סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות

סדרות טורקיות מומלצות

סדרת אנימציה של נטפליקס אשר מבוססת על משחק הוידאו הפופולרי League of Legends. חשוב לציין לפני שנצלול לעלילת הסדרה שלא מדובר בסדרה אשר מכוונת למעריצי המשחק או גיימרים באופן כללי, אלא מדובר בסדרה שעומדת בפני עצמה ועושה את זה בצורה נהדרת. דרמת-מתח קצרה (7 פרקים) בכיכובם של קווין הארט, וסלי סנייפס, תיאו רוסי, פול אדלשטיין ועוד. הסדרה מציגה סיפור של שני אחים, קיד הוא קומיקאי מצליח ומולטי מיליונר וקרלטון הוא לוזר שחי על חשבון אחיו ומסתבך בחובות לשוק האפור.

הסדרה נותנת הצצה אל עולמם ונותנת לצופה הרגשה אותנטית וכנה בתחושות שעוברות על הדמויות. ראוי לשבח את המשחק הנהדר של השחקנית שירה האס, שגם מביאה כבוד למדינה. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס ואוהבים דרמה, זאת בחירה מעולה. למי שמחפש לצפות בסדרות קוריאניות מעולות, זאת הסדרה בשבילו. הסדרה מתמקדת בקבוצה של מבוגרים צעירים שמתמודדים עם האתגרים של חיי הבגרות כשהם גרים יחד.

ארץ קטנה: גאל פיי בעקבות השנים האבודות של בורונדי

עלילת הסדרה מתרחשת בתקופת המלחמה הקרה שבשנות ה-80 ועוסקת באליזבת (קרי ראסל) ופיליפ ג’נינגס (מתיו ריס), שני סוכני ק.ג.ב. סובייטים שמתחזים לזוג אמריקאי שגרים בשכונת פרברים של העיר וושינגטון יחד עם שני ילדיהם, שכמובן לא מודעים לעובדה שההורים שלהם הם מרגלים רוסים. הסדרה הישראלית השנייה שנכנסה לרשימה שלנו השנה גם היא מבית כאן 11, מדובר בסדרה הנהדרת ‘מנייאכ’, למי מכם שעדיין לא צפה בה מדובר בדרמת פשע. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים עדיף שלא נרחיב יותר מדי על עלילת הסדרה. בטקס פרסי גלובוס הזהב וטקס פרסי האמי של שנת 2020, בהם הסדרה קטפה את הפרסים העיקריים (הדרמה הטובה ביותר, השחקן הכי טוב ועוד). הסדרה קיבלה ציון גבוה במיוחד של 8.5 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb וכמו כן גם באתר Rotten Tomatoes קיבלה ציון גולשים של 92%.

אם שבעתם מסדרות מתח / אקשן ובאה לכם קומדיה מבריקה שתעביר לכם את הזמן בכיף ועל הדרך תלמד אתכם תכנים של פילוסופיה ואתיקה אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק את ‘המקום הטוב’. הסדרה כוללת סך הכל 8 פרקים, היא קיבלה ביקורות מעולות ברחבי הרשת וציון גבוה באתר IMDb של 8.6 עם 50 אלף גולשים שדירגו אותה. לדעתי, אחת מסדרות הפשע והאקשן המרתקות ביותר שצפיתי בהן. הסדרה עשויה בצורה כל כך טובה ולא צפוייה ומספרת סיפור מעניין על כל אחת מהדמויות.

דרמה | השנים

וגם אם נניח לרגע בצד את שידורי הברודקאסט האמריקאיים (החברות הגדולות ABC, CBS, NBC ו-FOX) אשר מגיעים לכל בית אב בחינם, נגלה שגם חברות הכבלים והלוויין בצרות. על הסדרה ‘האמריקאים’ כבר כתבנו בעבר בפוסט של סדרות מומלצות אבל מכיוון שהסדרה הזאת הסתיימה לפני מספר חודשים עם אחת העונות הכי טובות שלה היינו חייבים לכתוב עליה פעם אחרונה. הסדרה זכתה לדירוג של 8.5 באתר IMDb עם כמעט 50 אלף גולשים שדירגו אותה נכון לזמן זה וציון של 91% באתר דירוג הסדרות והסרטים Rotten Tomatoes. אם אתם אוהבים דרמות וספציפית דרמות רומנטיות תעשו לעצמכם טובה ותכניסו את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם.

עם זאת העובדה שהסדרה הפכה ללהיט ענקי לא מנעה החלטות תסריט אכזריות. בילדותו נחשף לחומר כימי לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם משאית שהובילה את החומר זה. כתוצאה מכך, מאט התעוור אך יתר חושיו התפתחו משמעותית כדי לפצות על החיסרון זה.

אנשים נורמלים // Normal People

והיא זוכה לדירוג של 8.0 באתר IMDB, עם 187,670 מדרגים. כמו כן, דירוג הסרט באתר Rotten Tomatoes הינו 86% במדד ה-Average AUdience Score ו-91% במדד ה-Average Tomatometer. מגזין Forbes הכריז עליו כאחד האנשים העשירים בעולם בזמנו.

הסדרה ‘שטיסל’, בכיכובו של דב גליקמן שברה שיאי צפייה כאשר צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים. לשמחתה הרבה של אלינור, היא הגיעה אל “המקום הטוב”, שזה בעצם סוג של שכונה אוטופית שמדמה גן עדן לכל האנשים הטובים, אבל אנחנו במהרה מגלים שחלק מהדיירים בשכונה מסתירים סודות והם לא ממש מי שחשבנו שהם. שמיניית בני ברידג’רטון מחפשת אהבה ואושר בחברה הגבוהה של לונדון.

בית הנייר // Money Heist

הרשימה אינה מסודרת על פי דירוג מסוים ומיקומי הסדרות ברשימה הינו אקראי. אם במקרה יש לכם סדרה חזקה שלא הכנסנו לרשימה שלנו תכתבו לנו עליה בשרשור התגובות לפוסט. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה.

  • העונה הראשונה עוקבת אחרי מה שקרה עד 1955, בתקופה שבה ווינסטון צ’רצ’יל התפטר מתפקידו כראה”מ בעת שבה אחותה של המלכה בחרה שלא להינשא לפיטר טאונסנד.
  • סדרה חדשה של רשת Epix האמריקאית בז’אנר של מד”ב, מתח, מיסתורין ואימה.
  • מטרת האתר היא לעודד צרכנות נכונה ונבונה שתסייע למבקריו לחסוך וליהנות משירותי התקשורת במחיר הטוב ביותר.
  • סדרת גיבורי-על מבית אמזון פריים שעלתה לשידור בחודש יולי וקיבלה ביקורות מעולות ממבקרים וצופים כאחד.
  • הסדרה קיבלה ב-IMDb דירוג של 7.1 והיא בהחלט תעניין גם את מי שלא מכיר בכלל הסיפור של WeWork.

ההתחממות הגלובלית, ההתעוררות הלאומנית באמריקה ומחדלי ממשל טראמפ הם נושאים שזוכים לאותו הטיפול שמקבלים פלוצים ובדיחות קקי, באותה רצינות ודחיפות. כל מי שאוהבים את סילברמן יעופו על המונולוגים המטונפים והמדויקים שלה, שבהם היא שוברת את הפורמט של תכנית האירוח בווייב קליל עם אספקט אקטיביסטי במרכזו. מנתח מבריק ומוערך מאבד את אמונו במערכת הרפואית לאחר שוועדת האישורים של בית החולים מסרבת לאפשר לאשתו – גם היא רופאה מוערכת – לגשת לטיפול ניסיוני שאולי יציל את חייה.

הזמנת ערוצי yes

הם הופכים לשומרי ראש של מבריחן סמים ידוע ובסופו של דבר הופכים גם לשותפיו. “קבל את השוחד שלנו או שתכנון לקרב יריות”, כך פאבלו הכריח את אותו מבריחן סמים להפוך אותו לשותף שלו. “המורדת” היא סדרת מופת אשר חושפת צדדים נסתרים של הקהילה החרדית בברוקלין, אשר הביאה למועמדות לפרס האמי של שירה האס- השחקנית הראשית בסדרה. מותחן פשע ביוגרפי אשר מתארת כיצד חואקין “אל צ’אפו” גוזמן מפלס את דרכו החל מהמעמד הנמוך ביותר בקרטל של גוודלחרה עד לעלייתו לשלטון כראש קרטל סינלואה. במקביל שתי סטודנטיות שוודיות נלהבות מגלות על דאע”ש ועוברות שטיפת מח על ידי המורה שלהן כדי שיתגייסו לפעילות מסוכנת. צוות של תשעה פושעים מקצוענים בעלי התמחויות שונות במנהיגותו של “הפרופסור” הגאון מתכננים את השוד הגדול ביותר שהתרחש אי פעם.

היא מוצאת עבודה בחברת פירסום ומתאהבת בבוס שלה, ג’אן יאמאן (שאותו משחק ג’אן דיויט). במקביל, הסדרה סובבת סביב חייו של האחראי לפשעים הללו, פול ספקטור, אשר מנהל חיים כפולים – מצד אחד איש משפחה יפה תואר, העובד כיועץ שכול, ומצד שני הוא כאמור פושע ורוצח סדרתי. לאחר שבנו הולך לעולמו בנסיבות טרגיות, נפשו של דן לא יודעת מנוחה הוא מחפש את האשם בפרשה לאחר שהמשטרה לא ממש עוזרת לו ומצליח לחשוף את השחיתות שמאחורי מגפת ההתמכרות לאופיואידים – משככי כאבים רבי עוצמה וקטלניים במיוחד. סיפור יוצא דופן שיפתח לכם קצת את הראש בנוגע לחברות התרופות ולניגוד האינטרסים שיש לרופאים רבים בתחום הטיפול בכאב.

טופ בוי // Top Boy

איג’לאל, אשתו של ייאיט מאושפזת כבר 3 שנים כתוצאה מתאונה עליה אחראי ייאיט, שמדחיק את רגשותיו ואת הטרגדיה שקרתה. סדרה דוקומנטרית העוסקת סביב האופן בו מפיקים, מייצרים, מוכרים וצורכים סמים. צוות צילום עוקב אחרי המשתמשים וסוחרי הסמים בסדרת ראיונות מעמיקים ונטולי צנזורה. במהלך צילומי הראיונות עם שלושה סוחרי סמים באמסטרדם בעונה השלישית של הסרה, שוטר מקומי פרץ לדירה ועצר את סוחר הסמים בזמן שהמצלמה תיעדה הכל. אחיו מייקל סקופילד (גיבור הסדרה), חושד כי הפלילו אותו והוא מחליט לחלץ אותו משם.

למרות החזות הילדותית, מדובר בקומדיה מוזרה ומשובחת שנגמרת מהר מדי. הפרקים קצרים ומתאימים לארוחת ערב זריזה, אבל קשה להפסיק אחרי פרק אחד. עוד סדרה בריטית מחרמנת, שמצליחה להיות גדושה בסצנות סקס לוהטות הנרקמות באופן אורגני אל תוך הסיפור; הסקס הוא לא מפגע עלילתי, אלא פשוט חלק מהחיים של הדמויות. אם אתם בכל זאת זקוקים לבריף על העלילה, אז במרכזה עומד סמל משטרה, חייל לשעבר הסובל מפוסט טראומה, שנשלח לאבטח את מזכירת הפנים שמייצגת את כל מה שרע בפוליטיקה. חובבי הטלוויזיה הבריטית ישמחו לדעת שהסדרה של BBC קיבלה בית חם בנטפליקס.

העובדות המפתיעות ביותר!

בסדרה שניהם מחדשים את תוכניות האימונים, בהם התחנכו בצעירותם ונאבקים אחד בהצלחת השני. את התפקיד הראשי של אליזבת הרמון מגלמת השחקנית אניה טיילור ג’וי ובמאי הסדרה הוא סקוט פרנק שביים בנטפליקס סדרת דרמה נוספת שגם נמצאת כאן ברשימה (‘חסרי אלוהים’). אנה הצליחה להוציא מאותם אנשים סכומי כסף אסטרונומיים במשך מספר שנים עד שלבסוף הפרשה התפוצצה בשנת 2018.

אם אתם בקטע של סדרות דרמה תעשו לעצמכם טובה ותוסיפו את הסדרה הנהדרת הזאת לרשימת הצפייה שלכם. סדרות טורקיות בנטפליקס נועדו לספק את מה שלא מספיק לנו בערוץ ויוה וערוץ 25 סדרות טורקיות. דרמה קומית אפלה מבית HBO עם צוות שחקנים מצוין שכולל בין היתר את ריס ווית’רספון וניקול קידמן שלקחו חלק בהפקת הסדרה. דרמה עטורת פרסים שמציגה לנו את תקופת שלטונה שלהמלכה אליזבתהשנייה בממלכה המאוחדת. עלילת העונה הראשונה נפרסת החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, דוכס אדינבורו ועד לסיום אירוסיה של אחותה הנסיכה מרגרט לפיטר טאונסנד ב-1955.

קומדיה | סוף הפאקינג עולם

למי שלא מכיר או לא שמע, מדובר בדרמת-פנטזיה אשר מבוססת על קומיקס בעל אותו השם של ג’ף למר. היא קיבלה ביקורות מצוינות ודירוג של 7.9 באתר IMDb עם מעל ל-45 אלף גולשים מדרגים. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. הסדרה עושה את העבודה בגדול ומצליחה להפתיע את הצופים עם כיווני עלילה מקוריים ודמויות מגוונות. אם אהבתם את ‘עמק הסיליקון’ ואת ‘שובר שורות’ או ‘אוזרק’ הסדרה הזאת תהיה מושלמת עבורכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן