סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » נטפליקס סדרות טורקיות

נטפליקס סדרות טורקיות

בפורטל חברות התקשורת הגדול תוכלו למצוא את כל המידע אודות נטפליקס סדרות טורקיות, חוות דעת של גולשים וסקירות גולשים על נטפליקס סדרות טורקיות. נשמח אם תוכלו לשתף את הגולשים מניסיונכם ודעתכם על נטפליקס סדרות טורקיות. בנוסף, הכתוביות של הסדרות הטורקיות הינן מקצועיות ואיכותיות ביותר. דבר זה הינו חשוב במיוחד, שכן טורקית – בניגוד לאנגלית – היא שפה שרובנו לא מבינים בה כמעט כלום. התרגום המובנה האיכותי שנמצא בסדרות יכול לסייע לנו לעקוב אחרי הדיאלוגים והעלילה בקלות יתרה, וגם, אם יש לנו כישרון לשפות ומעט מוטיבציה, ללמוד כמה מילים שיעזרו לנו להסתדר בביקור הבא באנטליה או באיסטנבול.

המטרה של הצוות המפוקפק הזה היא להיכנס למטבעה המלכותית של ספרד, ולהדפיס 2.4 מיליארד אירו בשטרות לא מסומנים. אל תתנו לעובדה שהסדרה הזאת דוברת ספרדית לגרום לכם לא לראות אותה – כי מדובר באחת הסדרות החזקות ברשימה שלנו. סדרת נטפליקס דרמטית ועוצמתית בכיכובו של השחקן ג’ייסון בייטמן שמוכר לחלק מכם מהסדרה “משפחה בהפרעה”. בייטמן מגלם בסדרה יועץ השקעות פיננסי ממולח וכישרוני בשם מרטי בירד, שבמקרה גם מלבין כספים עבור הקרטל השני בגודלו במקסיקו. העניינים מהר מאוד תופסים כיוון עגום כשמגלה לקרטל שהשותף שלו גונב מהם כסף. מיי מרטין היא בחורה קנדית תפרנית ותלותית שעובדת בהופעות סטנדאפ וחייה אצל ידיד שלה, שהוא במקרה גם מנהל מועדון הסטנדאפ שהיא עובדת בו, היא מכורה לסמים לשעבר ומבולבלת לגבי הזהות המגדרית שלה.

“הודעה אדומה” עם גל גדות בנטפליקס הוא “אינדיאנה ג’ונס” מעלי אקספרס

אחרי עונה ראשונה מצוינת של הסדרה אנחנו מקבלים כעת את העונה השנייה שמופיעים בה כמה פרצופים מוכרים כמו לדוגמה קיט הרינגטון (שמוכר כמובן בתור ג’ון סנואו מהסדרה ‘משחקי הכס’) שנותן שם הופעה נהדרת. למי שעדיין לא הכיר את הסדרה מדובר בדוקו-פשע פסיכולוגי שעלה לעונה הראשונה עם ארבע חלקים, כאשר כל חלק מתרחש במדינה אחרת ובכל חלק שלושה פרקים. את התפקיד הראשי של אליזבת הרמון מגלמת השחקנית אניה טיילור ג’וי ובמאי הסדרה הוא סקוט פרנק שביים בנטפליקס סדרת דרמה נוספת שגם נמצאת כאן ברשימה (‘חסרי אלוהים’).

פזילט, שגידלה את בנותיה בקושי, נחושה להגשים את חלומותיה באמצעותן. חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה.

סיפור האי

הדרמה הספרדית שהישראלים אוהבים לאהוב חוזרת לעונה רביעית, ומשתדרגת עם חיזוק משמעותי בדמות כמה סטודנטים חדשים בבית הספר הפרטי “לאס אנסינאס” – פטריק, ארי, מנסיה ופיליפ. הטריילר בלבד חושף כי הארבעה האלה יטלטלו לחלוטין את הסטטוס קוו של בית הספר, ובאופן טבעי, נוכחותם תיצור כמה מערכות יחסים לוהטות (רק בטריילר, אנחנו רואים שלושה מפגשים מיניים וארבע התמזמזויות). נוסף על העונה הרביעית והמצופה, סדרת-בת של “אליטה” מגיעה גם היא לענקית הסטרימינג ותעקוב אחר ארבעה סיפורים נפרדים וחדשים שמתרחשים גם הם ביקום של הסדרה. העונה של “מאסטר שף” הגיעה לסיומה, ולמרות שעברו רק מספר ימים מאז הגמר, המראה המגרה של מאכלים מדהימים כבר חסר לנו. מזל שמגיעה למסך תוכנית חדשה שמקדשת את המטבח ואת הנחמה שבמזון.

כי הפרט הזה צובע כל אירוע וכל יחסים בין שתי דמויות במשמעות ספציפית. הדמות הראשית היא יהודיה, ושייכת לקהילה יהודית, אז היא מקבלת תמיכה מעצם היותה חלק מקהילה, ומצד שני מופלית לרעה ומושפלת ומוקטנת בשל העובדה הזו, ובכל יום תקבל יחס של שונה וחריגה. סדרת דרמה אשר מבוססת על ספר של הסופר הספרדי ארתורו פרז רברטה. במרכז העלילה נמצאת אישה בשם תרזה, שנאלצת לעבוד עם הקרטל. עלילת הסדרה מתרחשת באזור הוליווד, לוס אנג’לס, במציאות בה בני אדם חיים לצד גרסאות “מואנשות” של בעלי חיים.

סדרות מומלצות בנטפליקס – המדריך המלא

שניהם חושבים שאומוט מת אחרי שהמטה המרכזי ללוחמה בפשע מאורגן מביאה להם את חולצתו של אומוט המלאה בדם, וסארפ גדל ומאשים את עצמו למה שקרה לאחיו ונרדף ללא הפסקה בגלל אובדנו. השירות של נטפליקס מאפשר ליצור עד 5 פרופילים שונים בחשבון אחד. המיגבלה היחידה היא מספר המסכים שתוכלו לצפות בהם בו זמנית. “בפנים” היא סדרת מתח העוקבת אחרי מקרנה, אישה “רגילה ונורמלית”, שנכנסת לכלא בגלל המאהב שהוא גם הבוס שלה.

מוזמנים לעבור על הרשימה שלנו ולהוסיף בשרשור התגובות סדרות מעניינות נוספות שנראות לכן רלוונטיות לכתבה. שנים עברו, סארפ הורחק מאקדמיית לשיטור שבוע לפני סיום שנת לימודיו על ידי מפקדו, יוסוף קאיה (מוסטפא אוגרולו). בטקס הסיום לשנת לימודיו, הוא תוקף את יוסוף בנשק חם ונשלח למאסר עולם לשנה שלמה. לאחר מכן נחשף כי סארפ ויוסוף תכננו הכל על מנת שסארפ יסתנן לתוך כנופייתו של ג’לאל כשוטר סמוי כדי לעזור למשטרה לעצור אותו.

הוסף תגובה חדשה

רגע לפני שהם מחסלים את מרטי בירד, הוא מצליח לשכנע את בכיר הקרטל כי הוא יכול להחזיר את הכסף שנגנב ואפילו להצליח להלבין מאות מיליוני דולרים אם יתן לו לעבור עם משפחתו למקום שנקרא “אוזרק”. וכך הסדרה ממשיכה במעקב אחרי החיים של מרטי בירד ומשפחתו כאשר הם עוברים ל”אוזרק” ועושים הכל כדי להלבין כספים לטובת הקרטל. “אוזרק” היא סדרת פשע העוסקת במשפחת בירד אשר מתגוררת בשיקגו. מרטי בירד (הדמות הראשית) הוא יועץ פיננסי עצמאי חכם במיוחד אך עם שאיפות לחיים טובים יותר עבור משפחתו.

  • כך שהסדרה פילינטה חלה גם תחת הקטגוריה של סדרות טורקיות רומנטיות.
  • המשטרה לא מצליחה להשתלט על הפשעים ההמוניים שהמשפחות מבצעות, וה-FBI נותר חסר אונים כאשר פשע מאורגן שולט ברחובות.

דרמת נעורים קומית שהפכה להצלחה מסחררת חוזרת לעונה השלישית שלה וכבר חודשה לעונה רביעית ואחרונה. למי שלא מכיר את הסדרה, העלילה מתמקדת בעיקר בחייה של דווי וישוואקומאר, נערת תיכון ממוצא הודי שבתחומים הרומנטי והחברתי נוטה לקבל החלטות נמהרות שיוצרות חיכוכים עם הסובבים אותה. דרמת-נוער טורקית מהנה שמציגה סיפור על כמה תלמידי תיכון מנסים לגרום למורה האהובה שלהם להתאהב במאמן כדורסל. הסדרה עוקבת אחרי סיפורם של שני אחים, סארפ (צ’אגאטאי אולוסוי), ואומוט (אראס בולוט אינמלי), אשר הופרדו בילדותם, ובסופו של דבר שניהם גדלים לצדדים שונים של החוק. סדרת אנתולוגיה המשלבת דיסטופיה ומד”ב. כל פרק מספר סיפור משל עצמו עם מסר עמוק שמבהיר לצופים מהם השלכות האפשריות לאור ההתפחות המהירה של הטכנולוגיה, וכיצד עתיד האנושות כולה יכול להיראות. הסדרה עוקבת אחרי רנל אשר נמצא במצב מצוקתי לא פשוט.

איך רואים סדרות באפליקציית טלגרם? – המדריך המלא (מעודכן

אופציה נוספת ולא פחות טובה לטעמנו היא למידה של השפה התורכית. טורקית היא שפה מדהימה ועשירה, ויש סביבה תרבות ענפה של מוזיקה וריקודים. ניתן להגיד כי הסדרות הטורקיות הן הסדרות הטובות ביותר, ומתעלות על הסדרות האירופאיות, האמריקאיות והישראליות כאחד. אנחנו ממליצים לכם להתנסות בצפייה בהן – ואם ניתן לעשות זאת בצפייה ישירה עם תרגום, הרי זה משובח. ההבדל העיקרי הוא, כמובן, שצפייה ישירה היא הרבה יותר בטוחה מהורדה. כאשר אנחנו מורידים קובץ, אנחנו יכולים לחשוף את המחשב שלנו לסוסים טרוייאניים וגם וירוסים מסוגים שונים.

חשוב לציין לפני שנצלול לעלילת הסדרה שלא מדובר בסדרה אשר מכוונת למעריצי המשחק או גיימרים באופן כללי, אלא מדובר בסדרה שעומדת בפני עצמה ועושה את זה בצורה נהדרת. חשוב לציין שהפרק הראשון מתחיל קצת איטי ולא מסביר את הסיבה להתפרצות הקטלנית אך העניינים יתחילו לזוז מהר לקראת סוף הפרק הראשון ובהמשך תקבלו גם הסבר איך ההתפרצות החלה. דוקו-פשע חדש של נטפליקס שיגרום לכם להיות קצת יותר חשדניים כלפי אנשים שאתם שוקלים להכניס לדירה בתור שותפים פוטנציאליים.

נטפליקס גנזה סדרה טורקית – בגלל דמות גאה

בשורה התחתונה הסדרה עשויה נהדרת שמחברת כמעט את כל מי שצופה בה לעולם במיוחד הזה של פורמולה 1. תשמחו לדעת שמחכות לכם 3 עונות בנטפליקס, מוזמנים לצפות כאן בטריילר לעונה הראשונה. כמו שאתם בטח יודעים יש הרבה סדרות מומלצות בנטפליקס בשפות זרות (ע”ע בית הנייר, בפנים, נרקוס, גמל שלמה ועוד) ואם יצא לכם ליהנות מהסדרות הללו אתם בטוח הולכים לאהוב את הסדרה ‘סמויים’ שחזרה לאחרונה עם עונה שניה. הסדרה עלתה בחודש אוקטובר 2021 לעונה הראשונה בשירות התוכן של נטפליקס, היא קצרה ביקורות חיוביות ודירוג טוב מאוד של 7.7 באתר IMDb. מוזמנים לצפות כאן בטריילר לעונה הראשונה של המושכים בחוטים. אחרי שצפיתי בכל העונות של “נרקוס”, חיפשתי סדרה נוספת בסגנון.

משום כך נעדיף להשתמש תמיד בצפייה ישירה, שאינה חושפת את המחשב שלנו לבעיות ולא תעלה לנו ביוקר. יש לשים לב אך ורק שאנחנו לוחצים על כפתור הצפייה הנכון – ואנחנו כבר בתוך הפרק האחרון של הסדרה האהובה עלינו, כמו “אהבה שחורה ולבנה” המעולה והפופולרית. בין אם בא לכם לעשות בינג’ ארוך ומפנק של עשרות עונות או סתם לראות פרק או שניים לפני השינה, תוכלו פשוט לפתוח את המחשב ולצפות בסדרה הטורקית החביבה עליכם. חשוב לציין שהמספר המעודכן משתנה מכיוון שנטפליקס כל הזמן מרחיבה את התכנים שזמינים לצפייה בספריית התוכן שלה עם סדרות וסרטים חדשים וישנים עם תרגום מובנה, סדרות מקור וסדרות ילדים מדובבות לעברית. דרמה קומית מבית נטפליקס אשר מתמקדת בחייו של סאם גרדנר, בחור צעיר בן 18, שנמצא על הספקטרום ויש לו אובססיה לאנטארקטיקה ופינגווינים.

שאלות ותשובות

על השניים להניח למחלוקות האישיות ביניהם על מנת לפענח את רמזיו של הרוצח, שכל זירה שהוא משאיר מאחוריו מבעיתה מקודמתה. אישה צעירה שעובדת למחייתה בתור מנקת בתים אפרורית למודת טרגדיות הופכת לרוצחת תוך כדי חיפושים אחר בעלה, אסיר לשעבר, שנעלם. מה שמתחיל בתור רצח שנעשה בטעות הופך למסע רצחני שמכריח אותה להתמודד עם פצעים ישנים.

אם כבר שבעתם מסדרות פשע אמיתי שעוסקות ברוצחים סדרתיים, הסדרה התיעודית החדשה הזו היא משב הרוח המרענן שאתם זקוקים לו. הדוקו החדש, שמגיע מבית היוצר של האחים ניק וקולין בארניקל שחלקו אובססיית ילדות לפשע המדובר, יחזור ויתעמק בשוד הידוע לשמצה במוזיאון איזבלה סטיוארט גרדנר בבוסטון. זוג גנבים שהתחזו לשוטרים קשרו את המאבטחים ובזזו לא פחות מ-13 יצירות מופת של כמה מהאומנים הגדולים בהיסטוריה – רמברנדט, יאן ורמיר, אדגר דגה ואדואר מאנה – בשווי כולל של 500 מיליון דולר. מאז האירוע החריג עברו למעלה משלושה עשורים, אבל הגנבים טרם נתפסו. ולא רק זה, לאורך השנים אף אחד לא נעצר בחשד לגניבה, מה שהוביל ללא מעט תיאוריות קונספירציה לגבי מה באמת קרה שם והיכן נמצאים הציורים. האדם החי היחיד ששמו נקשר לפשע, המאפיונר רוברט ג’נטיל, שבר את שתיקתו בחודש שעבר וטען כי אין לו קשר למקרה.

מגיע לכם נטפליקס ללא עלות!

אביו של ג׳וקאהן, אשר ממלא את תפקידו של אביו לכמה ימים לאחר מותו של מפקד יוסוף. לבסוף המפקד יוסוף מת מנשק חם הנהרג על ידי דאווט אחד מאנשיו של ג׳לאל בהוראותיו, והופלל אל סארפ כחלק מתוכניתו של אומוט. שוטר מושחת בקבוצתו של יוסוף קאיה, אשר עובד כחפרפרת בהוראת ג’לאל דומאן. היה גדל ברחובות, כאשר נאלץ למכור מפיות וסבל מהתעללות גופנית מתמדת בידי עוזרו לשעבר ואויבו של ג’לאל, ג’ושקון. הוא לא מודע למציאות האמיתית, בכך שג’לאל, הבן אדם אשר “אימץ” אותו, אשר רואה בו כאבא, הוא גם הבן אדם אשר הורה לחטיפתו. כתוצאה מהטראומה שסבל כילד, הוא האמין בכמה אנשים, ואין לו חברים חוץ ממלק, אשר אוהב ורואה בה כאחותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן