סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות

סדרות טורקיות מומלצות

סדרת דרמה אשר מבוססת על ספר של הסופר הספרדי ארתורו פרז רברטה. במרכז העלילה נמצאת אישה בשם תרזה, שנאלצת לעבוד עם הקרטל. הכנופיה מורכבת מחברי משפחת שלבי, ובראשם תומאס (טומי) שלבי. הסדרה מתמקדת בעליית הכנופיה והפיכתה לארגון כלל ארצי בכל רחבי אנגליה.

הסדרה קיבלה ביקורות ודירוגים טובים מאוד ואנחנו ממש ממליצים לכם לראות אותה. יש לסדרה 3 עונות והן כמובן זמינות לצפייה בנטפליקס. אם קוראים רק את החלק הראשון של שם הסדרה הזאת אפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בסדרה חמודה/קומית/משעשעת על חתולים, אך בפועל מדובר בסדרה מרתקת מהז’אנר של דוקו-פשעים אמיתיים. סדרת דרמה עטורת פרסים אשר מתארת את תקופת שלטונה שלהמלכה אליזבת השנייה בממלכה המאוחדת. עלילת העונה הראשונה מגוללת את האירועים החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, דוכס אדינבורו עד לסיום אירוסיה של אחותה הנסיכה מרגרט לפיטר טאונסנד ב-1955. המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים.

סיפורה של שפחה טריילר – עונה 3

חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו.

פרייס מחליט לנסות למצוא תשובות לדברים שהאישה העלתה בפניו והוא מוצא את עצמו שוקע בתעלומה שממוטטת את החיים המושלמים שלו. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים נעצור כאן. הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו. בחור צעיר בשם ניק שעובד למחייתו בקרן הון סיכון שבוחנת השקעות בסטארטפים, מקבל מאביו סכום של 2 מיליון דולר במטרה שיבצע עבורו עסקאות הקשורות בהלבנת כספים.

בית הנייר // Money Heist

במרכז העלילה בוריס זהריה, האיש העשיר ביותר באיסטנבול וסוחר נשק, אשר משחק בחתול עכבר עם השוטר מוסטפא. כך שהסדרה פילינטה חלה גם תחת הקטגוריה של סדרות טורקיות רומנטיות. יש גם רסיסים, זה כעת משודר שוב פעם בויוה פלוס, ראיתי כבר את הסידרה בעבר, בגדול זה על 2 בנות שהחולפו בטעות בבית החולים כמה שעות לאחר שנולדו וגילו את זה אחרי בערך 15 שנים והתחיל בלאגן וכו וכו.. לפעמים יש שם קצת אקשן, לדעתי רוב הסידרה די משעממת ולא הכי התלהבתי אבל בכל זאת ראיתי את כל הפרקים.

אם אהבתם את הסדרות הללו סביר להניח שאתם הולכים להתחבר גם למושכים בחוטים. טרי סיאטל (ויל ארנט) הוא בלש תמהוני שחוקר שורה של מקרי רצח ביחד עם השותף שלו. בכל פרק טרי מקבל שותף חדש אותו יגלם מפורסם אחר שיתלווה עם טרי לסצנות שונות. הקטע הייחודי של הסדרה הוא שהמפורסם האורח לא מקבל תסריט והוא צריך לאלתר את הטקסט בהתאם לסיטואציה.

קומדיה | ויפ

זארוק מקבל הזדמנות בלתי חוזרת להקל על מה שעשה ולוקח את הילדה שכבר גדלה והפכה לבחורה בוגרת בדרך למשפחתה האמיתית. היות וסידרת הפוסטים שכתבתי, “הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ” נעצרה לפני שנתיים, כשהגעתי לסידרה ה-30 במספר, לכן אתחיל למנות את הסדרות החל מהסיפרה 31. שימו לב שלא מדובר ממש בכל הסדרות, למרות שהסדרות שמופיעות בערוץ הדרמות הטורקיות החדש שמשודר באפיק 10 (נכון להרגע ידוע לי שבחברות “יס” ו”הוט”, נא בררו עם שאר החברות) החל מסוף ספטמבר 2019 מעודכן כאן. לין ואמה הן שתי אחיות שלא יכלו להיות יותר שונות אחת מהשנייה. אחרי שנים של ניתוק הן נאלצות להתאחד בעקבות מותה הלא צפוי של האם. הן מגלות להפתעתן שאמא שלהן חיה בזוגיות עם אישה ושהבר שניהלה במשך שנים בלוס אנג’לס היה מקום המפגש הקווירי היחיד בשכונה המקסיקנית־אמריקאית שלהן, שעכשיו עומד בפני סגירה.

מי מתגורר בבית היל היא סדרת אימה של נטפליקס שזכתה לביקורות מהללות ודירוג מדהים של 8.7 באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb כאשר דירגו אותה מעל ל-150 אלף גולשים, מדובר בנתון מדהים עבור סדרה שהיא נכנסת לז’אנר האימה והעל-טבעי. אם אתם אוהבים את הז’אנר הזה כדאי לכם להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם. מיינד האנטר היא סדרת דרמת מתח מרתקת שמציגה לנו שני סוכני FBI בשנות ה-70 המאוחרות, אשר מרחיבים את גבולות מדע הקרימינולוגיה באמצעות חקר המניעים הפסיכולוגיים לביצוע פשעים. העונה הראשונה כוללת 10 פרקים, ביים אותה דיוויד פינצ’ר שביים סרטים מופרסמים כמו שבעה חטאים, מועדון קרב ועוד. בשורה התחתונה הסדרה עשויה נהדרת שמחברת כמעט את כל מי שצופה בה לעולם במיוחד הזה של פורמולה 1. תשמחו לדעת שמחכות לכם 3 עונות בנטפליקס, מוזמנים לצפות כאן בטריילר לעונה הראשונה.

האיש השנוא ביותר באינטרנט // The Most Hated Man on the Internet

הסיפור המזעזע מטיל פחד על תושבי העיר המבועתים, אשר חוששים שרוצח אכזרי מסתתר בעיר ועשוי לבצע פשעים נוספים. סדרה של אפל טיוי פלוס שהיא עיבוד לרומן בעל אותו שם. עלילת הסדרה מגוללת את קורותיה של משפחה, על פני שלושה עשורים, מתחילת המאה העשרים עד סופה. הסדרה עוקבת אחר רב סרן ג’יימס ריס (כריס פראט) לאחר שיחידת כוחות מיוחדים בפיקודו נקלעת למארב בזמן משימה סמויה. ריס חוזר הביתה למשפחתו עם זיכרונות שרודפים אותו מהאירוע ושאלות לגבי אשמתו. אם עדיין לא צפיתם בסדרה שלושת העונות הראשונות שלה זמינות לצפייה בשירות התוכן של דיסני+.

העלילה מסתבכת כאשר בכיר בקרטל סמים מקסיקני מחליט שהוא רוצה להלבין את הונו. מרטי בירד נענה להצעתו הנדיבה ומתחיל להלבין עבורו כספים. עאקילה אסרא כהן, בת 39, היא סופרת שלמדה במחלקה לקולנוע ולטלוויזיה באוניברסיטת איסטנבול, שנולדה בשם עאזרה סאריזייבק. בשנת 2001 התחתנה עם צדוק כהן היהודי בהיותה בת 22, ולאחר שמונה שנים נולדו לה בנים.

שורה וסאיט- דרמה טורקית ברמה של HBO

העניין הוא, שבנו המאומץ קארטאל כבר יצא בעבר ובילה לילה עם סלין, ובכך נוצר משולש אהבה בין האב המאמץ, הבן המאומץ ומלכת הלילה או סולטאנית הלילה ליתר דיוק סלין, שאותה כמובן משחקת מרים. עזיז מחפש את קארטאל בצרפת, ולכן העלילה נמתחת על הקו בין תורכיה לצרפת, כשהאהבה בין סלין לקארטאל עומדת כל הזמן ברקע. הסדרה מתרכזת באנגליה במאה התשיעית כאשר במרכז הסיפור אנו עושים הכרות עם אוטרד, נער אנגלי צעיר (אותו אימצה משפחת ויקינגים) המוצא את עצמו במרכז מלחמות השליטה בין האנגלים לויקינגים הדנים. הנער מבין שהוא צריך לבנות לעצמו חיים חדשים אבל נלחם באופן מתמיד בתוך עצמו ועם עצמו בגלל שבשביל הדנים הוא בוגד שרצח את משפחתו (למרות שהוא הופלל ברצח) ובשביל האנגלים הוא ויקינג דני שפלש לארצם. במהלך הסדרה הוא מפלס את דרכו בעולם החדש תחילה בעזרתה הרבה של חברת הילדות הנעמנה שלו ברידה ובהמשך הדרך כשאין לא ברירה הוא נאלץ להתמודד לבדו מול הלחצים משני הצדדים, גם האנגלים וגם הויקינגים.

הפרופסור מחליט לזמן את אנשי ה-FBI לשבוע לימודים אצלו בו הוא יסביר להם כיצד הם יכולים להשתמש בחוק הזה כדי לשים סוף לפשע המאורגן. סדרת אנתולוגיה המשלבת דיסטופיה ומד”ב. כל פרק מספר סיפור משל עצמו עם מסר עמוק שמבהיר לצופים מהם השלכות האפשריות לאור ההתפחות המהירה של הטכנולוגיה, וכיצד עתיד האנושות כולה יכול להיראות. הוא חובר לעיתונאית זואי ברנס ומתחיל להדליף עבורה מידע.

אהבה אסורה

אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס ואתם אוהבים סדרות דרמה, אקשן, מתח והרפתקאות הסדרה הזאת מושלמת בשבילכם. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. הסדרה עושה את העבודה בגדול ומצליחה להפתיע את הצופים עם כיווני עלילה מקוריים ודמויות מגוונות. אם אהבתם את ‘עמק הסיליקון’ ואת ‘שובר שורות’ או ‘אוזרק’ הסדרה הזאת תהיה מושלמת עבורכם. מעל 19 אלף גולשים דירגו את הסדרה באתר IMDb ונתנו לה ציון מצוין של 8.2 .

סיפורה של שפחה היא אחת הסדרות המצמררות שאי פעם תתקלו בהן. 45- אדמה מרה- Bir Zamanlar Çukurova- ביר זמאנלאר צ’וקורובה- שמה המקורי הוא היו זמנים בצ’וקורובה, שהוא איזור ששמו המקורי קיליקיה בדרום מרכז תורכיה. סידרה בכיכובה של ואהידה פרצ’ין האגדית ששיחקה בסדרות “אמא” ולמשך עונה אחת את הורם סולטאן.

טופ בוי // Top Boy

הפרופסור גיבש תכנית מפורטטת לפרטי פרטים, כיצד הם הולכים לשדוד את “המטבעה המלכותית” בספרד, וכיצד הם הולכים לצאת משם, ולהיעלם מהעולם כאשר הם הולכים להדפיס כסף בסך של 2.4 מיליארד אירו. העלילה עוקבת אחרי ברון הסמים פבלו אסקובר שייצר וסחר בקוקאין במשך יותר מ-20 שנה. מגזין Forbes הכריז עליו כאחד האנשים העשירים בעולם בזמנו. כשהיא מגיעה לשם היא מגלה שהיא לא ממש רצויה שם, בלשון המעטה, ועובדי המשרד הצרפתי אשר מפחדים ממנה פחד מוות, מתייחסים אליה בקרירות בתקווה שתעזוב מרצונה. אתם מוזמנים להרשם לרשימת התפוצה שלנו כדי לא לפספס דבר וכמובן לעקוב אחרינו בפייסבוק.

הסדרה עוקבת אחרי התפתחות הקריירה המפוארת של ג’ורדן לצד אירועים משמעותיים שקרו בחייו האישיים, עם הצצה נדירה אל דברים שקרו מאחורי הקלעים במכונה המשומנת הזאת שנקראת השיקאגו בולס. אם אתם חובבי ספורט וספציפית כדורסל תעשו לעצמכם טובה וצפו בריקוד האחרון. סדרה דוקומנטרית מרתקת שמגוללת בארבעה פרקים את הפרשה של ג’פרי אפשטיין, איש עסקים ומיליארדר אמריקאי, שניצל את קשריו והונו לביצוע שורה ארוכה של פשעים מטרידים ואיכשהו הצליח לחמוק מעונש במשך שנים רבות. בתחילת הסדרה אנחנו פוגשים בחורה צעירה בשם אלינור שלסטרופ (קריסטן בל) שמגלה שהיא נפטרה וכעת נמצאת בעולם הבא.

שינויים בהרגלי הצריכה של סדרות טורקיות בנטפליקס

קומדיה רומנטית בכיכובו של ניל פטריק האריס (‘איך פגשתי את אמא’, ‘דוגי האוזר’ ועוד) שתכלול 8 פרקים ותעלה בסוף יולי. במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותו של מייקל, גבר גאה בשנות הארבעים לחייו, אשר מנסה לנווט בחיי הרווקות בניו יורק לאחר שנזרק על ידי בן זוגו מזה 17 שנים. דרמת נעורים קומית שהפכה להצלחה מסחררת חוזרת לעונה השלישית שלה וכבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה. למי שלא מכיר את הסדרה, העלילה מתמקדת בעיקר בחייה של דווי וישוואקומאר, נערת תיכון ממוצא הודי שבתחומים הרומנטי והחברתי נוטה לקבל החלטות נמהרות שיוצרות חיכוכים עם הסובבים אותה. על הסדרה ‘האמריקאים’ כבר כתבנו בעבר בפוסט של סדרות מומלצות אבל מכיוון שהסדרה הזאת הסתיימה לפני מספר חודשים עם אחת העונות הכי טובות שלה היינו חייבים לכתוב עליה פעם אחרונה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן