סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » משפחת קרדשיאן לצפייה ישירה

משפחת קרדשיאן לצפייה ישירה

משפחת קרדשיאן היא סדרת מציאות אמריקאית המשודרת בערוץ E! ועוסקת בחייהם של בני משפחת ג’נר-קרדישאן … אתר הסדרות, הסרטים והמוזיקה הגדול בישראל לצפייה ישירה. מצאנו פתרון לאתר סדרות והסרטים טיוי – מה לעשות כשאתר סדרות טי וי לא עובד?

ביום רביעי שעבר פורסם בטלגרף הבריטי מחקר שטוען שצפייה ממושכת בתוכנית הריאליטי של משפחת קרדשיאן תהפוך אתכם לאנשים חומריים, קרי לב ובאופן כללי לטיפוסים די איומים ונוראיים. החוקרים, מבית הספר לכלכלה של לונדון, מאשימים למעשה את משפחת המלוכה של הטלוויזיה בלא פחות מההידרדרות המוסרית של האנושות. לטענתם, אפילו חשיפה קצרה ונקודתית לתוכן שמאדיר את חיי העושר והתענוגות לצד תהילה אינסופית – עלול לערער את תפיסת החיים שלכם ואת אישיותכם השברירית. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות.

נשות הספורטאים מיאמי – פרק 7

הארץ – “משפחת קרדשיאן חוזרת” – ראיון עם האחיות המפורסמות בעולם באתר הארץ. האח הגדול היא תוכנית ריאטלי ישראלית שמשודרת בערוץ 13 ובתוכנית משתפפים עד 20 משתתפים שסגורים בבית משותף במשך כמה חודשים ועוברים משימות שונות לאורך העונה. לא משנה כיצד אתם נכנסים לאתר סדרות, גם בטלפון במחשב או באייפד יש אופציה לגלישה במצד הסתר , ניתן להכנס לדפדפן שאתם גולשים בו ומצד שמאל למעלה ללחוץ על כפתור הגדרות וללחוץ על גלישה במצב נסתר אינקוגניטו. לא כל סודות המראה החיצוני של משפחת קרדשיאן-ג’נר יוצאים החוצה (כן, אנחנו מדברים עלייך, קנדל) – אבל כשהן משתפות, אז הן משתפות עד הסוף. הבוקר (חמישי) קים חשפה איך היא שומרת על הבטן שלה מוצקה ושטוחה, אחרי שתי לידות.

לוציפר מורנינגסטאר החליט שהוא הספיק להיות המשרת בגיהינום ומחליט לבלות קצת זמן בכדור הארץ כדי להבין טוב יותר את האנושות. הוא מתיישב בלוס אנג’לס – עיר המלאכים. גולסטאר זוהי תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית שמשודרת בהוט.

בובספוג 4 – פרק 65

מעבר לשידורים הרשמיים העולים בימות השבוע בטלוויזיה, כאן תוכלו להנות ממספר מקורות נוספים לצפייה ישירה בכל פרקי העונה התשעה עשר בסדרה משפחת קרדשיאן. העונה החדשה של משפחת קרדשיאן עלתה לשידור בערוץ E! הזמין לצפייה בחברות התקשורת השונות (הוט, יס, סלקום טי וי, פרטנר ועוד) ובממשקי ה-VOD של ממירי הטלוויזיה. ניתן להשתמש בקבוצות טלגרם שונות שיש לנו כאן באתר בקישור הבא ,הקבוצות טלגרם הללו מכילות מאות סדרות וסרטים לצפייה ישירה שיכולות לשמש אותכם כתחליף ראוי לאתר סדרות. Sdarot.TV | סדרות – משפחת קרדשיאן עונה 5 פרק 9 לצפייה ישירה ולהורדה.

Dailymotion – הפרק הראשון המלא של משפחת קרדשיאן עונה תשעה עשר – לצפייה אונליין באתר דיילי מושן. התוכנית מציגה את אורח חייהם של בני משפחת קרדשיאן המשלב תרבות פופולרית וצרכנות. משפחת קרדשיאן עונה 17 להורדה ישירה, משפחת קרדשיאן היא סדרת מציאות אמריקאית המשודרת בערוץ E! אני ממשיך להאמין כי יודע כיצד לתפעל את השחקנים עם טקסטים נכונים …

איך אתר TV סדרות עובד?

גברי מנסה כוחו במכירת הפטנטים שלו בעוד יואב מנצל את ההזדמנות למכור משקה חדש. השנה, החופשה שלהם קרובה ליזראל מתמיד – כיוון שכל חברי שבט הטראש נופשים החל מסוף השבוע האחרון באי היווני מיקונוס. כן, עלי הגפן הממולאים והאוזו מעולם לא נראו מפתים יותר – במיוחד כשהאחיות הקטנות במשפחה, קיילי וקנדל ג’נר לא מפסיקות להשוויץ בתמונות ביקיני שבוודאי מסבות לאחיות הגדולות והמנוסות יותר אושר. איך היה, שאלתי את הקורבן בתום הצפייה. שאלה חצופה יש לציין כי כאמור, מדובר בקורבן. “היה בסדר. פשוט לא ברור לי למה צריך להיות לי איכפת ממה שקורה לאנשים האלה”, הוא ענה.

ואולי, באופן הולם, ישכח מהחוויה הזו כפי שקלואי שכחה ללבוש חזייה לפני שנפגשה עם אמה. ככה זה כשאת הבת של או ג’יי סימפסון. סקירה מלאה על סדרת הדרמה-תעודה “משפחת קרדשיאן” של ריאן סיקרסט ואליוט גולדברג עם קלואי קרדשיאן וקים קרדשיאן, כולל טריילר, ביקורות וזמני צפיה. מביא את כל מה שבאזז למסך הטלוויזיה שלכם!

חתונה ישראלית – החיים שאחרי

המכילים תוכן המוגן בזכויות יוצרים כגון, סרטים, סדרות, מוסיקה וכו’. לינקים מעין אלו מהווה הפרה ישירה של תקנון סטיפס ושל חוקי המדינה. Tvbee – כתבה על עזיבתה של קורטני קרדשיאן מהתוכנית – באתר מאקו. כל המשפחה, כולל האחים החורגים ברודי וברנדון ג’נר (שאתם אולי זוכרים מהריאליטי “דה הילס”), הילדים הקטנים של קורטני מייסון ופנלופה והבטן הנלווית של קימי, עלו בסוף השבוע על יאכטה מפנקת ליום של שייט מפנק בים האגאי.

משפחת קרדשיאן (Keeping Up with the Kardashians / KUWTK) היא סדרה דוקומנטרית אמריקאית מצליחה המשודרת … מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם משפחת קרדשיאן לצפייה ישירה סדרות והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם. תמיד תוכלו לנסות גם בחיפושים הקשורים, שאולי יעזרו לכם למצוא מידע נוסף תחת המונח משפחת קרדשיאן לצפייה ישירה סדרות.

דייטינג #ללאפילטר 2 – פרק 13

וכשהתקשורת המקומית מגויסת ברובה למען קידום האינטרס הדמוקרטי, הקרדשיאניות מוצאות את הדרך הקלילה שלהן להתחבב על העולם עם המסרים הנכונים ובעטיפה מרוטשת. סדרות לצפייה ישירה בחינה – כל הסדרות והסרטים העדכניים לשנת … ועוסקת בחייהם של בני משפחת ג’נר-קרדישאן המתגוררים בקלבסס שבמחוז לוס אנג’לס. קישורים לצפייה ישירה של כל העונות \ הונה הראשונה של משפחת קרדשיאן. בקשה לצפייה ישירה| קישורים לצפייה ישירה של כל העונות \ הונה הראשונה של משפחת קרדשיאן.

  • ואולי, באופן הולם, ישכח מהחוויה הזו כפי שקלואי שכחה ללבוש חזייה לפני שנפגשה עם אמה.
  • שיר מלמדת את ההורים שלה לחסוך בחשמל, תוך הסכמה שהכסף שהם יחסכו יועבר לקופת הטיסה שלה.
  • בערוץ מגוון רחב של תכנים – סדרות ריאליטי מובילות כמו “משפחת קרדשיאן” ו”אסונות מפלסטיק” …
  • ועוסקת בחייהם של בני משפחת ג’נר-קרדישאן המתגוררים בקלבסס שבמחוז לוס אנג’לס.

תוכנית סטירה ישראלית שמשודרת בערוץ 12 וצוחקת על אירועי אקטואליה,פוליטיקה בישראל ובעולם. משפחת קרדשיאן תרגום מובנה / Keeping Up with the … מיני סדרה על המשפחה הפוליטית המפורסמת ביותר בהיסטוריה האמריקאית, עם כל התככים והשערוריות אשר ידעה המשפחה לאורך השנים.

סיפון תחתון: יאכטת מפרשים – פרק 6

הם קורסים ולא מצליחים לעמוד בעצמאות והכוח שלהן. ואת זה ד”ר גבריאל בוקובזה אמר מוקדם יותר השנה במאמר שפירסם בעיתון “הארץ”. ואלוהים יודע שאני מעדיפה לתלוש לעצמי את הציפורניים לפני שאשמח להסכים איתו על משהו. עקוב אחר העיתונאי המפורסם ביותר של גיבור העל וחוברות הקומיקס בעולם, כאשר הם מתמודדים עם כל הלחץ, הלחצים והמורכבות הנובעים מהיות עובדים הורים בחברה של ימינו.

שניים כבר מופיעים כאן ותיכף נגיע אל השלישי. האם באמת יש הסבר לנוכחות של סקוט בביתה של קריס? ככלות הכל, הוא אקס של אחת הבנות, לא בן זוג נוכחי.

הוויכוח שנמשך יותר מעשור: אנדרואיד או iOS?

Rotten Tomatoes – ביקורת הסדרה באתר רוטן טומייטוז האמריקאי. דיטפריד מציע לשיר לנסות ולגייס את הכסף לנסיעה באמצעות שטיפת מכוניות. גברי ויואב מנסים לעבוד על פטנט חדש – המצלמיריים. מעשה קונדס של יואב מתגלה כרעיון לא רע בכלל… שיר מנסה לשכנע את יואב לתת לה את הכסף לנסיעה לחו”ל. דניאלה פותחת לשיר ויואב חשבון בנק. גברי עובד על רעיון חדש לייבוש כביסה בעוד דיטפריד צריך לגלות מה ייעודו של מתג מסתורי…

בערוץ מגוון רחב של תכנים – סדרות ריאליטי מובילות כמו “משפחת קרדשיאן” ו”אסונות מפלסטיק” … משפחת קרדשיאן – סדרת הריאליטי המתמקדת בחייהם האישיים והמקצועיים של משפחת קרדשיאן-ג’נר המשולבת עכשיו לצפייה בפרטנר TV. הכנסו עכשיו לכל העדכונים על הסדרה … Sdarot.dev – העונה החדשה של KUWTK – קישור צפייה מעודכן של אתר סדרות הישראלי (במידה והקישור לא עובד ליחצו כאן). זה היה אחד משני משפטים שהאורח פלט במהלך הצפייה.

אליפות העולם באתלטיקה עד גיל 20

שום דבר בפרק הראשון של הסדרה החדשה על בנות קרדשיאן לא משתווה לקודמתה, ששודרה בערוץ ! כעת, תחת שירות הסטרימינג, … צפייה ישירה בסרטים, סדרות, שידורי ספורט וערוצי טלוויזיה. הקרדשיאנ’ס חוזרים לעונה חדשה בערוץ Hulu עם הסכם בסכום עתק, שמסמל את השינוי שעברה המשפחה מהעונה הראשונה לפני שני עשורים ועד היום. MSN – “כמה מיליונים שוות בנות משפחת קרדשיאן?” – כתבה על התוכנית באתר MSN.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן