סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרה טורקית חדשה

סדרה טורקית חדשה

ג’נט סדרה טורקית המציגה עלילה המספרת על הקושי לרפא פצעים ישנים. הזמן לא מרפא וכאשר הם שוב נפתחים הם עלולים לפגוע יותר מאי פעם. הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה.

לא הרבה מעבר לכך ידוע על העלילה, אבל נראה שמדובר בסדרה עם כל המרכיבים שהפכו את “בית הנייר” להצלחה, ואנחנו לא מתכוונים לשפה הספרדית, אלא להרבה אקשן, שעונים מתקתקים ופושע אחד שעושה רושם של מאסטר-מיינד מניפולטיבי מסקרן. מחפשים סדרת פשע חדשה בספרדית להתאבסס עליה במקום “בית הנייר”? נראה ש”הלילה הכי ארוך” באה לספק בדיוק את הצורך הזה. הסדרה מתרחשת במהלך לילה אחד (ארוך), בו חבורה של לוחמים – שמניעיהם לא לגמרי ברורים נכון לרגע זה – פושטים על כלא פסיכיאטרי במטרה לחלץ משם וללכוד את הרוצח סדרתי סימון לאגו. לאנה קונדור, כוכבת סרטי “לכל הנערים שאהבתי”, מככבת בסדרה שמתמקדת בשתי חברות הכי טובות שעומדות לסיים את התיכון, אבל רגע לפני זה – נהרגות, וחוזרות כסוג של רוחות רפאים. הן מחליטות שההזדמנות השנייה שניתנה להן היא סיבה טובה לשנות את החיים, ומשם נראה שהסדרה הופכת למפגש בין “ילדות רעות” ל”גוף של ג’ניפר” – עוד רפרנסים שהופכים אותה למאוד מבטיחה.

כותרת ראשונהעולם הסדרות

אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה. פארוק הוא רווק שעומד בראש חברת טיולים, והוא משתייך למשפחת בוראן העשירה ובעלת האחוזה המפוארת בעיר בורסה כשראש המשפחה היא האמא, אסמה. אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה…. ואם כבר מדברים על פרידות מסדרות אהובות, הגיע הזמן להתחיל להגיד שלום גם ל”גרייס ופרנקי”, אחת הסדרות החביבות ביותר בנטפליקס. לאורך השנים, עקבנו אחר החברות האמיצה בין גרייס ופרנקי, שבני זוגן עזבו אותן כדי להיות זה עם זה; השתיים הפכו למעין נשמות תאומות ויצרו לעצמן חיים חדשים ומלאים.

הטיזרים שיצאו עד כה לא חושפים המון, אבל הנה תקציר העלילה – מייקל (האריס) הוא גבר באמצע שנות ה-40, שבן זוגו עוזב אותו לאחר 17 שנה ביחד. עכשיו, הוא צריך להתמודד שוב עם חיי הרווקות שלא ציפה שיחזור אליהם, על כל הטוב והרע שבהם. לא מדובר בקונספט מרעיש או חדש במיוחד, אבל מכיוון שפרידה באמצע החיים היא עניין שהרבה יכולים ויכולות להזדהות איתו, מדובר במצע מצוין לקומדיה רומנטית, והסדרה כוללת כמה ליהוקים מבטיחים בהחלט כמו מרשה גיי הארדן וטישה קמפבל. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם היא מצחיקה ומרגשת – שילוב נחוץ בקומדיה רומנטית. דרמת-מתח ישראלית בכיכובם של מגי אזרזר, אנחל בונני, אניה בוקשטיין, ישי גולן ועוד. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה ישראלים המוצאים עצמם יום בהיר אחד במרכזה של פרשיית ריגול.

ויש עוד המון תכנים לצפייה.

הסדרה קיבלה דירוג מעולה של 8.3 באתר IMDb עם מעל 17 אלף גולשים שהצביעו לה. באופן לא מוסבר בישראל בחרו לתת שמות שונים לסדרה בעברית בהוט וב-yes. הסדרה מגוללת את סיפורו של אדם בשם מארק קובדן, אשר נשלח לבית סוהר בגין פשע שביצע. מארק מלא ברגשות אשם על הפשע שביצע והוא מתקשה להתרגל לחיים החדשים שלו בכלא. דרמה ביוגרפית של רשת hulu אשר מציגה את סיפור הקלטת הלוהטת של השחקנית והדוגמנית פמלה אנדרסון ובעלה, טומי לי, המתופף של להקת הרוק ‘מוטלי קרו’.

היא כמו פיצוחים טריים בנקודת זמן הטריות הנכונה ביותר שלהם. קאדיר הוא מורה שנערץ על ידי כל תושבי העיירה בה הוא מתגורר. הכל משתנה כשהוא מתאהב בפטמנור, מורה חדשה למוזיקה בבית הספר שלו. הם מתכננים להינשא, למרות אי הסכמתו של אביה, אך הגורל – והשקר – מתערבים וגורמים הרס בשניהם. קאדיר עובר לאיסטנבול ומתחיל לעבוד בבית ספר עם תלמידים מאתגרים מאוד.

טקטיקה של אהבה סדרה טורקית לצפייה ישירה 2022

עלילת הסדרה מגוללת סיפור של מאמן פוטבול אמריקאי בשם טד לאסו (ג’ייסון סודייקיס) שנבחר באופן תמוהה לאמן קבוצת כדורגל אנגלית, למרות היעדר ניסיון באימון או רקורד כלשהו בכדורגל. בסדרה מככבים צוות שחקנים מרשים במיוחד, את התפקיד הראשי של ד”ר דאנץ’ מגלם השחקן ג’ושוע ג’קסון (דוסון קריק) ולצידו מככבים אלק בולדווין, כריסטיאן סלייטר, אנה-סופיה רוב ועוד. מיני-סדרה בריטית בת 3 פרקים ששודרה במקור ב-BBC One בכיכובם של שון בין ו-סטיבן גרהאם.

לסדרה יש סה”כ 12 פרקים והם כולם זמינים לצפייה ביוטיוב. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בשירות התוכן של אפל TV+ וקיבלה ביקורות מעולות מהצופים והמבקרים. ציון הסדרה באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb עומד נכון לזמן זה על 8.1 .

סדרות טורקיות בנטפליקס נועדו לספק את מה שלא מספיק לנו בערוץ  ויוה  וערוץ 25 סדרות טורקיות.

דרמת-מד”ב משירות התוכן של אמזון פריים בכיכובם של זוכה האוסקר, השחקן ג’יי. סימונס (‘אוז’, ‘ויפלאש’ ועוד), זוכת האוסקר סיסי ספייספק (‘קארי’, ‘בתו של כורה הפחם’ ועוד) ועוד רבים וטובים. במרכז עלילת הסדרה אנחנו פוגשים את דמותה של קירבי מזרצ’י (אליזבת מוס), אישה שהיתה קורבן לאירוע תקיפה וניסיון רצח ברוטלי כמה שנים לפני כן. דרמת-מתח של אפל TV+ בכיכובה של השחקנית זוכת גלובוס הזהב והאמי אליזבת מוס (‘מד מן’, ‘סיפורה של שפחה’) והשחקן וגנר מורה שיהיה מוכר לכם מהתפקיד שלו בתור פאבלו אסקובר בסדרה נרקוס. הסדרה שקרניות קטנות, היתה סדרת נעורים סופר מצליחה שרצה בין 2010 ל-2017, והביאה אחריה כמה סדרות ספין-אוף, אך אף אחת מהן לא הצליחה באותה מידה.

חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. נחמד לדעת שכספי הציבור שלנו הולכים להפקות כאלה מצויינות כאלה. אם מתחשק לכם סדרה ישראלית עם קצת אקשן ומתח אתם לגמרי הולכים ליהנות מהסדרה הזאת.

הזמנת ערוצי yes

כשהוא מגיע לעיר מרגרייב בג’ורג’ייה הוא פוגש קהילה קטנה שחווה את הרצח הראשון מזה 20 שנה. דמותו הזרה והענקית של ריצ’ר מיד תופסת את העין של כוחות המשטרה שחושדים בו בביצוע הרצח והוא נאלץ להוכיח את חפותו. לאחרונה הסדרה עלתה בשירות התוכן של אמזון פריים וידאו, שם היא קצרה שבחים רבים מקהל הצופים והמבקרים כאחד. נכון לזמן זה הסדרה קיבלה ציון ממוצע של 8.6 באתר IMDb עם מעל 13 אלף גולשים שדירגו.

אחרי שהפרטיות והדימוי העצמי שלהם התרסקו לרסיסים, עולמם של הדמויות מופר בשנית, כשמצטרפת לקבוצת התמיכה שלהם מישהי חדשה, בהוראת בית המשפט, שמעשיה ברשתות החברתיות הובילו לאסון. חברי הקבוצה נאלצים להתמודד עם הנוכחות החדשה, בעל כורחם, מבלי שהם יודעים שאותה משתתפת חדשה הגיעה עם אג’נדה נסתרת מעבר לצו בית המשפט. בעקבות פציעה של מפקדת המחלקה האהובה סאלי (תימור כהן), נועה מקבלת לידיה את הפיקוד על מחזור טירוניות מאתגר שהגיע לבסיס, מדובר בחיילות עם בעיות משמעת ותיקי ת”ש רציניים שמתקשות לקבל את חוקי הבסיס והסמכות של המפקדות שלהן. העלילה מתכתבת עם פרשת פיטורי המורה אדם ורטה מתיכון בקריית טבעון שפוטר מעבודתו לאחר שתלמידתו התלוננה על כך שהביע דעות פוליטיות במהלך השיעור. סדרת פשע בריטית שנוצרה ונכתבה על ידי כריס צ’יבנאל.

נור עונה 3 לצפייה ישירה – עם תרגום לעברית

לשתיהן יש קריירה מבטיחה, אך הן מתקשות במציאת בן זוג ומתמודדות עם ‘רווקת מאוחרת’. על הסדרה ‘האמריקאים’ כבר כתבנו בעבר בפוסט של סדרות מומלצות אבל מכיוון שהסדרה הזאת הסתיימה לפני מספר חודשים עם אחת העונות הכי טובות שלה היינו חייבים לכתוב עליה פעם אחרונה. כאמור משום מה רק לאחרונה נתנו צ’אנס לסדרה הזאת והתיישבנו לבינג’ מרתוני של שש העונות שלה, למרבה ההפתעה גילינו אוצר, מדובר בסדרת דרמה מדהימה שתרתק אתכם מול המסך ותגרום לכם לצחוק, לבכות ולהתרגש. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים עדיף שלא נרחיב יותר מדי על עלילת הסדרה. נכון לזמן זה לסדרה יש 3 עונות (30 פרקים) ואנחנו גילינו אותה רק לאחרונה כשהיא עלתה לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס.

עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות. סדרה של כאן 11 שהיא בגדר חובה עבור חובבי נוסטלגיה והיסטוריה של ישראל. בניגוד לסדרות דוקומנטריות שהחלק המרכזי בהן הוא האירוע ההיסטורי עצמו, כאן האירוע ההיסטורי הוא רק התפאורה. הסדרה אמנם נוגעת באירועים חשובים של המדינה, אך היא מתמקדת יותר בסיפורים הקטנים והכמעט נשכחים שהיו באותה תקופה לצד אותם אירועים היסטוריים.

דרמות טורקיות וסודות נשכחים

הדמות הראשית היא יהודיה, ושייכת לקהילה יהודית, אז היא מקבלת תמיכה מעצם היותה חלק מקהילה, ומצד שני מופלית לרעה ומושפלת ומוקטנת בשל העובדה הזו, ובכל יום תקבל יחס של שונה וחריגה. כדי להבין את הז’אנר של הדרמות הטורקיות אנחנו צריכים לחזור עשרים שנה אחורה. “אני מתחברת באופן אישי לכמה דברים בסדרה הזו, למשל נושא החמה הרעה והבן המועדף עליה”, מספרת מורן לוי , גרושה פלוס אחד מהרצליה. לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה. “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”. הצצה בקבוצת הפייסבוק העברית “הקבוצה הרשמית לסדרה “אמא” –anne” מגלה קהילה ערה, נשית ברובה, שמונה כמעט 21 אלף חברים ו-למעלה מ-22 אלף עוקבים.

  • מיני-סדרת דרמה מבית HBO עם צוות שחקנים מרשים שכולל את ניקול קידמן, יו גרנט, דונלד סאת’רלנד ועוד.
  • ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’.
  • מדובר באחת יצירות המופת מתוך ביבר של סדרות טורקיות היסטוריות.
  • שתי העונות של הסדרה קיבלו ביקורות נהדרות וציון ממוצע של 8.3 באתר IMDb.

ככה שאם אתם מחפשים את הסדרה בהוט בעברית קוראים לה ‘כלואים’ ואם יש לכם yes תחפשו אותה בשם ‘מאסר’. בתפקידים הראשיים של פמלה וטומי מככבים השחקנים לילי ג’יימס (פמלה אנדרסון) והשחקן סבסטיאן סטן (טומי לי) ולצידם מככבים גם סת’ רוגן ו-ניק אופרמן בתפקיד צמד הפורצים שגנבו והיו אחראיים על הפצת את הקלטת. הסדרה נוצרה לאחר קמפיין גיוס מימון המונים באתר Kickstarterשל קבוצת חברים, שמשחקים יחד ‘מבוכים ודרקונים’ בסדרת רשת שנקראת Critical Role, הקמפיין גייס מעל 11 מיליון דולר ומימן את העונה הראשונה של הסדרה. כמובן, החלום לעלות לישראל הוא סוג של פנטזיה, והעלייה אליה מוזכרת כפתרון קסם כמעט. נראה שלא הוקדשה שום מחשבה לשאלה מה בעצם יקרה בישראל – איפה יגורו, ממה יתפרנסו, איך יסתדרו ואיך בכלל נראים החיים שם?

סדרות לראות

דרמה-פסיכולוגית חזקה על קבוצת תמיכה אלטרנטיבית לאנשים שחוו התעללות ברשת, בין אם הופצו תמונות או סרטונים שלהם, חוו חרם או שהם נתפסו במצלמה עושים משהו מבזה והפכו להיות ‘הישראלי המכוער’ התורן. במהלך תקופת ההכשרה שלהן היא מנסה למצוא את הכוח הפיקודי שלה תוך כדי התמודדות עם קשיים רבים כמו הפרות משמעת, גניבות, התמודדות עם מ”פ שמראש לא ממש נותן לה סיכוי ועוד. הסדרה עוסקת בארן, צעיר אפרו-אמריקאי שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, הוא אב כושל לבת מחברתו לשעבר ונסה וחסר כל רכוש. הוא מנסה לבנות עצמו באמצעות קידום הקריירה של בן דודו הראפר “פייפר בוי”. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות כישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל. העניינים תופסים כיוון עגום כשמתגלה לקרטל שהשותף של מרטי גונב מהם כסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן