סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » משפחת שדה פרק 1

משפחת שדה פרק 1

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). החשיפה המסקרנת לא תיעצר בבני הזוג לוי ושדה, ובסדרה ישתתפו גם ילדיהם של אילנית לוי והזמר אייל גולן, ליאם ואלין. התוכנית, שתופק על ידי סוכנות הייצוג והתוכן ADD, צפויה לעלות לשידור בשנה הקרובה. בשלב הראשון ייעדר מהם ליאם גולן, שנמצא יחד עם שדה ועם אביו בצילומי הדוקו-ריאליטי הוותיק “גולסטאר” שמתקיימים במרוקו.

לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. בראיון לסרוגים הוא מספר על ההתקרבות לדת, על הבת הקטנה שרק נולדה לו, על חלוקת התפקידים בבית, ועל החוויה המורכבת של להכניס מצלמות הביתה בצילומי הסדרה החדשה. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

בוגדים 11 – פרק 20

בקרוב תעלה בהוט סדרת הדוקו-ריאליטי המשפחתית, “משפחת שדה”, בה כולנו נראה את החיים של אלירז המתחזק, לצד משפחה מסורתית. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן