סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » סדרה טורקית בנטפליקס

סדרה טורקית בנטפליקס

סיפור יוצא דופן שיפתח לכם קצת את הראש בנוגע לחברות התרופות ולניגוד האינטרסים שיש לרופאים רבים בתחום הטיפול בכאב. סדרת דרמה אשר מבוססת על ספר של הסופר הספרדי ארתורו פרז רברטה. במרכז העלילה נמצאת אישה בשם תרזה, שנאלצת לעבוד עם הקרטל. הקבוצה יוצאת במרדף אחר אותו בחור עם משאבים מצומצמים – סרטוני הוידאו הקצרים שהועלו, אבל הם נחושים לתפוס אותו כמה שיותר מהר. הניסיונות הנואשים של הגולשים למצוא פרטים מתוך הסרטונים הקצרים הם לא פחות ממעוררי השראה ומאפשרים לצופים לקחת חלק מסוים בעצמם במהלך הבלשי.

מורט מוציא לפועל את תוכניתו, אבל אנבר ממאן לעמוד מהצד בחיבוק ידיים. טינות משכבר שבות וצפות, אבל טארק אינו מעוניין שסודות מעברו ייחשפו. צרות מן העבר עולות וצפות שוב, וקאן מגלה צד אפל של מורט.

אהבה שנה א // Love 101

בקלטות האלה האנה מסבירה מדוע היא התאבדה, כאשר קליי הוא אחת מהסיבות, ועל מנת לגלות למה – הוא חייב לשמוע את כל הקלטות. סדרה זו מבוססת על הספר, “13 סיבות למה” שנכתב על ידי ג’יי אשר. סדרה זו זכתה בשבחים רבים ואהדה ברחבי העולם, ואף זכתה בפרס הNAACP על התואר “בימוי לסדרה היוצאת מן הכלל”. שימו לב שסדרה זו כוללת תכנים כמו התאבדויות וכדומה.

מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים נעצור כאן. הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו. המקום הטוב נוגעת בצורה יצירתית בשאלות עמוקות ופילוסופיות כמו מה זה בן אדם טוב, מה זה מוסריות ואתיקה בעולם המודרני, האם בני אדם יכולים להשתנות ולהשתפר ומי ראוי (או לא ראוי) להיכנס לגן עדן. אחד מאותם בני כלאיים הוא גאס, ילד חמוד עם קרניים של צבי, שחי לו בבטחה עם אביו במשך עשור בבית מרוחק ומבודד ביער.

מבצעי טלוויזיה

ההתאמה שהיא מציאה לכאורה מבטיחה למצוא את החצי השני שלך. הסדרה קיבלה דירוג טוב מאוד של 7.7 באתר הדירוג IMDb עם מעל 15 אלף גולשים שדירגו אותה. היא ללא ספק מצליחה להעביר את התחושה המצמררת וחוסר האונים של הקורבנות. בסוף כל פרק השותף המפורסם צריך להחליט מי ביצע את הרצח ולהסביר מהן הראיות והמניע שלו. בין הכוכבים שמתארחים בעונה הראשונה בתקפיד השותף של טרי תזהו את קונאן או’בריאן, קומייל ננג’יאני, שרון סטון ועוד. לאחר ששרדה את התרסקות המטוס הקטן שלה באמצע השממה הקנדית, ליב, כעת לבד, והיא חייבת להילחם באלמנטים של הטבע כנגד כל הסיכויים על מנת לשרוד.

יוצרי הסדרה עשו עבודה טובה בפיתוח העלילה, אמנם אין כאן בשורה חדשה של משהו שלא ראינו עד היום אך יש מספר טוויסטים מעניינים שמצליחים להפתיע את הצופים. הסדרה קיבלה דירוג טוב של 7.5 באתר IMDb והמון פירגון על התפקיד של קווין הארט שלקח על עצמו בהצלחה תפקיד דרמטי ראשון ונתן תצוגת משחק מצוינת. סדרת דוקו בת שלושה פרקים שמגוללת את סיפורו של אחד מאתרי האינטרנט הידועים ביותר לשמצה באינטרנט, IsAnyoneUp.com. אם אתם מחפשים סדרות טורקיות בנטפליקס תשמחו לדעת שהגעתם לכתבה הנכונה. ריכזנו לכם כאן רשימה של הסדרות הטורקיות הטובות ביותר שיש לנטפליקס להציע.

בוג’ק הורסמן // Bojack Horseman

כש”בית הנייר” התחילה, היה לה ערך מוסף פוליטי-חברתי, בצורת ביקורת נוקבת על הקפיטליזם והממשלות שמנציחות אותו. הפרופסור ראה את עצמו כסוג של רובין הוד – עד שהדברים החלו להשתבש. גם לגרסה הקוריאנית יש טוויסט פוליטי, רק שהפעם מדובר בעתיד מדומיין, בו צפון ודרום קוריאה הופכים לישות אחת, ומגלים שהעתיד האוטופי שהובטח להם משרת למעשה בעיקר את העשירים והחזקים, כמה מפתיע.

  • לאחר המעבר היא פוגשת את ייאיט קוזאן, שמגדל את בנו מרט לבדו.
  • יש לקוות שהקסם יתרחש גם בעונתה השנייה של תוכנית הריאליטי, במהלכה קבוצה חדשה של רווקות ורווקים תצא לחפש אהבה שבתקווה תטלטל את חייהם – בלי לראות את השידוך המיועד.
  • מדובר בסדרה קצרה (בת 4 פרקים) שמבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו בשנת 1989 בסנטרל פארק, ובוחנת את חייהם של חמישה ילדים אשר הועמדו לדין בשנת 1990 על אירוע דרמטי שהתרחש בסנטרל פארק שבניו יורק שנה קודם לכן.
  • “יהודים מוצגים בתור דמויות עשירות או אפלות, אבל אלפי יהודים, כולל אותי, שחיו במדינה הזאת יודעים שזה לא נכון”.
  • לכל אחת מהדמויות יש עומק, היסטוריה, נסיבות חיים, שמתגלות לצופים בהדרגה, כשמגיע הרגע המתאים.

המזרחית הפשוטה והגסה עם השפה המפולפלת, לעומת האקדמאית האשכנזיה העצורה – גם אלה קלישאות גזעניות שאותן שתי דמויות נשיות יכולות לייצג בדרמה הישראלית. כשמרים פוגשת בטעות את מליסה היא בשוק – ההבדל בין השחקנית לדמות שהיא משחקת מבלבל אותה. היא מאוכזבת שהדמות “שניז” היא לא מה שדמיינה, ולא עומדת בסטנדרטים של מה שנחשב טוב ותמים בעולם של מרים. באותו הזמן יש לה “קראש” על הבוס שלה, סינאן, למרות שהוא לא עומד בסטנדרטים האלה בכלל, מכיוון שהוא ואורח החיים שלו מזכירים את הגיבורים ההוללים והעשירים של אופרות הסבון. כפי שרמז ההודג’ה לגבי רוייה, נראה שגם מרים קצת מאוהבת בפרח המלאכותי, אבל החיים הם לא כאלה, לא מושלמים מפלסטיק. רוייה, שמהסצנה הראשונה שמו עליה תווית של “משוגעת”, זו שלכאורה היא אבודה, פרנואידית, מסכנת את ילדיה – יודעת בעצם מה עליה לעשות כדי למצוא שוב את עצמה.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

ריכזנו לכם בפוסט רשימת סדרות מומלצות שכל מי שיש לו נטפליקס חייב לראות. נציגה משמעותית נוספת של הגל הטורקי היא כאמור “הכלה מאיסטנבול” (“Istanbul Gelin”) – שנהנית בארץ מוצאה מפופולריות גדולה אפילו יותר משל “אמא”, וממש כמוה, גם היא ניחנה בעלילה שאפשר רק להמציא. הפעם מדובר בסיפור רומנטי – סורייה, מוזיקאית צעירה, עושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה וחיה בצנעה באיסטנבול. חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה שמתאהב בה חזרה. השניים מחליטים להתחתן אך אמו של פארוק לא רואה בורייה כלה ראויה, ועושה כל שביכולתה כדי להפריד ביניהם. בהתאם להצלחה, השחקנים שמשתתפים בסדרות הטורקיות זוכים לפופולריות רבה.

חיי סולטאןחיי סולטאן היא עוד סדרה טורקית מומלצת ומסחררת המתרכזת בחייה של סולאטן, שננטשה ביום החתונה שלה על ידי האהוב שלה, סיימוס, וממתינה לחזרתו בבית הוריו כבר זה 15 שנה. אחרי הפוגת קורונה, משפחת גיבורי העל הכי משונה בסביבה חוזרת לעונה שלישית, לאחר שחזרו בזמן למנוע את סוף העולם. רק שכשהם חוזרים להווה, הם מגלים שהם לא לבד – ושמשחקים שקשורים לסדר הטבעי של היקום יכולים לעלות ביוקר. הנסיעה בזמן גורמת לפיצול קוסמי, והם חוזרים לגלות שמשפחה נוספת של גיבורים חיה בביתם, עם קבלת פנים שרחוקה מלהיות חמה. החקירה של הפשע המשונה הזה נמשכה לא פחות מ-45 שנה. ולא רק ה-FBI מחפשים את קופר, אלא גם אזרחים חובבי תעלומות, שחלקם בטוחים שמצאו את הפושע המיסתורי שהפך לאגדה במהלך השנים ואף קיבל אינספור התייחסויות בתרבות הפופולרית (דייל קופר מ”טווין פיקס”, למשל, נקרא על שמו).

המלצות צפייה

נטפליקס הוציאה לא מעט סדרות מקור מאכזבות, בעיקר בשנים האחרונות. ולמרות זאת, יש ז’אנר אחד שנוטה להצליח לה – קומדיות תיכון, ומספיק להזכיר את השמות “חינוך מיני” ו”אמת או חובה” כדי להוכיח את הטענה הזו – מדובר בשתיים מהסדרות הטובות ביותר של נטפליקס. חשוב לציין שהמספר המעודכן משתנה מכיוון שנטפליקס כל הזמן מרחיבה את התכנים שזמינים לצפייה בספריית התוכן שלה עם סדרות וסרטים חדשים וישנים עם תרגום מובנה, סדרות מקור וסדרות ילדים מדובבות לעברית. סדרה דוקומנטרית שעלתה בנטפליקס בשנת 2015 וכוללת 10 פרקים. הסדרה מגוללת את סיפורו של סטיבן אייברי, תושב מדינת ויסקונסין בארצות הברית שריצה 18 שנים בכלא לאחר שהואשם במספר אישומי תקיפה הקשורים לבחורה בשם פני בירנסטן בשנת 1985.

הסדרה זכתה לביקורות חיוביות רבות מצד המבקרים והצופים, ובנוסף זכתה ב16 פרסי אמי, שמונה פרסי הלוויין, שני פרסי גלובוס הזהב והם פרסים רבים אחרים. “ראיתי את כל הסדרה בשלושה שבועות, את כל 85 הפרקים”, מספרת לאה סבן מהרצליה. “לפעמים הייתי רואה שני פרקים ביום ועוד 5-4 פרקים בלילה, אני לא אוהבת לישון. המתח גמר אותי. היו רגעים שלא נשמתי מרוב בכי”. סבן, שהוריה נולדו בטורקיה, מספרת על חיבור אישי לעלילה. “בילדות שלי לא זכיתי לקבל חיבוק ואהבה. גדלתי בבית של 20 ילדים. אז מהמקום הזה התחברתי לדמות שידעה כל כך הרבה סבל”. חקיקה צרכניתמדור חקיקה ומיצוי זכויות באתר פואנטה חדשות צרכנות מסקר חוקים צרכניים ומביא עדכונים שנוגעים לזכויות צרכניות.

כל מה שחדש באתר

הסדרה קיבלה ביקורות ודירוגים טובים מאוד ואנחנו ממש ממליצים לכם לראות אותה. יש לסדרה 3 עונות והן כמובן זמינות לצפייה בנטפליקס. סדרת טלוויזיה שהיא סוג של מותחן על-טבעי, מדובר בסדרה הראשונה של נטפליקס שנעשתה בשפה הגרמנית. הסדרה עלתה במקור לשירות התוכן של נטפליקס ב-1 בדצמבר 2017.

הצרכנים הישראלים מתמודדים מול אתגרים כמו יוקר המחיה והצעות לקחת הלוואה מהירה. המדור מקל עליהם לשמור על איזון בין הכנסות המשפחה להוצאות המשפחתיות. מדור ניהול תקציב אישי ומשפחתי במדור ניהול תקציב מתפרסמות כתבות עם מידע איזה סופר הכי זול, איך לחסוך בקניות בסופר, איך לצמצם הוצאות, כמה עולה בלון גז ועוד. המדור מספק מידע שימושי על הלוואות, כרטיסי אשראי, מועדוני צרכנות, הנחות, השקעות ועוד. בנוסף, המדור מסקר נושאים כמו דמי אבטלה, קצבאות נכות, חיסכון לכל ילד ועוד, מענק קורונה ועוד.

תרבות ובידורטלוויזיהביקורות טלוויזיה

וזו כותרת שכבר מדברת על החיים ברמת המיקרו, בדרך היומיומית והמבלבלת שבה בני אדם נאלצים להתמודד עם השונות של האחר בכל יום, בכל רגע. חיי הדמויות מצטלבים במקומות שלא ציפו, והן מופתעות ולפעמים מטולטלות מהמפגש עם “האחד השונה”. לאחרונה, בגלל האפשרות למצאו סרטים טורקים לצפייה ישירה ולא מעט סרטים טורקיים עם תרגום זכו להצלחה רבה בישראל, בעולם הערבי ובמקרים וגם בארצות הברית … בזמן שטורקיה נכנסת לסגר על מלא ומספר הנדבקים בקורונה במדינה ממריא, יש מי שלוקח את העניינים לידיים. לא הנשיא ארדואן אלא דווקא פאטמה, עובדת ניקיון שהייאוש הפך אותה לרוצחת, וגם כוכבת המותחן הטורקי החדש שמסעיר את נטפליקס ישראל ונמצא בטופ 5 שלה מאז עלייתו לפני כשבוע.

ברוב המקרים משחקי וידאו שעושים להם אדפטציה למסך הקטן (או הגדול) לא ממש מצליחים ונופלים ברמת העלילה אך זה לא המקרה של ארקיין. לסדרה יש עומק עלילתי שנוגע בכמה סוגיות חברתיות מעניינות ומצפייה ב-6 הפרקים הראשונים נראה שההימור של נטפליקס על הסדרה הזאת הצליח ובגדול. סדרת אנימציה של נטפליקס אשר מבוססת על משחק הוידאו הפופולרי League of Legends. חשוב לציין לפני שנצלול לעלילת הסדרה שלא מדובר בסדרה אשר מכוונת למעריצי המשחק או גיימרים באופן כללי, אלא מדובר בסדרה שעומדת בפני עצמה ועושה את זה בצורה נהדרת.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

ב-2020 יצא סרט דוקומנטרי של HBO שעוקב אחר הפשע והחקירה, ועכשיו הגיעה תורם של נטפליקס, עם סדרה שנראית כמו ממתק פשע אמיתי נוסף שמלא בטוויסטים ותיאוריות קונספירציה. לא הרבה מעבר לכך ידוע על העלילה, אבל נראה שמדובר בסדרה עם כל המרכיבים שהפכו את “בית הנייר” להצלחה, ואנחנו לא מתכוונים לשפה הספרדית, אלא להרבה אקשן, שעונים מתקתקים ופושע אחד שעושה רושם של מאסטר-מיינד מניפולטיבי מסקרן. נטפליקס היא חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1995 ועיקר הכנסותיה מגיעות משירותי הזרמת תוכן למנויים בפלטפורמות השונות בהן היא זמינה. מנויי נטפליקס נהנים מספריית תוכן ענקית של סרטים וסדרות בשפות שונות עם תרגום מובנה, בהם ניתן לצפות באמצעות אתר האינטרנט של נטפליקס וכמו כן במכשירים נוספים כגון טלוויזיות חכמות, סמארטפונים, קונסולות משחק ועוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן