סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » נעלמים עונה 3

נעלמים עונה 3

עלילתה עוסקת בשכונת עוני קטנה הממוקמת בלב היישוב העשיר ״נרקיס״, ובהבדלים ובבעיות בין העניים (המכונים “שכונקים”) לבין העשירים. צילומי הסדרה נערכו ברובם בקיבוץ גבעת ברנר, במתחם בית ההבראה לשעבר “בית ישע”, וכן בכפר שמריהו. גולסטאריות לצפייה ישירה הוא פרק מהעונה החמישית ובניגוד לשאר העונות, המשתתפות בעונה זו הן נשים בלבד מה שמבטיח סיטואציות שלא הכרנו מעונות קודמות.

ורד מבינה שהחבורה עלתה עליה ולכן היא חוטפת את אלון ומכריחה אותו לייצר לה רעל שתמכור לסיני. תמר שהתאהבה באלון והצטערה על כך ששוב שיקרה לחבורה ורצתה רק את הכסף של אביה, מספרת לחבורה על מה שגילתה ובעקבות זאת הם רוקמים תוכנית. אמה תכננה להעביר את המבחנות עם הרעל בתמורה לאלון ובינתיים עידו שם מעקב על המכונית של ורד, רוקמן וברקו. באותו הזמן, תום ודולב גנבו את הפרחים והסתירו אותם בארון בטוסטר, חטפו את דריה ואמה ונתנו להן לשתות את הרעל ואומרים לשאר החבורה שאם תוך שעתיים הם לא יתנו להם את הנוגדן- דריה ואמה ימותו. עידו ואלון ממהרים לייצר את הנוגדן ולהביא אותו לאמה ודריה, הם מצליחים ואמה ודריה מבריאות, אך תום ודולב נמלטים.

פרק 23

בעונה ה-4 סופר שנשארה בניו יורק ועקב כך היא ושאולי נפרדים. ויקי מקבלת מרחלי את התמונה של סבא של בן ורוי ומבינה שהוא קשור לחקירה של היחידה. דקלה מגלה על התמונה וחוקרת את רחלי כדי לאסוף מידע, מתגלה שרוי מנסה למכור את אבני החושן מאוצר הכוהנים. דורי חושפת בפני אילנה את היותה לסבית ואת העובדה שהיא מאוהבת ברחלי, ולירון חוזר לשכונה באופן מפתיע. סוזי קונה את כל השכונה כדי לפנות את כל הדיירים ולהקים תחתיו קניון. בינתיים, מתברר שהיומן של פריצי שמור בחדר סודי שנמצא במשרד של רוי ובן.

בפבואר 2015 יצא ספר רשמי לסדרה הנקרא “השכונקים בעקבות היהלומים האבודים” המספר על השכונה עוד לפני תושביה ועל אבא של מיטל עשר שנים אחרי שהוא נכנס לכלא, והוא חוזר במטרה למצוא את אוצר היהלומים שהחביא בשכונה. בספטמבר 2016 יצא ספר שני לסדרה לקראת העונה השנייה שנקרא “השכונקים במירוץ לאוצר”. פרק מיוחד עונה 2 – פרק קצר שבו רחלי מסבירה על אירועי העונה הראשונה תוך כדי שידור קטעים מהעונה. העולם המקביל – כשרחלי נסעה לעבר ומילאה את טופס ההגרלה עם המספרים הזוכים, היא שינתה את העתיד ויצרה עולם מקביל.

פרק 9

כדברא פרק 9 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי … כדברא פרק 8 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי ש… כדברא פרק 6 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי … כדברא פרק 10 לצפייה ישירה לא מספקת יותר מדי מבחינת החידוש, אבל העלילה שלה עדיין נורא מסתורית, מותחת ומבוצעת היטב, חשוב לציין על ידי… העונה השניה ממשיכה באותו פורמט כמו העונה הראשונה תוך כדי חילופי שחקנים (השחקנית דקלה הדר החליפה את אדווה בולה בתפקיד מאיה) והוספת שחקנים חדשים. הסיטואציות בחייו של אדיר נהיות קיצוניות ומצחיקות יותר ובפרקים שישודרו יפיעו שוב סלבריטאים רבים כאשר לכל אחד מהם יהיה סיפור רקע שונה.

אמה מגלה תמונה של הנעלמים על הלוח ב”טוסטר” (מסעדת טוסטים הנמצאת באשמורת) שמעידה על זה שהם עדיין בחיים. היא מסייעת לעידו לחקור מה עשו השלושה שגרם להיעלמותם הפתאומית, ומסייעת לו למצוא אותם. אלון, אמה ועידו מחפשים אחר השלישייה הנעלמת ומגלים דברים רבים, ובדרך אמה ועידו מתאהבים. העונה הראשונה של הסדרה “נעלמים” שודרה בין אפריל ליוני שנה שעברה, יוצר הסדרה והתסריטאי הראשי שלה הוא ירון ארזי והבמאי שלה הוא רני סער. בין השחקנים שכיכבו בה הם דניאל ליטמן, ענבל ביבי, גאיה גור אריה, עדי אלון, ספיר בן רובי, דולב מסיקה, כרמל לוטן ונועם לוגסי.

פרק 29

מיטל הגיעה לשנת 2023, ושם היא מגלה שהיא בת זוגו של בן כבר ארבע שנים, אחרי שרחלי מוצאת אותה ומחזירה אותה להווה, היא מנשקת את אודי על מנת לשנות את הגורל. מיטל מבינה שאודי מאוהב באגם ולבסוף אומרת לו לחזור אליה. השיינפלדים זכו בכסף שנית אך הפעם מדובר בטופס של אגם ולכן היא היחידה שקובעת כיצד הם ישקיעו את כספם. כשהיא מנסה להרגיל את משפחתה לרמת חיים צנועה יותר, הם עוברים לבית קטן יותר ועוזבים את הבית הקודם.

בסוף העונה, החבורה נותנת לסוכנות את המטה וחוגגת את החזרה לשגרה במשחק כדורגל, כשטדי נעצר. העונה מסתיימת כשמישהו פורץ למשאית של הסוכנות וגונב את המטה. הסדרה זכתה להערצה ואהדה רבה, לאחר ההצלחה המסחרית של הסדרה יצאו שני ספרים ומופעים גדולים המבוססים עליה.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השניה של הסדרה הן מצליחות בסופו של דבר לעצור את הגורומלים וקורקי הורגת את מנהיגם הנערץ וולנו, אך זה מוביל להתפתחויות חדשות ומסעירות שמגיעות לשיא בכדברא עונה 2 לצפייה ישירה. בעונה השלישית של “נעלמים”, תעלומת המתח הגדולה של אשמורת מגיעה לשיאים חדשים עם גילויים דרמטיים ומפתיעים ותסתיים בסגירת כל המעגלים וקצוות החוטים שהתחילו עוד בעונה הראשונה. ובפרק הבכורה הכפול עם פתיחת שנת הלימודים האחרונה שלהם בתיכון, גיבורי הסדרה מקבלים בחזרה את שאולי ומבינים שאירוע מסתורי מהעבר חוזר לרדוף את אשמורת אחרי שבעים שנה.

האב משה בן דוד, בכינויו בנדה, הוא אלמן המגדל 5 ילדים. בנדה פותח וסוגר עסקים כושלים ומתגלגל לחובות שמאיימים להביא אותו עד מאסר. ילדיו הבוגרים – ויקי, רחלי ואודי עוזרים לגדל את התאומים הפעוטים – יובל ורינת, ומנסים להשאיר את אביהם מחוץ לכותלי הכלא באמצעות תחבולות שונות. הילדים מעמידים פנים שאביהם מת ומסתירים אותו מתושבי השכונה ומרשויות החוק, זאת בעזרת חבריהם לילוש, מיטל, לירון ומצליח. בהמשך הסדרה, עוד תושבים נוספים מגלים שבנדה האהוב והמנוח חי במקלחת של משפחתו ומתחבא שם.

שכונה עונה 2 פרק 25 לצפייה ישירה

בסוף העונה, מתגלה שרחלי מיועדת להשמיד את המטה ולשים קץ לכל המצב הקיים, אבל, ברגע שיושמד המטה, היא תושמד ביחד איתו והכל יחזור לקדמותו. רחלי מגיעה לכור המצרף שם אמורה היא להשמיד את המטה. איתן, שהיה המיועד לפניה להשמדת המטה אך נכשל, עושה זאת במקומה. השכונה חוזרת אל תחילת העונה, אל החתונה של בנדה ואילנה, כולם שמחים ומאושרים, ורק רחלי היחידה שזוכרת מה קרה. היא משלמת את חובותיהם למועצה, נותנת לאגם את הטופס הזוכה בהגרלת הלוטו כדי לסדר את הדברים, והם חוזרים להיות המשפחה המאושרת שהיו. אחת המשפחות המתגוררות דורות רבים ב’שכונה’ היא משפחת בן דוד.

האות F – האות הראשונה בשם פריצי באנגלית והחתימה שלו. מטה אהרון, הידית שבמערה החדשה שהתגלתה בעונה השלישית, וכל דבר חם משאירים כווייה בצורת האות F על היד אם נוגעים בהם. האות F הופיעה לראשונה בעונה השנייה אצל רחלי ונמרוד אשר נלחמו על מטה האהרון וגרמו לו להיעלם. בעולם המקביל רחלי קיבלה ביחד עם נינה את הכווייה מהמטה במקום שרחלי תקבל כווייה מהמטה יחד עם נמרוד.

שכונה עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה

טובה בניגוד לאחותה ורד שחולמת להיות עשירה ואוהבת את עבודתה מאוד נופלת בפח של אחותה ונכנסת לכלא במקומה ואחותה מתחזה אליה ונהיית היועצת אך לבסוף כשהתוכניות של ורד נהרסו והיא נכנסה לכלא. צוין בעונה השלישית שלאחר שחרורה היא לא שבה להיות היועצת. בנוסף לקשיים הקיומיים, לתושבי השכונה צרות נוספות מצד השכנים העשירים, תושבי נרקיס ובראשם ראש המועצה סוזי שיינפלד, שישמחו להיפטר משכונת העוני המכערת את הנוף. בו בזמן, אל משפחת שיינפלד מגיע אורח חדש, איתן, שחקן גולף מחוץ לישראל.

הפרק הטוב ביותר של העונה הוא ללא ספק החלק שבו מערכת היחסים בין השחקניות הגיעה לשיאים חדשים. הנבחרת משחקת במהלך העונה מול נבחרת הדובונים, נבחרת בנות רמת השון, נבחרת הגולסטארים ונבחרת המשפחות. העונה השניה הולכת להיות אף מרתקת יותר מהעונה הראשונה. מסתבר שפרשת השחיתות היא רק קצה הקרחון וחיילי התאג”ד צפויים לחשוף סודות גדולים בהרבה. הפרק החשוב ביותר להבנת המסתורין הוא תאג”ד עונה 2 לצפייה ישירה שמפזר חלק ניכר מהערפל ומקרב אותנו לפתרון התעלומה. בשל העובדה שהיא כוללת תכנים הקשורים להימורים, אף על פי שמדובר בסדרה המיועדת לילדים ונוער, הורתה מועצת הכבלים והלוויין להפסיק את שידורי הסדרה ולהוריד פרקים מסוימים של הסדרה מה-VOD.

תאג”ד 33 פרק 17 לצפייה ישירה

כשגילתה את האמת על דולב אזקה אותו ומנעה ממנו לברוח מאשמורת והוא נעצר. בסוף העונה ה-2 שאולי אומר לה שהוא חוזר לארץ ואליה ובעונה ה-3 הם שוב ביחד. עוברת תאונה קלה על ידי אופנוענית מסתורית המתגלה בסוף כרוני. חושדת בקשר של טינה ושאולי, וגורמת לשאולי להתעצבן מכך אך הם נותרים זוג. שאולי נפרד ממנה כי היה תחת איומה של לי- אור אך כשהכל נגמר חוזרים. מגלה שכל הזמן הזה אוריה, אחיה היה חי ופוגשת אותו בפרק 144.

  • לבסוף הם מצליחים להתגבר על טדי, ואילו ויקי הורגת את הקוברה בירייה.
  • לקראת סיום העונה השלישית האות F חזרה ליד של רחלי עקב כך שהיא השתמשה בידית של המערה אשר התחממה כאשר ניסתה לגעת בה.
  • במקבץ מוזר של דירות מגורים דלות השוכנות באחוזה שנתרמה על ידי הפילנתרופ התמהוני פריצי, גרות משפחות עובדים בצניעות.

כל מי שיש לו את הסימן על כף היד יכול לחזור בזמן דרך פתחים אלו. לדוגמה, אולג שהתאדה כאשר ניסה לחזור בזמן מהפתח שבמערה (לאחר שרחלי שינתה את ההיסטוריה, אולג חזר לחיים). פתח זמן אחד הופיע לאחר שרחלי קיבלה עוד פעם את סימן הF בעונה השלישית. בשונה מהעונות הקודמות העונה הרביעית מכילה 23 פרקי עלילה ושני פרקי ספיישל ומתרחשת רק בהווה ולא בשני רובדי זמן שונים. שבע הטבעות – שבע טבעות הפותחות את דלת הפלדת במערה לאוצר, הטבעות היו אצל; בנדה (בעבר של אילנה), לילוש, תבורי, מגי (בפועל של איתן), ויקי (בן דוד), ג’סי ושכנה לא ידועה. בליבו של היישוב היוקרתי “נרקיס”, סמוך למגרש הגולף בו משחקים היפים והעשירים, נמצאת ‘השכונה’.

שכונה (סדרת טלוויזיה)

בני הבטיח לה שב-21 ביוני אשמורת תהיה נקייה מאדם והיא תוכל לעשות כל מה שהיא תרצה בשל תוכניתו להשמיד את אשמורת, אך כשבני נתפס התוכניות שלה השתבשו. בנוסף, ראובן פרוס המדען שהפיק את הרעל של הפרח, התחרט על מעשיו ויצר נוגדן לרעל. מתגלה כי הסמל של העין של הורוס הוא מעין רמז שהשאיר ראובן פרוס על עורפם של הנעלמים וזו הנוסחה לרעל – כלומר הנוסחה הייתה עליהם כל הזמן מבלי שהם ידעו על כך. בנוסף, החבורה מגלה על עוגיות מזל ודרכן היא מגלה שוורד מתכננת להיפגש עם סיני ולמכור לו את הרעל, הם מגלים על פי העוגיות את המקום והזמן של המכירה ומתכננים מלכודת. מתגלה שמי שתפסו זו רקפת האמיתית שנוצלה על ידי אחותה שתפסה את מקומה בבית הספר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן