סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות 2021

סדרות טורקיות מומלצות 2021

סיפורן של שתי נשים שהזמן, האהבה והמעמד משנה את עולמן. לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים. אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב. סיפורן של שתי אחיות שגרות באיסטנבול ולמרות שהן אחיות הן שונות האחת מהשניה לחלוטין.

עכשיו כשזה מאחורינו, אפשר להתלהב, כי נראה שמדובר באחת הסדרות החמודות והכיפיות ביותר שמצפות לנו הקיץ. את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”. היות וסידרת הפוסטים שכתבתי, “הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ” נעצרה לפני שנתיים, כשהגעתי לסידרה ה-30 במספר, לכן אתחיל למנות את הסדרות החל מהסיפרה 31. שימו לב שלא מדובר ממש בכל הסדרות, למרות שהסדרות שמופיעות בערוץ הדרמות הטורקיות החדש שמשודר באפיק 10 (נכון להרגע ידוע לי שבחברות “יס” ו”הוט”, נא בררו עם שאר החברות) החל מסוף ספטמבר 2019 מעודכן כאן.

הסדרות המומלצות בנטפליקס לחודש אוגוסט 2022

הוא לא רוצה שום קשר לאביו אך מחליט לקחת את הכסף ובמקום לבצע את ההעברות שאביו ביקש ממנו, הוא משקיע בסטארט אפ של של בחורה בשם איזבל מוראלס, שיצרה מטבע מבוזר בסגנון של ביטקוין ולא מצליחה להשיג את המימון שהיא מחפשת. בחור צעיר בשם ניק שעובד למחייתו בקרן הון סיכון שבוחנת השקעות בסטארטפים, מקבל מאביו סכום של 2 מיליון דולר במטרה שיבצע עבורו עסקאות הקשורות בהלבנת כספים. יורשים מגוללת את סיפורה של משפחת רוי, משפחה ששולטת באחד מארגוני התקשורת הגדולים בעולם בתחום המדיה והבידור.

בקבוצת הזוגיות, המיניות וההעצמה הנשית “סקסי מאמא” התפרסמה לאחר שידור הפרק האחרון (זהירות, ספוילר ) מודעת אבל לדמותו של ג’נגיז, שזכתה לתהודה רבה. בקבוצת הפייסבוק הגברית “אבא פגום” חגגו את שידור פרק הסיום בהבטחה כי בקרוב יקבלו חברי הקבוצה את נשותיהם חזרה. עלילת הסדרה מתרכזת בתקופה שלאחר מותו של אבא שלה, נור עוברת לאיסטנבול כדי להתגורר עם המשפחה שלה בחוות קוזאן. סדרת פנטזיה מלהיבה ומצליחה (שקיבלה סה”כ 4 עונות) מציגה סיפור על גבר צעיר שחי באיסטנבול של ימינו, מגלה יום אחד שהוא קשור למסדר סודי קדום ויוצא למסע להצלת העיר מאויב בן אלמוות. ההפקות עצמן המשיכו לשמור על מידה של מסורת, מספר תלת ספרתי של פרקים, תפאורות קרטון, מעט צילומי חוץ.

חלומות בהקיץ

זארוק מקבל הזדמנות בלתי חוזרת להקל על מה שעשה ולוקח את הילדה שכבר גדלה והפכה לבחורה בוגרת בדרך למשפחתה האמיתית. עזיז ( כדיר דוגולו ) הוא הבן היחיד והיורש של משפחתו העשירה. הוא משתלט על העסק המשפחתי בתעשיית הטקסטיל , לאחר שאביו פורש , ומנהל את החברה בהצלחה. עם זאת, יש לו כמה בעיות עם כרם, בן החסות של משפחתו .לאחר שהוריו נפטרו כשהיה ילד קטן, כרם אומץ על ידי משפחתו של עזיז. המתים המהלכים היתה אחת מסדרות הטלוויזיה הטובות ביותר בטלוויזיה האמריקאית. סדרת המופת של רשת AMC חזרה עם עונתה החדשה בסתיו והיא ממשיכה לעקוב אחר גורלם של שרידי המין האנושי שמנסים לשרוד מהזומבים שמאכלסים את העולם.

סדרה מעולה של רשת הולו שגילינו לאחרונה (למרות שיש לה כבר שתי עונות), מדובר בדרמה-קומית בכיכובו של הראפר ליל דיקי שהדמות הראשית בסדרה מבוססת על גרסה דמיונית מוקצנת של עצמו. ג’ף ברידג’ס (ביג לבובסקי) מככב בתפקיד הראשי בדרמת-מתח חדשה של רשת FX שקיבלה ביקורות נהדרות ברחבי הרשת. במרכז העלילה אנחנו פוגשים סוכן CIA לשעבר בשם דן צ’ייס, מנסה לחיות כמה שניתן מתחת לראדר, בעקבות שרשרת אירועים הוא מוצא עצמו נמלט על חייו מאנשים שמעוניינים לחסל אותו. סדרת גיבורי-על של נטפליקס שחזרה לאחרונה לעונתה השלישית.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

הסדרה קצרה ביקורות מהללות ודירוג של 8.5 באתר IMDb עם מעל 25 אלף גולשים שהצביעו עבורה. יחד עם זאת, כאן נעסוק בסדרות חדשות בלבד שעולות בארצות הברית ובבריטניה. על חלקן עדיין לא ברור אם יגיעו גם לישראל, אבל הניסיון מלמד שרובן יעשו עלייה. אנחנו כמובן מחכים גם ל”בית הדרקון”, סדרת הבת של “משחקי הכס”, אבל ספק אם היא תגיע לפני 2021. (שילוב של המילה גאון וישו באנגלית עם הכינוי של המוזיקאי) עומדת להוכיח שהוא תמיד היה כזה.

עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם היא מצחיקה ומרגשת – שילוב נחוץ בקומדיה רומנטית. טד לאסו היא קומדיה קלילה המגוללת את סיפורו של מאמן פוטבול ייחודי שיום אחד מקבל הצעה מאוד מוזרה של אימון קבוצת כדורגל אנגלית בפרמייר ליג. הזוי, אם אתם שואלים אותי אבל כשאתם נכנסים לתוך הסדרה ומתחילים להכיר את הדמויות אתם לאט לאט מבינים את המוטיבציות של כל אחת מהן למהלך ההזוי. אם אתם מתחברים להומור של ג’ייסון סודייקיס, טיבול של הרבה מבטא בריטי ושרופים על הליגה האנגלית, אתם תאהבו את הסדרה החדשה הזאות של ענקית המסחר אמזון. קאסה דה פאפל משתחלת בקלות לתוך קטגוריית סדרות מומלצות בשנים האחרונות.

yes REAL

תוך הכנסת הצופה לתוך עולמה האפל וההיכרות עם הגיבורה אם זה בהווה ואם זה בקפיצות אחורה בזמן לארועים שבנו את דמותה. הסדרה משודרת ברשת סינמקס מה שאומר שיש המון ערום (דיי מופרז לפעמים) אבל העלילה סבירה שמצליחה להשאיר את הצופה בעניין. לקראת עונת 2022 הבאה לטובה, אנחנו נרכיב לכם את רשימת הסדרות הכי טובות שרצות / יתחילו / ימשיכו את ריצתן בטלוויזיה האמריקאית בתקופה הקרובה.

השניים לכאורה נראים כמו עוד זוג קשישים חמוד שמבלים את זמנם בין ביקור רופא אחד לשני, אך מסתבר שהם מסתירים בחצר הבית שלהם מתחת למחסן, שער שמאפשר לאנשים לעבור לכוכב אחר. הסדרה מגוללת את סיפורם של הנרי דטאמבל וקלייר אבשייר, זוג נשוי ומאוהב שחי חיים נורמטיבים לכאורה. הם שומרים על עבודה קבועה ויציבה, יש להם חברים טובים והם מתכננים להקים יחד בית ומשפחה.

דרמה קומית | פליבג

יתר על כן, אלבי עזב את מועדון הלילה בסיום החלק הראשון של הסדרה – וסביר שהחלק השני יעקוב גם אחר מסע הגאולה שלו. ובכן, היא כנראה כבר לא תחזור, אבל הדרמה הקומית הצרפתית הזו, שמגיעה מאותה יוצרת, אולי תמלא את החור שנותר לכם בלב עם סיומה וטרם נסתם מחדש. ב”עושים צחוק”, היוצרת פאני הררו מתעסקת במועדון סטנד אפ פריזאי ואת ארבעה מהקומיקאים שמופיעים בו באופן קבוע, כל אחד מהם מגיע מרקע שונה ונמצא בשלב אחר של הקריירה שלו. הסדרה מנסה לבחון את המציאות הקשה שמחכה לקומיקאים שחולמים לגעת בתהילה, ואת האופן בו ההצלחה – או היעדר ההצלחה – עשויים להשפיע על חייהם. כך, הם ממקבלים בין השאיפות הקרייריסטיות שלהם לבין לחצים כלכליים, מתחים משפחתיים והרפתקאות רומנטיות.

לשמחתה הרבה של אלינור, היא הגיעה אל “המקום הטוב”, שזה בעצם סוג של שכונה אוטופית שמדמה גן עדן לכל האנשים הטובים, אבל אנחנו במהרה מגלים שחלק מהדיירים בשכונה מסתירים סודות והם לא ממש מי שחשבנו שהם. אם קצת נמאס לכם מסדרות מלאות פשע ומתחשק לכם קומדיה שתעביר את הזמן בכיף אנחנו ממליצים בחום לבדוק את ‘המקום הטוב’. שמיניית בני ברידג’רטון מחפשת אהבה ואושר בחברה הגבוהה של לונדון. מהר מאוד הוא מגלה שלהחלטה שלו יש השלכות גדולות, כשחלק מהאנשים אליהם שייך הכסף מגלים שאביו של ניק נעלם והם מנסים למצוא אותו בכל דרך אפשרית בנוסף לסוכן FBI מושחת שמנסה לשים את ידיו על הכסף.

בי-בי-סי 2, נטפליקס

הסדרה בשלב זה מתרכזת בשנותיו הראשונות של ג’ק ראיין בסוכנות הביון החל משתחילת עבודתו כאנליסט שמתחיל ללכלך את הידיים ומעברו בהדרגתיות לתפקיד שטח אליו הוא נגרר על מנת להציל את העולם מפני איומי טרור המאיימים על העולם. הסדרה במידה מסוימת מזכירה את 24 רק שהיא הרבה יותר מחוברת לקרקע וריאליסטית. רק חבל שבעונה השנייה של הסדרה מישהו באמזון החליט לדחוף אג’נדות פוליטיות בזמן עיוות המציאות היומיומית של הסביבה בה העונה התרחשה.

טוני ממשיך להתאבל על אשתו, אבל כזכור, בסוף העונה הקודמת טוני איבד אדם נוסף שקרוב לליבו – את אבא שלו ריי. בהתאם, העונה השלישית תתמקד בהתמודדות של טוני עם נטל האבל הכפול. האם יש דבר טוב יותר בעולם מאשר קומדיות על מקום עבודה בכיכובו של סטיב קארל? אז איזה כיף ש”חיל החלל”, הקומדיה המשעשעת מבית היוצר של גרג דניאלס (למי מכם שלא ידע, הוא האיש שעומד גם מאחורי “המשרד” ו”מחלקת גנים ונוף”) חוזרת ובגדול.

אהבה בריח תות

מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”. המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט. הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל. כמו כן אנחנו מקבלים כמה הפתעות מדמויות די סי נוספות וכמובן באטמן שתמיד נמצא ברקע ומשחק תפקיד דיי חשוב בסדרה שלא מתרכזת בו.

לפני שאנחנו נעבור על הסדרות אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוקולהצטרף לקבוצתצופים סדרתייםשלנו. סדרת מדע בדיוני-דרמה בריטית שמתמקדת בדמות המכונה “הדוקטור, שהיא בעצם דמות בדיונית הלובשת צורת אדם. הדוקטור מטייל ביחד עם צוות מרחבי הזמן והחלל, וביחד הם פותרים תעלומות ופשעים בכדור הארץ, גלקסיות וכוכבים שונים. הסדרה עוסקת בארן, צעיר אפרו-אמריקאי שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, הוא אב כושל לבת מחברתו לשעבר ונסה וחסר כל רכוש. הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”. מדובר בסדרה מצמררת שמוכיחה שלא צריך חייזרים, דרקונים וכוחות על כדי לייצר סדרה שכולם מדברים עליה, כי לפעמים המציאות עולה על כל דימיון.

החיים יפים

מה מצפה לנו מסדרת ליגיון של רשת FX בשנים האחרונות ראינו את אולפני מארוול והיריבה השנואה האחים וורנר (בעלת הזכויות על די סי קומיקס) מתב… סרטים חדשים לשנת 2020 שכדאי לכם לראות בקולנוע גם השנה חזרנו כדי לחשוף בפניכם את הסרטים המומלצים (לדעתנו) שאמורים להגיע ב 2020. וויצ’ר עלתה עם עונתה הראשונה ב 20 לדצמבר 2019 בנטפליקס וכבר חודשה לעונה 2. הפרלמנט היא קומדיית מצבים ישראלית מומלצת ביותר המבוססת על פינה מהתוכנית “ארץ נהדרת” בשם “הפרלמנט של שאולי”. היא עוקבת אחר קבוצת חברים המתכנסים כל פעם במקום אחר, לרוב בבתי קפה, ומציגים שיחות ומצבים מהיום-יום שלנו בצורה מגלגלת מצחוק. בעקבות אירוע דרמטי בעיירה ברודצ’רץ’, מגיע לעיירה המפקח אלק הארדי (דיוויד טננט) כדי לחקור את הפרשה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן