סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרות אנימציה לילדים

סדרות אנימציה לילדים

המופע עוקב אחר הרפתקאות משפחת סמית ‘, במיוחד מורטי הצעיר וסבו המדען המטורף, ריק סאנצ’ס. שתי הדמויות האלה מדובבות על ידי היוצר המשותף ג’סטין רוילנד. סדרת האנימציה היחידה של הרשת שזכתה בתואר סדרת האנמציה היוצאת מן הכלל ובפרס איימי.

הסדרה לימדה את כולנו כי אם מחפשים צרות, בסוף גם מוצאים אותן. כולנו התרגשנו מה-“לב”, אהבנו את “הדבורה מאיה” ושנאנו את גרגמל ב”דרדסים”, אך מה לגבי תיאודור החמור, בלינקי ביל או המעופפים הנועזים? כ סדרות הטלוויזיה מן הילדות שלנו נחקקו בראשנו לעד וימשיכו לרגש אותנו בכל פעם שניזכר בהן או נשמע את נעימות הפתיחה שלהן אך אנחנו לא בהכרח זוכרים אותן בלי תזכורת. אחרי שהסרט ״בייבי בוס״ כבש את אולמות הקולנוע, הסדרה (בעלת אותו השם) מגיעה ל-BIGI!

סרטים ב- VOD STORE לילדים

קאפהד ומאגמן הם שני אחים חמודים עם ספלים בתור ראשים, שגרים עם סבא-קנקן זקן. קאפהד פזיז וחצוף, מאגמן אחראי ולחוץ ממנו, וביחד הם מסתבכים בצרות מטופשות ומופרעות. נגיד, מפסידים את נשמתו של קאפהד לשטן במשחק קרנבל (שזו גם העלילה של המשחק הראשון), או מתגנבים למועדון מפוקפק על סירה וגורמים לה לטבוע. תוכן לזאטוטים זה כנראה לא, אבל אם יש לכם מתבגר או טרום מתבגר שכבר טורק דלתות ועונה בסרקסטיות, כנראה שהוא יהנה. בהתחשב בשלל התכנים המאתגרים שכן שודרו, מפתיע לגלות שהיו פרקים שלא עברו את הצנזורה.

הסדרה מנצלת למופת את כל הנ”ל ומוסיפה אנימציה יפה ואווירה מחממת לב, מהסוג שגורם לצופה לרצות לקפוץ פנימה ולהצטרף לחיים בעיר המקסימה והדימיונית. לפניכם המלצות על 6 סדרות ילדים ונוער שימלאו לילדים שעות רבות של הנאה ותעסוקה. בשבילנו בהיילנדר, לעשות סדרות לילדים זה הרבה בשביל הנפש. אנימציה לקהל של ילדים קטנים מחזירה אותנו לשורשים של המקצוע.

תוכניות טלוויזיה בינלאומיותתכנים נוספים

לא סתם היא קיבלה את הציון המשולב הגבוה ביותר אי פעם, ציון של 100 ע”י האתר ” עגבניות רקובות” (נשמע לא משהו בתרגום אבל זה השם) וגם ציון יוצא מן הכלל של 9.2 ב- IMDB. הסדרה המהוללת רצה כבר 30 שנה, ולמרות שלא עפנו באותה מידה בכל העונות, אולי יותר בעשר העונות הראשונות, זאת בהחלטת אחת מסדרת הסיטקום המוצלחות ביותר בכל הזמנים. קחו נשימה עמוקה ובדקו את רשימת סרטי הילדים השחורים הטובים ביותר בנטפליקס לילדים מתחת לגיל 5.

הרוחות הן רק תירוץ לספר סיפורים מעניינים, שמבוססים על ראיונות אמיתיים עם אנשים חיים לגמרי, בעיקר מתרבויות שוליים. יש פה סקייטרים, פאנקיסטים, אנשי תיאטרון ואמנות ואפילו פרק יפה על ההיסטוריה הילידית של האזור. הגיבורה לוז היא ווירדו שמלחיצה את כולם בבית ספר עם סיפורים אפיים ודמויות מפחידות. היא מתחילה ללמוד כישוף ומתמודדת עם העולם המוזר והמלחיץ שאליו הגיעה. שתי עונות כבר שודרו והשלישית, שתכלול 3 ספיישלים לסיכום הסדרה, כבר בדרך.

אם אתם מחפשים סרט שילדיכם יצפו בו שוב ושוב

משימת המרכז היא לקדם את ההבנה של יצירתיות אצל ילדים באמצעות תוכנית המיועדת לכל הגילאים. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. בהמשך, העלילה מקבלת תפנית מורבידית משהו כשאחד מהם מחליט גם לגנוב ניידת משטרה, והשלושה נוהגים בה בפראות ברחבי העיר עד שהם מתרסקים למותם מראשו של צוק תלול. “עלילות טייני טון” היתה סדרת ספין אוף של לוני טונס המפורסמת (גם אליה נגיע מיד), ששמרה בדרך כלל על נימה קלילה – למעט בפרק יוצא דופן ששודר פעם אחת בלבד בשנת 1991. הסדרה קסומה ומוזיקלית, ועדיין מצליחה לשעשע גם מבוגרים.

משפחת גרין נאלצת לעזוב את החווה שלה ולעבור לגור בעיר עם סבתא. החיים בעיר המלחיצה והרועשת לא קלה למשפחה שרגילה לחיי הכפר השקטים, וגם תושבי העיר לא בדיוק ממהרים לקבל את הווירדוז האלה לשורותיהם. הסדרה מיועדת לילדים גדולים ולבני נוער, העלילה עוסקת במדען מוכשר ושמו אבנר המכנס שמונה ילדים לפרויקט סודי המכונה השמיניה.

המשחקים הכי שווים

לשיח הטעון על צפייה במסכים יש בהחלט מקום – אבל גם לסדרות מעניינות, כאלה שאפילו מלמדות שיעורים ערכיים ומעוררות השראה. לקראת המשך החגים, החופשות והשהות בבית, הנה 9 סדרות מומלצות לילדים, לבני נוער ולכל המשפחה בנטפליקס. אמנם נטפליקס הוא הערוץ הפופולרי ביותר בקרב מבוגרים לצפייה בתכניות האנימציה והחינוכיות שלהם, אך שירות הסטרימינג מציע גם הרבה מופעים נהדרים לילדים. קודם כל, היא מקסימה ויזואלית, עם שפת גוף והבעות מדויקות, רקעים מפורטים וצבעוניות שמחה אבל לא עמוסה מדי. “הדרמה” מגיעה לרוב משחקים שיוצאים משליטה וכולם מדברים ומתנהגים כמו הורים וילדים אמיתיים והתחושה היא שאנחנו צופים באחר צהריים נחמד של משפחה רגילה (כאילו, של כלבים).

סוסת מלחמה מוצאת את עצמה בארץ מוזרה שמאוכלסת על ידי “קנטאורים” מזמרים ונמרצים מכל המינים, הצורות והגדלים. היא פותחת במסע הרפתקאות צבעוני למציאת הרוכבת האהובה שלה. הסדרה המצחיקה, המשלבת גם שיר בכל פרק, יכולה להתאים למבוגרים וילדים כאחד. מטרת מסעו של ווילי פוג היתה להקיף את כדור הארץ בשמונים ימים בעוד שהמפקח דיקס דולק אחריו ומנסה לעצור אותו. ריק ומורטי היא סדרת משעשעת ומצחיקה שאפילו מצליחה להיות עמוקה לפרקים וכמובן אחת מסדרת האנימציה המדוברות ביותר למבוגרים. זוהי סדרת האנימציה שמציגה את המופע הטוב ביותר של חברת ניקלודיאון.

עוד סדרות אנימציה למבוגרים שאהבתם ושכחנו לציין כאן? כתבו לנו לכאן ואם הן ממש טובות נוסיף אותן:)

בעולם החדש הזה הילד מגלה שלהיות מוזר זה בעצם דבר נהדר, כי המוזרים והחולמים הם אלה שמשנים את העולם. הייחוד מגיע, כאמור, מהפן הוויזואלי המדהים, אבל גם מאיפיון הדמות המקסים של וולפבוי – הצגה נדירה יחסית של ילד שכוחו מגיע דווקא מהעדינות, הקבלה והאהבה שהוא מעניק לאחרים. ב-2012 יצאה הודעה לעיתונות שהכריזה על יציאתו של DVD חדש של העונה השניה של הסדרה, והסבירה בין השאר את הסיבה לכך שהפרק לא יכלל במארז. שבוע לאחר מכן אולפני האחים וורנר שאחראים להפקת הסדרה שינו את דעתם לבקשת המעריצים, והוסיפו את הפרק השנוי במחלוקת בחזרה ל-DVD. במערכון “One Beer” שהופיע בפרק “Elephant Issues”, דמויות הסדרה הצעירות מחליטות לגנוב בקבוק בירה אחד מהמקרר של ההורים כדי להציג את “רעות האלכוהול”, כך לדבריהן.

  • בכל פרק בתוכנית, אחד מהם מגיע לבית אחר של ילדה או ילד, בכל פעם באזור אחר בארץ, ונשאר לשמור עליהם בזמן שההורים יוצאים לבלות.
  • הסדרה חוותה הצלחה עצומה בעולם ומשודרת בכ-80 מדינות ברחבי העולם!
  • עם נחישות, יצירתיות וידע מדעי וטכנולוגי, סמה מוכיחה לנו שהוכל אפשרי.

היו תקופות ארוכות שבהן סרטים מצוירים היו נחלתם הבלעדית של קהל ילדים. היום כבר ברור שלמדיו זה יש כוח משיכה עבור קהלים בכל הגילים וסטודיו לאנימציה מקצועי יודע להתאים את המדיום לכל הסוגים של הצופים. טוב האמת שלא משנה באיזו שעה ביממה תושיבי את הילדים מול הערוץ הזה, תוכלי להיות רגועה לגמרי בידיעה שהילדים שלך נמצאים בידיים טובות.

לא תאמינו כמה דברים יפים אפשר להכין בעזרת פימו

זריזי, אנשובי ופולי אסתר שוגרו מהתותח הענק מדי כל פרק, נלחמו והביסו את גבון וציפורע וחזרו הביתה בסופו של דבר, אל מנת הפיצה היומית שלהם. את הרפתקאותיו של דוב הקואלה, בלינקי ביל, אנו לא נשכח במהרה וגם לא את שיר הפתיחה בסגנון הקאנטרי שלו. מבוסס על סיפור ילדים משנות ה-30, דוב הקואלה השובב וטוב הלב עשה הרבה בלאגן על מסכינו במהלך הניינטיז העליזים. בכתבה זו אספנו עבורכם את סדרות האנימציה הטובות ביותר מאז ועד היום, כאשר נעזרנו בדירוגי IMDB ומבקרים מקצועיים מהתחום. נילס הולגרסון היא סדרת אנימה בת 52 פרקים שהופקה לטלוויזיה ב-1980.

  • אבל זה יכול להיות קשה למצוא משפחה – מופעים ידידותיים מראים שהורים וילדים יכולים באמת להיפגש וליהנות ביחד.
  • הוריו גרושים והוא חי עם בטסי, אמא שלו, עיתונאית במקומון של אלווד.
  • הסדרה עוסקת בעלילות של קבוצת בני נוער המחפשים הרפתקאות ומעוניינים לפתור תעלומות ופשעים.

אוטובוס הקסמים היא סדרת אנימציה להעשרת החשיבה המדעית אצל ילדים, יש 4 עונות ו-52 פרקים, כל פרק נמשך חצי שעה. מורכב מדמויות וסיפור מעניין, וזה להראות שילדים גדולים יותר יעריכו. ילדים שרוצים לנגן על כלי ייהנו מערוץ דיסני הקלאסי הזה. בדוק את רשימת המופעים הנהדרים שלנו שאחים יכולים לצפות ביחד, אותם אתה ואחיך יכולים לצפות ביחד. הצגה זו מומלצת מאוד לילדים, אך זו למעשה הצגה נהדרת להכיר מבלי לבהות במסך.

נגיף הקורונה – 🔴 האם הזוהר הקדוש ידע…

כדאי גם לבדוק את רשימת התוכניות שלנו שתוכלו למצוא שכדאי לצפות לילדים ב- YouTube בחינם. בחלק השני אנו מספרים אילו מופעי PBS הם השימושיים ביותר לילדים גדולים יותר. אם ישנם סרטי ילדים שחורים אחרים בנטפליקס שהחמצנו, אנא השאירו תגובה ונוסיף אותם לרשימה. הקסם של ביימקס, בסדרה וגם בסרט המקורי, הוא השילוב בין המקצועיות, האמפתיה והיותו בלון גדול ומגושם. יש לו הרבה כוונות טובות אבל גם הרבה מאפיינים “רובוטיים” שמונעים ממנו להבין איך אנשים מתנהגים ולמה המטופלים שלו לא תמיד זורמים עם העצות שהוא נותן. חוץ מזה, הוא נוטה להפיל דברים ולעשות נזק בטעות, מאפיין שילדים נוטים לאהוב מאוד.

סדרת דרמה ישראלית המתאימה בעיקר לנוער, הסדרה שודרה בערוץ הילדים בין השנים 2001 – 2004. הסדרה עוסקת בעלילות של קבוצת בני נוער המחפשים הרפתקאות ומעוניינים לפתור תעלומות ופשעים. החברים מתאספים בגבעת נפוליאון הממוקמת ברמת גן, בסדרה משתתפים שחקנים מוכרים כמו יון תומרקין, הרן שגיא, מתי סרי ועוד. אסון הר מירון – איך יצרו למתפללים סיר…אסון הר מירון – איך יצרו למתפללים סיר… אסון הר מירון – פצועים צריכים פינוי, החייאה…אסון הר מירון – פצועים צריכים פינוי, החייאה…

צפייה בסדרות אנימציה

וגם, הוא גדל עם שלוש אימהות מאמצות, שגם הן בעלות כוחות, וביחד הם נלחמים ב”רעים”. השילוב של תסריט איכותי, שנינות ,הומור ועומק בדרמת האנימציה הזאת ובסיפורו של בוג’ק הורסמן הופכת אותה ללא ספק לאחת מסדרות האנימציה המומלצות ביותר עבור מבוגרים. היא מצליחה לקחת כמעט כל נושא ולהצליח לצחוק עליו באופן הכי שנון ואקואטלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן