סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות טורקיות בנטפליקס

סדרות טורקיות בנטפליקס

המדינה החדשה היא כמו מקום קסום שבו, אם אתם יהודים, כל הבעיות שלכם יפתרו. הרי זו קהילה יהודית אחת גדולה, ולכן דואגים שם אחד לשני, כמו באיסטנבול, לא? יש ציפיה שבישראל הם כבר לא יהיו “האחר”, המיעוט המדוכא, ולא ידרשו מהם לוותר על זהותם (למרבה הצער זה לא בדיוק תאם את המציאות הישראלית). אז התשובה לשאלה איפה ניתן לראות סדרות תורכיות מתחילה בכל שלרוב נצטרך לבחור באתר ישראלי, ולא באתר תורכי או אמריקאי, כדי שנוכל להבין על מה השחקנים מדברים.

  • יוצר הסדרה, מייק פלנגן, מתרחק מאוד מעלילת המקור הספרותי אבל שומר על המהות שלו – אימה שנובעת מהפסיכולוגיה של הדמויות.
  • אחרי שסדרות פשע אמיתי היו להצלחה גדולה בשירות התוכן של נטפליקס, כעת מצטרפת לז׳אנר סדרה מרתקת בשם ״הרוקח״.
  • לא הרבה מעבר לכך ידוע על העלילה, אבל נראה שמדובר בסדרה עם כל המרכיבים שהפכו את “בית הנייר” להצלחה, ואנחנו לא מתכוונים לשפה הספרדית, אלא להרבה אקשן, שעונים מתקתקים ופושע אחד שעושה רושם של מאסטר-מיינד מניפולטיבי מסקרן.
  • הסדרה עוסקת בחמישה צעירים שמגיעים למסיבה באי מרוחק, אבל הלילה שלהם הופך מהרפתקה מסעירה לסיוט, כשהם מגלים שהמקום המרהיב שבו הם נמצאים בעצם רווי במלכודות ובסכנות.
  • לדעתי, אחת מסדרות הפשע והאקשן המרתקות ביותר שצפיתי בהן.

מהר מאוד בני הכלאיים הללו הופכים להיות ניצודים על ידי בני האדם, ממש כמו חיות. בתפקיד הראשי של אנה דלבי מככבת השחקנית הנהדרת ג’וליה גארנר שאולי תהיה מוכרת לכם גם מהסדרה אוזרק (שם היא מגלמת את דמותה של ‘רות לנגמור’). לצידה של גארנר מככבים בסדרה השחקנים אנה קלמסקי, אריאן מואיד, קייטי לווס ועוד.

פעם 3 גלידה: הסיפור שלנו סדרה טורקית בסגנון המובטל בטיטו

שתי העונות הראשונות של הסדרה זכו לביקורות מעולות (ציון 8.4 באתר IMDb) והיא תכבוש את הלב שלכם אם רק תתנו לה צ’אנס. לשמחתנו הרבה העונה השלישית שלה עולה לנטפליקס ב-20 למאי. אחרי שצפיתי בכל העונות של “נרקוס”, חיפשתי סדרה נוספת בסגנון.

בנוסף, תזכו במשחק המושלם של הכוכבים הוותיקים וינונה ריידר ודיוויד הרבור, ועוד נבחרת שלמה של כוכבים עולים (כולל פין וולפהארד). הסדרה עדיין חדשה יחסית אבל יש כבר שתי עונות מלאות, וברגע שתתחילו לצפות, לא תשימו לב איך הזמן טס. עם המשחק המדהים של פטריק בייטמן, לורה ליני, סופיה הובליץ וג’וליה גרנר והנופים עוצרי הנשימה של אוזרק, ולא תוכלו לקום מהספה. אל תפספסו את הפנינה הטלוויזיונית הזאת, שהמבקרים כבר משווים אותה לסדרת המופת “שובר שורות”.

כוח עליון: “חסרי אלוהים” של נטפליקס מסעירה, יפהפיה ומהפנטת

הם חווים שם תופעות פאראנורמליות שמכריחות אותם לצאת מהבית. סדרה דוקומנטרית מרתקת שעוקבת אחר קבוצת ה-NBA שיקגו בולס וספציפית אחרי כוכב הקבוצה, מייקל ג’ורדן, מי שנחשב לשחקן הכדורסל הכי טוב ששיחק את המשחק. הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו. בסוף כל פרק השותף המפורסם צריך להחליט מי ביצע את הרצח ולהסביר מהן הראיות והמניע שלו. בין הכוכבים שמתארחים בעונה הראשונה בתקפיד השותף של טרי תזהו את קונאן או’בריאן, קומייל ננג’יאני, שרון סטון ועוד.

הסדרה מבוססת על האוטוביוגרפיה של פייפר קרמן, שהוגש נגדה כתב אישום על הלבנת הון וסחר בסמים בסוף שנות ה-90, והיא נותנת לנו מבט על חייה בכלא נשים, כשהיא מוקפת בדמויות מרתקות ומגוונות. סדרות טורקיות שודרו בישראל במשך זמן רב, עד שסדרה אחת שינתה את מאזן הכוחות בישראל היתה ‘הכלה מאיסטנבול’. הז’אנר הטורקי שאפיין בעיקר נשים בגיל העמידה משך אליו קהל מגוון שלא מתבייש בהתמכרות לפארוק וסוראייה. סדרת דרמת-מתח בריטית שנחשבת לסדרת הדרמה בעלת מדרג הצפייה הגבוה ביותר בערוץ BBC Two מזה שמונה שנים. עלילת הסדרה מתרחשת בצפון אירלנד, ומתמקדת בחקירת משטרה המתנהלת בעקבות סדרת מקרי רצח. כשמשטרת צפון אירלנד לא מצליחה לפצח את התיק, סטלה גיבסון, קצינת משטרה בכירה במשטרת המטרופולין של לונדון, מוזמנת לבדוק ולבחון את החקירה המשטרתית.

נס בתא מס’ 7 הלהיט שכבש את הקהל בישראל

החלק הכי טוב, לנטפליקס יש אלגוריתם שלומד את סוגי התכנים שאתם אוהבים ויוצר עבור הפרופיל שלכם “פיד” עם המלצות לצפייה. נטפליקס קיימת כבר יותר מ-20 שנה וצברה קהל לקוחות גדול. בשלב זה, מרבית החברות היו דואגות לדחוף כמה שיותר פרסומות בכל פינה. עם נטפליקס אתה לא צריך להמתין 30 שניות שהפרסומת תסתיים כדי לצפות בפרק. אין הפסקת פרסומות באמצע הפרק או באנרים בכל פינה באתר או האפליקציה. סדרת דרמה-היסטורית בשפה האנגלית (בריטית) שמנסה להתחקות אחרי החיים של המלכה אליזבת השנייה מהרגע שנישאה בפעם השניה לפיליפ מאונטבטן ועד היום.

בלי שאף אחד יוותר על זהותו, “קוויר איי” מפגישה את הקצוות האלה באופן שיוצר מפגש, שיחה, חברות. אנחנו מכירים מהמסך בעיקר עימותים בין מגזריים, מאבקים ותחרויות מדומות בין קבוצות שונות מטעמי רייטינג. כל זה לכשעצמו נחמד, “פיל גוד” משעשע ומרגש להעביר איתו את הזמן – שזה בסדר גמור אבל לא מצדיק התייחסות מיוחדת מעבר. מה שהופך את “קוויר איי” לאירוע טלוויזיוני אמיתי הוא שהיא אינה מסתפקת בהעצמה בלבד, אלא מתעקשת להסתכל על הסביבה והקהילה ולהחזיר לה בחזרה.

נור עונה 2 לצפייה ישירה – עם תרגום לעברית

במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותו של צ’ארלי בן ה-14, נער רזה, ביישן וגאה שנמצא במערכת יחסים עם נער אחר מבית הספר, ששומר את הזוגיות שלהם בסוד ורק מעוניין בצ’ארלי מבחינה פיזית. עלילת העונה הראשונה מתרחשת ב-1983 ומתרכזת סביב היעלמותו של נער בעיירה קטנה באינדיאנה. הסדרה עושה מחווה להמון סרטים מפורסמים משנות השמונים והתשעים כשהיא מחקה אלמנטים מיצירותיהם של סטיבן ספילברג, סטיבן קינג וג’ון קרפנטר. דרמה רומנטית נהדרת של נטפליקס שחוזרת לעונה רביעית (ולשמחתנו גם חודשה כבר לעונה חמישית).

צוות של תשעה פושעים מקצוענים בעלי התמחויות שונות במנהיגותו של “הפרופסור” הגאון מתכננים את השוד הגדול ביותר שהתרחש אי פעם. הפרופסור גיבש תכנית מפורטטת לפרטי פרטים, כיצד הם הולכים לשדוד את “המטבעה המלכותית” בספרד, וכיצד הם הולכים לצאת משם, ולהיעלם מהעולם כאשר הם הולכים להדפיס כסף בסך של 2.4 מיליארד אירו. אין כמו ערב סרט טוב עם בן הזוג או עם חברות, אחרי יום עבודה אינטנסיבי או להתחיל איתו סופש מרענן, …

צפו בסדרות הטובות ביותר של נטפליקס בכל זמן ובכל מקום

זה לא שבאמת האמנו שהצדק עיוור, או שכסף והשפעה קונים חופש, ובכלל, כבר ב-1957 הוכיח סידני לומט ב-“12 המושבעים” המופתי עד כמה שיטת המושבעים שנויה במחלוקת. אלא שמעולם, כך נראה, לא הוצבנו בצורה כזו בצד השני והקיצוני של המתרס. זה של אדם חסר השכלה ממשפחה נטולת אמצעים ומוקצית, שעומד לבדו מול מחוז ומשטרה מקומית אחוזי תחושות נקם, שמציבים את כל ממונם, השפעתם וכוחם הציבורי כדי להרשיעו בכל מחיר. באופן מרתק, ככל ש”בוג’ק” הולכת ומשתבחת, כך גם הופכת הצפייה בה לאתגר גדול הרבה יותר משנראה בתחילה. זוהי לא עוד סדרת “להדליק ולכבות את המוח”, וקשה מאוד לצלוח אותה בבינג’ מהיר ושטחי.

הטיפ הזה יסייע לכם לאתר סרטי פנטזיה, אוכל וטיולים, דרמות זרות, דרמות המבוססות על ספרים, סרטים לפי טווח גילים, סרטים ניו-זילנדים ועוד קטגוריות רבות ומפתיעות. אוי, כמה שאנחנו אוהבים טלוויזיה ספרדית – והנה “טוי בוי” חוזרת לחיינו כדי לתת לנו את מנת התשוקות, האינטריגות והמתח שאנחנו כה צריכים. העונה השנייה של הסדרה, שהתחבבה גם על הקהל הישראלי, מתחילה חודשים לאחר אותה שרפה בגיהינום – כשהוגו נחוש למצוא את האחראי לה. בינתיים, מקראנה מנסה להיפטר מההתמכרות שלה למין בעזרת גורו. (שילוב של המילה גאון וישו באנגלית עם הכינוי של המוזיקאי) עומדת להוכיח שהוא תמיד היה כזה.

הנה הולכת השכונה: “ארץ פראית מאוד” מגוללת סיפור לא יאמן

שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. בדרמת הפשע “אוזרק” יש הכול – דרמה עוצמתית, סיפור שובה לב ודמויות מורכבות במצב יוצא דופן.

לאחרונה, “אמהות עובדות” חודשה לעונה שביעית, אבל לפני שנתחיל לנסות ולדלות פרטים אודותיה – נקח לנו רגע כדי להתרגש מהעובדה שעונתה השישית של הסדרה מגיעה החודש למסך. עונתה החמישית של “אמהות עובדות”, הסדרה שאומרת את כל מה שבדרך כלל לא אומרים על הורות, השאירה כמה קצוות פתוחים, ואנחנו כבר מחכים לרגע בו נגלה מה יקרה עם נתן ועם בנו האבוד, וכמובן לרגע בו נדע מה יעלה בגורלו של בעלה של אן. אחרי הפוגת קורונה, משפחת גיבורי העל הכי משונה בסביבה חוזרת לעונה שלישית, לאחר שחזרו בזמן למנוע את סוף העולם. רק שכשהם חוזרים להווה, הם מגלים שהם לא לבד – ושמשחקים שקשורים לסדר הטבעי של היקום יכולים לעלות ביוקר.

עוד בוואלה!

ב-13 ליולי יעלה לנטפליקס סרט תיעודי על חייו של זוכה פרס הנובל לשלום שמעון פרס, כן, … רגע לפני שאתם גוללים למטה אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך’ לעוד המון המלצות של סרטים וסדרות שאסור לפספס. סיפור סינדרלה המודרני, עלייתה של נערה ענייה שהאיר לה מזלה, החליטה לקחת את גורלה לידיה ושאפה להגיע לפסגה.

סדרת נטפליקס דרמטית ועוצמתית בכיכובו של השחקן ג’ייסון בייטמן שמוכר לחלק מכם מהסדרה “משפחה בהפרעה”. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות פיננסי ממולח וכישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל השני בגודלו במקסיקו. העניינים מהר מאוד תופסים כיוון עגום כשמגלה לקרטל שהשותף שלו גונב מהם כסף. לפני שהתחלנו לצפות בסדרה היינו קצת סקפטיים בנוגע אליה, חשבנו שמדובר בעוד אחד מסדרות ההמשך הלא באמת נחוצות שרצו לסחוט ממנה עוד קצת את הלימון, אבל תכלס הופתענו ממש לטובה, מדובר בממתק נוסטלגי שעשוי בצורה נהדרת. במטרה לחדור לארגונו של ברון סמים, שחי בעושר בגבול שבין הולנד לבלגיה, שני סוכנים סמויים (מתחילים) מתחזים לזוג נשוי ומנסים להתקרב אליו במחנה שבו הוא שוהה בסופי השבוע. לסדרה יש שלוש עונות (28 פרקים) שזמינים לכם לצפייה.

לצפות בסוף שבוע אחד

20 שנה לאחר מכן כאשר המשטרה מזהה שיש חקיין שמחקה את האופן בו ביצעה את הפשעים שלה, היא מנסה לעזור למשטרה לתפוס אותו. אם אתם אוהבים סדרות של גיבורי על דרדוויל זאת אופציה שאתם הולכים לעוף עליה. מדובר בסדרת אקשן שמגוללת את סיפורו של מאט מורדוק, עורך דין עיוור בשעות היום, שמשתמש ביתר חושיו המאוד מחודדים על מנת להילחם בפשע בשעות הלילה. המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים. אל תתנו לעובדה שהסדרה הזאת דוברת ספרדית לגרום לכם לא לראות אותה – כי מדובר באחת הסדרות החזקות ברשימה שלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן