סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות מומלצות בהוט

סדרות טורקיות מומלצות בהוט

במרכז העלילה אנחנו פוגשים את מארק (אדם סקוט), מנהל צוות בתאגיד הנקרא “לומון”, אשר עובדיו מסכימים לעבור הליך ניסיוני, במסגרתו זכרונותיהם עוברים הפרדה מלאה בין העבודה לחיים האישיים שלהם. כאשר הרשעתו בוטלה, הפשע פתח שרשרת אירועים שחשפה תוכנית שטנית בה מעורבת פאם הופ. עונה רביעית לקומדיה השחורה המעולה של רשת FX, אשר מתעדת את החיים של שלושה ערפדים שחיים יחד בדירת שותפים ומנסים להסתגל יחד לעולם המודרני. מותחן פסיכולוגי בכיכובו של סטיב קארל שמגלם פסיכולוג שנחטף ומוחזק בשבי על ידי רוצח סדרתי (דונל גליסון) שרוצה שהוא יעזור לו לרסן את הדחפים הרצחניים שלו. כבר מהטיזר אפשר להבין שהסדרה תיגע לא מעט בעברו של טייסון ופרשת ההתעללות שלו נגד אשתו לשעבר רובין גיבנס, בגילומה של לורה הרייר.

הסדרה מתמקדת בשושלת של גיבורי עם על פני עשרות שנים כאשר אנחנו זוכים לקבל המון פלאשבקים אחורה בזמן כדי לראות מה בנה את אישיותיהם של הגיבורים לפני הטרנספורמציה האישית שלהם. דרמה עטורת פרסים שמציגה לנו את תקופת שלטונה שלהמלכה אליזבתהשנייה בממלכה המאוחדת. עלילת העונה הראשונה נפרסת החל משנת 1947 עם נישואיה של המלכה לפיליפ, דוכס אדינבורו ועד לסיום אירוסיה של אחותה הנסיכה מרגרט לפיטר טאונסנד ב-1955. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים עדיף שלא נרחיב יותר מדי על עלילת הסדרה. בטקס פרסי גלובוס הזהב וטקס פרסי האמי של שנת 2020, בהם הסדרה קטפה את הפרסים העיקריים (הדרמה הטובה ביותר, השחקן הכי טוב ועוד).

חלומות בהקיץ

האישה מנסה להציל את הנישואים על ידי בחינה מחדש של סוג הקשר ופזילה לכיוון הפוליאמוריה. “Engrenages” – אחת הסדרות הצרפתיות המצליחות ביותר זה עשור וחצי! – היא דרמת אנסמבל העוסקת באספקטים שונים של מערכת המשפט – בלשים, שופטים חוקרים ועורכי דין.

יש בה גם חלק משחקניות המשנה המצחיקות ביותר, הסיפור מושך ומערב אתכם בצורה שאתם ממש נקשרים לדמויות הראשיות ורוצים שהם יהיו ביחד כי אהבתם נראית כה כנה ואמיתית. לא תמצאו שם שחיתות טיפוסית ושגרתית שקיימת בבתי חולים בד”כ, אף אחת לא רומס אנשים בדרך בשביל כח, כל אחד מהדמויות עסוק בעצמו וזאת סדרת דרמה פשוט נחמדה ומעניינת. עוקבת אחר סיפור אהבה מרגש, תפאורה היסטורית, טרגדיה ואקשן. כל אחת מהדמויות מרתקות, הרבה מהצופים אומרים שעדיין לא התגברו על הסוף המרתק של הסדרה.

למתבגרים | דה בולד טייפ

הסדרה מתרכזת באנגליה במאה התשיעית כאשר במרכז הסיפור אנו עושים הכרות עם אוטרד, נער אנגלי צעיר (אותו אימצה משפחת ויקינגים) המוצא את עצמו במרכז מלחמות השליטה בין האנגלים לויקינגים הדנים. הנער מבין שהוא צריך לבנות לעצמו חיים חדשים אבל נלחם באופן מתמיד בתוך עצמו ועם עצמו בגלל שבשביל הדנים הוא בוגד שרצח את משפחתו (למרות שהוא הופלל ברצח) ובשביל האנגלים הוא ויקינג דני שפלש לארצם. במהלך הסדרה הוא מפלס את דרכו בעולם החדש תחילה בעזרתה הרבה של חברת הילדות הנעמנה שלו ברידה ובהמשך הדרך כשאין לא ברירה הוא נאלץ להתמודד לבדו מול הלחצים משני הצדדים, גם האנגלים וגם הויקינגים. הסדרה עלתה עם עונתה הראשונה לרשת אמזון וכבר חודשה לעונה שניה ושלישית.

פולן משמש כמורה הדרך שלנו במסע הזה שמותח את הגבולות של מה שאנחנו מכירים בכל הנוגע לחומרים פסיכדליים, וחוקר את הפוטנציאל שלהם לריפוי ושינוי דעות ותרבויות. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של ‘חלום’ (טום סטארידג’), יצור רב עוצמה שמוחזק בשבי במשך 105 שנים, ובעקבות סדרת אירועים הוא מצליח להימלט מהכלא שלו. אם מתחשק לכם לבדוק עוד סדרות מומלצות שלא בהכרח משוייכות לנטפליקס מוזמנים לבדוק את רשימת ההמלצות שלנו לשנת 2022.

סדרות טורקיות מומלצות שיש בהוט VOD?

השילוב בין שחקנים שממחיזים את הרצח לבין ריאיונות עם בני משפחה ומכרים של הנרצח, אלו שלפעמים זוכים לגילום בידי השחקנים, הופך את כל העניין למלחיץ, מסקרן ומוזר מתמיד. כל האלמנטים מלאי הצבע הללו נמצאים בסיפורה של ג’ונבנה רמזי בת ה-6, מלכת יופי לילדות שנרצחה בביתה בערב חג המולד. מנתח מבריק ומוערך מאבד את אמונו במערכת הרפואית לאחר שוועדת האישורים של בית החולים מסרבת לאפשר לאשתו – גם היא רופאה מוערכת – לגשת לטיפול ניסיוני שאולי יציל את חייה.

היא מצויינת לכל מי שחולה על דרמות קוריאניות, רומנטיקה, גיבורי על ואנימה, יש בה אלמנטים רבים של סדרת K-Drama טיפוסית, משולש אהבה, אמא חסרת טאקט ועלילות משנה מוזרות ואפלות. אשמח לכמה שיותר שמות כי שמעתי שיש הרבה סדרות טורקיות. מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים.

לא רק “הכלה מאיסטנבול”: המלצה על חמש סדרות טורקיות

בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול.

את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם.

*לעוד המלצות חמות של סרטים וסדרות היכנסו לקבוצה שלנו ‘מכורים למסך‘ *

מה שמתחיל בהיכרות שטחית של שלום-שלום עם הרבה שתיקות מביכות הופך במהרה לחברות עמוקה. עלילת העונה הרביעית של הסדרה מציגה סיפור על משבר נפט בגרינלנד שעלול להפוך למשבר בינלאומי ולחסל את הקריירה של שרת החוץ בירגיטה ניבורג. בניגוד לרוב סדרות הפשע האמיתי, הסדרה הזו לא לוקחת את עצמה כל כך ברצינות. האווירה הקאמפית שמשרה המנחה הקוסם טוד רובינס מושרה על כל אחד מהסיפורים שמוצגים בה, מומחזים בדרמטיות מוגזמת ששמורה רק לטראש אמריקאי טוב.

קישון פוגש את “כן אדוני השר” בקומדיה שנראתה לנו מוקצנת כששודרה, והיום נראית נאיבית עם השחיתויות הקטנות והמשעשעות שלה. בדיעבד, “פולישוק” נדמית כמי שבישרה את אובדן הדרך של הדמוקרטיה הישראלית. האדישות ההולכת וגוברת, הזעם הפסיבי והמריר של הציבור כלפי שחיתות של אישי ציבור, המפלגות הגנריות שקמות ונופלות. כל אלה הוטבעו עמוק ב־DNA של “פולישוק”, שעלתה לאוויר רגע אחרי בחירות 2009, אשר התקיימו לאחר פרשת השחיתות של אולמרט והעלו את נתניהו בפעם השנייה. הדרמה הקומית שיצרו איתי רייכר, אילן שפלר ויובל שפרמן שגם ביים, היא יהלום נדיר, לא רק בקנה מידה מקומי. כשהיא מספרת על חברת אופנה משפחתית שיוצאת לצלם את הקטלוג השנתי באפריקה, היא מצליחה להיות סאטירה נשכנית ומדויקת להפליא על כל מה שישראלי, ועם זאת היא באמת אוהדת ומכבדת את גיבוריה.

החנות של yes

סדרת אנימציה של נטפליקס אשר מבוססת על משחק הוידאו הפופולרי League of Legends. חשוב לציין לפני שנצלול לעלילת הסדרה שלא מדובר בסדרה אשר מכוונת למעריצי המשחק או גיימרים באופן כללי, אלא מדובר בסדרה שעומדת בפני עצמה ועושה את זה בצורה נהדרת. כמעט עשר שנים לאחר שהסתיימה העונה השלישית של הדרמה הפוליטית המצליחה “בורגן” (“הממשלה”), נטפליקס הרימה את הכפפה לייצר לסדרה עונה רביעית ואנחנו שמחים לבשר לכם שהם עשו עבודה נפלאה. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות גיבורי-על שמשלבות סדרות מסע בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם. הסופר מייקל פולן מנחה סדרה תיעודית מרתקת המתחקה אחר ההיסטוריה של חומרים פסיכדליים והשימוש בהם. הסדרה תכלול 4 פרקים, כל אחד מהם יתמקד בחומר משנה תודעה אחר.

כתבי, עורכי ומבקרי Time Out דירגו את הסדרות הישראליות האהובות עליהם בכל הזמנים. ביקשנו מ־12 מהכותבים שלנו לבחור את הסדרות הישראליות הגדולות ביותר בעיניהם, ולדרג אותן מהמקום הראשון לאחרון. לא רק איכות הסדרה בזמן אמת נלקחה בחשבון, אלא גם מידת חשיבותה והשפעתה על התרבות המקומית. לאחר מכן שיקללנו את הדירוג של כל המשתתפים – והתוצאות לפניכם.

איך רואים סדרות באפליקציית טלגרם? – המדריך המלא (מעודכן

הסדרה עלתה לשירות התוכן של נטפליקס ב-31 במאי , ומיד עם עלייתה לשידור זכתה לשבחים רבים, בעיקר על המשחק של צוות השחקנים ועל עבודת הליהוק הנהדרת. דרמת מתח צרפתית, הסדרה עוקבת אחרי קבוצת אנשים שנחטפו תוך כדי עלייה למטוס, בזמן שמתחוללת בעולם קטסטרופה שמחסלת את האורגניזמים החיים שנחשפים לקרני השמש. הסדרה עשויה ממש טוב ואם אתם חובבים סרטים אפוקליפטיים אתם ממש תאהבו אותה. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בשירות התוכן של אפל TV+ וקיבלה ביקורות מעולות מהצופים והמבקרים.

עלילת הסדרה מתמקדת בגאונה טכנולוגית בעלת קשיים חברתיים בשם רייגן רידלי, שעובדת בתפקיד בכיר בקוגניטו ומעוניינת להתקדם בסולם הדרגות. אם אתם מחפשים סיטקום קליל כיפי ופשוט מצחיק שיעביר לכם את הערבים בכיף ‘סופרסטור’ זאת אחלה אופציה בשבילכם. הסדרה של רשת NBC עלתה לאחרונה לשירות התוכן של נטפליקס ותשמחו לדעת שיש לה 5 עונות (113 פרקים) שזמינות עבורכם לצפייה. הסדרה קצרה ביקורות מעולות ברחבי הרשת וזכתה לציון מעולה של 9.4 באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb עם מעל 20 אלף מדרגים נכון לזמן זה.

מכורים לסדרות קוריאניות? אתם חייבים לצפות בסדרות הבאות!

עלילת הסדרה מתרחשת בעיר פילטובר, שחלקה הקטן נהנה מתרבות מפותחת, לימודים גבוהים, אצולה וקידמה טכנולוגית, בזמן שעיקר האוכלוסיה של העיר נמצא בשוליים במעמד הנמוך אשר מדוכא על ידי אוכפי החוק של העיר שמונעים מהם בכוח להתמרד. בתפקיד הראשי של אנה דלבי מככבת השחקנית הנהדרת ג’וליה גארנר שאולי תהיה מוכרת לכם גם מהסדרה אוזרק (שם היא מגלמת את דמותה של ‘רות לנגמור’). לצידה של גארנר מככבים בסדרה השחקנים אנה קלמסקי, אריאן מואיד, קייטי לווס ועוד. דרמה משפטית חדשה של נטפליקס שנוצרה והופקה על ידי זוכה האמי דייוויד אי קלי (אלי מקביל, שקרים קטנים גדולים) ומבוססת על רומן של מייקל קונלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן