סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » נור פרקים מלאים

נור פרקים מלאים

יום אחד פרהאת יורה באדם ופוצע אותו, אך כדי שהוא ידבר הוא לוקח אותו את אסלי הרופאה כדי שתרפא אותו. מכאן דרכיהם של אסלי ופרהאת מצטלבות והיא, אחותו של קצין משטרה, מסתבכת עם עולם הפשע. אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז. אייצ’ה טוראן משחקת את זליס, שנחטפת בידי זארוק (שוקרו אוזיילדיז) מהעיר אדירנה בתורכיה בגיל קטן. זארוק מקבל הזדמנות בלתי חוזרת להקל על מה שעשה ולוקח את הילדה שכבר גדלה והפכה לבחורה בוגרת בדרך למשפחתה האמיתית.

היא מחליטה לשמור את זה בסוד ממשפחתה, כי היא לא רוצה להדאיג אותם. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד… מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

חלומות בהקיץ

Masum- “חף מפשע” -דרמה משטרתית, תשודר בערוץ הדיגיטלי BLUTV. Çoban Yıldızı- “כוכב הרועה”- תשודר בערוץ FOX התורכי. Esaretim Sensin- “את השבי שלי”, תשודר בערוץ FOX התורכי. לאחר שאהבת נעוריו של טאנר עוזבת את העיירה, הוא מנסה יחד עם בני דודיו לבנות מטוס ייחודי שיביא כבוד לעיירה. בני הדודים ינסו להתגבר יחד על הקשיים ולהצליח. אנו פועלים כדי לפתור זאת בהקדם האפשרי.

מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ. הסידרה מתארת את המסע שעוברות שתיהן אל מול שולה וג’נגיז ואת משפחתה המאמצת ומשפחתה האמיתית של זיינפ. היות וסידרת הפוסטים שכתבתי, “הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ” נעצרה לפני שנתיים, כשהגעתי לסידרה ה-30 במספר, לכן אתחיל למנות את הסדרות החל מהסיפרה 31. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי.

יש לי בת

לקאמל וליילה יש הכל, הם מנהלים עסק משפחתי, יש להם בית מדהים ושני ילדים. אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול.

שמה בתורכית הוא Bu Şehir Arkandan Gelecek (בו שהיר ארקאנדאן גלג’ק, שם ארוך, שמשמעותו “העתיד שמאחורי העיר הזאת”), והיא משודרת גם בימים אלה בערוץ ATV התורכי. סיפור סינדרלה הפוך, שמספר על עלי, נער שעבר טראומה בילדותו, ומגיע עם אונייתו לאיסטנבול, העיר שעד עתה סירב לבקר בה. הוא מתאהב שם בבחורה צעירה רקדנית מתחילה בשם דרין, בעת שנופלת לה נעל בדרך למופע ריקוד שלה. הוא מחפש אותה בכל העיר כדי להחזיר לה את הנעל ומשם העלילה מסתבכת. ישנה סידרה תורכית פופולרית מאוד, שלמיטב ידיעתי גם טרם שודרה בארץ.

החברים של נאור, עונה 4, פרק 3

הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. פרחאת הוא רוצח שכיר שעובד אצל דודו הפושע. אסלי היא רופאה צעירה שאפתנית ואידיאליסטית. יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן, אסלי מנתחת אדם שפרחאת ירה בו, וכדי להציל את חייה, היא נאלצת להתחתן עם פרחאת. על המסך מחכה לכם גראלט מריוויה, צייד מפלצות שעבר מוטציה, יוצא למסע בעקבות גורלו, בעולם מסוכסך שבו בני האדם הם לא פעם מרושעים יותר ממפלצות.

הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה.

אהבה משולשת

אחיטוב, נולד ברמת השרון להורים טורקיים ובשל העסק של אביו במדינה חי על קו ישראל-טורקיה עד 2001, כשהמשפחה עשתה רילוקיישן לאיסטנבול. אחיטוב דובר טורקית שוטפת וכיום בעל חברת מכירות ישראלית גדולה באזור. זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים. החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה. סדרה טורקית שמתרחשת ברקע הנופים של מרדין. ריאן ומיראן זוג שנפגשו באקראי ועוד באותו היום מבקש מיראן את ידה של ריאן ריאן ומיראן מתחתנים, ריאן חושבת שזה מתוך אהבה ומאושרת אך מניעיו של מיראן שונים לחלוטין.

הוא חוזר לאיסטנבול בתירוץ לראות את אביו, אבל עמוק בפנים הוא מתרגש מהמחשבה לראות אותה שוב. גונש ובנותיה עוברות טלטלה גדולה כאשר הן עוברות מבית קטן באיזמיר, לאחוזה גדולה באיסטנבול. הבנות של גונש שונות באופי אחת מהשנייה ולכל אחת סיפור משלה בהתמודדות עם המעבר שלהן. חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה.

אהבה לטינית

לאחר ששיחק את תפקידו של אג’וויט ב”קשר השתיקה”, היה בהפסקה של שנתיים ממשחק. אני מפרסם את החלק הראשון שמציג באופן בסיסי סדרות תורכיות שמשודרות או שתשודרנה בשנה זאת, 2017, בתורכיה, ולא ידוע לי אם הגיעו או יגיעו לישראל. כמו כן, ההליך היה מורכב מאוד כיוון ששני הילדים למעשה היו מחוברים במוח שלהם. גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי.

  • לידעתך, ניתן להזמין/להסיר ערוצים בכל עת בערוץ 100 ובאתר.
  • דמט, שהיא בהיריון מג’יהאן, שולחת את גאלה לספר לג’יהאן שהיא בהיריון.
  • הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל.
  • לסדרות שיכולות להזכיר סדרות אחרות יש נטייה להיסחף אחרי המקור.

נור המאוהבת מסכימה מבלי לדעת על קיומה של איג’לאל. לאחר מות אביה, נור נוסעת לאיסטנבול כדי לגור עם משפחתה, שעובדת וגרה בחוות קוזאן. שם היא מכירה את ייאיט קוזאן, שמגדל את מרט, בנו הקטן, לבד. מזה שלוש שנים, איג’לאל, אשתו של ייאיט, מאושפזת בתרדמת בעקבות תאונה שלה אחראי ייאיט. ייאיט הדחיק את רגשות האשם והכאב על שהתרחש וסיפר לבנו שאמו בגן עדן כדי להגן עליו מהאמת המרה.

נור: פרק 141

כאשר סארפ הוא מצטרף לכנופייה של ג’לאל כשוטר סמוי על מנת למצוא את אחיו אומוט, ולכלוא את ג’לאל על מעשיו הבלתי חוקיים. מצד שני, מרט עובד במשטרה כסוכן של ג’לאל, מכסה על מעשיו של ג’לאל ולעתים מציל אותו . הסדרה מראה על גורלם של שני אחים, שהם סוכנים סמויים ולא מודעים זה לזה למרות קירבתם, ועל אמם, פוסון, החיה למצוא את בנה החטוף, אומוט. הסידרה היא בכיכובם של נבאהת צ’הרה האגדית (פירדבס ב”אהבה אסורה”, ואימו של הסולטאן סולימאן בסידרה על חייו), אנגין אקיורק וטובה בויוקוסטון הידועה. היא מוצאת עבודה בחברת פירסום ומתאהבת בבוס שלה, ג’אן יאמאן (שאותו משחק ג’אן דיויט). ערוץ המשדר סביב השעון את הסדרות הטורקיות החדשות והמצליחות בעולם, ולראשונה בישראל – סרטים בטורקית עם כל הכוכבים הגדולים!

סידרה אחרת שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, זכתה בביקורות מצויינות ובחודשים האלה החל השידור שלה בערוץ הטלנובלות התורכיות, היא “צ’וקור”, בעברית “הבור”. מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”. המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט.

החברים של נאור, עונה 4, פרק 10

הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל. מחיר התשוקה (סיאה בייאז אשק, Siyah Beyaz Aşk, שמה האמיתי הוא “אהבה בשחור ולבן)- סידרה שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, ומשחקים בה בירג’ה אקאלאי בתפקיד אסלי ואבראהים צ’ליקול בתפקיד פרהאת. אסלי היא רופאה צעירה, יפה ומסורה למקצועה שחיה בבית אחד עם אחיה השוטר לאחר שאיבדו את הוריהם. מנגד, פרהאת הוא מחסל מטעם המאפייה שמגיע עם משפחתו לאיסטנבול.

  • החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה.
  • כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.
  • 8 פרקים שלמים לצפייה ישירה עם כתוביות עברית מובנות.

דמט וג’אלה התאהבו בכדורסלן המצטיין ג’יהאן, אבל ג’אלה הייתה עם ג’יהאן מוקדם יותר. דמט, שהיא בהיריון מג’יהאן, שולחת את גאלה לספר לג’יהאן שהיא בהיריון. אבל ג’אלה לא אומרת את זה לג’יהאן מזה שנים. העלילה ממשיכה להסתובב סביב בית הספר בו מלמד ג’יהאן, שם עובדות ג’אלה וזיינפ.

החברים של נאור, עונה 4, פרק 4

אומוט נחטף בגיל 3 על ידי ג’לאל, שהוא מנהיג כנופייה באיסטנבול. אומוט גדל ברחובות ועובד עבור ג’ושקון כילד קבצן. ג’לאל מאוחר יותר מגדל את אומוט וקורא לו מרט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן