סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות 2021

סדרות טורקיות מומלצות 2021

קים נכנסת להריון לא מתוכנן מהמאהב שלה שבוחר לנטוש אותה כשהוא מגלה על כך, מכיוון שהוא נשוי ולא מעוניין לקחת אחריות על הילד. טולמי עובר הליך ניסיוני לטיפול בחולי אלצהיימר ודמנציה שמחזיר לו באופן זמני את היכולות הקוגנטיביות שלו והזיכרונות שלו. הוא מנצל את הזמן שנותר לו עד שתפוג השפעת ההליך לחקור אירוע טרגי של מוות במשפחה שלו שהשפיע עליו רבות. הניסוי הזה שאמור לכאורה ליצור “איזון בין עבודה לחיים” מוטל בספק כאשר מארק מוצא את עצמו במרכזה של תעלומה מפותלת, שתביא אותו להתעמת עם הטבע האמיתי של מקום העבודה שלו, כמו גם של עצמו. כעת הוא מנסה להתניע מחדש את הקריירה שלו ומנהל את פרקטיקת עריכת הדין מהמושב האחורי של מכוניתו, לינקולן שחורה, כשהוא לוקח על עצמו תיקים גדולים וקטנים ברחבי העיר לוס אנג’לס.

הסדרה מתרחשת במהלך לילה אחד (ארוך), בו חבורה של לוחמים – שמניעיהם לא לגמרי ברורים נכון לרגע זה – פושטים על כלא פסיכיאטרי במטרה לחלץ משם וללכוד את הרוצח סדרתי סימון לאגו. נפתח באמירה מרגיעה – למרות ש”איך לבנות חדר סקס” היא ריאליטי לייפסטייל שובבה, אין לה שום קשר לגווינת’ פלטרו או לעסקה שלה עם נטפליקס. עכשיו כשזה מאחורינו, אפשר להתלהב, כי נראה שמדובר באחת הסדרות החמודות והכיפיות ביותר שמצפות לנו הקיץ. איזה סוג של אנשים אתם – כאלה שחולים על סדרות על רופאים (ראיתם מה עשינו פה?) או כאלה שמעדיפים דווקא סדרות על עורכי דין? בקרוב, תנחת בנטפליקס “המסלול לשותפות”, שמסמלת את המאמץ של נטפליקס להביא למסך ייצוג הולם של אסיאתיים ואסיאתיות.

הסדרות הכי נצפות

הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו. גולפרי נותרת לבדה כדי להיאבק על לב ילדיה הפונים עורפם נגדה.

סדרת טלוויזיה בריטית שנוצרה על ידי הבמאי גארת’ אוונס, במאי הסרט האינדונזי המצליח ‘הפשיטה’. הסדרה מתארת מאבקי כוח בין ארגוני פשיעה בלונדון של ימינו, לאחר אירוע מכונן בו היה מעורב ראש משפחת הפשע החזקה ביותר. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם). ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’.

בית הקלפים // House of Cards

אוי, כמה שאנחנו אוהבים טלוויזיה ספרדית – והנה “טוי בוי” חוזרת לחיינו כדי לתת לנו את מנת התשוקות, האינטריגות והמתח שאנחנו כה צריכים. העונה השנייה של הסדרה, שהתחבבה גם על הקהל הישראלי, מתחילה חודשים לאחר אותה שרפה בגיהינום – כשהוגו נחוש למצוא את האחראי לה. בינתיים, מקראנה מנסה להיפטר מההתמכרות שלה למין בעזרת גורו.

מסך, ואם החלק השני שלה יהיה מסעיר ומרגש כמו הראשון – מה טוב. החלק השני של הסדרה מתוכנן להמשיך מאותה נקודה בה הפסקנו, ויכול מאוד להיות שניחשף לתגובתה של מתילדה לאחר עזיבתה של רסל. יתר על כן, אלבי עזב את מועדון הלילה בסיום החלק הראשון של הסדרה – וסביר שהחלק השני יעקוב גם אחר מסע הגאולה שלו. השחקן ביל ארווין הקליט את השורות, ששולבו יחד עם הקול הדיגיטלי שנוצר מתוך האלגוריתם. בין השאר, תכלול הסדרה ריאיונות עם מי שהיו חברים, קולגות ומעריצים של האמן (בתמהיל המגוון תמצאו גם את ג’ון ווטרס ורוב לאו), וקטעים מתוך יומניו האמיתיים של האמן. “המעגל”, תוכנית הריאליטי יוצאת הדופן של נטפליקס שהפכה לפופולרית גם כאן בישראל, חוזרת לעונה רביעית שתימתח לאורך ארבעה שבועות.

FX בהולו ובהוט

“אוזרק” היא סדרת פשע העוסקת במשפחת בירד אשר מתגוררת בשיקגו. מרטי בירד (הדמות הראשית) הוא יועץ פיננסי עצמאי חכם במיוחד אך עם שאיפות לחיים טובים יותר עבור משפחתו. העלילה מסתבכת כאשר בכיר בקרטל סמים מקסיקני מחליט שהוא רוצה להלבין את הונו. מרטי בירד נענה להצעתו הנדיבה ומתחיל להלבין עבורו כספים. יש בה גם חלק משחקניות המשנה המצחיקות ביותר, הסיפור מושך ומערב אתכם בצורה שאתם ממש נקשרים לדמויות הראשיות ורוצים שהם יהיו ביחד כי אהבתם נראית כה כנה ואמיתית. עוקבת אחר סיפור אהבה מרגש, תפאורה היסטורית, טרגדיה ואקשן.

אז זהו שזה מה שקורה על פני השטח מאחורי הקלעים ישנו סיפור הרבה יותר מורכב. למרות שהסדרה היא סדרת אנימציה היא מאוד ברוטאלית ונוגעות בכל האספקטים האפורים עליהם אתם חושבים מה היה קורה אם גיבורי על היו קיימים במציאות שלנו. מתחת לפני השטח, מתברר כי הארגון הוא לא תלית שכולה תכלת ויש לו אינטרסים משלו. קאסה דה פאפל משתחלת בקלות לתוך קטגוריית סדרות מומלצות בשנים האחרונות.

קומדיה | בבקשה תאהבו אותי

הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף. סדרת גיבורי-על של נטפליקס שחזרה לאחרונה לעונתה השלישית. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות של גיבורי על ו/או סדרות עם מסעות בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם. חשוב לציין שהשתדלנו שלא לכלול ברשימה הנוכחית סדרות מומלצות שהופיעו בפוסטים הקודמים, לכן לא תמצאו כאן המלצה לסדרות כמו משחקי הכס, המתים המהלכים, שובר שורות ועוד אשר חפרנו עליהם כבר אינספור פעמים. הפופולריות של סדרת המקור בארץ מולדתה הביאה לכך שהיא שודרה בין היתר בסינגפור, הונג קונג וברוסיה, ומלבד טורקיה גם בדרום קוריאה עלתה גרסה מקומית. מעריציה אוהבים לציין שהיא מבוססת על סיפור אמיתי, אך האמירה הזו לא מדויקת.

בינתיים, אימו של פארוק מנסה למנוע בכל דרך את מערכת היחסים הזו ולמצוא לבנה שידוך הולם לטעמה. סדרה מומלצת עם עלילת פנטזיה קומית שעוקבת אחר אלינור, אדם אנוכי ומניפולטיבי, הנהרגת בתאונה ומגיעה “למקום הטוב” אותו אפשר לתאר כגן עדן. בשכונה אוטופית ששוכנים בה אנשים שעשו רק טוב בחייהם, אלינור לא מבינה איך הגיעה לשם מכיוון שלא הייתה אדם טוב, אך מחליטה לשקר לגבי הגעתה ומנסה להיות אדם טוב יותר כדי לא למצוא את עצמה ב”מקום הרע”.

כל הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ- חלק רביעי (

דרמת הפשע הספרדית, ששתי עונותיה עלו למסך ב-2021, השאירה אותנו דבוקים לקצה הכיסא, במיוחד כשהתברר שמריפר איננה האישה שעומדת מאחורי מותה של שרה. כעת, ובעקבות ההצלחה היחסית, נוחתת בענקית הסטרימינג העונה השלישית של הסדרה, שבתקווה תקרב את אלכס למציאת האדם האמיתי שהרג את אחותו. עם ההצלחה המסחררת של סדרות כמו “בית הנייר”, “אליטה” ו”נרקוס”, כבר ברור שהטלוויזיה דוברת הספרדית לגמרי כאן כדי להישאר. החודש, מגיעה לנטפליקס “ברוכים הבאים לעדן”, מותחן מדע בדיוני ספרדי עמוס בתעלומות ובסודות אפלים, כזה שישמח את מי מכם שמחכים לכל הזדמנות נוספת לתרגל את השפה.

במהלך הסדרה הוא מפלס את דרכו בעולם החדש תחילה בעזרתה הרבה של חברת הילדות הנעמנה שלו ברידה ובהמשך הדרך כשאין לא ברירה הוא נאלץ להתמודד לבדו מול הלחצים משני הצדדים, גם האנגלים וגם הויקינגים. הסדרה מתרכזת בדמותו של הנבל / גיבור שולי מהיקום של די סי קומיקס. בנוסף לגיבור גם צוות התמיכה של אמנדה וולר מצטרף לסדרה כעונש לבגידה שהתרחשה בסרט. קומדיית מצבים אמריקאית משובחת העוקבת אחר מחלקת בילוש 99 בברוקלין ואחריו צוות המחלקה.

ערוץ ויוה

ולמרות זאת, יש ז’אנר אחד שנוטה להצליח לה – קומדיות תיכון, ומספיק להזכיר את השמות “חינוך מיני” ו”אמת או חובה” כדי להוכיח את הטענה הזו – מדובר בשתיים מהסדרות הטובות ביותר של נטפליקס. עזיז ( כדיר דוגולו ) הוא הבן היחיד והיורש של משפחתו העשירה. הוא משתלט על העסק המשפחתי בתעשיית הטקסטיל , לאחר שאביו פורש , ומנהל את החברה בהצלחה. עם זאת, יש לו כמה בעיות עם כרם, בן החסות של משפחתו .לאחר שהוריו נפטרו כשהיה ילד קטן, כרם אומץ על ידי משפחתו של עזיז. הכלה מאיסטנבול (istanbullu gelin – איסטנבולו גלין)- הסידרה התורכית הידועה ביותר ששודרה בארץ והפופולרית ביותר, בכיכובם של הזמר אוזג’אן דניז, שמשחק את פארוק, ואסלי אנוור, שמשחקת את סורייה. הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום.

צוות של תשעה פושעים מקצוענים בעלי התמחויות שונות במנהיגותו של “הפרופסור” הגאון מתכננים את השוד הגדול ביותר שהתרחש אי פעם. הפרופסור גיבש תכנית מפורטטת לפרטי פרטים, כיצד הם הולכים לשדוד את “המטבעה המלכותית” בספרד, וכיצד הם הולכים לצאת משם, ולהיעלם מהעולם כאשר הם הולכים להדפיס כסף בסך של 2.4 מיליארד אירו. בפוסט זה תמצאו המידע הרלוונטי בנושא ואת העדכונים החשובים. המשיכו לקרוא וקבלו את כל הפרטים והתוכן על אתר סדרות מתורגמות Tv . 2 התפקידים הראשיים סופר פגומים אך חביבים מאוד, אך בעיני צופים רבים דווקא הדמויות המשניות הם אלו שגונבים את הפוקוס.

הטלנובלה התורכית בעלת ההקשר היהודי- “אובססיה”, ועוד אחת- “אמא”

בעקבות אירוע דרמטי בעיירה ברודצ’רץ’, מגיע לעיירה המפקח אלק הארדי (דיוויד טננט) כדי לחקור את הפרשה. סדרת דרמת-מתח בכיכובו של השחקןג’ייסון בייטמן שיהיה מוכר לחלק מכם מסדרת הקומדיה “משפחה בהפרעה”. סדרת טלוויזיה אמריקאית עטורת שבחים שנוצרה על בסיס הרומן פחמן משודרג משנת 2002 מאת הסופר האנגלי, ריצ’רד ק. רייצ’ל ברוסנהאן (בית קלפים) מגלמת בתפקיד הראשי שעל שמו גם נקראה הסדרה את מירים “מידג” מייזל, עקרת בית בניו יורק ב-1958, שמגלה שיש לה אהבה וכישרון לעשות סטנד-אפ. כיף לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות מצויינות כאלה.

החלק הכי טוב, לנטפליקס יש אלגוריתם שלומד את סוגי התכנים שאתם אוהבים ויוצר עבור הפרופיל שלכם “פיד” עם המלצות לצפייה. “כתום זה השחור החדש”- סדרת הדרמה שמראה לכם איך זה להיות אישה בכלא. הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ’פמן, שנכנסת לכלא לשנה (שהתארכה לקצת יותר) על עבירות הברחת סמים שביצעה עם האקסית שלה אלכס ווס. למרות שנכנסה לכלא בתור אישה מאורסת לגבר, עד מהרה היא מוצאת את עצמה בכלא מנהלת רומן לוהט עם אלכס האקסית, שמסתבר שהגיעה לאותו כלא בדיוק.

קומדיה | נאמנות גבוהה

למי שלא מכיר מדובר בדרמה-קומית שנוצרה על ידידן פוגלמן ומגוללת סיפור מרגש על חיי משפחה וקשרים של מספר אנשים שחולקים את אותו תאריך לידה והדרכים שבהן הם דומים ושונים. הסדרה מגוללת את סיפורה של גרייס פרייזר (ניקול קידמן) שחיה כביכול “חיים מושלמים”, היא מצליחה בתחום העיסוק שלה, עומדת להוציא לאור ספר הראשון, יש לה בעל אוהב ומסור וילד שלומד בבית ספר פרטי ויוקרתי. ביים אותה דני סירקין ומככבים בה ניב סולטן,לירז צ’רכי, מנשה נוי ועוד. בעונה הראשונה של הסדרה אנחנו פוגשים בחורה בשם אלינור שלסטרופ (קריסטן בל) שמגלה שהיא נפטרה וכעת נמצאת היא נמצאת בעולם הבא. הסדרה קיבלה דירוג מעולה של 8.3 באתר IMDb עם מעל 17 אלף גולשים שהצביעו לה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן