סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מתי גמר הישרדות 2022

מתי גמר הישרדות 2022

הברית בין ג’קי לדודו היא קודם כל אהבה ממבט ראשון. ברית המדוכאים, הביביסטים, ישראל השניה – תצרפו לסלט הזה רגש אהבה גדול וקיבלתם ברית חזקה, חברות עמוקה וקשר עמוק וכנה שנוצר בין השניים. שירה החלה את העונה הזו מנקודת מוצא מרוחקת מאוד. היא לבשה על עצמה את דמות האישה האשכנזייה, המתנשאת, שמתקנת את העברית של כולם ומציעה לעשות להם מנוי ל”הארץ”. הדמות הזו היא גם שהביאה אותה לכרות ברית טבעית (לכאורה) עם זהר שטראוס – שחקן, אשכנזי ותל-אביבי בדיוק כמוה, שימכור אותה בהזדמנות הראשונה. אישה מזרחית שעושה מהלך שעד כה לא נעשה, שאולי יביא ארבע נשים לגמר של הישרדות ישראל, לראשונה – ופוליטיקלי בדממה.

  • פוליטיקלי קוראת היא גוף התקשורת הפמיניסטי הגדול בארץ.
  • פרסום ראשון עוד שבוע ביום שני הבא גיא זוארץ טס לחו”ל לחוץ לארץ שוב לחודשיים לצלם את העונה 12 החדשה והבאה של הישרדות אנונימיים לראשונה אחרי שלוש…
  • הייתן מצפות שאישה שמובילה מהלך פמיניסטי שכזה, בתקופה בה פמיניזם הפך למיינסטרים, תקבל את תשואות הקהל הנרחב, פרגון מקצה לקצה ומחיאות כפיים סוערות ברחבי הרשת.

ברגע האמת, בתוך הקושי הגדול של ג’קי להדיח את דודו, הייתה זו אודליה שהזכירה לה את השיעורים שהיא עצמה למדה ממנה. היא הכילה את הקושי של ג’קי, נתנה מקום לכאב, חיזקה ועודדה ולבסוף, הזכירה לה מה חשוב והיא, ככל הנראה הייתה זו ששכנעה אותה להמשיך בדרך ששירטטו יחדיו, אל עבר הגמר. לאחר העונה ששודרה ב-2020, אז ניצח וקטף את תואר ‘השורד האחרון’ אסי בוזגלו, תצפו לאסטרטגיות והפתעות חדשות. ואם בכל זאת חייבות לומר משהו, אז יתכן והאהבה של ג’קי ואלה היא הסיבה האמיתית לברית הנשים הזו. ברית שמבוססת כאמור על אהבה אך גם על אינטרסים.

לאחר 56 פרקים: קבלו את שלישיית הגמר של הישרדות VIP ותאריך הגמר!

היא מבוססת על מערכות יחסים, על חיבור אמיתי, על רגש עמוק ועל כאב משותף שחולקות הנשים המרשימות שכיכבו העונה. ואחרי שהסברנו את כל זה, נתפנה לדבר החשוב באמת ונדבר קצת על מערכות היחסים שהביאו את ברית הנשים עד להנה ואינשאללה, עד לגמר. פורמט התוכנית מבוסס על תוכנית המציאות האמריקאית “הישרדות” של ערוץ CBS.

בדירוג השבטי מי שנבחר להיות בדירוג זוגי באפולאקי (דירוגים 2,4,6) עבר לשבט ליבולן, ומי שנבחר להיות בדירוג אי זוגי בליבולן (דירוגים 1,3,5) עבר לשבט אפולאקי. מי שנבחר להיות כ-לא חיוני (גדי מאפולאקי ואודליה מליבולן) היה יכול לבחור לאיזה שבט הוא רוצה לעבור. כל הדיונים והפרסומים החמים ביותר לקראת אירוע הגמר בפורום הישרדות. בקתת משא ומתן – או משא ומתן או לפתוח תיבה.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 34: משימת חסינות במועצת השבט

היא ניצחה את ג׳קי אזולאי במבחן האש, לאחר ששתיהן זכו לארבעה קולות כל אחת מהמושבעים ואל המקום השלישי הגיעה אודליה סויסה. עוד בטרם נגיע להדחה הבלתי נמנעת של זהר שטראוס, חייבים להתייחס לכך שהפרק ששודר אתמול (שני) הוכיח שאפילו השורדים על האי כבר הבינו שלאף אחד מלבד ג’קי אזולאי אין באמת סיכוי להוציא משהו מהעונה. כל חלקו הראשון של הפרק הוקדש לקרב לקקנות בלתי מתפשר בין שירה פרבר לזהר והכל למען מטרה אחת – לעשות לג’קי נעימי באגו כדי שתבחר בהם להישאר במשחק. אתמול כאמור זכתה אלה אייבינדר בעונה ה-11 של “הישרדות”, שהיא העונה הרביעית של “הישרדות VIP” ברשת 13.

בתחילת המשימה נראתה אלה כשהיא לכאורה מורחת חומר דליק על החבל במטרה לזרז את שריפתו ולנצח את המשימה, מה שבסופו של דבר אכן קרה. “ישראל היום” דיווח כי המחלקה המשפטית של רשת 13 החלה בבדיקה האם אלה עברה על חוקי הפורמט והאם המהלך תקין. העיתונאי רן בוקר פרסם את הטענה על אקט המריחה המוזר של אלה בגמר. אלה עצמה הכחישה את הטענות ומסרה כי רק בדקה שהחבל יבש. באמצעות הקשר בין השתיים, הפכה אודליה משחקנית שולית במשחק, שפעם אחר פעם ניצלה מהדחה בעור שיניה, לשחקנית מרכזית בברית הנשים. היא למדה מג’קי להפעיל את השכל הישר במשחק, לעשות מהלכים יוצאי דופן וללכת קדימה בביטחון מלא.

מתי כבר המושבעים יבינו את הפואנטה

כל שבט שלח נציג אליה, הנציגים צריכים לדון ולקיים משא ומתן. באחת מבקתות ההדיינות לעיתים התחלף מתמודד משבט אחד במתמודד מהשבט השני, ובהזדמנות אחרת שני המתמודדים קיבלו כל אחד מפה לפסל חסינות. פסקה זו מתייחסת רק למאפייני המשחק המשותפים לכל העונות. השינויים בשיטת המשחק בכל אחת מהעונות מתוארים תחת הערכים המתאימות לעונה. לאחר שיוויון בהצבעת המושבעים, ניגשו אלה וג’קי למבחן אש. במבחן האש, אלה ניצחה את ג’קי, ולכן היא זכתה בתואר השורדת האחרונה.

חברת ההפקה אוספת קבוצת אנשים שמספרם, מוצאם, דתם ומינם משתנה מעונה לעונה, ולכאורה אין ביניהם קשר מוקדם. קבוצה זו נשלחת לחוף נטוש וקשה למחיה או לאי בודד, והם נדרשים לחיות שם תקופת זמן יחדיו, לרוב כשהם מחולקים לקבוצות משנה המתחרות זו בזו. המשתתפים נדרשים להתמודד במשימות שונות ועל פי תוצאות המשימות הם מקבלים תגמולים שונים ונקבעים המשכם או הדחתם במשחק. טוב עכשיו שנגמרה העונה אני אכתוב מה אני חושב על כמה דברים (סתם כי בא לי) ג’קי – אסטרטגית טובה, מה שכן בוגדנית אחושילינג, ילדותית בטירוף, עם… הצצה לעונה החדשה של הישרדות הופיע לראשונה ב-עומרי חיון. שרמוטה זה שפרסם את הפוסט הזה דופק לכל האנשים שלא רואים לייב וחוסר התחשבות גועל נפש.

סוף לסערה: ההודעה הדרמטית שקיבלה אלה אייבינדר מהפקת הישרדות

אך בפועל פורמט התוכנית עבר לידי רשת רק באוקטובר 2014, כאשר ערוץ 10 וחברת CASTAWAY חתמו על הסכם פשרה לאחר שנתיים של מאבק משפטי. מאז התוכנית שודרה בערוץ 2 ומאוחר יותר ברשת 13. רוב הגולשים התרגזו מהמהלך וחשבו כי הוא מוגזם לאור “המריחה” של העונה הנוכחית, המשודרת ארבע פעמים בשבוע בהודות לרייטינג הגבוה אליו זוכה התוכנית.

חבר המושבעים נוכח בכל הצבעות המועצה השבטית, ובכך אוסף מידע ונתונים רלוונטיים אשר יסייעו לכל אחד מחברי השבט המודחים להגיע להחלטה עבור איזה מתמודד להצביע בהצבעה הסופית. בגמר ישבו שלוש נשים, הרביעית תצטרף למושבעים. אישית אני מאמין שזו תהיה שירה, ולו רק בגלל שג’קי יודעת שהיא לא תיתן את הקול שלה לאף אחת אחרת. אני אפילו לא מאמין שהיא תזכה בחסינות, לא נראה שהיא מסוגלת לזה. מתוך הרביעייה האחרונה ג’קי היא היחידה שעשתה משהו בשביל להגיע לשם, כל השאר רכבו על גבה ועל גב ברית הנשים. לא שאני אוהד גדול של ג’קי אבל במצב הנוכחי זה…

השימושון של פורום הישרדות!

בשבט “ליבולן” היא הייתה גוף זר ושמה עלה כמועמדת ריאלית להדחה פעם אחר פעם. וזה הפספוס של לייה, תמונת המראה של ג’קי במשחק הזה ומנהיגת שבט “ליבולן”, שלא השכילה להתעלות מעל הסטיגמות והרגש המיידי כלפי אודליה, אותה תפסה כ”רעשנית” ו”ברברית”. נקודות העיוורון הללו גרמו ללייה לפספס את הפוטנציאל הגלום בקשר בין השתיים לברית נשים ארוכת טווח. הסדרה הופקה על ידי חברת אבוט-רייף-המאירי עבור ערוץ 10 ובאוגוסט 2012, קנתה זכיינית רשת (לשעבר בערוץ 2), את זכויות השידור של התוכנית. מאז החל מאבק משפטי בין השניים על זכויות השידור והפקת התוכנית הופסקה למשך כמספר חודשים. אולם לאחר כשנתיים של מאבקים משפטיים, באוקטובר 2014 הודיע ערוץ 10 כי הוא מוותר על זכויות שידור התוכנית לטובת זכיינית רשת של ערוץ 2 וכן הוא מושך את התביעה על זכויות שידור התוכנית.

התוכנית לא הופיעה בעונת ה-VIP הרביעית. משימת החסינות האישית – הזוכה במשימה זו מקבל חסינות אישית מהדחה במועצת השבט הקרובה. במועצת השבט הראשונה כל מתמודד נדרש להדליק את לפידו באש. האש מסמלת את ה”חיים” של השורד במשחק וכאשר הוא יוצא ממסגרת המשחק מכובה לו האש, כלומר ה”חיים”.

מהדורת השבט פרק 12

גם העונה הקודמת, ששודרה ב-2020, הסתיימה במחלוקת גדולה. שני המתמודדים המרכזיים בגמר היו ישראל אוגלבו וזה שניצח לבסוף – אסי בוזגלו. במהלך ההצבעה נפסלה זו של בני ברוכים, בטענה שישראל אוגלבו הציע לו 100 אלף שקל תמורת תמיכה בו. רבות עוד יסופר על ברית הנשים שהובילה ג’קי, על השפה הרגשית של הברית הזו ועל האופן בו היא נרקמה מתוך חיבור אישי אמיתי של הנשים זו לזו. אך לפני שננתח את מהלכי הברית, נשים זרקור על התגובה הגברית לה.

בהגעתם אחרונים במשימה הראשונה לעונה, פאני וגדי קיבלו קול אוטומטי נגדם במועצת השבט. הקול של גדי התבטל מכיוון ששבט אפולקי זכו בחסינות. על הפסד הדו-קרב, מתמודד זה לא הצביע במועצת השבט, בעוד שומר הבקתה הצביע במקומו. למשימת הפרס התקיימו שני מקצים, מקצה גברים, ומקצה נשים. ג’קי זכתה במקצה הנשים, ודודו זכה במקצה הגברים. בדירוג זה מי שנבחר להיות בדירוג זוגי באפולאקי (דירוגים 2,4,6) עבר לשבט ליבולן, ומי שנבחר להיות בדירוג אי זוגי בליבולן (דירוגים 1,3,5) עבר לשבט אפולאקי.

“הישרדות VIP”: מהדוד הנחמד יובל הפך ליכנע מתחשבנת ומתקרבנת

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה “קשת 12” עם התוכניות “פגוש את העיתונות” שגרפה 8.8 אחוזים, בעוד הזכיינית “רשת 13” ששידרה את “המטה”, קיבלה 5.2 אחוזים. ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות “קשת 12”, שקיבלה 17.1 אחוזי רייטינג ו-430 אלפי צופים, על מהדורת “רשת 13″, שקיבלה 17.1 אחוזי רייטינג ו-208 אלפי צופים. הוא האמין בג’קי שהלכה לצידו והרגיש שפנתה נגדו ברגע האמת. הכעס שלו הוא ביטוי לפגיעות שלו שנחשפה, אך הביטוי הזה לקה במיזוגניה קשה. משימת הוטו – הזוכה מקבל צמיד וטו שאותו אחר כך יוכל לענוד על אחד מחברי השבט במועצת השבט ואותו חבר לא יוכל להצביע באותה מועצת שבט. משימת החסינות השבטית – תחרות בין השבטים שבסופה השבט המנצח במשימה זוכה ב”חסינות שבטית”, משמע, השבט לא ידיח מישהו מחבריו.

בכל מקרה שלושתם מעפנות שונא את שלושתם אבל אם אני צריך לבחור אז ג’קי. יום שני 27 ספטמבר 2021 כ״א בתשרי תשפ״ב. יום שלישי 28 ספטמבר 2021 כ״ב בתשרי תשפ״ב. יום חמישי 04 נובמבר 2021 כ״ט בחשון תשפ״ב.

הישרדות אנונימים

סיפור האהבה הגדול ביותר של הישרדות אי פעם הוא סיפור האהבה של אלה וג’קי. בלי בריתות, בלי הסכמים ובלי מילים גדולות – השתיים האלה מנהלות חיי אהבה אפלטוניים (לכאורה) מעוררי קנאה. בין השתיים האלה יש פשוט מאוד, א ה ב ה . הרצון להשאיר את דודו טלטל את ג’קי עוד מתחילת ההירקמות של ברית הנשים. אותה שפה, אותן בדיחות, אותם שירי ילדות אפילו. שותפות הגורל של השתיים יצרה ביניהן חיבור שלא הצריך מילים או כריתת ברית רשמית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן