סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות לצפיה ישירה

סדרות טורקיות לצפיה ישירה

כשעושים צפייה ישירה באינטרנט לא צריך להתקין כלום במחשב. ואני מתכונן בקרוב לקנות דומיין אמריקאי ולעשות עליו אתר חדש ומקצועי שיהיה ארכיון מידע והורדות של כל הסדרות שמעלים עם תרגום. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה.

מדובר בסדרת דרמה-מד”ב שנוצרה על ידי רפאל בוב וקסברג וקייט פרודי (שיצרו גם את הסדרה המעולה “בוג’ק הורסמן” בנטפליקס), בכיכובם של רוזה סלזאר (אליטה מלאך קרב) ו-בוב אודנקירק (סמוך על סול). עלילת הסדרה מתרחשת בעתיד הרחוק מאוד, יותר מ-11,000 שנים קדימה. בני האדם התיישבו בכוכבים שונים, פיתחו ציוויליזציות ותרבויות שונות ומקור האדם וכל הסיפור של כדור הארץ הוא בבחינת אגדה. התוכנית השאפתנית של הארגריבס לא יוצאת לפועל כמו שהוא תכנן ובמהלך השנים המשפחה מתפרקת וכל אחד הולך לדרכו. עכשיו, שנים אחרי שהם נפרדו, המשפחה מתאחדת על מנת לפתור את התעלומה סביב מותו של אביהם.

הסדרות של ערוצי ויוה

בין השחקנים תוכלו לזהות את השחקן הישראלי תומר קאפון שמגלם שם את פרנצ’י. אם אתם אוהבים את ז’אנר גיבורי העל אל תפספסו את הסדרה הזאת. הסדרה זכתה לדירוג של 8.5 באתר IMDb עם כמעט 50 אלף גולשים שדירגו אותה נכון לזמן זה וציון של 91% באתר דירוג הסדרות והסרטים Rotten Tomatoes. אם אתם אוהבים דרמות וספציפית דרמות רומנטיות תעשו לעצמכם טובה ותכניסו את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם.

יש לשים לב אך ורק שאנחנו לוחצים על כפתור הצפייה הנכון – ואנחנו כבר בתוך הפרק האחרון של הסדרה האהובה עלינו, כמו “אהבה שחורה ולבנה” המעולה והפופולרית. הדבר הכי חשוב הוא שהסדרות זמינות כל הזמן. בכל רגע שבו יש לכם חיבור לאינטרנט הן יהיו שם. בין אם בא לכם לעשות בינג’ ארוך ומפנק של עשרות עונות או סתם לראות פרק או שניים לפני השינה, תוכלו פשוט לפתוח את המחשב ולצפות בסדרה הטורקית החביבה עליכם. מלכת היופי של ירושלים 42 تحميل واستماع mp3 mp4.

החיים יפים

במהלך ההלוויה של אביה, אליף מאוימת על ידי קבוצת גברים אשר מכריחים אותה לגלות היכן נמצאים יהלומים. אז מגלה אליף שאביה היה בעצם גנב יהלומים בשווי של מיליוני דולרים, וכעת הוא מת, היא חייבת למצוא אותם ולמסור להם את היהלומים. היא מחליטה לשמור את זה בסוד ממשפחתה, כי היא לא רוצה להדאיג אותם. היא מוצאת עבודה בחברת פירסום ומתאהבת בבוס שלה, ג’אן יאמאן (שאותו משחק ג’אן דיויט).

  • Masum- “חף מפשע” -דרמה משטרתית, תשודר בערוץ הדיגיטלי BLUTV.
  • החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה.
  • דרמת מדע בדיוני והרפתקאות שעלתה של רשת HBO חוזרת בימים אלה לעונה שנייה.

לסדרה יש 4 עונות נהדרות ושבהחלט שמרו על רמה גבוהה של איכות. סדרת גיבורי-על מבית אמזון פריים שעלתה לשידור בחודש יולי וקיבלה ביקורות מעולות ממבקרים וצופים כאחד. רגע לפני שהם מקבלים את ההודעה שקיבלו את ההצגה, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים.

שישו ושמחו | פרק 11 – ימות המשיח

קוראים לה Suskunlar, או “השותקים”, ובאנגלית גירסתה האמריקנית נקראת “משחק השתיקה”. הסידרה היא בכיכובם של השחקנים מוראט יילדירים ואסלי אנוור, עליהם יפורט בהמשך פוסט זה. הסידרה תעלה לשידור ממש בקרוב בערוץ ויוה- עידכון נכון לחודש ינואר 2016. ראשית כל, אני חייב לציין את העונה השנייה של הסידרה “קוסם סולטאן”, שהיא בעצם העונה השישית של הסידרה “הסולטאן”, אודות קוסם סולטאן בימיו של הסולטאן מוראד הרביעי, כובש בגדאד. היא משודרת בתורכיה בערוץ FOX ממש בימים אלה. הלב הפועם (בלב פועם)- סידרה שמשודרת בימים אלה בערוץ “ויוה פלוס” בכיכובה של ליילה לידיה טואוטלואו היפהפייה, כשגם כרם בורסין וגורקאן אויגון משחקים בה.

דמי מנוי חודשיים של 19.90 ש”ח. בכפוף לתנאי הנספח. דמט, ג’יהאן וג’אלה הם שלושה חברים טובים המתגוררים בעיר גוליאזי במחוז בורסה. דמט וג’אלה התאהבו בכדורסלן המצטיין ג’יהאן, אבל ג’אלה הייתה עם ג’יהאן מוקדם יותר. דמט, שהיא בהיריון מג’יהאן, שולחת את גאלה לספר לג’יהאן שהיא בהיריון. אבל ג’אלה לא אומרת את זה לג’יהאן מזה שנים.

סדרות טורקיות לצפייה ישירה עם תרגום

הזה הן נאלצות לשרוד בתנאים קשים מנשוא שמביאים אותן למצב של קניבליזם. ציר הזמן השני מתרחש בשנת 2021, שנים רבות לאחר שחולצו, השדים מאותה תקופה על האי ממשיכים לרדוף אותן. סדרת דרמת מתח מבית רשת Showtime מציגה עלילה מעניינת שרצה בשני צירי זמן, הראשון מתרחש בשנת 1996, קבוצת בנות מניו ג’רסי שמשחקות יחד כדורגל טסות לסיאטל על מנת לייצג את התיכון שלהן בטורניר כדורגל ארצי. דרמת-מתח-פעולה מבית אמזון פריים וידאו שעושה עיבוד טלוויזיוני חדש לדמותו של ג’ק ריצ’ר, דמות בדיונית של קצין לשעבר במשטרה הצבאית שמופיע בסדרת ספרי מתח של הסופר לי צ’יילד.

מדובר בסדרת מתח שנוצרה והופקה על ידי עובד ה-CIA לשעבר ג’ו וייסברג. עלילת הסדרה מתרחשת בתקופת המלחמה הקרה שבשנות ה-80 ועוסקת באליזבת (קרי ראסל) ופיליפ ג’נינגס (מתיו ריס), שני סוכני ק.ג.ב. סובייטים שמתחזים לזוג אמריקאי שגרים בשכונת פרברים של העיר וושינגטון יחד עם שני ילדיהם, שכמובן לא מודעים לעובדה שההורים שלהם הם מרגלים רוסים.

ארץ קטנה: גאל פיי בעקבות השנים האבודות של בורונדי

מלכת היופי של ירושלים ישראל אוגלבו נולד לרקוד mp3 … סדרת דרמה קומית אמריקאית שמשודרת בערוץ FX (זמין לצפייה בשירות התוכן של דיסני+). יוצר הסדרה והשחקן הראשי בה הוא דונלד גלובר. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים עדיף שלא נרחיב יותר מדי על עלילת הסדרה. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס.

כמו שזה נראה כרגע זאת הולכת להיות הסדרה הכי מדוברת של 2021 וסביר להניח שנראה אינספור תחפושות בהשראת הסדרה הזאת בפורים הקרוב. הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק קובדן, אשר נשלח לבית סוהר בגין פשע שביצע. מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא.

מלכת הדרום

ניתן להגיד כי הסדרות הטורקיות הן הסדרות הטובות ביותר, ומתעלות על הסדרות האירופאיות, האמריקאיות והישראליות כאחד. אנחנו ממליצים לכם להתנסות בצפייה בהן – ואם ניתן לעשות זאת בצפייה ישירה עם תרגום, הרי זה משובח. ההבדל העיקרי הוא, כמובן, שצפייה ישירה היא הרבה יותר בטוחה מהורדה. כאשר אנחנו מורידים קובץ, אנחנו יכולים לחשוף את המחשב שלנו לסוסים טרוייאניים וגם וירוסים מסוגים שונים. משום כך נעדיף להשתמש תמיד בצפייה ישירה, שאינה חושפת את המחשב שלנו לבעיות ולא תעלה לנו ביוקר.

יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

הנקמה הגדולה של ברוס לי

הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”. מיני סדרה עצמתית ומזעזעת של רשת HBO, שמציגה את אירועי האסון בכור הגרעיני בצ’רנוביל, בברית המועצות, בשנת 1986. היעלמותם של שני ילדים, חושפת יחסים מעורערים, חיים כפולים ואת עברן של ארבע משפחות שיוצאות למסע חיפוש מטורף אחר האמת, וחושפת תעלומה סבוכה המתפרשת על פני שלושה דורות. בשנת 2018, 26 שנה אחרי אותם אירועים, אחיו של קריין ואביהם המנוכר, יו, התאחדו שוב לאחר שהכה עליהם שוב אסון, אשר אילץ אותם להתעמת עם השדים הפנימיים שלהם מילדותם המשותפת תוך התאבלות על אבדותיהם. כדי לכבוש את נערת חלומותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיה העכשווית על ידי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות כדי להשיג את המידע הפרטי שלה ולהתקרב אליה. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות כישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל.

העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף. דרמת מתח ומיסתורין שכוללת 4 עונות עם 4 סיפורים נפרדים כאשר החולייה המקשרת בין העונות היא דמותו הראשית של הבלש הארי אמברוס, אותו מגלם השחקן הוותיק ביל פולמן. כמה שבועות לפני שהספר שלה יוצא לאור העולם שלה מתהפך בעקבות אירוע דרמטי שמתרחש בחייה שגורם לה לנתח לגורמים את החיים המושלמים אותם היא חיה עד אותה נקודה.

סרטים

דרמה רומנטית תקופתית בהפקת שונדה ריימס (האנטומיה של גריי, מרפאה פרטית, סקנדל) שהולכת לכבוש את הלב שלכם. בחור צעיר בשם ניק שעובד למחייתו בקרן הון סיכון שבוחנת השקעות בסטארטפים, מקבל מאביו סכום של 2 מיליון דולר במטרה שיבצע עבורו עסקאות הקשורות בהלבנת כספים. פרשת רצח של של צעירה בשם ארין והיעלמות של שתי בחורות צעירות אופפת את העיירה. סדרה מומלצת שכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם אם לא עשיתם את זה עד עכשיו. המשתתפים במשחק צריכים לשרוד שישיה משחקי ילדים קטלניים, לאחר שישה משחקים ישאר מנצח אחד אשר יזכה בסכום אסטרונומי של כסף. הדמות המרכזית זה בחור בשם נייתן בראון (רובי אמל), מתכנת צעיר שעובד על פרויקט לטובת האנושות, מעורב בתאונה קטלנית שאחריה הוא בוחר לעשות לתודעה שלו “העלאה” למציאות המדומה בעידודה של בת הזוג שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן