סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות אקשן ישראליות

סדרות אקשן ישראליות

נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. הסדרה עושה את העבודה בגדול ומצליחה להפתיע את הצופים עם כיווני עלילה מקוריים ודמויות מגוונות. אם אהבתם את ‘עמק הסיליקון’ ואת ‘שובר שורות’ או ‘אוזרק’ הסדרה הזאת תהיה מושלמת עבורכם. שבעה תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמאמן אותם להציל את העולם. עם השנים התוכנית של הרגריבס משתבשת והמשפחה שלהם מתפרקת.

לאלה מכם שעדיין לא צפו בסדרה הנהדרת הזאת צרפנו לכם את הטריילר לעונה הראשונה של הסדרה. לסדרה יצאו עד עתה שתי עונות שכמובן זמינות לצפייה בנטפליקס. אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בנטפליקס וכבר יצא לכם לראות כמה סדרות דרמה איכותיות שלהם, ממש כדאי לכם גם לבדוק את הסדרה הבאה. בניגוד למרבית הסדרות ברשימה שלנו שיש להן הרבה עונות, כאן מדובר בסדרה של עונה אחת בלבד אבל היא עשוייה כל כך טוב שפשוט חבל לכם לפספס אותה. מדובר בסדרת דרמה שמבוססת על מקרה אמיתי, צמד חוקרות מנסות לפענח תיק לא פשוט שקושר עשרות קורבנות, שחלקן קיבלו יחס מזלזל ולא מכבד מבלשי המשטרה שחקרו אותן בקשר למקרה. הסדרה, שמבוססת על ספר של דבורה פלדמן, עוסקת בחייה של צעירה חרדית מברוקלין, ניו יורק, בשם אסתר שפירו, שמחליטה להימלט מנישואיה ומהקהילה החרדית.

בית הקלפים

בנטפליקס ישראל כמות הסדרות שזמינות לצפייה הם יותר נמוכים אבל עדיין מרשימים, עם מעל 200 סדרות טלוויזיה ומעל 500 סרטים שזמינים לצפייה בספריית התכנים בישראל. תלמיד תיכון בשם קליי ג’נסן חוזר יום אחד לביתו מבית הספר ומגלה שם תיבה מסתורית במרפסת שלו. בתוך התיבה הוא מגלה שבע קלטות שהוקלטו על ידי חברתו לכיתה, האנה בייקר, בחורה צעירה בה היה מאוהב. בקלטות שהאנה השאירה אחריה חושפת האנה סוג של יומן אודיו רגשי, שמפרט את שלוש עשרה הסיבות מדוע בעצם היא החליטה לעזוב את העולם הזה. הסיפור של הסדרה מתמקד באישה צעירה נאיבית, שמתאהבת בבוס שלה, אשר מנצל אותה וגורם לה לבצע מניפולציות חשבונאיות ופשעים.

  • העונה 4 מתרחשת כשנתיים אחרחי האירועי של עונה הקודמת.
  • הדבר הכי זכור מהסדרה, כמובן, הוא הקאבר לשיר ‘דרכנו’, ששרו שרית וינו אלעד וחני פירסטנברג.
  • אם אתם מחפשים סיטקום קליל כיפי ופשוט מצחיק שיעביר לכם את הערבים בכיף ‘סופרסטור’ זאת אחלה אופציה בשבילכם.
  • לסדרה יש 3 עונות שזמינות לכם בנטפליקס, וכן עונה רביעית שלא ידוע נכון לשלב זה מתי תשוחרר.
  • אם השם של המיני-סדרה הזאת גורם לכם לחשוב על כיוון הומוריסטי של שותפים מצחיקים שעושים מתיחות לחברים שלהם לדירה, או סתם עצלנים שלא מנקים את הבית, תחשבו שוב.

אם יש סדרה שמגיע לה התואר ‘הסדרה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים’, זו ‘נחמה’. התסריט המצחיק, השנון, המדויק, האמיתי והרגיש של רשף לוי (המשחק בתפקיד הראשי), מצליח לספק חוויה טלוויזיונית ברמה שלא נראתה עוד בארץ. רשף לוי מוכיח בסדרה הזו שהוא אחד התסריטאים הכי מוכשרים שקיימים בארץ. הסדרה מתארת את חייהם של משפחה שהתייתמה מאם, ומותירה את האב (רשף לוי) להתמודד עם חמשת ילדיו, בעודו מנסה לשוב ולעסוק בסטנד אפ, וכל זה על רקע האבל. ב-2019 זכה רשף לוי בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל CANNESERIES על תפקידו בסדרה.

-לחיות יותר – לשלם פחות

מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים. עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות. הסדרה מתארת באמינות וברגש את חייה של קהילה שאיננה מוכרת למרבית החילונים בארץ. התסריטאי והבמאי אלון זינגמן יצר סדרה מרגשת ונוגעת, בכיכובם של גליקמן, מיכאל אלוני, ששון גבאי, איילת זורר ואחרים. הצלחת העונה הראשונה, בשנת 2013 הביאה לצילום עונה נוספת, ששודרה ב-2016.

20 שנה לאחר מכן כאשר המשטרה מזהה שיש חקיין שמחקה את האופן בו ביצעה את הפשעים שלה, היא מנסה לעזור למשטרה לתפוס אותו. הסדרה עוקבת אחרי האירועים מרגע איתורו בקליבלנד, שם הוא חי לו במשך עשרות שנים, חיי משפחה בתור מהגר אוקראיני שהפך לאזרח אמריקאי, דרך המשפט בישראל ועד המשפט שלו בגרמניה. סדרה מעולה שיכולה לשפוך אור על הסיפור הזה לדור צעיר שלא היה בתקופה של המשפט והסיקור התקשורתי הנרחב שהסיפור הזה קיבל בזמנו. אם קוראים רק את החלק הראשון של שם הסדרה הזאת אפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בסדרה חמודה/קומית/משעשעת על חתולים, אך בפועל מדובר בסדרה מרתקת מהז’אנר של דוקו-פשעים אמיתיים. סדרת נטפליקס דרמטית ועוצמתית בכיכובו של השחקן ג’ייסון בייטמן שמוכר לחלק מכם מהסדרה “משפחה בהפרעה”. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות פיננסי ממולח וכישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל השני בגודלו במקסיקו.

קטגוריה:סדרות משטרה ופשע

לצד יובל סמו, מככבים בסדרה שלל שחקנים וותיקים ומוערכים כמו ליאורה ריבלין, משה איבגי, יגאל עדיקא, גיא לואל ואחרים. הסדרה אורי ואלה, שנוצרה על ידי דינה סנדרסון, היא מאותן סדרות ישראליות שנוגעות עמוק בלב. בסדרה מככבים דינה סנדרסון בתפקיד אלה נוימן, שיחסיה עם אביה הם מוקד הסדרה.

זה נשמע כמו סרט בכיכובו של ברוס וויליס, אבל הבלש רודי סנצ’ז הוא דמות מרתקת מהחיים האמיתיים. יש כל כך הרבה סדרות שלא הזכרת כמו מיכאלה ,לחיי האהבה ,טלנובלה בעמ ,דובדבני וקובץ וכו.. רפי (אלון אבוטבול) הוא צלם גרוש (מחגית, אתי אנקרי) שאוהב מאוד את בתו המתבגרת (רומי אבולעפיה), אבל לא מצליח להיות האבא שמגיע בזמן לפגוש אותה או לארגן את חייו באופן אחראי.

אתר הסדרות הגדול בישראל לצפייה ישירה

סצנות גרפיות במיוחד של המשתתפים בניסוי, ביניהם ג’ונסון ומאסטרס עצמם, יגלו גם לצופה הליברלית ביותר שאולי, בכל זאת, היא קצת שמרנית. כמה מהסדרות המפורטות כאן מאוד ישראליות בסיפורים שהן מספרות, מאוד נטועות במקום הזה. “על הספקטרום” שונה מהבחינה הזאת, ובמקרה שלה זו אחת ממעלותיה הגדולות.

סדרות איל איל – מאגר סדרות, מידע על סדרות וטריילרים לסדרות לצפייה ישירה. סדרות ישראליות, סדרות וטריילרים לצפייה ישרה בחינם בעברית. עמוד הבית סדרות פרקים חדשים לכל הפרקים פרקים חדשים שנת שיחרור Link 1 Link 2 Link 3. שתי העונות הראשונות של הסדרה זכו לביקורות מעולות (ציון 8.4 באתר IMDb) והיא תכבוש את הלב שלכם אם רק תתנו לה צ’אנס.

ארכיון סדרות ישראליות

שנים לפני “אפס ביחסי אנוש” ואפילו פני “פרופיל 64” (אבל כמה שנים טובות אחרי “התגנבות יחידים”) – לאסף הראל, דורון צור וירון ניסקי כבר היה ברור שהג’ובניק העברי הוא הכר הפורה ביותר לסאטירה ישראלית. נכון שרב”ט שולמן ורב”ט חנוכה, האפסנאים הממורמרים, הם לא בדיוק ולדימיר ואסטראגון והם גם לא בדיוק החיילים האמיצים שוויק. הדה בושס כתבה בזמנו ש”חדווה ושלומיק” היא אנטי תרבות, אבל במבחן הזמן – גם ארבעה עשורים אחרי שהפציעה הסדרה על מסך הטלוויזיה החד ערוצית והדו צבעית – שיר הפתיחה שלה רלוונטי לכל מי שעובר לעיר הגדולה. “ללכת אל, ללכת מ, ללכת כי כולם הולכים. מה זה בעצם משנה ממה בעצם הם בורחים?”, רק שהיום מי שמגיע לתל אביב לא צריך לעשות את זה בסוד, לא יופתע מהטרדות מיניות או סמים, וגם חלומות התהילה מפוכחים יותר.

  • המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים.
  • הסיטקום של סייד קשוע היה חתרני, פורץ דרך ויחיד במינו כבר כשעלה לשידור, והוא עדיין כזה.

אבל בעוד “הבורגנים” הייתה סדרה שלימדה יותר על התקופה שבה היא נוצרה מאשר על בני אדם, “שבתות וחגים” – שביים רני בלייר ושבין כותביה היו התסריטאי הראשי אורי סיוון, ערן קולירין, ארי פולמן וחגי לוי – היא לפני הכל סדרה אנושית מאוד. היא אנושית בעיקר כי החיים של הדמויות הראשיות בה פשוט מבולגנים. מערכות היחסים שלהם מבולגנות, הבתים שלהם מבולגנים, המכוניות שלהם חבוטות והרחובות התל אביביים שבהם הם מתהלכים תמיד קצת דומים מדי למציאות.

בני אור

לשמחתנו ‘היהודים באים’ עדיין איתנו ונחשבת לאחת מתוכניות הסאטירה הכי מצחיקות שיש לנו, יש לסדרה כבר 4 עונות שזמינות לצפייה ביוטיוב ובאתר של כאן 11, בסדרה מככבים מוני מושונוב,יוסי מרשק, יניב ביטון ועוד רבים וטובים. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014. ממש כמו הקולנוע הישראלי שמייצר סרטים נהדרים ואיכותיים, גם במסך הקטן קיבלנו בשנים האחרונות כמה הפקות טלוויזיוניות של סדרות ישראליות משובחות.

יוצרי הסדרה מסרו כי הם מקווים שתופק עונה נוספת, שלישית במספר. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה. אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת. בשונה משאר הסדרות ברשימה, לא-משתפים נעשתה באופן עצמאי לחלוטין בלי אף גוף שידור מאחוריה, והופצה באופן עצמאי בפייסבוק וביוטיוב, כל הפרקים זמינים לצפייה ביוטיוב (ובעמוד הפייסבוק של הסדרה).

המסך הלבן: 20 הסדרות הישראליות הטובות ביותר

אורנה בנאי לקחה חלק בכתיבת הסדרה, וראוי לציין כי הסדרה מבוססת מעט על חייה של בנאי, שנכנסה להריון מאהרן ברנע. בשנות ה-90 נולדה הסדרה ‘פלורנטין’, העוסקת בחייהם של צעירים המתגוררים בשכונה, ומציגה את כל הקשיים, האהבות, הקונפליקטים והתהיות שלהם. הסדרה הייתה חלוצה בכל הנוגע להצגה של גיבור מהקהילה הגאה (בישראל. בארה”ב עשו זאת לפני כן בסדרה ‘אלן’).

אף אחד בסדרה הזו לא חובבן, כל עשרת המתמודדים נחשבים בין מנפחי הזכוכית הטובים והיצירתיים בעולם שחיים ונושמים זכוכית. החיים החדשים בעיירה “וירג’ין ריבר” נהיים קשים יותר ויותר מדי יום, אך היא מגלה שאינה יכולה לברוח ושהיא צריכה להתמודד. “יחפים” היא מיני סדרה שמגוללת את סיפורו של הקיבוץ דרך שלושה דורות, סבא, אבא ובן. הסדרה מדלגת משנות ה־30 דרך רגעי מפתח בסיקסטיז ובאייטיז ועד לשנות האלפיים המופרטות עד כאב. בסדרה מככבים אוהד קנולר, עפר שכטר, מארינה מקסימיליאן בלומין, ורד פלדמן, קרן ברגר, שי אביבי ואחרים.

בית הקלפים // House of Cards

לאחר מותה, מחליט טוני להתנהג בחוסר טאקט משווע ומרשה לעצמו לומר ולעשות ככל העולה על רוחו. סדרת מתח רוסית שהגיעה אלינו בדיוק בזמן, נגיף קטלני מדביק במהירות את הציבור ברחבי רוסיה והופך את חייהם של התושבים מהקצה אל הקצה. סרגיי, בת זוגו ובנה שנמצא על הספקטרום (בנוסף לעוד מלווים שהצטרפו אליהם) מנסים לברוח מעבר לגבולות הסגר הצבאי אל מקום מבטחים רחוק מהנגיף הקטלני. כמו שאתם יכולים לתאר השירות הזה מצית את הדימיון של אינספור אנשים והחברה שלה סוחפת במהרה מיליוני אנשים שמחפשים את בן / בת הזוג המושלם. אך מהר מאוד מתברר שההבטחה להתאמה המושלמת מביאה איתה גם דברים שליליים. בחור צעיר בשם ניק שעובד למחייתו בקרן הון סיכון שבוחנת השקעות בסטארטפים, מקבל מאביו סכום של 2 מיליון דולר במטרה שיבצע עבורו עסקאות הקשורות בהלבנת כספים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן