע או תגיע בכלל לישראל ומתי. יום אחד סייהמוס נעלם כשהוא טס לצרפת מסיבות פוליטיות. הוא חוזר לאחר 15 שנים עם ילד מאישה אחרת, ואז סולטאן בורחת מהבית.

זאת אומרת, הם עדיין צורכים תכנים טלוויזיוניים כמובן, והמספרים אפילו עולים – אבל פחות ופחות מהם צורכים את שידורי הטלוויזיה המסורתיים, הליניאריים, אלו שמופיעים בשעה נקובה. בשנה שעברה, חצי מהאמריקאים בגילאי 22 עד 45 צפו באפס שעות של טלוויזיה במובנה המסורתי והקדום יותר. וגם אם נניח לרגע בצד את שידורי הברודקאסט האמריקאיים (החברות הגדולות ABC, CBS, NBC ו-FOX) אשר מגיעים לכל בית אב בחינם, נגלה שגם חברות הכבלים והלוויין בצרות. אלו הן חמש סדרות טורקיות בנטפליקס ששווה להשקיע בהן בינג’ (כי בסך הכל, הבמאים והתסריאטים שןשכבר משמשים לנושאי מחקר בפקולטות הטורקיות לקולנוע ולטלוויזיה. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול.

ביקורת: השקר המתוק שלי- סדרה טורקית לחובבי אינסולין

הערוצים משדרים ממגוון רחב של סדרות טורקיות, סרטים טורקיים ומוסיקה ים תיכונית … דרמה רומנטית בכיכובן של סבאל סאם (“הפרי האסור”) ודילן צ’יצ’ק דניז (“הבור”). Yes – טלנובלות טורקיות – רשימת ההמלצות ועדכונים על סדרות אהבה טורקיות באתר יס.

אם אתם צופים בסדרות קוריאניות (ידוע גם כ-K-Dramas), אז יכול להיות שאתם מפספסים כמה סדרות טובות. קומדיה רומנטית מעולה שאם איכשהו לא ראיתם אותה עד היום אז אתם פשוט חייבים לעצמכם את זה. קמרון הוא תלמיד חדש בתיכון שמנסה לפתח קשר רומנטי עם ביאנקה, אחת הנערות הכי מקובלות בבית הספר.

בדפי סדרות

אבל אתם יכולים לסמוך על הרופאים האלה שימצאו את הזמן גם לרומנטיקה, סודות וחברים טובים. האנטומיה של גריי, אחת הסדרות האהובות עלינו ועל העולם לאורך כל עונותייה, בכל טווח גילאים. לג’יין בן זוג כבר כמה שנים שהתכנון שלה זה להתחתן וסוף סוף לממש את הנישואים, והתוכניות משתנות כשהיא הולכת לבדיקה שיגרתית אצל רופאת נשים, שבטעות מפרה אותה עם הזרע של אח שלה.

הסיפור הרומנטי מתגלה על רקע דרמה של ממש, כי ההתמוטטות במכרה כמאל כל כך מזכירה את הטרגדיה האמיתית בסומה. הערוצים משדרים ממגוון רחב של סדרות טורקיות, סרטים טורקיים ומוסיקה ים תיכונית מסביב לשעון עם כל הכוכבים גדולים. הסדרה עוקבת אחרי נערים אמריקאים שלומדים יחד בתיכון בוורלי וסט (נשמע מקום מצועצע שבו החיים ורודים? לא אצל כולם).

רצועת סרטים

הם מתכננים להינשא, למרות אי הסכמתו של אביה, אך הגורל – והשקר – מתערבים וגורמים הרס בשניהם. קאדיר עובר לאיסטנבול ומתחיל לעבוד בבית ספר עם תלמידים מאתגרים מאוד. יום אחד עולמו מתערער כאשר פטמנור מצטרפת לצוות ההוראה.

דבר זה הינו חשוב במיוחד, שכן טורקית – בניגוד לאנגלית – היא שפה שרובנו לא מבינים בה כמעט כלום. כך שבסוף מגיפת הקורונה נהיה מוכנים וערוכים לטיול ארוך ומרתק בטורקיה הנפלאה, על הטבע הייחודי שיש בה והערים הגדולות, הרוחשות והתוססות. אם תשאלו אותנו, טורקיה היא המדינה היפה ביותר בעולם. סדרות טורקיות שודרו בישראל במשך זמן רב, עד שסדרה אחת שינתה את מאזן הכוחות בישראל היתה ‘הכלה מאיסטנבול’. הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם.

ברוכים הבאים לסדרות של אהבה

שחקן המשנה, בירקאי הארדל, קיבל קמפיין לקסטרו, נכנס לבית האח הגדול וזכה להתנפלות של מעריצות שהגיעה לכותרות בכל רחבי טורקיה. הדמויות הראשיות מגיעות לאיסטנבול הגדולה והרועשת מהמחוזות. ואז הם מתמודדים עם מכלול שלם של בעיות קלאסיות – בדידות, כישלון והבחירה בין מצפון, תועלת ואהבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן