סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות חדשות

סדרות טורקיות חדשות

ריכזנו לכם כאן רשימה של הסדרות הטורקיות הטובות ביותר שיש לנטפליקס להציע. סיפור עלייתה וקריסתה המביכה של WeWork זוכה לעיבוד טלוויזיוני בכיכובם של ג’ארד לטו (“מועדון הלקוחות של דאלאס”), שמגלם את אדם נוימן הישראלי, ואן האתאוויי (“המכשפות”, “עלובי החיים”) שמגלמת את אשתו רבקה. WeWork גדלה מחלל עבודה משותף אחד למותג עולמי בשווי 47 מיליארד דולר תוך פחות מעשור. ואז, תוך 14 ימים בלבד, היא הפסידה 40 מיליארד דולר.

  • עלילת הסדרה מספרת את סיפורו של ארצ’י אנדרוז ושלושת חבריו, בטי קופר, ג’אגהד ג’ונס וורוניקה לודג’, שגרים בעיירת ריברדייל השקטה והמנומנמת השוכנת על גדת הנהר הסוויטווטר ולומדים בתיכון המקומי.
  • היא מחליטה לשמור את זה בסוד ממשפחתה, כי היא לא רוצה להדאיג אותם.

האבין לומדת באוניברסיטה וגרה בשותפות עם חברתה, השתיים חוות קשיים כלכליים, כשלאלה שעובדת כמארחת במועדון לילה מציעה להאבין לעבוד שם, האבין מהססת אך מסכימה. האלוק גרוש מאשתו הראשונה ולו ילד מתבגר בשם עלי. הם גרים ביחד עם אחותו של האלוק ועם אחיו ואשתו. אחותו של האלוק מתנגדת לנישואיו ומפגינה זאת בפניו וגם ביחסה כלפי גונש. לאחר מות בעלה, היא מתגוררת בבית קטן עם שתי בנותיה וחלומותיה הכושלים.

סדרות טורקיות בנטפליקס – בואו נתחיל!

גם בכיכובם של ג’ון לית’גו (“הכתר”, “דקסטר”) ואיימי ברנמן (“הנותרים”). סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה. כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת. כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים.

הגרסה האמריקנית של “כפולים” הישראלית, בכיכובה של אומה ת’ורמן (“להרוג את ביל”, “ספרות זולה”). כאשר בנה של אשת עסקים אמריקאית בולטת נחטף ממלון בניו יורק, החשד נופל במהירות על ארבעה אזרחים בריטים רגילים לכאורה ששהו במלון בלילה המדובר. כשהם מוצאים את עצמם במרוץ חתול ועכבר טרנס-אטלנטי כדי להתחמק מהכוחות המשולבים של סוכנות הפשע הלאומית וה-FBI כדי להוכיח את חפותם, מתברר שלא ניתן לסמוך על כולם. מי באמת עומד מאחורי החטיפה המסתורית, ומי רק אשם בכך שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון?

דונה פלור ושני בעליה ז’ורז’ אמאדו: קרנבל מוות ססגוני וסוחף!

בקומה ראשונה הרופאה רייצ’ל מטפלת בחולים שלה דרך הזום, ומנהלת בזום גם את חיי הנישואים שלה עם בעלה, רופא גם הוא, הנמצא בוושינגטון בצוות ניהול המחלה בבית הלבן. רייצ’ל ובעלה מנסים להתגבר על משבר בחיי נישואיהם, שבמהלכו נפרדו וכל אחד מהם ניהל רומן עם בן/בת זוג אחרים. סדרות טלנובלה טורקיות לצפייה ישירה בחינם עם תרגום מובנה | ויוה – וואלה …

  • סדרות לראות – צפייה ישירה בסדרות, סרטים, ספורט, תוכניות ילדים וערוצי …
  • במקרה הזה מדובר בסדרה שנגזרת ממהסרט החדש-יחסית של “יחידת המתאבדים” – – קומדיית אקשן שחושפת את מקורותיו של פיסמייקר.
  • בדומה לסדרת הבנים הסדרה מציגה את הצד המחוספס של העולם בו גיבורי העל מרחפים להם בכדור הארץ.
  • היקום הפגיש את שני אלה מסיבה מסוימת, הם רק צריכים להמשיך לעקוב אחר הסימנים.

כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. Vod הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת. לשבור את החיים המאושרים של בחורה יפה יכול להיות כהרף עין.

שורה וסאיט- דרמה טורקית ברמה של HBO

פזילט, שגידלה את בנותיה בקושי, נחושה להגשים את חלומותיה באמצעותן. חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה.

בחור צעיר בשם ניק שעובד למחייתו בקרן הון סיכון שבוחנת השקעות בסטארטפים, מקבל מאביו סכום של 2 מיליון דולר במטרה שיבצע עבורו עסקאות הקשורות בהלבנת כספים. דרמת פשע מצוינת מבית HBO בכיכובה של קייט וינסלנט. מר שיהאן היא בלשית במשטרה בעיירה בשם איסטאון שנמצאת במדינת פנסילבניה בארה”ב. במהלך המשפט שלו ניתנת ללוקי האפשרות להימחק מהקיום בגלל היותו “משתנה בזמן”, או לעזור לתקן את ציר הזמן ולעצור איום גדול יותר. בסופו של דבר, לוקי נלכד במותחן פשע משלו בעודו עובר בין צירי זמן שונים ומשפיע על ההיסטוריה האנושית. המשתתפים במשחק צריכים לשרוד שישיה משחקי ילדים קטלניים, לאחר שישה משחקים ישאר מנצח אחד אשר יזכה בסכום אסטרונומי של כסף.

“הסודות של איסטאון”, “וונדהויז’ן”, “פה גדול”: מצעד סדרות 2021 – מקומות 30-21

הזה הן נאלצות לשרוד בתנאים קשים מנשוא שמביאים אותן למצב של קניבליזם. ציר הזמן השני מתרחש בשנת 2021, שנים רבות לאחר שחולצו, השדים מאותה תקופה על האי ממשיכים לרדוף אותן. דרמת-מתח-פעולה מבית אמזון פריים וידאו שעושה עיבוד טלוויזיוני חדש לדמותו של ג’ק ריצ’ר, דמות בדיונית של קצין לשעבר במשטרה הצבאית שמופיע בסדרת ספרי מתח של הסופר לי צ’יילד. ג’ק ריצ’ר כבר קיבל גרסה קולנועית מוצלחת במיוחד בכיכובו של השחקן טום קרוז, אך נראה שהגרסה הנוכחית של אמזון פריים נאמנה יותר לתיאור של ריצ’ר מהספרים.

הסדרה קיבלה ב-IMDb דירוג של 7.1 והיא בהחלט תעניין גם את מי שלא מכיר בכלל הסיפור של WeWork. העלילה תופסת טוויסט כאשר מגלים שהנרי סובל מפגם גנטי אשר גורם לו לנסוע בזמן באופן בלתי צפוי שהוא לא מצליח לשלוט בו. המצב המורכב הזה כמובן משפיע בדרכים שונות על הנישואים שלהם. הסדרה קיבלה ביקורות צובות מקהל הצופים וציון של 7.1 באתר IMDb. הסדרה קיבלה ביקורות מצוינות מקהל הצופים והמבקרים, כמו כן ציון נהדר של 8.6 באתר IMDb, עם מעל ל-67 אלף גולשים שדירגו אותה. מטילדה מנסה לשקם את הקשר עם הבת שלא יכלה לגדל, ובו זמנית לשמור עליה מהסתבכות בצרות עם פיסטיק איסמט מפֶּרָה, כל זה בעוד היא מנסה לעמוד מול הבוס שלה אורהן, מנהל מועדון הלילה צ’לבי, והזמר סלים.

אמנות ובידור, סרטים

הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה. אז יש מכות בשפע, ומרדפים, וקפיצות בין מדינות באירופה, ושום דבר מכל זה לא נתפר למישהו או למשהו שיכול באמת להביא להזדהות או לייצר מתח של ממש. ושאלה אחת גדולה מרחפת מעל הסרט הזה שהושקעו בו לא פחות מ־200 מיליון דולר, והיא – למה עשו אותו. הרי כל אחד מהענף עם עיניים בראשו היה קולט כבר בשלב התסריט שהעסק הזה צולע בגסות, וצריך לצעוק שסטופ.

שבעה מאותם תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר מוזר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמקים בית בשם ‘אקדמיית המטרייה’, שם הוא מאמן את הילדים להציל את העולם. כאשר הרשעתו בוטלה, הפשע פתח שרשרת אירועים שחשפה תוכנית שטנית בה מעורבת פאם הופ. שנה לאחר ההיעלמות שלה, הן מתחילות לקבל הודעות מדמות מסתורית המשתמשת בשם “A” אשר מאיימת לחשוף את הסודות שלהן. ווהן וקליף צ’יאנג מתעוררת לחיים באמזון פריים. עונה רביעית לקומדיה השחורה המעולה של רשת FX, אשר מתעדת את החיים של שלושה ערפדים שחיים יחד בדירת שותפים ומנסים להסתגל יחד לעולם המודרני.

ד”ר אהבה

במקור היא סדרת דרמה שמתמקדת בשני נאהבים שמפלסים את דרכם באירופה של לפני מלחמת האזרחים הבריטית בין האנגלים לסקוטים. מה שמייחד את הדרמה הטהורה הזו הוא המסע בזמן של הגיבורה הראשית. קלייר מצליחה לפלס את דרכה משנות ה 40 המאוחרות 300 שנה אחורה בזמן, ומספרת את כל הסיפור דרך עיניה. הסדרה נותנת לצופה פרספקטיבה דרך עיניה של קלייר, מאפשרת לנו לראות את כל המאורעות שקדמו למרד של הסקוטים, ואיך היא וג’יימי ניסו לעשות כל מה שביכולתם כדי למנועו. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בשירות התוכן של אפל TV+ וקיבלה ביקורות מעולות מהצופים והמבקרים. ציון הסדרה באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb עומד נכון לזמן זה על 8.1 .

  • הרצועה תשלב סרטים חדשים בהשתתפות מיטב השחקנים המובילים כיום בטורקיה (אוזג’ן דניז ואסלי אנבר) וסרטים נוסטלגיים בהשתתפות כוכבי העבר המוכרים והאהובים (איברהים טאטליסס, אורחן גנג’ביי ועוד).
  • מנגד, פרהאת הוא מחסל מטעם המאפייה שמגיע עם משפחתו לאיסטנבול.
  • אהבתי את העלילה המעניינת ובלתי צפויה, בחירה של שחקנים מוכשרים, נוף עז.
  • הסדרה הטורקית ’50 מ”ר’ עלתה לשידור בשירות התוכן של נטפליקס בתחילת 2022 וזכתה להצלחה גדולה.

דרמת פשע בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר רנה זלווגר. הסדרה שמבוססת על מקרה אמיתי מתארת אירוע סובבת סביב הרצח של אישה בשם בטסי פאריה בשנת 2011, שהביא להרשעת בעלה ראס. הסדרה המקורית מגוללת סיפור על ארבע חברות שמאבדות קשר אחת עם השנייה לאחר היעלמותה של חברתן, מנהיגת החבורה, אליסון. הסדרה מהווה פריקוול לסרט מיקום מלחמת הכוכבים, רוג אחת , על דמותו של קסיאן אנדור חמש שנים לפני אירועי הסרט ועוקבת אחר מרגל המורדים קסיאן אנדור במהלך השנים המכוננות של המרד.

טריילר ג’ק ראיין עונה 1

הסדרה מגוללת מסע של אישה לשקם את חייה לאחר ניסיון התאבדות, והמאבק שלה להבין את כל הדברים שהובילו לאותו רגע. אחת הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן, ‘בית הדרקון’ מהווה פריקוול לאירועי משחקי הכס ומבוססת על רומן של ג’ורג’ ר.ר מרטין בשם אש ודם. אם מתחשק לכם להתמכר לסדרה חדשה הגעתם למקום הנכון! כי הכנו לכם בפוסט רשימה של סדרות מומלצות שכדאי לכם להוסיף לרשימת הצפייה. את הסדרה כותבים אייזק אפטקר ואליזבת ברגר, מכותבי הלהיט “החיים עצמם”. סדרת פנטזיה מלהיבה ומצליחה (שקיבלה סה”כ 4 עונות) מציגה סיפור על גבר צעיר שחי באיסטנבול של ימינו, מגלה יום אחד שהוא קשור למסדר סודי קדום ויוצא למסע להצלת העיר מאויב בן אלמוות.

בטקס הסיום, יוסוף מרחיק את סארפ מאקדמיית המשטרה וכולא אותו למשך שנה כדי למשוך את תשומת לבו של ג’לאל. ג’לאל שולח את בתו, עורכת הדין מלכ, כדי להציל אותו. כאשר סארפ הוא מצטרף לכנופייה של ג’לאל כשוטר סמוי על מנת למצוא את אחיו אומוט, ולכלוא את ג’לאל על מעשיו הבלתי חוקיים.

ביקורת על “קוסם סולטאן” והסידרה התורכית של שנות התשעים

אם אתם מחפשים סדרה קלילה, רומנטית, משעשעת ומהנה ברידג’רטון זה לגמרי הסדרה שאתם צריכים לאמץ לזמן הפנוי שלכם. פרשת רצח של של צעירה בשם ארין והיעלמות של שתי בחורות צעירות אופפת את העיירה. סדרה מומלצת שכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם אם לא עשיתם את זה עד עכשיו. דרמת ספורט חדשה מבית HBO בבימויו של אדם מקיי (הבמאי והמפיק של ‘יורשים’). קים נכנסת להריון לא מתוכנן מהמאהב שלה שבוחר לנטוש אותה כשהוא מגלה על כך, מכיוון שהוא נשוי ולא מעוניין לקחת אחריות על הילד. טולמי עובר הליך ניסיוני לטיפול בחולי אלצהיימר ודמנציה שמחזיר לו באופן זמני את היכולות הקוגנטיביות שלו והזיכרונות שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן