סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרה טורקית מומלצת

סדרה טורקית מומלצת

הסדרה מציגה סיפור של שני אחים, קיד הוא קומיקאי מצליח ומולטי מיליונר וקרלטון הוא לוזר שחי על חשבון אחיו ומסתבך בחובות לשוק האפור. ערב אחד כשהשניים יוצאים למועדון בפילדלפיה קורה משהו שמאיים להרוס את חייו של קיד. שבעה תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמאמן אותם להציל את העולם. עם השנים התוכנית של הרגריבס משתבשת והמשפחה שלהם מתפרקת. עכשיו, שנים אחרי שהם נפרדו, הם מתאחדים על מנת לפתור את התעלומה סביב מותו של אביהם. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות גיבורי-על שמשלבות סדרות מסע בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם.

הוא מפתח רגשות לניק, נער אחר שלומד בבית הספר, ומתמודד עם הקשיים שמגיעים כשאתה נער מתבגר שהוא חלק מהקהילה הגאה. לסדרה יש שתי עונות קצרות (6 פרקים בכל עונה) והיא פשוט מהנה וממכרת בפתיחות והכנות של הדמויות. הסדרה קיבלה ביקורות חיוביות בקרב קהל הצופים והמבקרים ואנחנו ממליצים לכם לתת לה צ’אנס אם אתם מחפשים סדרות מומלצות בז’אנר של דרמה-קומית. בפעם הראשונה שערכנו את הרשימה הזאת עוד היססנו – הוסטרמו רק שלושה פרקים ולא היה ברור לאן “ניתוק” הולכת, אבל ליתר ביטחון כבר קראנו לה “הסדרה הכי מקורית בטלוויזיה” ושמנו אותה במקום ה-8. עכשיו כבר מותר לומר שהיינו קטני אמונה ומותר גם לבקש סליחה מבן סטילר. על כל פנים, “סברנס” כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לה היא אכן המאסטרפיס הגדול של העת הזאת – כלומר של החודשיים החולפים – והיא אולי הסדרה האולטימטיבית של הקפיטליזם המאוחר.

משפט שלמה הטורקי- הסדרה ‘אמא’

מהבחינה הזאת, לא נראה ש”מתחשלים” מציעה משהו חדש, אבל היא בהחלט מסתמנת כתענוג טראשי, כי מי לא נהנה לראות אנשים סובלים? הריאליטי אוסף “פתיתי שלג” – כינוי לצעירים דרמטים במיוחד – מוציא אותם מהנוחות הביתית ולוקח אותם להרפתקת הישרדות בטבע כשהם מלווים במדריכים צבאיים. כצפוי, הטריילר מכיל הרבה בכי, הרבה דרמה והרבה תלונות, ולא נופתע אם התוכנית תהיה אחראית לכמה רגעים ויראליים. המתים המהלכים היתה אחת מסדרות הטלוויזיה הטובות ביותר בטלוויזיה האמריקאית. סדרת המופת של רשת AMC חזרה עם עונתה החדשה בסתיו והיא ממשיכה לעקוב אחר גורלם של שרידי המין האנושי שמנסים לשרוד מהזומבים שמאכלסים את העולם.

  • כעת, ובעקבות ההצלחה היחסית, נוחתת בענקית הסטרימינג העונה השלישית של הסדרה, שבתקווה תקרב את אלכס למציאת האדם האמיתי שהרג את אחותו.
  • בשקט בשקט, היידר הפך לבימאי מבריק ומקורי שמביא בכל פרק לפחות הברקה אחת ששווה את כל המכאובים.
  • אחרי שהשתתפה בסרטים ההוליוודים ״אשתו של שומר גן החיות״ ו״מריה מגדלנה״, האס מככבת בתפקיד הראשי בסדרה חדשה מבית נטפליקס בשם ״המורדת״.

כל זה כשהחברה בכלל לא מייצרת רווח ומפסידה בכל יום סכומים מטורפים. עלילת הסדרה מגוללת את קורותיה של משפחה, על פני שלושה עשורים, מתחילת המאה העשרים עד סופה. דרמה-פשע של HBO בכיכובם של זוכת האוסקר אוליביה קולמן (‘הכתר’, ‘המועדפת’, ברודצ’רץ’ ועוד) ו- דייוויד ת’יוליס (‘הארי פוטר’, ‘שבע שנים בטיבט’ ועוד). במרכז העלילה אנחנו פוגשים זוג בריטי נעים הליכות, כריסטופר וסוזן אדוארדס, אשר מוצאים עצמם במרכז חקירה יוצאת דופן, כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית שלהם.

האיש השנוא ביותר באינטרנט // The Most Hated Man on the Internet

אם אהבתם את הסדרה ‘המתים המהלכים’ ואין לכם בעיה עם סדרות בקוריאנית שווה לכם להוסיף את הסדרה לרשימת הצפייה שלכם, היא עשויה בצורה נהדרת ולא פלא שהיא התברגה לאחרונה בטופ 10 של הסדרות הנצפות ביותר של נטפליקס. אנה הצליחה להוציא מאותם אנשים סכומי כסף אסטרונומיים במשך מספר שנים עד שלבסוף הפרשה התפוצצה בשנת 2018. לסדרה יש 2 עונות (20 פרקים סה”כ) והיא קיבלה ביקורות מעולות מקהל הצופים והמבקרים כאחד. באתר דירוג הסדרות והסרטים IMDb הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 7.9 עם מעל 25 אלף גולשים שדירגו אותה.

כבר מהטיזר אפשר להבין שהסדרה תיגע לא מעט בעברו של טייסון ופרשת ההתעללות שלו נגד אשתו לשעבר רובין גיבנס, בגילומה של לורה הרייר. מכיוון שמדובר בתוכנית על זומבים, נראה רק נראה מתאים שהסדרה ‘המתים המהלכים’ לעולם לא תמות באמת. עיבוד מחדש של אמזון פריים לסרט הבייסבול האהוב ‘ליגה משלהן’ שעלה במקור בשנת 1992 וזכה לביקורות טובות והצלחה מרשימה בקופות. סדרה מבית אפל טיוי שמבוסס על ספר זוכה פוליצר של הסופרת שרי פינק. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין.

סיפור האי

ולמרות כל המחסומים האלה, הסדרה הפכה מהר מאוד ליקירת המבקרים וחביבת הצופים. מכירים את ההרכב הקומי הקלאסי והאהוב, סטיב מרטין, מרטין שורט ו… ובכן, מסתבר שסלינה גומז. זה לא קל להיות הגלגל השלישי שמצטרף לצמד מבוסס היטב, אבל ב”רק רוצחים בבניין” היא מצליחה להשלים ולפעמים גם לגנוב את ההצגה משני הקולגות הקשישים והמבריקים שלה. הסדרה, מתנדנדת בעדינות על הגבול בין קומדיה בלשית לסאטירה על תעשיית הטרו קריים, בסיפור על שלושה שכנים בבניין יוקרתי בניו יורק שחושדים בכך שהתאבדות של דייר בבניין הייתה למעשה רצח, ויוצאים לחקור את הפרשה – באמצעות פודקאסט, אלא מה. בקיצור, קצת “תעלומת רצח במנהטן”, קצת “הזוג המוזר” ולא מעט “משועמם” זצ”ל. העונה הראשונה הצליחה לתת לנו את מה שהרבה קומדיות בלשיות נכשלות בו – סוף עונה מספק, עם מספיק פתרון וגם מספיק בילד-אפ לעונה השנייה. רק תמשיכו לשמור על הרמה. הבכירים בנטפליקס ככל הנראה הבינו שהציבור רוצה עוד מקוני, מורי ושאר המפלצות – ועל כן, סדרת ספין אוף חדשה ובועטת עומדת לכוון אליהם את הזרקור.

סטנדפיסטית ותיקה ומוערכת (ג’ין סמארט) נמצאת בשלב מתקדם בקריירה ומתחילה לאבד את הרלוונטיות שלה בתעשייה, היא משתפת פעולה בלית ברירה עם תסריטאית מילינאלית שנידו אותה בתעשייה על מנת שתכתוב עבורה חומרים חדשים. מה שנראה תחילה כמו מתכון לכישלון בומבסטי הופך במהרה להפתעה שרוקמת בין השתיים קשר מורכב. סדרת מתח בריטית בת שישה פרקים של ה-BBC שמבוססת על ספרו של אירווין וולש (שכתב גם את ‘טריינספוטינג’) שיצר את הסדרה יחד עם התסריטאי דין קוואנה.

תוכניות טלוויזיה בינלאומיותתכנים נוספים

הסדרה מגוללת את סיפורו של סטיבן אייברי, תושב מדינת ויסקונסין בארצות הברית שריצה 18 שנים בכלא לאחר שהואשם במספר אישומי תקיפה הקשורים לבחורה בשם פני בירנסטן בשנת 1985. בסך הכול הסדרה צפוייה לכלול 60 פרקים שישודרו על פני שש עונות, עשרה פרקים בני שעה בכל עונה, שיתארו את כל שנותיה של המלכה. לסדרה יש 4 עונות, אשר זמינות כמובן לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס.

הסדרה מציגה סיפור היעלמות של שני ילדים, שחושף אחריו יחסים מעורערים, חיים כפולים ועבר אפל של ארבע משפחות, שיוצאות למסע חיפוש אחר האמת, וחושפת תעלומה סבוכה המתפרשת על פני כמה דורות. אם קוראים רק את החלק הראשון של שם הסדרה הזאת אפשר להתבלבל ולחשוב שמדובר בסדרה חמודה/קומית/משעשעת על חתולים, אך בפועל מדובר בסדרה מרתקת מהז’אנר של דוקו-פשעים אמיתיים. לפני שהתחלנו לצפות בסדרה היינו קצת סקפטיים בנוגע אליה, חשבנו שמדובר בעוד אחד מסדרות ההמשך הלא באמת נחוצות שרצו לסחוט ממנה עוד קצת את הלימון, אבל תכלס הופתענו ממש לטובה, מדובר בממתק נוסטלגי שעשוי בצורה נהדרת. סדרת דרמה של נטפליקס, מבוססת על ספר בעל אותו שם של וולטר טוויס, גמביט המלכה מגולל את סיפורה המופלא של אליזבת’ הרמון, ילדת-פלא יתומה שהצליחה להתקדם בחיים בזכות כישרון שח-מט פנומנלי.

בית הקלפים // House of Cards

בדרמות הטורקיות לא מדברים בדרך כלל ישירות על דת, אבל היא נוכחת כל הזמן, בטשטוש בין מה שנחשב ראוי, צנוע, מכובד ושומר על כבוד המשפחה, לבין מה שמקובל בחברה המסורתית, הדתית, מה שנחשב לרצון אללה. נציגה משמעותית נוספת של הגל הטורקי היא כאמור “הכלה מאיסטנבול” (“Istanbul Gelin”) – שנהנית בארץ מוצאה מפופולריות גדולה אפילו יותר משל “אמא”, וממש כמוה, גם היא ניחנה בעלילה שאפשר רק להמציא. הפעם מדובר בסיפור רומנטי – סורייה, מוזיקאית צעירה, עושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה וחיה בצנעה באיסטנבול. חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה שמתאהב בה חזרה. השניים מחליטים להתחתן אך אמו של פארוק לא רואה בורייה כלה ראויה, ועושה כל שביכולתה כדי להפריד ביניהם.

טולמי עובר הליך ניסיוני לטיפול בחולי אלצהיימר ודמנציה שמחזיר לו באופן זמני את היכולות הקוגנטיביות שלו והזיכרונות שלו. הוא מנצל את הזמן שנותר לו עד שתפוג השפעת ההליך לחקור אירוע טרגי של מוות במשפחה שלו שהשפיע עליו רבות. הניסוי הזה שאמור לכאורה ליצור “איזון בין עבודה לחיים” מוטל בספק כאשר מארק מוצא את עצמו במרכזה של תעלומה מפותלת, שתביא אותו להתעמת עם הטבע האמיתי של מקום העבודה שלו, כמו גם של עצמו. בעזרתו של כתב פלילי בשם דן ואסקז (וגנר מורה) שהיא מכירה במערכת העיתון בו היא עובדת, היא מנסה לעלות על עקבותיו של התוקף שלה. שבעה מאותם תינוקות מאומצים ע”י מיליארדר מוזר בשם רג’ינלד הרגריבס, שמקים בית בשם ‘אקדמיית המטרייה’, שם הוא מאמן את הילדים להציל את העולם.

דפים בקטגוריה “סדרות טלוויזיה טורקיות”

מצד שני, יכול מאוד להיות שהיצירה תשנה את דעתם של מי שמאמין שמדובר באיש שמוערך יתר על המידה, שכן היא תספק הצצה אינטימית יותר לחייו האישיים והמקצועיים של הראפר ומעצב האופנה. הדוקו חולק לשלושה פרקים ארוכים, כאשר הראשון מתוכם מגיע לנטפליקס כבר החודש. דרמת הפשע הספרדית, ששתי עונותיה עלו למסך ב-2021, השאירה אותנו דבוקים לקצה הכיסא, במיוחד כשהתברר שמריפר איננה האישה שעומדת מאחורי מותה של שרה. כעת, ובעקבות ההצלחה היחסית, נוחתת בענקית הסטרימינג העונה השלישית של הסדרה, שבתקווה תקרב את אלכס למציאת האדם האמיתי שהרג את אחותו. הלהיט הספרדי של נטפליקס כבש את הקהל ברחבי העולם כי הוא היה שילוב בין כמה מצרכים טלוויזיוניים שתמיד עובדים – אקשן מצוין, שחקנים יפים, דמויות מורכבות עם יחסים בלתי צפויים ביניהם וסקס אפיל שקושר את כל אלה ביחד.

הסדרה זכתה לשלל ביקורות ודירוגים חיוביים, באתר דירוגי הסדרות והסרטים IMDB דירגו אותה מעל 340 אלף אנשים שנתנו לה ציון ממוצע מדהים של 9.5 ומיקמו אותה בדירוג מעל סדרות ענק כמו הסופרנוס, משחקי הכס ועוד. העונה השלישית (שעדיין לא יצאה) תכלול את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין. מדובר בסדרת מתח שנוצרה והופקה על ידי עובד ה-CIA לשעבר ג’ו וייסברג.

פרק 7 –         הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

חוץ מזה – יש מעקבים, דיאלוגים מרהיבים, סמים, אלימות, קצב איטי מהפנט, רובים, סלנג מקומי, מעצרי שווא, ובאופן כללי תחושה של דיסאוריאנטציה ככלי אמנותי שמתגבש לבסוף לאמירה רחבה וקוהרנטית. אל דאגה, המבקרת יעל שוב ראתה את כל הפרקים, והבטיחה לנו שזה משתלם לשרוד את הבלבול הראשוני. שלא כמו קודמותיה, היא תחולק לשני חלקים – כאשר כל חלק מכיל שבעה פרקים.

אני מפרסם את החלק הראשון שמציג באופן בסיסי סדרות תורכיות שמשודרות או שתשודרנה בשנה זאת, 2017, בתורכיה, ולא ידוע לי אם הגיעו או יגיעו לישראל. הסידרה היא בכיכובם של נבאהת צ’הרה האגדית (פירדבס ב”אהבה אסורה”, ואימו של הסולטאן סולימאן בסידרה על חייו), אנגין אקיורק וטובה בויוקוסטון הידועה. הטריילר של “בלב הסערה”, הטלנובלה המקסיקנית הסוערת והסקסית – רק בערוץ ויוה פלוס.

אהבה מסוכנת

למי שלא מכיר את הסדרה, וירג’ן ריבר היא דרמה רומנטית שמבוססת על ספר מאת רובין קאר. דבר אחרון לפני שמתחילים – אם יש לכם סדרות מומלצות בנטפליקס שלא כללנו ברשימה מוזמנים לכתוב לנו עליהן בשרשור התגובות לפוסט. אם מתחשק לכם לבדוק עוד סדרות מומלצות שלא בהכרח משוייכות לנטפליקס מוזמנים לבדוק את רשימת ההמלצות שלנו לשנת 2022. בנוסף לא לשכוח להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ שם תמצאו המון המלצות נוספות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן