סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות בנטפליקס

סדרות טורקיות מומלצות בנטפליקס

בקרוב, תנחת בנטפליקס “המסלול לשותפות”, שמסמלת את המאמץ של נטפליקס להביא למסך ייצוג הולם של אסיאתיים ואסיאתיות. היא מבוססת על ספרה באותו שם של הלן וואן ועוקבת אחר אינגריד יון (ארדן צ’ו, “זאב צעיר”), עורכת דין סינית-אמריקאית צעירה, שמנסה להפוך לשותפה במשרד עורכי דין נחשב בניו יורק. עוד יככבו בסדרה גם אלכסנדרה טורשן, מתיו ראוץ’ ונולאן ג’רארד פאנק.

הסדרה בנויה מכך שבכל פרק, ישנו עיבוד לספר אחד מתוך סדרת הספרים. בכל פרק מתרחשת חקירה שונה אך ישנו קו עלילה משני המתרחש לאורך כל הפרקים. היחודיות בסדרה זו המבדלת אותה משאר העיבודים לספרים היא זמן התרחשותה. בכל הסדרות המבוססות על הספרים השנה היא שנת יציאת הספרים, במאה ה19. אך “שרלוק” הביאה את העלילה לעולם של ימינו, המאה ה21, מלא הסמארטפונים והטכנולוגיה.

טלנובלות טורקיות נוספות

מדובר בסדרה שמבוססת על סדרת ספרים של הנס לפידוס והעלילה שלה מתרחשת בעולם התחתון של שוודיה. סדרת דרמה של עונה אחת שבמרכזה נמצאת אלכס, בחורה צעירה (מרגרט קוואלי) אשר בורחת מבעלה האלים יחד עם הבת שלה ומנסה לבנות לעצמה חיים ללא ניסיון תעסוקתי, ללא חסכונות או תמיכה מהסביבה שלה. היא מוצאת עבודה בשכר זעום בתור עוזרת בית ומתמודדת עם המון בירוקרטיה, עובדות סוציאליות וקושי יומיומי על מנת לתת לילדה הקטנה שלה חיים סבירים שכמעט כל אחד מאיתנו לוקח כמובן מאליו. סדרה נהדרת של רשת ABC שעלתה באיחור לנטפליקס אך סביר להניח שהיא הולכת להיכנס לכם עמוק ללב ואתם הולכים להשלים את חמש העונות שלה בזריזות. מדובר בסדרת בית חולים שהעלילה הכללית שלה נשמעת כמו הכלאה בין האנטומיה של גריי לסדרה ‘האוס’. אם אתם מחפשים סיטקום קליל כיפי ופשוט מצחיק שיעביר לכם את הערבים בכיף ‘סופרסטור’ זאת אחלה אופציה בשבילכם.

המדריך הזה מתעדכן באופן קבוע כדי לעזור לכם להמנע מצפייה בסדרות בינוניות ולבחור סדרות מומלצות בנטפליקס ששוות צפייה, בהבטחה. נטיות התתמכרות של בוג’אק מזכירות לנו שלפעמים, הרבה יותר מדי פעמים, צריך להידרדר עד לתחתית התהום הכי עמוקה כדי לקלף מעצמנו את המגננות או להוריד את המסכות. אפשר לומר “גאולה דרך הביבים”, אבל לבוג’אק אין גאולה, והוא גם לא מחפש אותה. הוא רק מנסה לחיות את החיים שלו בלי להותיר אחריו יותר מדי הרס. את מה שכבר עשה ינסה לתקן, אבל בדרך לשם כבר יעשה את הנזק הבא. וזו גם הטקטיקה, אם אפשר לקרוא לה ככה, שבה פועלת הסדרה.

הסדרות השוות ביותר בנטפליקס!

הטיזרים שיצאו עד כה לא חושפים המון, אבל הנה תקציר העלילה – מייקל (האריס) הוא גבר באמצע שנות ה-40, שבן זוגו עוזב אותו לאחר 17 שנה ביחד. עכשיו, הוא צריך להתמודד שוב עם חיי הרווקות שלא ציפה שיחזור אליהם, על כל הטוב והרע שבהם. לא מדובר בקונספט מרעיש או חדש במיוחד, אבל מכיוון שפרידה באמצע החיים היא עניין שהרבה יכולים ויכולות להזדהות איתו, מדובר במצע מצוין לקומדיה רומנטית, והסדרה כוללת כמה ליהוקים מבטיחים בהחלט כמו מרשה גיי הארדן וטישה קמפבל. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם היא מצחיקה ומרגשת – שילוב נחוץ בקומדיה רומנטית. הסדרה עוקבת אחר האחיות בילי וג’ייד, שאביהן מקבל עבודה בתאגיד אמברלה שסביבו מתמקדת עלילת המשחק והסרטים.

אין הפסקת פרסומות באמצע הפרק או באנרים בכל פינה באתר או האפליקציה. זהו ציון שלא קל להשיגו והוא מעיד על כך ש-90% מהקהל אשר צפה בסדרה נהנה. כמו כן, הסדרה הייתה מועמדות לפרסים רבים ואף זכתה בחלק מהם.

הקודים הסודיים של נטפליקס: כך תגיעו לקטגוריות השוות שלא הכרתם

ריכזנו לכם כאן רשימה של הסדרות הטורקיות הטובות ביותר שיש לנטפליקס להציע. סדרות yes – הסדרות הטובות ביותר בעולם, כל העונות הכי חדשות, סדרות מתח, דרמה וקומדיה, סדרות HBO וספריית VOD ענקית, הכנסו לאתר yes. אקשן, אהבה, סדרות טורקיות חדשות עולות כמעט מדי שבוע במיטב בכבלים או בנטפליקס. כולם מחפשים, כמובן סדרות טורקיות מתורגמות לעברית וזה הרי הגיוני- טורקית לא נתפסת באוזן בקלות כמו ספרדית, למשל …

הנסיעה בזמן גורמת לפיצול קוסמי, והם חוזרים לגלות שמשפחה נוספת של גיבורים חיה בביתם, עם קבלת פנים שרחוקה מלהיות חמה. כש”בית הנייר” התחילה, היה לה ערך מוסף פוליטי-חברתי, בצורת ביקורת נוקבת על הקפיטליזם והממשלות שמנציחות אותו. הפרופסור ראה את עצמו כסוג של רובין הוד – עד שהדברים החלו להשתבש. גם לגרסה הקוריאנית יש טוויסט פוליטי, רק שהפעם מדובר בעתיד מדומיין, בו צפון ודרום קוריאה הופכים לישות אחת, ומגלים שהעתיד האוטופי שהובטח להם משרת למעשה בעיקר את העשירים והחזקים, כמה מפתיע.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

לאחרונה העונה השישית של הסדרה עלתה לשירות התוכן של נטפליקס והחלטנו שזאת סיבה מספיק טובה להמליץ לכם עליה. עלילת העונה הראשונה מתרחשת ב-1983 ומתרכזת סביב היעלמותו של נער בעיירה קטנה באינדיאנה. הסדרה עושה מחווה להמון סרטים מפורסמים משנות השמונים והתשעים כשהיא מחקה אלמנטים מיצירותיהם של סטיבן ספילברג, סטיבן קינג וג’ון קרפנטר. עלילת הסדרה מתחילה בסוף שנות ה-80, כאשר ארבעים ושלושה תינוקות נולדו באותו יום באופן בלתי מוסבר לנשים אקראיות, ללא קשר ביניהן. אבל מה שהיה באמת חריג בכל הסיפור הזה, שהן בכלל לא הראו סימני הריון עד אותו יום. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות גיבורי-על שמשלבות סדרות מסע בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם.

הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו. הסדרה קיבלה דירוג טוב מאוד של 7.7 באתר הדירוג IMDb עם מעל 15 אלף גולשים שדירגו אותה. היא ללא ספק מצליחה להעביר את התחושה המצמררת וחוסר האונים של הקורבנות. אחד מאותם בני כלאיים הוא גאס, ילד חמוד עם קרניים של צבי, שחי לו בבטחה עם אביו במשך עשור בבית מרוחק ומבודד ביער. הוא מתיידד במפתיע עם נווד שמגיע אל הבקתה שלו ומוצא עצמו יוצא למסע יוצא דופן ברחבי אמריקה ההרוסה בחיפוש אחר תשובות על המוצא שלו.

מהן הסדרות הכי נצפות בנטפליקס? מהם הסרטים ומי מככב בראש הרשימה?

הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ’פמן, שנכנסת לכלא לשנה (שהתארכה לקצת יותר) על עבירות הברחת סמים שביצעה עם האקסית שלה אלכס ווס. למרות שנכנסה לכלא בתור אישה מאורסת לגבר, עד מהרה היא מוצאת את עצמה בכלא מנהלת רומן לוהט עם אלכס האקסית, שמסתבר שהגיעה לאותו כלא בדיוק. עלילת הפרק הראשון עוסקת במייקל קאלו, ראש ממשלת בריטניה. מייקל מתעורר בוקר אחד לידיעה כי הנסיכה סוזנה נחטפה והחוטפים דורשים ממנו לקיים יחסי מין עם חזיר בלייב בתפוצה כלל ארצית ובתמורה ישחררו אותה. אהבה, בריחה, אובדן, אדרנלין שלא נגמר, כל אלה ויותר בסדרה הכי טובה של נטפליקס אי פעם. הבוטות והגסות השערורייתיות – בכל זאת, סדרה שעוסקת בילדים וכוללת אימג’ים מפורשים של איברי מין – שקולים היטב למתיקות וטוב הלב שהומים ב”פה גדול”.

בנטפליקס יודעים לקרוא את טעם הקהל ולכן שלבו מבחר גדול של סדרות וסרטים מדהימים מטורקיה. וכמו תמיד כל אחד וכל אחת יוכלו למצוא משהו שמתאים להם במבחר הסרטים והסדרות באוסף. הכירו את אוסף סדרות טורקיות בנטפליקס צפייה ישירה תרגום עברית מובנה. אבל, בין כל הסדרות הטובות יש גם המון כאלו משעממות שיבזבזו לכם את הזמן.

הסולטן: ויוה ממציאה את הז’אנר הטורקי

“קבל את השוחד שלנו או שתכנון לקרב יריות”, כך פאבלו הכריח את אותו מבריחן סמים להפוך אותו לשותף שלו. “המורדת” היא סדרת מופת אשר חושפת צדדים נסתרים של הקהילה החרדית בברוקלין, אשר הביאה למועמדות לפרס האמי של שירה האס- השחקנית הראשית בסדרה. מותחן פשע ביוגרפי אשר מתארת כיצד חואקין “אל צ’אפו” גוזמן מפלס את דרכו החל מהמעמד הנמוך ביותר בקרטל של גוודלחרה עד לעלייתו לשלטון כראש קרטל סינלואה. מייקל ברנהאם היא קומנדר בסיפון ספינת החלל בפיקודה של פיליפה ג’ורג’יו במשך 7 שנים. הכל משתנה כאשר מייקל מורדת בקפטן פיליפה ופותחת חזית בין צבא הקלינוגנים לבין צבא הפדרציה.

  • דרמת פשע מצוינת ששואבת השראה מהסרט זוכה האוסקר “פארגו” של האחים כהן.
  • חשבון האינסטגרם שלה מונה כרגע 584 אלף עוקבים ובגיל 9 היא מלוהקת בארץ מולדתה לסדרות וסרטים.
  • במקרה הטוב מדובר בסדרה שמעמיקה ומרחיבה את גבולות הז’אנר בבחינה של זמן ודפוסים של אמת, ואפילו מעזה לשאול אם עצם העיסוק בטראומה מאפשר להירפא ממנה.
  • תתכוננו לקיץ מפחיד כשהלוקים יתמודדו בפעם האחרונה עם קפטן פרדריק גדעון המרושע.
  • בעקבות זאת הוא מסכים להילחם באויביו של הסולטן בתמורה לאדמה חדשה עבור השבט שלו.

סדרת דרמה עטורת פרסים אשר מתארת את תקופת שלטונה שלהמלכה אליזבת השנייה בממלכה המאוחדת. עלילת העונה הראשונה מגוללת את האירועים החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, דוכס אדינבורו עד לסיום אירוסיה של אחותה הנסיכה מרגרט לפיטר טאונסנד ב-1955. לפני שהתחלנו לצפות בסדרה היינו קצת סקפטיים בנוגע אליה, חשבנו שמדובר בעוד אחד מסדרות ההמשך הלא באמת נחוצות שרצו לסחוט ממנה עוד קצת את הלימון, אבל תכלס הופתענו ממש לטובה, מדובר בממתק נוסטלגי שעשוי בצורה נהדרת. הסדרה הזאת היא פינוק אמיתי עבור אלו מכם שגדלו בשנות ה-80 וה-90 וראו את סרטי ‘קארטה קיד’, אך גם אם לא ראיתם את הסרטים עד היום אתם הולכים ליהנות מהסדרה.

סינדרלה דומעת: “עין קווירית” בונה מפגשים מעצימים ומצמיחים

דן מחליט לקחת על עצמו את הפרויקט המסתורי ומגלה שהוא טומן בחובו הרבה רגעים קשים והתמודדויות שהוא ממש לא ציפה להם. שתי העונות הראשונות של הסדרה זכו לביקורות מעולות (ציון 8.4 באתר IMDb) והיא תכבוש את הלב שלכם אם רק תתנו לה צ’אנס. לשמחתנו הרבה העונה השלישית שלה עולה לנטפליקס ב-20 למאי. סדרה שמגיע לה את הכבוד הראוי להופיע ברשימה שלנו של סדרות מומלצות בנטפליקס.

הוא נודע בתור האדם שהמציע את הטורקית המודרנית, אך גם בגלל אורח חייו הצנוע. ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. דרמה תקופתית מומלצת שעלתה לשירות התוכן של נטפליקס בסוף 2021. במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותה של מטילדה, אסירה לשעבר שעובדת במועדון לילה באיסטנבול באמצע שנות ה-50. כל פרק בעל עלילה וחיים משלו ולא קשור לפרקים אחרים בסדרה, כשכל פעם מתקיים עתיד טכנולוגי אפשרי כלשהו, על כל השלכותיו. #נטפליקס #סדרות #משפחתרוזןהיי חברים, אני מקווה שנהניתם מהסרטון הזה!

*לעוד המלצות חמות של סרטים וסדרות היכנסו לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ *

בארבע השנים האחרונות זו כבר הפכה קלישאה שחוקה לומר שהדמות הכי אנושית על המסך היא זו של סוס מצויר, אך זו כנראה האמת. כמו כולנו, בוג’ק מנסה לצלוח את החיים האלו בלי לדעת בדיוק איך, והצורה המדויקת בה מצליחה הסדרה לנסח את התהיות הקיומיות שלו ושל הדמויות האחרות, משכיחה את העובדה שהוא כוכב הוליוודי ששוחה בכסף והגשים את כל החלומות שלו. שלא כמו קודמותיה, היא תחולק לשני חלקים – כאשר כל חלק מכיל שבעה פרקים. לדברי כוכב הסדרה ג’ייסון בייטמן, “עונה גדולה יותר משמעותה בעיות גדולות יותר עבור משפחת בירד”, אז כנראה שהצופים עומדים להישאב להתרחשויות מרתקות של ממש. האם יש דבר טוב יותר בעולם מאשר קומדיות על מקום עבודה בכיכובו של סטיב קארל?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן