סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות ב hbo

סדרות ב hbo

שנה לאחר ההיעלמות שלה, הן מתחילות לקבל הודעות מדמות מסתורית המשתמשת בשם “A” אשר מאיימת לחשוף את הסודות שלהן. כאשר עדויות חדשות מתגלות, ריס מגלה כוחות אפלים הפועלים נגדו, ומסכנים לא רק את חייו אלא את חייהם של אלה שהוא אוהב. אם גם אתם אוהבים את הסרטים והסדרות מהיקום של מלחמת הכוכבים אתם חייבים לראות את ‘אנדור’.

  • קומדיה על-טבעית רומנטית חדשה של הולו בכיכובה של רבקה ריטנהאוס (“מינדי”, “ארבע חתונות ולוויה אחת”), על מדיום שעולמה מתערער כשהיא זוכה להצצה אל עתידה שלה.
  • ספק אם “נחמה” הייתה מתקתקת כך אילולא הבימוי עמוס ההרפתקנות של תומר שני, המגובה בערכי הפקה מרשימים, שוטים ארוכים ומתוזמרים, ופלאשבקים מסוגננים.

קומדיה מומלצת במיוחד מבית אפל TV פלוס בכיכובם של ג’ייסון סודייקיס, האנה וודינגהם, ג’ונו טמפל ועוד. סדרת מתח חדשה ומומלצת בת 8 פרקים אשר מבוססת על סיפור אמיתי ומטריד במיוחד על רופא מנתח כריזמטי בשם כריסטופר דאנץ’, אשר הואשם בכך שהתעלל בעשרות מטופלים שלו בהם ביצע ניתוחים מורכבים, השאיר אותם עם נכויות שונות וגרם למותם של חלק מהם. למי שלא מכיר את הסדרה, ‘העלאה’ היא קומדיה שחורה עתידנית שמתרחשת בתקופה בה בני אדם יכולים לבחור להעלות את התודעה שלהם לענן, לסוג של מציאות מדומה אשר מדמה את החיים אחרי המוות. הסדרה מתארת את סיפורה של קבוצת הכדורסל האגדית לוס אנג’לס לייקרס, “השואוטיים”, בהובלת מג’יק ג’ונסון, כארים עבדול ג’אבר והמאמן פט ריילי שהפכה במהלך שנות ה-80 לקבוצת הכדורסל המקצועית המלהיבה והמצליחה ביותר בעולם. עלילת הסדרה מגוללת את קורותיה של משפחה, על פני שלושה עשורים, מתחילת המאה העשרים עד סופה.

הסדרות הכי שוות

עלילת הסדרה מתרכזת בשני אנדרואידים, אבא ואמא, אשר מופקדים על גידול ילדים אנושיים בכוכב הלכת קפלר-22b לאחר שכדור הארץ נהרס ב”מלחמה הגדולה” בין אתאיסטים לוחמניים למסדר דתי קנאי המכונה “המיתראים”. הסדרה קיבלה דירוג מעולה של 8.3 באתר IMDb עם מעל 17 אלף גולשים שהצביעו לה. באופן לא מוסבר בישראל בחרו לתת שמות שונים לסדרה בעברית בהוט וב-yes. סדרת דרמת מתח מבית רשת Showtime מציגה עלילה מעניינת שרצה בשני צירי זמן, הראשון מתרחש בשנת 1996, קבוצת בנות מניו ג’רסי שמשחקות יחד כדורגל טסות לסיאטל על מנת לייצג את התיכון שלהן בטורניר כדורגל ארצי. מדובר בסדרה שגם צופים צעירים שלא מכירים את השושלת של הלייקרס בשנות ה-80 יאהבו.

תקציב אישי ומשפחתימדור ניהול תקציב אישי ומשפחתי באתר פואנטה חדשות צרכנות מביא עדכונים שנוגעים להכנסות ולהוצאות של משקי בית בישראל. הצרכנים הישראלים מתמודדים מול אתגרים כמו יוקר המחיה והצעות לקחת הלוואה מהירה. המדור מקל עליהם לשמור על איזון בין הכנסות המשפחה להוצאות המשפחתיות. מדור ניהול תקציב אישי ומשפחתי במדור ניהול תקציב מתפרסמות כתבות עם מידע איזה סופר הכי זול, איך לחסוך בקניות בסופר, איך לצמצם הוצאות, כמה עולה בלון גז ועוד. המדור מספק מידע שימושי על הלוואות, כרטיסי אשראי, מועדוני צרכנות, הנחות, השקעות ועוד. בנוסף, המדור מסקר נושאים כמו דמי אבטלה, קצבאות נכות, חיסכון לכל ילד ועוד, מענק קורונה ועוד.

סדרות HOT ביוני 2022

הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”. בעקבות אירוע דרמטי בעיירה ברודצ’רץ’, מגיע לעיירה המפקח אלק הארדי (דיוויד טננט) כדי לחקור את הפרשה. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות כישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל.

“זה אף פעם, בשום צורה, ובאופן גורף, לא היה לנו בראש”, היא אומרת באינטונציה של “תודה ששאלת את השאלה הטיפשית כבר בהתחלה, כדי שנדע עם מי יש לנו עסק”. בראיון טלפוני עם ראשת מחלקת השיווק של HBO, פאם לוין, אני מבקש ממנה לתאר עבור קוראי “פירמה” את השלב שבו היא וצוותה אמרו לעצמם שהומור עצמי זה חלק חשוב מהערכים האופייניים לרשת, ושאפשר וצריך לקרוץ לביקורת על התכנים המיניים האלימים. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים אנחנו מעדיפים לא לפרט יותר מדי. בשנת 2018, 26 שנה אחרי אותם אירועים, אחיו של קריין ואביהם המנוכר, יו, התאחדו שוב לאחר שהכה עליהם שוב אסון, אשר אילץ אותם להתעמת עם השדים הפנימיים שלהם מילדותם המשותפת תוך התאבלות על אבדותיהם. כדי לכבוש את נערת חלומותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיה העכשווית על ידי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות כדי להשיג את המידע הפרטי שלה ולהתקרב אליה. בשעות הפנאי שנשארו לו, ג’וש מתמכר למשחקי וידאו, ולמשחק אחד במיוחד, שידוע שאי אפשר לסיים אותו.

חובת צפייה: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה של קיץ 2022

למעשה, כל קטלוג הסדרות והתכניות של HBO יהיה זמין למנויי סלקום TV, כולל הסדרות הנוכחיות, סדרות הספריה של HBO והעונות החדשות של סדרות הלהיט בסמוך לשידורן בארה”ב. השנה היא 1932, ובזמן שארצות הברית סובלת מהשפל הגדול, נדמה שלוס אנג’לס פורחת בענק הודות לתעשיית הנפט, הקולנוע המדבר והמשחקים האולימפיים. אך בעולמו של עורך הדין הפלילי המתחיל פרי מייסון לא הכל ורוד – הוא מקבל לידיו מקרה של חטיפת ילד, וכעת עליו להשתמש בכל יכולותיו על מנת להוציא את האמת לאור.

לאחר אירועי “טיטאנים”, חברי סיירת האבדון – אלסטי גירל, רובוטמן, איש הנגטיב, קרייזי ג’יין והמגויס החדש, סייבורג – המונהגים על ידי ד”ר נילס קאולדר, נאלצים לצאת למשימה למנוע מנבל על-טבעי הידוע בשם מיסטר נובודי להשתלט על העולם. השבוע שעבר עם ג’ון אוליבר היא תוכנית לייט-נייט וסאטירה חדשותית אמריקאית, המשודרת בימי ראשון ברשת HBO מאז אפריל 2014 ומנחה אותה הקומיקאי הבריטי ג’ון אוליבר. עיבוד לספרים שמרכיבים את סדרת הרומאנים הנפוליטניים של אלנה פרנטה. עלילתם עוקבת אחר חייהן של שתי חברות נפש זה 60 שנה, לילה ואלנה, שגדלו ביחד מאז שנות החמישים בנאפולי הענייה. כאשר לילה נעלמת בגיל 66 עם כל חפציה כאילו לא הייתה, אלנה מגוללת את סיפורן מההתחלה כדי להבין לאן הוליך אותה.

רביעי, 20 ביולי 2022

אך כמובן, שתי התוספות הכי חשובות לרשימה הן ג’ודית לייט ובט מידלר, שיגלמו את סטנדיש וגולד. עידן ה-MeToo ממשיך לעורר מחשבה ויצירתיות בקרב יוצרי הטלוויזיה, וכעת מגיעה “להרוס אותך” של HBO, שלא רק עוסקת בסוגיית ההסכמה המינית, אלא נוגעת בסקאלה שבין ליברליות לניצול, בנוף הנוכחי של עולם הדייטינג ומערכות היחסים. במרכז הסדרה עומדה ארבלה, בחורה צעירה, משוחררת ונטולת דאגות ומחויבויות, שהפכה בן רגע ל-“קולו של דור” – בגיבוי סוכן, מקדמה לספר שחלמה לכתוב ולא מעט לחץ להצליח מסביבתה.

הדבר יצר מהומות מקרב הצד הלבן בעוד שהצד האחר מתעסק בעיקר בהישרדותו היום יומית. ארבע העונות הראשונות עקבו אחר קורותיהם של זואי וחבריה בקולג’, אך הם סיימו את לימודיהם וכעת הגיעו זמנו של אחיה, ג’וניור (מרקוס סקריבנר), שמתחיל בעצמו את לימודיו באותו מקום. בהתאם, רבים מהקאסט המקורי כבר אינם חלק מהסדרה, אבל זואי ועוד כמה עודם כאן (ב-30 ביולי גם ביס). לאנס רדיק (“הסמויה”, “ג’ון וויק”) ואלה בלינסקה (“המלאכים של צ’ארלי”) מככבים בסדרה של נטפליקס הבוראת מחדש את זכיון המשחקים האהוב “האויב שבפנים”, שכבר זכה כמובן לסדרת סרטי אימה ואף לסדרת אנימציה בנטפליקס עצמו.

עמוק בתוך הבור: “העיר הזו שלנו” מתארת את ההתדרדרות שאירעה מאז “הסמויה”

החלום הזה גורם לה להסתבך עם וילאנל (ג’ודי קומר) רוצחת שכירה מסוכנת מאוד. איב (סנדרה או, “האנטומיה של גריי“) מתוסכלת ומשועממת בעבודה המשרדית שלה. היא אמנם עובדת בסוכנות הביון הבריטית, אך התפקיד הפקידותי שלה לא מתקרב למימוש החלום האמיתי שלה – להיות מרגלת. העלילה עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד שמפקד תחנת משטרה, מעורב עם כמה מהפקודים שלו, בפשעים שנעשים בשיתוף פעולה עם משפחת פשע. הסדרה ‘שטיסל’, בכיכובו של דב גליקמן שברה שיאי צפייה כאשר צפו בה באדיקות צופים חילוניים וצופים דתיים וחרדים. לצד סדרות מתח ופעולה פורצות דרך שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

בקושי חודשיים עברו מאז שערכנו את הרשימה הזו לאחרונה, וכבר היינו חייבים להחליף חצי (!) מרוב שאנחנו מוצפים בסדרות טובות. הדוקו-קומדיה הייחודית, הקיצונית וההומנית של ניית’ן פילדר, “חזרה גנרלית”, מקבלת יד חופשית ותקציב עצום מ-HBO כדי סייע לאנשים בצומת החלטות קשה… אחרי שהתאהבנו בה ב”לא בטוחה”, היוצרת האפרו-אמריקאית חוזרת ל-HBO עם סדרה על צמד ראפריות מתחילות במיאמי.

הכי חדשים בבינג’

ג’ימי יצטרך להתחבר עם אסיר בשם לארי הול, שחושדים בו שהוא רוצח סדרתי ולא הצליחו להוכיח את זה עד היום. ג’ימי צריך להוציא ממנו הודאה באשמה שתעזור למצוא 18 קורבנות של לארי. במרכז העלילה אנחנו פוגשים את דמותו של ג’יימס קיני (טארון אגרטון) פושע שנגזר עליו עונש מאסר של 10 שנים, שמקבל אפשרות להמתיק את עונשו במידה ויחתום על עסקה של שיתוף פעולה עם ה-FBI. מותחן פסיכולוגי בכיכובו של סטיב קארל שמגלם פסיכולוג שנחטף ומוחזק בשבי על ידי רוצח סדרתי (דונל גליסון) שרוצה שהוא יעזור לו לרסן את הדחפים הרצחניים שלו. הרשימה אינה מסודרת על פי דירוג מסוים ומיקומי הסדרות ברשימה הינו אקראי. אם במקרה יש לכם סדרה חזקה שלא הכנסנו לרשימה שלנו תכתבו לנו עליה בשרשור התגובות לפוסט.

  • עתה הספר מעובד לסדרה של רשת הכבלים האמריקאית Epix (“תפוס את שורטי”).
  • עלילת הסדרה מתארת עיירה שכוחת אל במרכז ארה”ב שכל מי שנכנס אליה, נתקע שם ולא מצליח לצאת.
  • בהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה.
  • הדבר החשוב הוא שלא נדרשת תוספת תשלום, כלומר, התכנים כלולים במחיר החבילה – העומד על כ-100 שקל בחודש בלבד.

דרמת-מתח של אפל TV+ בכיכובה של השחקנית זוכת גלובוס הזהב והאמי אליזבת מוס (‘מד מן’, ‘סיפורה של שפחה’) והשחקן וגנר מורה שיהיה מוכר לכם מהתפקיד שלו בתור פאבלו אסקובר בסדרה נרקוס. הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף. ג’ף ברידג’ס (ביג לבובסקי) מככב בתפקיד הראשי בדרמת-מתח חדשה של רשת FX שקיבלה ביקורות נהדרות ברחבי הרשת. במרכז העלילה אנחנו פוגשים סוכן CIA לשעבר בשם דן צ’ייס, מנסה לחיות כמה שניתן מתחת לראדר, בעקבות שרשרת אירועים הוא מוצא עצמו נמלט על חייו מאנשים שמעוניינים לחסל אותו.

סדרות

“רק להיום” מתארת את כל זה בעדינות אין קץ, מחלצת את הליריות מתוך החספוס. האסירים בהוסטל הם בני אדם שלמים, בעלי תחושות ושגיונות, משועבדים להלך מחשבה שהתקבע זה מזמן, בכל זאת מבקשים להשתפר. הם כתובים בתועפות של רגישות, מבוימים בחמלה גדולה, ומשוחקים בניואנסים מוחצי-לב על ידי קאסט נפלא.

מגוללת את סיפורה של אם צעירה (קייט ווינסלט) לשתי בנות מוצלחות, המגרשת בגאוותנות את בעלה הבוגדני מהבית, רק כדי לגלות שלהיות אם חד הורית בזמן מיתון זו אינה משימה פשוטה כלל. מילדרד, שלא ידעה מחסור בחייה עומדת בפני מבחן המציאות ומבינה שעל מנת להמשיך לגדל את בנותיה על המצע היומרני עליו גודלו שנלקח כמובן מאליו, תיאלץ לעשות כמה הקרבות וביניהן לצאת לעבוד. ״מהארץ לירח״ היא סדרה בת 12 פרקים משנת 1998, מבוססת בעיקרה על ספרו של אנדרו צ׳יקין ״אדם על הירח״ . סדרת דוקו דרמה המספרת באופן מדיוק ומרתק את הסיפור של המשלחת ״אפולו״ לירח במהלך שנות ה-60 ותחילת שנות ה-70. הסדרה היתה מועמדת לארבעה פרסי אמי ואף זכתה באחד מהם – פרס השחקנית הטובה במיני סדרה (שוהרה אע’דאשלו, המגלמת את אשתו הראשונה של סדאם חוסיין). הפינאלה המצופה של “פיקי בליינדרז”, הסדרה המאתגרת של HBO, העונה החדשה והמופרעת של “הבנים” ושעשועון שגרם לנו להתבייש בתרבות המערב ובעצמנו…

בדפי עונות

במרכז העלילה אנחנו פוגשים את מארק (אדם סקוט), מנהל צוות בתאגיד הנקרא “לומון”, אשר עובדיו מסכימים לעבור הליך ניסיוני, במסגרתו זכרונותיהם עוברים הפרדה מלאה בין העבודה לחיים האישיים שלהם. בעזרתו של כתב פלילי בשם דן ואסקז (וגנר מורה) שהיא מכירה במערכת העיתון בו היא עובדת, היא מנסה לעלות על עקבותיו של התוקף שלה. הסדרה מבוססת על דמותו של אובי ואן קנובי, מאבירי הג’דיי החזקים והחכמים בתקופתו, שהיה דמות מפתח בעלילת מלחמת הכוכבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן