סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות עם תרגום

סדרות טורקיות עם תרגום

החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה. ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. הטלנובלה מעניינת ונראה איך תהיה מלחמת הוורדים כך שמצאתי לבינתיים תחליף טורקי לאמא. לכולם אמור להיות הערוץ פתוח עד סוף החודש אז מי שרוצה לנסות מוזמן ואם מוצא חן אפשר להזמין. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. חשיבותו של המבנה מראה על חשיבותו של סולימאן שאה לתורכים, הן הלאומנים והן האסלאמיסטים.

הוא גם נודע כמי שפיתח את המדע והחינוך באימפריה והביא אותם לרמה גבוהה יחסית לתקופה. יש סיפורים לגבי כך שבתקופתו מדען בשם לאארי חסן צ’לבי פיתח, לא פחות ולא יותר, את הטילים הראשונים, והמדען האזארפן אהמט צ’לבי עשה את הניסויים הראשונים בטיסה באמצעות כנפיים מלאכותיות. חשוב לציין כי לאורך כל שנות שלטונו, היה מוראד נתון להשפעה חזקה מאוד של אנשי דת. למוראד היו בנים ובנות רבים, והאישה המועדפת עליו הייתה עיישה סולטאן.

הסולטאנים של קוסם- מוראד הרביעי (ספוילר)

הוא חי בין השנים 1642 ל1693 ושלט בין השנים 1648 ל1687 (במשך 39 שנים). שנות שילטונו היו ארוכות מאוד ומשניות רק לשנות שלטונו של הסולטאן סולימאן המפואר מבחינת זמן. הוא היה בנו של הסולטאן אבראהים הראשון “המשוגע” ושפחתו טורהאן סולטאן. הוא התמנה לתפקידו בעודו ילד, בן 7, 7 שנים לאחר שנולד בהרמון האימפריאלי באיסטנבול.

  • הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה.

בין אם בא לכם לעשות בינג’ ארוך ומפנק של עשרות עונות או סתם לראות פרק או שניים לפני השינה, תוכלו פשוט לפתוח את המחשב ולצפות בסדרה הטורקית החביבה עליכם. כמעט 80 שנים לאחר מכן, לאחר התפרקות יוגוסלביה, פרצה שוב מלחמה בבלקן בין סרביה ומונטנגרו לבין בוסניה-הרצגובינה, קרואטיה וסלובניה שהכריזו על עצמאותן. בחודש דצמבר 1912 המעצמות הגדולות של אירופה החליטו להתערב ולשים סוף למלחמה. סרביה אוימה על ידי אוסטריה- הונגריה (שבאותו זמן החזיקה בבוסניה) וב9 בדצמבר 1912 הוחלט על הפסקת אש בין הצבא העות’מאני לבין בולגריה. המלחמה נעצרה בחזיתות אדירנה, יאנינה (יוון) ושקודאר (סרביה ומונטנגרו).

מסקנות על אחיות סדרה טורקית

בשנת 1911 לטשה איטליה, המדינה בת חמישים השנים, עיניים לכיוון לוב-פרובינציה עת’מאנית נידחת בצפון אפריקה (שנקראה בעיקר טראבלוס אל-ע’רב- טריפולי המערבית). היא החלה להשתקע בה מבחינה כלכלית, וחיפשה כל סיבה לפתוח במלחמה על מנת לכבשה מידי המדינה העות’מאנית. לבסוף, ב-29 בספטמבר 1911, פלש הצבא האיטלקי דרך הים ללוב ולבסוף כבש אותה.

כל התשלומים שהאתר מקבל אינם למטרת רווח, הם משמשים לכיסוי הוצאות התפעול של האתר על כל שירותיו השונים. שרתי האתר אינם יושבים בארה״ב וממוקמים בשלל מיקומים במדינות שונות. בעיה בטעינה של סדרה ספציפית (לכל אחד סדרה אחרת) כאשר מחוברים לחשבון. גרסה חדשה זמינה עבור האפליקציה שלנו למכשירי Android – טלפונים וטאבלטים בלבד (לא עבור Android TV – סטרימרים וטלוויזיות).

שימו לב לספרים מומלצים

בסוף העונה מתקיים לרוב טורניר אלופים בו מתחרים מיטב הגמלים. האירועים יכולים מדי פעם להיות מסוכנים לצופים אם הגמלים מנסים לברוח דרך ההמון. אחרי שאמה של אזו נפטרה, היא גדלה לצד אביה האכזר ומנסה להילחם על חייה. שריפה שפורצת באחוזתה משנה את עולמה וחייה נקשרים בהארון ובעלי אשר נלחמים על ליבה. אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם.

העיר האבודה סדרה טורקיתמשפחת טופטאס היא משפחה טורקית רגילה המתגוררת בטרבזון (עיר הממוקמת בצפון טורקיה – באזור הים השחור). חייה של משפחת טופטס משתנים באופן דרמטי כאשר ראש המשפחה מת. יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה.

שיתופי פעולה

כאשר אנחנו מורידים קובץ, אנחנו יכולים לחשוף את המחשב שלנו לסוסים טרוייאניים וגם וירוסים מסוגים שונים. משום כך נעדיף להשתמש תמיד בצפייה ישירה, שאינה חושפת את המחשב שלנו לבעיות ולא תעלה לנו ביוקר. יש לשים לב אך ורק שאנחנו לוחצים על כפתור הצפייה הנכון – ואנחנו כבר בתוך הפרק האחרון של הסדרה האהובה עלינו, כמו “אהבה שחורה ולבנה” המעולה והפופולרית. מפקדת מדינות ההסכמה הגיעה לידי מסקנה, כי יש לכבוש את חצי האי גליפולי, שנמצא בין הים האגאי לדרדנלים. לשם כך נשלח כוח שרובו מאנזא”ק, וכן נשלחו גם חטיבות הודיות וצרפתיות לשדה הקרב. הצבא העות’מאני הציב שתי דיוויזיות עיקריות אל מול הכוח הפולש. אחת הדיוויזויות הייתה בפיקודו של מוסטפא כמאל. עזיז ( כדיר דוגולו ) הוא הבן היחיד והיורש של משפחתו העשירה.

  • מומחי הסייבר של אתר סדרות נערכו מבעוד מועד לכל תרחיש, כבר מתחילת המשפט בארה״ב.
  • יכול להיות שזה מסמל שאיפות נסתרות של התורכים המוסלמים-סונים, שכיום נחושים לפעול בעיר העיראקית השנייה בגודלה, מוסול, לגבי בירת עיראק של ימינו, שנתונה כיום לשילטון שיעי-ערבי, בחסות האיראנים?
  • במהלך מלחמת העולם הראשונה, סגרה האימפריה העות’מאנית את מיצרי הדרדנלים, במטרה למנוע מרוסיה ומשאר מדינות ההסכמה לשלוח את ספינותיה במיצרים לכיוון הים התיכון.

יש הטוענים כי בקרב גליפולי נולדה תורכיה המודרנית באופן לא רשמי. מוראד נהג להגיד, שלכבוש את בגדאד מהווה מראה יותר יפה מהנוף של העיר עצמה. מערב גרוזיה ומערב ארמניה, איזורים אסטרטגיים חשובים, נשארו בידי העות’מאנים במשך שנים רבות.

הסדרות של NEXT TV

בתוך המבנה הזה היו שרידיו של סבו של עות’מאן הראשון, מייסדה של השושלת העותמאנית. היות שמדובר בשטח תורכי בתוך סוריה, המבנה היה נתון למתקפות הן של הצבא הסורי שנתון לשליטתו של בשאר אל אסד, והן למתקפות של ארגון “המדינה האסלאמית-דאעש”, לכן היה חשוב לפנות אותו. מוראד נודע כמי שקשר קשרים טובים עם האימפריה המוגולית ששלטה בהודו, בייחוד עם השאה המוגולי ג’יהאנגיר, שהיה אביו של שאה ג’אהאן, שהקים את הטאג’ מאהאל. מוראד סיפק שני מהנדסים תורכיים שיעבדו לטובת המוגולים, ושני המהנדסים הללו היו בין מקבלי ההחלטות העיקריים בצוות שהקים את ארמון הטאג’ מאהאל המפורסם בהודו. הוא בעצמו השקיע באדריכלות ובהקמת מבנים מפוארים באימפריה העות’מאנית עצמה.

ארקאן פטקאיה, האזל קאיה, הסולטאן, הסולטאן אהמט, חתיכות שבורות, טלנובלות תורכיות, קוסם סולטאן, שחקניות טורקיות. אתר סדרות ימשיך להיות אתר הצפייה ישירה מספר 1 בישראל (ועכשיו כנראה גם בארה״ב). הסדרה שמשודרת בישראל כבר הציגה, עד כה, בערך 150 מתוך 291 פרקים, וכבר מעוררת היסטריה.

על סדר היום

הוא הודח בהחלטה של הצבא, הממשלה ואנשי הדת, וחזר לחיות באדירנה שם הוא מת בשנת 1693. החליף אותו בתפקיד הסולטאן אחיו, הסולטאן סולימאן השני. ראשית המאבק הלאומי בבלקן כנגד העות’מאנים השולטים היה בתחילת המאה ה-19, בהשפעת הכנסייה הנוצרית האורתודוכסית. בשנת 1814 הוקמה “אגודת הידידות” (פיליקי אייתאייריאה) בחסות הרוסים בעיר אודסה שבאוקראינה.

מי שנקרא בהמשך אתאתורכ ביסס על הישגו וגדולתו בניהול הגנת גליפולי את מלחמת האזרחים התורכית שהוביל בראשית שנות העשרים כנגד הממשלה העות’מאנית והסולטאן, שנכנעו למעצמות ההסכמה המנצחות וגם כנגד היוונים. גאליפולי, גליפולי, דרדנלים, האימפריה העות’מאנית, מוסטפא כמאל אתאתורכ, קרב גליפולי, תורכיה המודרנית. כדי להבין את הז’אנר של הדרמות הטורקיות אנחנו צריכים לחזור עשרים שנה אחורה. ניתן להגיד כי הסדרות הטורקיות הן הסדרות הטובות ביותר, ומתעלות על הסדרות האירופאיות, האמריקאיות והישראליות כאחד. אנחנו ממליצים לכם להתנסות בצפייה בהן – ואם ניתן לעשות זאת בצפייה ישירה עם תרגום, הרי זה משובח.

לב מטורף

הקרב התברר גם ככישלון חרוץ של מעצמות ההסכמה ושל השר דאז וינסטון צ’רצ’יל. את פעולותיהם הצבאיות בהמשך, בייחוד את הפלישה לנורמנדי פחות משלושים שנה אחר כך ביססו בעלות הברית על קמפיין גליפולי. צ’רצ’יל עתיד להפוך למנהיג בריטניה המצליח והגיבור במלחמת העולם השנייה. בכל מקרה, אם יש סידרה שממש חבל שלא מוקרנת בישראל , זאת הסידרה “קוסם סולטאן”.

מנהג בן 2,400 שנים שמקורו במרכז אסיה, משם באו העמים התורכיים הקדומים. לפני מאה שנים אגודת התעופה התורכית קיימה תחרויות כאלה כדי לגייס כסף לרכישת מטוסים עבור ממשלת תורכיה והצבא התורכי. בהמשך, ממשלות תורכיה ניסו לבטל את הנוהג כי מדובר בענף שנוי מאוד במחלוקת מבחינת זכויות וצער בעלי חיים.

המדריך ללקוח החדש

כעת לאחר שחלתה במחלה קשה ובעלה התגרש ממנה, מלק חוזרת לבית משפחתה בטורקיה עם שלושת ילדיה. עם חזרתה הביתה היא פוגשת שוב את קוצ’י וחייהם משתנים מהקצה אל הקצה. לפני שנים רבוץ מלק נמלטה מחתונתה עם קוצ’י ועוברה לברלין, בעקבות כך משפחתה ניתקה כל קשר עימה. בברלין היא התחתנה עם בעל מתעלל ונולדו להם שלושה ילדים. בשיא הפריים טיים ומצליחה לעורר סערה בעולם ועכשיו גם בישראל. לתדהמתה, היא מגלה שאדנן התאהב דווקא בבתה ביחטר, שצעירה ממנו בשנים רבות, ושהשניים עומדים להינשא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן