סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » נבגדת פרקים מלאים

נבגדת פרקים מלאים

חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה שמתאהב בה חזרה. השניים מחליטים להתחתן אך אמו של פארוק לא רואה בורייה כלה ראויה, ועושה כל שביכולתה כדי להפריד ביניהם. מרט מקבל מידע אנונימי בנוגע לכתבה שלו. אזל נוקט בפעולה דרסטית כדי להגן על מרט. אזל מתחיל לזרוע חשד כדי לערער את יחסי איישאן וג’נגיז. איישאן מגלה קלטת שג’נגיז מסתיר במשך 12 שנים.

אזל משנה את תכניתו על מנת להגן על מרט. מגיע הרגע המכריע בשלב הנקמה בו אזל מתכנן לשלוח את ג’נגיז לכלא. עלי משתכנע לפעול בתכנית שבה מעורב גם רמיז. לאיישן ישנן השגות לגבי תחילת המהלך בגלל מצבו הנפשי של ג’אן. סרדאר לוקח את אזל לשיחה ומופתע ממנו. ג’נגיז חושב שהמזל שוב האיר לו פנים ושהוא הצליח להחזיר הביתה בשלום את ג’אן.

גוט טאלנט, עונה 2, פרק 15: מופע הילדים – חלק 1

לוי מספרת שסצנות התעללות שונות, כמו זו שבה דואגת האם לשרוף עריסה שעוברת מדור לדור במשפחתה של סורייה, נוגעות לליבה. “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”. טלנובלות טורקיות כמו “אמא” ו”הכלה מאיסטנבול” עושות יחסי ציבור מצוינים בזכות עלילות סוחטות דמעות שגורמות לצופים לסלוח על השפה הלא קלה לעיכול. גל הטלנובלות העבריות דעך בסופו של דבר, והותיר את צופיו להתמכר לריאליטי, ריאליטי ועוד ריאליטי. הרגלי הצפייה הישראליים, חשבנו, השתנו מאז.

  • “רוב הסדרות והסרטים הטורקיים מבוססים על מציאות”, היא אומרת.
  • הסיפור של עומר מתמקד ביום האחרון שבו היה מאושר בחייו.
  • אנחנו ממליצים לכם להתנסות בצפייה בהן – ואם ניתן לעשות זאת בצפייה ישירה עם תרגום, הרי זה משובח.
  • הוא מחליט לרדוף אחרי קנאן והיחיד שיכול להראות לו את הדרך הוא רמיז.
  • כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה. היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם.

חוזרים לחיים, עונה 1, פרק 2: אבא תורם לבן

הם מוצאים סופרת שכתבה ספר על רמיז ומידע על אדם שיכול לעזור להם. כשמדובר בבתו, רמיז לא מצליח לתכנן בהיגיון כמו תמיד. באותה עת ממש נשקפת סכנה לחייהם של מומטז, אזאד וסרדאר.

“הייתה פה הגזמה, אין ספק שלפעמים הסדרה הקצינה סיטואציות, אבל יש בה המון דברים שקורים במציאות, כמו התעללות בילדים”. “אולי כשיתחיל החורף אראה את הכול מהתחלה”. בהתאם להצלחה, השחקנים שמשתתפים בסדרות הטורקיות זוכים לפופולריות רבה.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

מעריציה אוהבים לציין שהיא מבוססת על סיפור אמיתי, אך האמירה הזו לא מדויקת. “אמא” – לפחות בגרסתה הטורקית, מבוססת על תופעה שקיימת בקרב משפחות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך – הזנחת ילדים והתעללות. בכך מותירה מלק מאחור את אמה המרושעת שולה ואת ג’נגיז, אביה החורג שמסרסר באמה ובשלב מסוים אף הורג את הארנב שלה כעונש.

לדרמות הטורקיות יש קהלים עצומים במדינות באמריקה הלטינית, רוסיה, סין ודרום קוריאה. “ראיתי את כל הסדרה בשלושה שבועות, את כל 85 הפרקים”, מספרת לאה סבן מהרצליה. “לפעמים הייתי רואה שני פרקים ביום ועוד 5-4 פרקים בלילה, אני לא אוהבת לישון. המתח גמר אותי. היו רגעים שלא נשמתי מרוב בכי”. סבן, שהוריה נולדו בטורקיה, מספרת על חיבור אישי לעלילה. “בילדות שלי לא זכיתי לקבל חיבוק ואהבה. גדלתי בבית של 20 ילדים. אז מהמקום הזה התחברתי לדמות שידעה כל כך הרבה סבל”. הסיפור של עומר מתמקד ביום האחרון שבו היה מאושר בחייו.

כותרת ראשונה ספריית לוגי וספריית ערוץ הילדים

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. לדוגמה, תוכלו לראות באתר sdarot tv סדרות טורקיות. סדרות הוא אתר ישראלי ותיק המציג לקהל הרחב את כל הסדרות והסרטים הכי מצליחים. צוות האתר עושה את כל הפעילות שלו ללא מטרת רווח.

  • “ראיתי את כל הסדרה בשלושה שבועות, את כל 85 הפרקים”, מספרת לאה סבן מהרצליה.
  • מומטז מספר למליחה כי ג’אן הוא הנכד שלהם.
  • אם תשאלו אותנו, טורקיה היא המדינה היפה ביותר בעולם.

איישן ועלי משתפים פעולה עם אזל על מנת לכלוא את ג’נגיז, אולם לא יודעים מה התכנית המקורית שלו. בהאר מדברת עם איישן ומפתיעה את אזל. לאחר שהמפגש עם בהאר נכשל, אזל יוצא למסע לבירור מצפונו. עלי ואזל מנסים להניא אותה אך ללא הצלחה. ג’נגיז מתחיל להוציא לפועל את תכניתו.

גוט טאלנט, עונה 2, פרק 11: האודישן שהרים את האולפן

זו תתגלה בהמשך כאמה הביולוגית של זיינפ. כן, ההיא שזנחה אותה בפארק לפני שנים. תגידו זאת לישראלים שגומעים בשקיקה כל פרק, טוויסט או מהלך עלילתי. זכרונות לא נעימים מעברה של איישאן מציפים בה רגשות פחד.

אזל מתחיל להתקרב לבהאר ומחליט להשתמש בה בתוכנית הנקמה שלו. עלי ממשיך לחשוד באזל ומתחיל לקנא בו בגלל הקירבה שלו לבהאר. בעזרת קאמיל ושבנם, אזל משיג את הדוח הרפואי של בהאר מבית החולים ומגלה את סודה. עלי מציע שוחד לשבנם, על מנת שתגלה לו פרטים מפלילים על אזל.

גוט טאלנט, עונה 2, פרק 9: הגולדן באזר של נועה קירל

הוא מתיישב בלוס אנג’לס – עיר המלאכים. תוכנית סטירה ישראלית שמשודרת בערוץ 12 וצוחקת על אירועי אקטואליה,פוליטיקה בישראל ובעולם. העונה השנייה משודרת החל מ-29 באפריל 2020 בערוץ 13. העונה השנייה ממותגת גם בשם “אמבוש אקסטרים”, בטענה למתיחות יותר קיצוניות בעונה זאת. אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם.

עומר מאושר לחזור למשפחתו האהובה והצנועה, לשני חבריו עלי וג’נגיז ולחברה שמאוהב בה מאוד, איישאן. אזל זועם כששומע מג’נגיז כי הוא ואיישאן מתכננים להרחיב את המשפחה. איישאן, ג’נגיז ועלי הולכים לפגוש את סרדאר. אזל מתכנן להשתמש בבהאר על מנת לנקום. התכנית לא יוצאת לפועל אולם היא גורמת לאיישאן לבוא לביתו. איישאן משתפת את דודתה בחששותיה לגבי ג’נגיז וג’אן.

אמבוש אקסטרים לצפייה ישירה ערוץ 13

ג’נגיז מופתע למצוא את עצמו במעצר באשמת רצח, בדיוק כשמצא טעם לחייו. לכל אחד יש תפקיד בתכנית הנקמה של אזל. בעוד איישן ועלי מתקשים למלא את חלקם, אזל צופה במה שעובר על ג’נגיז מהשורה הראשונה… אזל נכנס לבית הסוהר אך ורק כדי להיות עם חברו ג’נגיז המואשם ברצח. עם שחרורו, הוא לוקח את המושכות לידיו ומנווט את המהלכים. למרות ספקות והתלבטויות הוא ממשיך בתכנית המקורית.

עלי מנסה להניא את מרט מכתיבת הכתבה על עומר. כשהטבעת סביב אזל מתהדקת, טבפיק מבקש את עזרתו של רמיז. אזל מציל את חיי ג’נגיז בקטטה וזוכה באמונו המלא.

“לא נשמתי מרוב בכי”: סדרות טורקיות הן ההתמכרות החדשה

בעקבות הגילוי המר, בהאר בהלם ומנסה להבין ולעכל מה בעצם קרה. עלי מנצל את מצבה של בהאר כדי לקדם את האינטרסים שלו. איישן מנסה להגיע אל אחותה כדי לדבר איתה. אזל מחפש דרכים ועושה נסיונות כדי לתקן את העוול שעשה. אזל חש יסורי מצפון כבדים על האבדה בנפש בגללו. הוא מחליט לרדוף אחרי קנאן והיחיד שיכול להראות לו את הדרך הוא רמיז.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן