סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » נור סדרה טורקית

נור סדרה טורקית

מתעניינים בתכנים הקשורים לאזל סדרה טורקית? בפורטל הערוצים והתוכניות תוכלו לקרוא ביקורות, סקירות וחוות דעת גולשים על אזל סדרה … שהרזאד היא אדריכלית שאפתנית, שנזקקת נואשות לכסף כדי לשלם על הטיפול בבנה, קאאן, שסובל מלוקמיה.

  • באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד.
  • מוראט התחיל לשחק בתיאטרון שלמד וללמוד בבית ספר לתיאטרון.
  • “רוב הסדרות והסרטים הטורקיים מבוססים על מציאות”, היא אומרת.
  • Full Moon Episode 53 English Subtitle Dolunay …

לאחר עבודה קצרה בתוכנית הטלוויזיה, הוצע לו להופיע בסדרות טלוויזיה. נתונים חיצוניים טובים וניסיון משחק בקרוב מאוד עשה את זה סופר פופולרי. הם נפגשו על סדרה של סדרה “1001 לילות”. Full Moon Episode 53 English Subtitle Dolunay … חמש סדרות טורקיות מומלצות מתורגמות לעברית … תרגול ירח מלא המורה Xi Xiaofeng תרגום לעברית.

נור: פרק 131

אך בעוד שחלקן טרם עשו את דרכן לישראל, זה לא אומר שהישראלים לא מצאו את דרכן אליהן. בחודשים האחרונים, נעשה כמעט בלתי אפשרי להתעלם מהאובססיה המדינית ל”הכלה מאיסטנבול”, שיצרה הייפ ענקי סביב כל מה שקשור לטלנובלות, טורקיה ובאופן כללי בני אדם המכונים “פארוק”. כשנור מגיעה לחווה, ייאיט נשבה מיד בקסמה וביופייה. השנים מתאהבים ועד מהרה ייאיט מציע לנור להינשא לו. נור המאוהבת מסכימה מבלי לדעת על קיומה של איג’לאל.

לאחר שהיא מתחננת ללוות כסף ממקורות שונים, היא תקועה עם הבוס שלה, אונור, אשר מסכים לתת לה את הכסף שהיא זקוקה לטיפול של קאן בתנאי שהיא תבלה איתו לילה. העיר האבודה סדרה טורקיתמשפחת טופטאס היא משפחה טורקית רגילה המתגוררת בטרבזון (עיר הממוקמת בצפון טורקיה – באזור הים השחור). חייה של משפחת טופטס משתנים באופן דרמטי כאשר ראש המשפחה מת. ייאיט מתגרש מאשתו ומתחתן עם נור ללא ידיעתה של משפחתו, שמגלה זאת ביום חתונתם. משפחתו של ייאיט מביעה את מורת רוחה מהנישואים וכאילו לא די בכך, בית החולים מודיע לייאיט שאיג’לאל התעוררה. נור המומה מהחדשות ומנסה לברוח, אך ייאיט משכנע אותה להישאר ומבקש ממנה להאמין באהבתם ולתת לו זמן לעשות סדר בענייניו.

ערוץ הדרמות הטורקיות+ STINGTV

סידרה אחרת שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, זכתה בביקורות מצויינות ובחודשים האלה החל השידור שלה בערוץ הטלנובלות התורכיות, היא “צ’וקור”, בעברית “הבור”. מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”. המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט. הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל. קוקנלי החלה את קריירת המשחק שלה כבר בגיל 8, ומאז שיחקה בשלל סדרות טורקיות ביניהן כאמור “נור” ו”Kalp Atisi”. “אני זוכר שהרגו אותה באחד הפרקים כדי ליצור מתח, אבל אחרי שהפסיקה להופיע בסדרה – הרייטינג ירד, ובזכות זה עלו לה 200 אלף עוקבים בשעתיים. זה היה מטורף”, מספר בן הזוג בהתלהבות.

היא משאירה הכל מאחור ויוצאת לאיסטנבול בחיפוש אחר חיים חדשים. אומרן, אחותה נשארת לבד בכפר שמרני עם תינוקת קטנה שאחותה נטשה. כמובן שבשלב זה הסדרה אחיות תצטיין בטקסטים של זעקות מתורגמים לעברית.

שימו לב לספרים מומלצים

הפופולריות האמיתית הגיעה לשחקן אחרי הסדרה “סטורם”, שם שיחק עם אשתו. עבודתו בסרט “כאב הסתיו” נזכרה זמן רב על ידי הקהל. כמה פעמים זכה יילדרים בפרס “השחקן הטוב ביותר השנה”. יש לציין כי השחקנים של הסדרה הטורקיתהם לא רק שותפים על הסט, אלא גם חברים בחיים האמיתיים. השותף של קדיר נולד ב -5 בפברואר 1982 בעיר סירט.

בני הדודים ינסו להתגבר יחד על הקשיים ולהצליח. דרמה מופלאה, המספרת את סיפור אהבתם המרגש של פריט ואיישה, שעומד למבחן פעם אחר פעם אל מול קונפליקט אינסופי בין שתי משפחות חזקות באנטקיה. לידעתך, ניתן להזמין/להסיר ערוצים בכל עת בערוץ 100 ובאתר. בתקופת שלטונו של סולימאן מתמנה איברהים לווזיר המדינה, המבסס את שלטונו של סולימאן ומכין את צבאות האימפריה למאבק לביסוס השלטון העות’מאני ולהתחזקותו אל מול אירופה הנוצרית. שתי האחיות מבינות ששום דבר לא יגן עליהם לא גברים ולא כסף. הן צריכות להתעמת עם השקרים והסודות שהן ייצרו והסתירו במשך השנים.

סדרות לראות

ייאיט הדחיק את רגשות האשם והכאב על שהתרחש וסיפר לבנו שאמו בגן עדן כדי להגן עליו מהאמת המרה. הטלנובלה הטורקית הפופולרית “נור” מרתיחה את השלטונות בכווית ובסעודיה. הסדרה, הפקה טורקית המדובבת לערבית, זוכה לשיא חסר תקדים של רייטינג ברחבי העולם הערבי ושני גיבוריה, מוהנד ונור, זוכים להערצה חסרת גבולות.

  • Çoban Yıldızı- “כוכב הרועה”- תשודר בערוץ FOX התורכי.
  • לאחר עשרים שנה, נכלא אחד האחים, זקי, בהאשמה כי הוא ירה באדם כלשהו.
  • הם מגיעים לעיר אדנה ועובדים שם בחווה וחיים בפחד מתמיד מרודפיהם.
  • הן צריכות להתעמת עם השקרים והסודות שהן ייצרו והסתירו במשך השנים.

היום נציג בפניכם את חמשת השחקנים היפים ביותר של הקולנוע הטורקי (לדעת הצופים הרוסים). ערוץ המשדר סביב השעון את הסדרות הטורקיות החדשות והמצליחות בעולם, ולראשונה בישראל – סרטים בטורקית עם כל הכוכבים הגדולים! דמי מנוי חודשיים של 19.90 ש”ח. בכפוף לתנאי הנספח. סדרת ההמשך, הנושאת את השם “המאה המפוארת – קסם”, עלתה לשידור בטורקיה ב-12 בנובמבר 2015. ירח מלא סדרה טורקית הוט או יס – מבצעים,חוות דעת ,סקירות גולשים …

One thought on “כל הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ-חלק ראשון”

ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. עם זאת, עבור הטורקים ז’אנר הטלנובלות עובד בשיא המרץ כבר במשך תקופה ארוכה, והמקומיים נהנים ממגוון רחב של סדרות, ביניהן “נור”, “אמא” ועוד.

לצד דמויות אלה מופיעה שפחה מרדנית בשם אלכסנדרה (מאוחר יותר הורם סולטן), המיועדת תחילה לשרת את הסולטאן ועם הזמן הופכת לאשתו החוקית. היא אמם של רוב ילדיו, כולל יורשו סלים השני ושהזאדה באיזיט האכזר. היא שולטת באימפריה באמצעות שפיכות דמים ותככים, ושמה נודע באימפריה כולה. בגיל 26, עם תחילת שלטונו, הסולטאן סולימאן הראשון מנסה לבנות אימפריה גדולה ויקרה יותר מזו של אלכסנדר הגדול ולהפוך את העות’מאנים לבלתי מנוצחים.

סדרות טורקיות

גם ערוץ הדרמות הטורקיות+, המשדר סדרות טורקיות וסרטים בטורקית, וגם ספריית VOD הכוללת את כלל תכני הערוץ, כדי שתוכלו לצפות בכל זמן שתבחרו. בישראל שודרה הסדרה בערוץ 9 החל מ-8 בדצמבר 2013 ועד 3 באפריל 2015, עם תרגום בעברית ועם אפשרות בחירת שפת פסקול בין טורקית לרוסית. לאחר סיום שידורי כל פרקי הסדרה בערוץ, שודרו כל הפרקים מההתחלה אחת לשבוע בימי שישי החל מ-10 באפריל 2015 ועד 4 בנובמבר 2016. מ-29 במרץ 2020 ערוץ ויוה משדר את הסדרה בשפת פסקול טורקית בלבד ועם תרגום עברי חדש.

האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים.

נור: פרק 139

מעריציה אוהבים לציין שהיא מבוססת על סיפור אמיתי, אך האמירה הזו לא מדויקת. “אמא” – לפחות בגרסתה הטורקית, מבוססת על תופעה שקיימת בקרב משפחות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך – הזנחת ילדים והתעללות. שגרירים מושפלים ופרובוקציות ארדואניות בצד, לו היה תוכן טלוויזיוני מדד לתקינות יחסים בין מדינות, ניתן היה לקבוע שישראל וטורקיה מעולם לא היו קרובות יותר. טלנובלות טורקיות כמו “אמא” ו”הכלה מאיסטנבול” עושות יחסי ציבור מצוינים בזכות עלילות סוחטות דמעות שגורמות לצופים לסלוח על השפה הלא קלה לעיכול.

  • “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”.
  • שאר האחים ידעו למה זקי ירה באותו אדם, ומדוע הוא אינו ממש פושע.
  • בחודשים האחרונים, נעשה כמעט בלתי אפשרי להתעלם מהאובססיה המדינית ל”הכלה מאיסטנבול”, שיצרה הייפ ענקי סביב כל מה שקשור לטלנובלות, טורקיה ובאופן כללי בני אדם המכונים “פארוק”.
  • אסלי היא רופאה צעירה שאפתנית ואידיאליסטית.
  • “ברור, בכל זאת אנחנו שלוש שנים יחד ולא לחינם, אבל לא עכשיו, יש עוד זמן”.

ושוב, מדובר בפוסט שהוא רק החלק הראשון. אני אכתוב פוסט נפרד בהמשך, נרחב, אודות הסופרת והסידרה. הפוסטר הרשמי של הסידרה מופיע פה בתמונה. אני מפרסם את החלק הראשון שמציג באופן בסיסי סדרות תורכיות שמשודרות או שתשודרנה בשנה זאת, 2017, בתורכיה, ולא ידוע לי אם הגיעו או יגיעו לישראל. עומר להוט להיות מעורב בפענוח מקרה רצח, ולכן ידידו ארדה מחליט לערב אותו בדו”ח על המקרה. הדו”ח כולל שני קרבנות לא ידועים שנרצחו במכונית על קצה הצוק.

נור: פרק 158

הסידרה הזאת, בעיבוד אמריקני, כובשת בימים אלה את ארצות הברית. קוראים לה Suskunlar, או “השותקים”, ובאנגלית גירסתה האמריקנית נקראת “משחק השתיקה”. הסידרה היא בכיכובם של השחקנים מוראט יילדירים ואסלי אנוור, עליהם יפורט בהמשך פוסט זה. הסידרה תעלה לשידור ממש בקרוב בערוץ ויוה- עידכון נכון לחודש ינואר 2016. 45- אדמה מרה- Bir Zamanlar Çukurova- ביר זמאנלאר צ’וקורובה- שמה המקורי הוא היו זמנים בצ’וקורובה, שהוא איזור ששמו המקורי קיליקיה בדרום מרכז תורכיה. סידרה בכיכובה של ואהידה פרצ’ין האגדית ששיחקה בסדרות “אמא” ולמשך עונה אחת את הורם סולטאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן