סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרה ישראלית חדשה

סדרה ישראלית חדשה

הצלחת הסדרה, שמשודרת החל מ-2017, לא נעלמה מעיני האמריקאים. בניגוד לפאודה, ששודרה כפי שהיא ברחבי העולם, השוטר הטוב זכתה לעיבוד אמריקאי בכיכוב השחקן הוותיק טוני דנצה. לא רק סדרות אקשן מעולות נכללות ברשימה נבחרת של סדרות ישראליות מעולות.

הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק קובדן, אשר נשלח לבית סוהר בגין פשע שביצע. מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא. קומדיה נהדרת של HBO שקיבלה 15 מועמדויות לפרסי אמי על עונתה הראשונה. סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב. הסדרה קיבלה ציון של 8 באתר IMDb וכדאי לכם להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם, אם לא עשיתם את זה עד עכשיו (זמין לצפייה באמזון פריים וידאו).

עוזרת בית // Maid

בתפקידים הראשיים של פמלה וטומי מככבים השחקנים לילי ג’יימס (פמלה אנדרסון) והשחקן סבסטיאן סטן (טומי לי) ולצידם מככבים גם סת’ רוגן ו-ניק אופרמן בתפקיד צמד הפורצים שגנבו והיו אחראיים על הפצת את הקלטת. דרמה ביוגרפית של רשת hulu אשר מציגה את סיפור הקלטת הלוהטת של השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון ובעלה, טומי לי, המתופף של להקת הרוק ‘מוטלי קרו’. הסדרה מציגה איך הקלטת שהשניים צילמו במהלך ירח הדבש שלהם, נגנבה מביתם והצוכן שלה פורסם באופן מחתרתי באמצעות האינטרנט, דבר שלא היה נפוץ כל כך עד אותו מקרה.

בציר הזמן החלופי של הסדרה, קוסמונאוט סובייטי בשם אלכסיי ליאונוב, הופך לאדם הראשון על הירח. תוצאה זו מצד אחד מורידה משמעותית את המורל בנאס”א, אך מצד שני גם מזרזת את המאמץ האמריקאי להדביק את הסובייטים. העלילה של הסדרה מזכירה את הקונספט של סרטי ‘משחקי הרעב’, קבוצה של אנשים שנמצאים בור כלכלי שלא משאיר להם הרבה ברירות בחיים ואין להם מה להפסיד (חוץ מאת החיים עצמם). כמו שזה נראה כרגע זאת הולכת להיות הסדרה הכי מדוברת של 2021 וסביר להניח שנראה אינספור תחפושות בהשראת הסדרה הזאת בפורים הקרוב.

העיר הטובה פרק 5 לצפייה ישירה

זכתה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה במספר תארים, בהם התסריט, הבימוי, השחקנית (עלמה זק) וסדרת הדרמה הטובים ביותר. לסדרה יש שתי עונות ותשמחו לדעת שהיא זמינה לצפייה במאקו TV וכמו כן בשירות התוכן של נטפליקס. לשמחתנו ‘היהודים באים’ עדיין איתנו ונחשבת לאחת מתוכניות הסאטירה הכי מצחיקות שיש לנו, יש לסדרה כבר 4 עונות שזמינות לצפייה ביוטיוב ובאתר של כאן 11, בסדרה מככבים מוני מושונוב,יוסי מרשק, יניב ביטון ועוד רבים וטובים. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014. דרמת-מתח ישראלית בכיכובם של מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, ישי גולן ועוד. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה ישראלים המוצאים עצמם יום בהיר אחד במרכזה של פרשיית ריגול.

בין שחקני הסדרה שמות אהובים כמו מאור כהן, מריאנו אידלמן, יובל סמו ואחרים. תשמחו לדעת שיש לסדרה 3 עונות מצויינות ואם במקרה לא צפיתם בסדרה עד היום מחכה לכם פינוק אמיתי שיעביר לכם את הזמן בכיף. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה. אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת.

תכנים חדשים באתר

העלילה מתכתבת עם פרשת פיטורי המורה אדם ורטה מתיכון בקריית טבעון שפוטר מעבודתו לאחר שתלמידתו התלוננה על כך שהביע דעות פוליטיות במהלך השיעור. האגרוף היא סדרה שמציגה את היריבות הגדולה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בכדורסל, יריבות שהגיעה לנקודת רתיחה בסדרת הגמר של עונת 91/92, בה הגיעו לגמר הפליאוף של הליגה שתי הקבוצות התל אביביות. עונה שלישית לסדרת גיבורת-העל של רשת ה-CW על פי הקומיקס של DC.

דרמה שמבוססת על ספר של דבורה פלדמן, עוסקת בחייה של בחורה חרדית מברוקלין, ניו יורק, בשם אסתר שפירו, שמחליטה להימלט מנישואיה ומהקהילה החרדית. אם אתם מחפשים סדרה קלילה, רומנטית, משעשעת ומהנה ברידג’רטון זה לגמרי הסדרה שאתם צריכים לאמץ לזמן הפנוי שלכם. דרמה רומנטית תקופתית בהפקת שונדה ריימס (האנטומיה של גריי, מרפאה פרטית, סקנדל) שהולכת לכבוש את הלב שלכם. מהר מאוד הוא מגלה שלהחלטה שלו יש השלכות גדולות, כשחלק מהאנשים אליהם שייך הכסף מגלים שאביו של ניק נעלם והם מנסים למצוא אותו בכל דרך אפשרית בנוסף לסוכן FBI מושחת שמנסה לשים את ידיו על הכסף. הוא לא רוצה שום קשר לאביו אך מחליט לקחת את הכסף ובמקום לבצע את ההעברות שאביו ביקש ממנו, הוא משקיע בסטארט אפ של של בחורה בשם איזבל מוראלס, שיצרה מטבע מבוזר בסגנון של ביטקוין ולא מצליחה להשיג את המימון שהיא מחפשת. בחור צעיר בשם ניק שעובד למחייתו בקרן הון סיכון שבוחנת השקעות בסטארטפים, מקבל מאביו סכום של 2 מיליון דולר במטרה שיבצע עבורו עסקאות הקשורות בהלבנת כספים.

שירה האס תככב בסדרה חדשה של נטפליקס – “Bodies”

עונה שנייה לקומדיית האנימציה של נטפליקס לכל המשפחה, המבוססת על משחק הווידאו המצליח ועוקבת אחר מעלליהם של קאפהד האימפולסיבי ואחיו מאגמן, הנוח להשפעה. טרו ולנטינו (“הטירון”) מדבב את קאפהד, וויין בריידי (“של מי השורה הזו בכלל?”) מדבב את קינג דייס. עונה רביעית לתוכנית הריאליטי הבריטית של נטפליקס, במסגרתה מאפרים צעירים מתמודדים עם אתגרים ססגוניים כדי לזכות בהזדמנות להזניק את הקריירה שלהם בתעשיית היופי. שלוש נשים שנפלו בפח של אותו פלייבוי נוסעות לאחוזה שלו יחד עם משפחותיהן כדי לקבל תשובות – ונאלצות להישאר שם לחקירה כשהוא נמצא מת. עונה שנייה לסדרת-הבת של “כוח”, סאגת ההיפ-הופ של רשת הכבלים סטארז, שבמסגרתה חוזרת העלילה בזמן אל שנות התשעים ועוקבת אחר שנות נעוריו של קיינן סטארק, שלימים יהפוך לסוחר סמים.

אם במקרה לא צפיתם בה ו/או אינכם יודעים מה כל הסיפור סביב הסדרה ניתן לכם עכשיו תקציר קטן. משחק הדיונון זו סדרת מתח קוריאנית שנחשבת לסדרה הנצפית ביותר בשירות התוכן של נטפליקס. פרקי הסדרה קצרים יחסית (בסביבות ה-30 דקות לפרק) והם מושלמים בינג’ כיפי במיוחד. הסדרה קיבלה דירוג גבוה של 8.2 באתר IMDb עם מעל 16 אלף גולשים שדירגו אותה.

שקופים לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בשירות התוכן של אפל TV+ וקיבלה ביקורות מעולות מהצופים והמבקרים. ציון הסדרה באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb עומד נכון לזמן זה על 8.1 . בסדרה מככבים שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי, מיה דגן, סאבלימינל ועוד רבים וטובים. הסדרה הזאת שינתה בעיני רבים את התדמית שליוותה במשך שנים את שלום אסייג, והפכה אותו מסטנדאפיסט שעושה מערכונים וקומדיות קלילות ורדודות סטייל שנות השמונים, לשחקן מוערך שעושה תפקידי עומק. עם 3 עונות מלאות דרמה, פשע וקומדיה, הסדרה הישראלית שנוצרה על ידי בת-חן סבג, “מטומטמת”, הצליחה לעורר באז רציני בקהל הישראלי. צוות השחקנים כולל את בת-חן סבג, מוקי, ליאור רז (פאודה), משה אשכנזי, רותי אסרסאי שעשו עבודה מצוינת, והמתח נבנה במהלך הפרקים בצורה מדויקת מאוד.

מיכאל כתבו את הסיטקום הישראלי הראשון (1983־1986), שנברא בצלמן של סדרות אמריקאיות (כולל צחוקים מוקלטים) והפך מיד לקלאסיקה מקומית. הסדרה זכתה לאינספור שידורים חוזרים מאז ועד היום, ומשפטי מפתח מתוכה – “מצחיק מאוד!”, “למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה?” – נחקקו בתודעה הציבורית. כדי ללמוד איך עושים את זה נסע הבמאי יצחק שאולי לארצות הברית, נכח סט הצילומים של “שלושה בדירה אחת” והצליח להתאים את שיטת העבודה לתנאים המקומיים. קישון פוגש את “כן אדוני השר” בקומדיה שנראתה לנו מוקצנת כששודרה, והיום נראית נאיבית עם השחיתויות הקטנות והמשעשעות שלה. בדיעבד, “פולישוק” נדמית כמי שבישרה את אובדן הדרך של הדמוקרטיה הישראלית.

אם גם אתם מתלבטים לגבי מה הכי כדאי לראות, הכנו לכם רשימה של כמה סדרות בעברית שממש לא כדאי לכם לפספס

לקאסט תצטרף מארינה מקסימיליאן שתגלם ראש דסק עזה בשב”כ. כל האייטמים, הכתבות והסרטונים בנושא סדרות טלוויזיה חדשות. כדי לכבוש את נערת חלומותיו הוא עושה שימוש בטכנולוגיה העכשווית על ידי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות כדי להשיג את המידע הפרטי שלה ולהתקרב אליה.

במרכז העלילה אנחנו פוגשים זוג בריטי נעים הליכות, כריסטופר וסוזן אדוארדס, אשר מוצאים עצמם במרכז חקירה יוצאת דופן, כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית שלהם. הסדרה קיבלה ציון גבוה של 8.6 באתר IMDb, מוזמנים לצפות בסרטון הטריילר המצורף. עלילת הסדרה מתחילה בסוף שנות ה-80, כאשר ארבעים ושלושה תינוקות נולדו באותו יום באופן בלתי מוסבר לנשים אקראיות, ללא קשר ביניהן. אבל מה שהיה באמת חריג בכל הסיפור הזה, שהן בכלל לא הראו סימני הריון עד אותו יום. סדרת גיבורי-על של נטפליקס שחזרה לאחרונה לעונתה השלישית.

סדרות ישראליות – קישורים והמלצות

הסדרה המקורית מגוללת סיפור על ארבע חברות שמאבדות קשר אחת עם השנייה לאחר היעלמותה של חברתן, מנהיגת החבורה, אליסון. הסדרה שקרניות קטנות, היתה סדרת נעורים סופר מצליחה שרצה בין 2010 ל-2017, והביאה אחריה כמה סדרות ספין-אוף, אך אף אחת מהן לא הצליחה באותה מידה. דרמת פעולה של אמזון פריים וידאו בכיכובו של כריס פראט (‘שומרי הגלקסיה’, ‘עולם היורה’ ועוד). הסדרה מהווה פריקוול לסרט מיקום מלחמת הכוכבים, רוג אחת , על דמותו של קסיאן אנדור חמש שנים לפני אירועי הסרט ועוקבת אחר מרגל המורדים קסיאן אנדור במהלך השנים המכוננות של המרד. עלילת הסדרה מציגה את חמשת הימים הראשונים בבית חולים בניו אורלינס, כאשר המטפלים והמטופלים היו המומים לאחר שסופת ההוריקן קתרינה היכתה באזור שלהם.

אבל “עבודה ערבית” לא זכתה לכל כך הרבה הערכה ותשומת לב רק מפני שהביאה למסך קול של ציבור שנעדר ממנה ואפילו לא נספר כרייטינג. היא הצליחה כי היא פשוט סדרה מעניינת, כיפית, נגישה, מצחיקה וכתובה לעילא. היא בעטה בערבים, יהודים שמאלנים, יהודים ימנים, צופי “האח הגדול”, האליטה, התקשורת, בכולם. וכשכולנו עסוקים במריבות של בושרה ואמג’ד, היא דחפה לפריים טיים של ערוץ 2 את הנכבה. מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים.

בת ים ניו יורק

בין השחקנים בסדרה משתתפים אגם רודברג,איתי תורג’מן,נועה קולר,ארז דריגסועוד. דרמת מתח של הבמאי רותם שמיר שעלתה בקשת 12, מבוססת על פרשת השוטרים הנוקמים שהתרחשה בשנת 2006, בה קבוצה של שוטרים מהמחוז הצפוני של משטרת ישראל החליטו לקחת את החוק לידיהם ולהניח מטעני נפץ בביתו ורכבו של ראש ארגון פשע בעיר נהריה. דרמה-קומית של כאן 11 בבימוי של עטרה פריש, בכיכובן של אלונה סער, עלמה קיני, מיה לנדסמן, דור הררי, מיה דגן ועוד. הסדרה מתרכזת בחייהן של חיילות פלוגת געש בבסיס טירונים בדרום הארץ. הדמות המרכזית בסדרה היא נועה לויתן, קצינת חמ”ל בדרגת סג”מ צעירה שלא עברה השלמה חיילית של קצינים בגלל ציון סוציומטרי נמוך שהיא קיבלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן