סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות בנטפליקס

סדרות טורקיות מומלצות בנטפליקס

המשך העונה הוא על כיצד הילדים פוגשים באילבן ואיך ביכולתה לעזור להם למצוא ולהציל את ויל. העלילה רק מסתבכת ככל שמתקדמים בפרקים והתוצאה היא סדרה מומלצת לכל גיל אשר תשאיר אתכם במתח וגם תצחיק אתכם ברגעים הנכונים. העונה השנייה עוסקת יותר באילבן, אשר נעלמת ומייק, חברה הטוב, מנסה לאתר אותה.

כמו שאתם יכולים לתאר השירות הזה מצית את הדימיון של אינספור אנשים והחברה שלה סוחפת במהרה מיליוני אנשים שמחפשים את בן / בת הזוג המושלם. אך מהר מאוד מתברר שההבטחה להתאמה המושלמת מביאה איתה גם דברים שליליים. דרמת-מתח של ה-BBC שהופקה במשותף עם נטפליקס, מבוססת על סיפור אמיתי ומטריד, על רוצח-סדרתי חסר מצפון בשם צ’ארלס סובארג’, שפעל בשנות ה-70 במזרח אסיה. האנשים אשר עדים לתופעה המוזרה אינם בטוחים האם בני הכלאיים הם תוצאה של הנגיף או הגורם להופעת הנגיף, דבר אשר גורם להם לחשוש מהם.

סרטים בינלאומיים

סדרת דרמה מתח בריטית שגרפה הרבה פרסים ביניהם “סדרת הדרמה המומלצת ביותר”. מראה שחורה היא לא הסדרה הטיפוסית בעלת העלילה הקבועה שתצפה לה. סדרה מלאת מסתורין זו היא שונה – כל פרק מספר עלילה שונה המספרת שיפור שונה בעל דמויות שונות. מטרת הסדרה – להראות עד כמה הטכנולוגיה משפיעה עלינו בחיי היום יום וגרוע מזה – איך היא יכולה לפגוע בנו.

עם השנים התוכנית של הרגריבס משתבשת והמשפחה שלהם מתפרקת. עכשיו, שנים אחרי שהם נפרדו, הם מתאחדים על מנת לפתור את התעלומה סביב מותו של אביהם. לסדרה יש שלוש עונות, צפו כאן בטריילר לעונה השלישית. דרמה רומנטית נהדרת של נטפליקס שחוזרת לעונה רביעית (ולשמחתנו גם חודשה כבר לעונה חמישית). למי שלא מכיר את הסדרה, וירג’ן ריבר היא דרמה רומנטית שמבוססת על ספר מאת רובין קאר.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

עבור גאנסו דרה, השחקנית המובילה את “אמא”, מדובר בתפקיד שהחיה את הקריירה שלה אחרי כמה שנים דלות בתפקידים. גם ברן גוקילידיז, השחקנית הצעירה שמגלמת בסדרה את הילדה מלק, זוכה לאהדה עצומה. חשבון האינסטגרם שלה מונה כרגע 584 אלף עוקבים ובגיל 9 היא מלוהקת בארץ מולדתה לסדרות וסרטים.

עלילת הסדרה סובבת סביב דמותו של פרנסיס “פרנק” ג’יי אנדרווד (קווין ספייסי), פוליטיקאי ממולח וחסר מעצורים המכהן כמצליף סיעת הרוב הדמוקרטי בבית הנבחרים של ארצות הברית. עלילת הסדרה מתרחשת באזור הוליווד, לוס אנג’לס, במציאות בה בני אדם חיים לצד גרסאות “מואנשות” של בעלי חיים. הסדרה מבצעת סאטירה על הוליווד, ידוענים, חרדה ועל תעשיית הקולנוע והטלוויזיה האמריקאית. סדרת דרמה עטורת פרסים אשר מתארת את תקופת שלטונה שלהמלכה אליזבת השנייה בממלכה המאוחדת. עלילת העונה הראשונה מגוללת את האירועים החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, דוכס אדינבורו עד לסיום אירוסיה של אחותה הנסיכה מרגרט לפיטר טאונסנד ב-1955. לפני שהתחלנו לצפות בסדרה היינו קצת סקפטיים בנוגע אליה, חשבנו שמדובר בעוד אחד מסדרות ההמשך הלא באמת נחוצות שרצו לסחוט ממנה עוד קצת את הלימון, אבל תכלס הופתענו ממש לטובה, מדובר בממתק נוסטלגי שעשוי בצורה נהדרת.

הפאדיחה של הדיקטטורית בהוצאה להורג!

זאת אומרת, הם עדיין צורכים תכנים טלוויזיוניים כמובן, והמספרים אפילו עולים – אבל פחות ופחות מהם צורכים את שידורי הטלוויזיה המסורתיים, הליניאריים, אלו שמופיעים בשעה נקובה. במקום זאת, הם בוחרים – כמוכם, כמו כולנו – לצרוך את מה שהם רוצים מתי שהם רוצים בפורמטים של הקלטה/צפייה נדחית, שירותי ה-VOD למיניהם ובעיקר פלטפורמות הסטרימינג, על גבי שלל המכשירים הזמינים להם ומאפשרים את הצפייה. בשנה שעברה, חצי מהאמריקאים בגילאי 22 עד 45 צפו באפס שעות של טלוויזיה במובנה המסורתי והקדום יותר.

  • בסיפורה של שפחה לנשים אסור לצאת לבד, להחזיק רכוש, לנהוג ולקרוא.
  • לאחר מכן, הסדרה עוסקת בסיפור כיצד היא הגיעה למעמד הזה ומהיכן התחילה.
  • הדרמה הקומית של עזיז אנסרי מתחילה כיצירה מצחיקה, נבונה, אמינה למדי, המנסה לפרק סטריאוטיפים כמעט בכל דבר שהיא עושה, נמנעת מקלישאות ומספרת סיפורים שלא באמת טופלו בטלוויזיה לפני כן.

הסדרה הומלנד מספרת על קרי מתיסון, סוכנת של ה- CIA, שיוצאת לבצע פעולה לא מורשת בעיראק, בזמן המבצע קיבלה קרי מידע שבו נאמר לה ששבוי מלחמה אמריקאי הצטרף לארגון אל- קאעידה. בהמשך אותו שבוי מלחמה שב הביתה ומתייחסים אליו כגיבור, קרי מנסה לחשוף את האמת. “לא טיפוסי” היא סדרת דרמה-קומית אותה ייצר וכתב רוביה ראשיד. כותבים נוספים שעזרו לרוביה הם ברייאן טאנן ודניס סאלודה. כל פרק אורך בין דק’ ובכל אחד מ-3 העונות יש 9 פרקים לעונה. “כתום זה השחור החדש”- סדרת הדרמה שמראה לכם איך זה להיות אישה בכלא.

הוסף תגובה חדשה

אם אתם הורים סביר להניח שתמצאו את עצמכם בהרבה סיטואציות שמוצגות בסדרה. לאחרונה העונה השישית של הסדרה עלתה לשירות התוכן של נטפליקס והחלטנו שזאת סיבה מספיק טובה להמליץ לכם עליה. עלילת העונה הראשונה מתרחשת ב-1983 ומתרכזת סביב היעלמותו של נער בעיירה קטנה באינדיאנה. הסדרה עושה מחווה להמון סרטים מפורסמים משנות השמונים והתשעים כשהיא מחקה אלמנטים מיצירותיהם של סטיבן ספילברג, סטיבן קינג וג’ון קרפנטר. שבעה תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמאמן אותם להציל את העולם.

בזמן שרוי הפצוע מוצא מקלט בביתה של אלמנה ובנה, בעיירת כורים בשם “לה בל”, שהתרחשה בה טרגדיה נוראית שקיפחה את חייהם של כל הגברים וכעת מאוכלסת ברובה על ידי נשים. לאחר שבנו הולך לעולמו בנסיבות טרגיות, נפשו של דן לא יודעת מנוחה הוא מחפש את האשם בפרשה לאחר שהמשטרה לא ממש עוזרת לו ומצליח לחשוף את השחיתות שמאחורי מגפת ההתמכרות לאופיואידים – משככי כאבים רבי עוצמה וקטלניים במיוחד. סיפור יוצא דופן שיפתח לכם קצת את הראש בנוגע לחברות התרופות ולניגוד האינטרסים שיש לרופאים רבים בתחום הטיפול בכאב. קשה לנו להאמין שלא שמעתם על הסדרה המעולה הזאת, שהפכה להיות סוג של סדרה שכולם חייבים לראות ברגע שיש להם נטפליקס.

קומדיה | המקום הטוב

עד שתגיעו לסוף הסדרה, בדרך תבכו דמעות של שמחה עבור הסיפור של כל אחת מהדמויות. עוקבת אחר סיפור אהבה מרגש, תפאורה היסטורית, טרגדיה ואקשן. כל אחת מהדמויות מרתקות, הרבה מהצופים אומרים שעדיין לא התגברו על הסוף המרתק של הסדרה. אם אתם צופים בסדרות קוריאניות (ידוע גם כ-K-Dramas), אז יכול להיות שאתם מפספסים כמה סדרות טובות. מרבית מהצופים בסדרות קוריאניות ידועים כמעריצים הדוקים שאוהבים את הפרטים הקטנים, אפילו בסיפורי רקע על האופן בו הפיקו את הסדרה, רכילויות מעניינות על השחקנים ומה עומד מאחורי כל עלילה. ילדותי “קידינג” היא לא “הסדרה הכי טובה שאתם לא רואים”, פשוט כי המונח הזה מת כשפרשנו איש איש אל עולמו הממוסך והאצור בקפידה אינדיבידואלית.

קו העלילה מזגזג בין ההווה הזה לעתיד, 14 שנה קדימה, בו נגיף ה-T הפך את רוב האוכלוסיה האנושית למוטנטים קניבלים, וג’ייד מוצאת את עצמה נרדפת על ידי תאגיד אמברלה והצבא שברשותו. לא ברור, ובינתיים מעריצי משחק הווידאו מוחים על הבחירה למקם את העלילה במשחק המקורי ולא בהתפתחויות המאוחרות שלו, אבל אם נשפוט אך ורק על פי הטריילר – זה נראה מלהיב ביותר. לאלה מכם שעדיין לא צפו בסדרה הנהדרת הזאת צרפנו לכם את הטריילר לעונה הראשונה של הסדרה. לסדרה יצאו עד עתה שתי עונות שכמובן זמינות לצפייה בנטפליקס.

סדרות טורקיות מומלצות שחייב לצפות בהן ב- 2020

לאחר אנליזת DNA שהוכיחה שלא היה לו שום קשר לאירוע התקיפה שבגינו נאסר, שוחרר אייברי בשנת 2003. אך שנתיים לאחר מכן, אייברי נעצר שוב והגישו נגדו כתב אישום. החיים ברכבת אינם פשוטים ומהר מאוד מבינים שיש חלוקה ברורה למעמדות ואי שיוויון גדול בין נוסעי הקרונות של רכבת הקרח. הוא הציג את עצמו בפני תיירים אירופאים צעירים כסוחר תכשיטים נהנתן שדואג לכל הרצונות של חבריו ובו-זמנית סימם אותם, גנב את כספם וזהותם ובמקרים רבים חיסל אותם ביחד עם שותפיו לפשע. כעת הוא מנסה להתניע מחדש את הקריירה שלו ומנהל את פרקטיקת עריכת הדין מהמושב האחורי של מכוניתו, לינקולן שחורה, כשהוא לוקח על עצמו תיקים גדולים וקטנים ברחבי העיר לוס אנג’לס. הסדרה אובססיה – כי כולנו יוצרים את הגיהנום של עצמינו.

העלילה מסתבכת כאשר בכיר בקרטל סמים מקסיקני מחליט שהוא רוצה להלבין את הונו. מרטי בירד נענה להצעתו הנדיבה ומתחיל להלבין עבורו כספים. אילו היה מדובר רק במפגש השמח בין “חמשת המופלאים” לבין המשתתפים – דיינו. אולם החבורה פוגשת קהילות שלא תמיד קל להן להכיל זרים או גאים, ויוצרת איתם מפגש מכבד, לא מתעמת ולא פטרוני. בלי שאף אחד יוותר על זהותו, “קוויר איי” מפגישה את הקצוות האלה באופן שיוצר מפגש, שיחה, חברות.

מומחים לכל: סדרות נטפליקס שחייבים לראות

מה מצפה לנו מסדרת ליגיון של רשת FX בשנים האחרונות ראינו את אולפני מארוול והיריבה השנואה האחים וורנר (בעלת הזכויות על די סי קומיקס) מתב… ג’ק ראיין מתחיל את תפקידו החדש ב CIAוכבר נתקל במזימה של חוליית טרור לבצע מגה פיגוע נגד העולם המערבי. לפני שאנחנו נעבור על הסדרות אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוקולהצטרף לקבוצתצופים סדרתייםשלנו. הסדרה היא על משפחה משיקגו אשר מסתבכת עם הקרטל תוך כדי ניקוי הכספים של הקרטל. מרטי הוא בעל פגוע ואב ל-2 ילדים, להם הוא רוצה לתת חיים טובים ושלא ייחסר להם כלום.

הסדרה הולידה גם ליין שלם של מוצרים נלווים – כולל העגילים, החגורות והבושם שמשמשים את דרה ב”אמא”. יש מי שרואים אותה כקלישאתית, אבל “טוני נולד מחדש” עדיין ידועה כאחת הסדרות המתוקות ביותר על המסך. עונתה השלישית של הסדרה של ריקי ג’רוויס מתחילה ממש מאיפה שהפסיקה קודמתה.

עוד באותו נושא

נכון לזמן זה לסדרה יש עונה אחת (10 פרקים) מוזמנים לצפות בטריילר המצורף כאן למטה. הסדרה עלתה בחודש אוקטובר 2021 לעונה הראשונה בשירות התוכן של נטפליקס, היא קצרה ביקורות חיוביות ודירוג טוב מאוד של 7.7 באתר IMDb. מוזמנים לצפות כאן בטריילר לעונה הראשונה של המושכים בחוטים. אנה הצליחה להוציא מאותם אנשים סכומי כסף אסטרונומיים במשך מספר שנים עד שלבסוף הפרשה התפוצצה בשנת 2018. סדרה חדשה בנטפליקס מבית היוצר של דיוויד אי קלי שאחראי על המון סדרות מעולות כמו הפרקליטים, אלי מקביל, שיקאגו הופ, שקרים קטנים גדולים ועוד. הסדרה ‘אנטומיה של שערוריה’ (באנגלית Anatomy of a Scandal) היא אנטולוגיה, אשר בכל עונה צפויה לתאר שערוריה אחרת במעמד הגבוה של הממלכה המאוחדת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן