סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » משחק הדיונון עונה 2

משחק הדיונון עונה 2

נדחף ונהרג על ידי שחקן מספר 407 במשחק “גשר הזכוכית”.‏לי סאנג-ה017עבד במפעל זכוכית ובעל ניסיון במקצוע מעל ל-30 שנה. נדחף ומת על ידי צ’ו סאנג-וו במשימת “גשר הזכוכית”.קים יון-טאה069בעלה של שחקנית מספר 070. תולה את עצמו לאחר שאשתו מתה במשחק.לי ג’י-הא070אשתו של שחקן מספר 069. נהרגת במשחק הגולות.קוואק ג’ה-יונג278מצטרף לקבוצה של דוק-סו ומנחה שלו בתפקידיו.

לקראת הסיבוב האחרון גוברים רגשות אי-האמון והסלידה בין העולים לגמר. ג’ון-הו מצליח להימלט ומחליט לחשוף את הסודות המלוכלכים של המשחק. עד אז, הנה שוב הטריילר לעונה הראשונה, פשוט כי זה פינוק ויזואלי.

אפליקציות הזרמת התוכן הטובות ביותר למשחק הדיונון

על אף שהעלילה טרם ידועה, דונג-היוק הואיל בטובו לשחרר לנו כמה פרטי מידע בצורת דמויות מוכרות שיחזרו. אני רואה את זה בחדשות הגלובליות כי המשטרה יכולה להיות מאוד מאוחרת לפעול על דברים – יש יותר קורבנות או שהמצב מחמיר בגלל שהם לא פועלים מספיק מהר. חובבי סדרת משחקי הרעב (כי זה גרם לי לחשוב כאן) בוודאי יופתעו לטובה. זה לא שיש את זה פה ושם…בואו זה יש כמעט בכל סדרה של פעולה ודרמה,פה זה ממש הגרעין של הסדרה..אז אני ממליצה לוותר על זה,אם הנפש חשובה לכם.אני בדיעבד כן מצטערת שראיתי.

הסדרה מתחילה באקספוזיציה – סצנה בשחור ולבן המציגה קבוצת ילדים המשחקים את “משחק הדיונון”, משחק ילדים קוריאני. ברקע נשמע קולה של הדמות הראשית, סונג ג’י-הון. ג’י-הון הוא צעיר עני, גרוש עם ילדה, שמתגורר עם אמו בדלות ובעל חובות בשוק האפור שמאוים על ידי נושים.

מה לצפות ממארוול ב-2022

אפשרות נוספת היא להירשם לאפליקציה של נטפליקס תמורת סכום סימלי לחודש על מנת לצפות בכל הפרקים באיכות בחדות גבוהה בטלפון או בטאבלט, בכל פעם שמתחשק לכם. שמעתי הרבה שבחים וגם ביקורת לא טובה על משחק הדיונון והתחלתי לצפות בה אתמול. למרות שהפרק הראשון הפחיד אותי, מלא מדי בדם החלטתי להמשיך לראות עוד פרקים. יש בסדרה זאת משהו שגורם לך לרצות לראות עוד קצת כי זה מסקרן. משחקי הדיונון פרצה לתודעה בשנה שעברה, והגיעה למספר מדהים של 214 מיליון מנויים ברחבי העולם. הסדרה מתארת “באטל רויאל” בו 456 משתתפים נאלצים לשחק משחקי ילדים עבור פרס כספי גדול – והחיים שלהם.

בכל מקרה, האישור של “משחק הדיונון” לעונה 2 פותח את הדלת לאינספור אפשרויות להמשך הסיפור. לתוכנית יש כעת הזדמנות לחקור בצורה יסודית יותר את מקורותיהם של טורנירי משחקי הדיונון, כאשר יש חשד כי מדובר בקונספירציה בינלאומית שמנוהלת על ידי האליטה העולמית. כשכמעט כל בעלי בריתו מתים כעת בידי המשחקים, מסע הצלב הבודד של ג’י האן נגד ה-VIP רעולי הפנים יהיה מרתק לצפייה. המעריצים מייחלים שעונה 2 תצליח לשחזר את הקסם שהפך את עונה 1 להצלחה אגדית כזו.

סדרות לראות

דונג-היוק הזכיר במכתבו גם את האיש בחליפה (גונג יו), הדמות אשר ראינו בתחילת הסדרה מגייס את ג’י-הון למשחק הדיונון בתחנת הרכבת, אותו אנו זוכרים בעיקר כזה שסוטר לו שוב ושוב. הדמות עשויה לחזור לעונה השניה, אך היוצר לא התחייב לכך, כנראה מאחר והעונה עדיין בשלבי הכתיבה. תקבלו כמה פלאשבקים של משחקי רעב כשצופים במשחק הדיונון פרק 3, ויש כמה נסיונות להוסטל ולפרצי אימה אחרים כאשר קבוצה של אנשי VIP עשירים רעולי פנים מגיעים להמר ולהריע על המוות.

רמז נוסף אפשר למצוא בפריים מהמשחק הראשון, כשדמותו של איל ניאם לא מזוהה על ידי הרובוט-ילדה המקריפ שמאתר את השחקנים הכושלים ויורה בהם. ב-2019, אגב, כשנטפליקס הכריזה על הסדרה, היא נקראה Round Six, על שם ששת המשחקים שמרכיבים את התחרות. לדבריו של דונג-היוק, בתקופה שבה הגה את הסדרה הוא היה במצוקה כלכלית ממש כמו הגיבורים שלה, והחל לתהות איך היה מרגיש אם היה משתתף במשחק הישרדות דומה. “באותה תקופה רציתי שמישהו יזמין אותי למשחק כזה”, הוא הודה בריאיון. המשחקים שאליהם נחשף בקומיקס היו מורכבים מדי והוא העדיף להתמקד במשחקי ילדות תמימים ופשוטים. כזכור, “משחק הדיונון” עוסקת באנשים חסרי מזל וכסף שלוקחים חלק בסדרת משחקי הישרדות קטלניים, שהשורד היחיד והאחרון בסיומם זוכה לשוב בחזרה אל חייו עם הון מכובד.

משחק הדיונון פרק 3

כשהיא שועטת אל עבר תואר הסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס אי פעם, עבורו תיאלץ לנשל מהתואר את “ברידג’רטון” האלגנטית והמעודנת, אפשר כבר להגדיר את “משחק הדיונון” כסנסציה. הסדרה הקוריאנית שעלתה החודש בשירות הסטרימינג הבינלאומי מגשימה את חלומה הרטוב של החברה כשהיא מצמקת עוד קצת את הכפר הגלובלי דרך המסך. שילובים של ז’אנרים כמו מתח, קומדיה שחורה, דרמה, אקשן, נוסטלגיה, אמירה חברתית והישרדות, העמידו יצור כלאיים שידבר לכל מי שהבטן שלו חזקה מספיק לעמוד בתשעה פרקים מדממים. הנה כמה עובדות מרתקות על יצירת “משחק הדיונון”, שתוכלו להפטיר בחטף בשיחת הברזייה הבאה שלכם. היוצר של “משחקי הדיונון” הוואנג דונג-היוק דיבר על הרעיונות שיש לו לעונה השניה של הסדרה המוצלחת בנטפליקס, כשהוא חושף על מה העונה עלולה להתמקד בפרק הבא שלה. במשחק השישי, מתבקשים שני השחקנים שנותרו לשחק את “משחק הדיונון”, במהלך המשחק מביס סונג ג’י-הון את צ’ו סאנג-וו, אך בוחר שלא לנצח במשחק ומבקש מצ’ו שיפרשו יחד מהמשחק.

  • הוא בוחר לטוס לארצות הברית לבקר את בתו הקטנה, אך בזמן הנסיעה ברכבת הוא רואה את המגייס של “משחק הדיונון” מפתה אדם נוסף להצטרף למשחק.
  • גי־הון וקבוצתו מקיימים תורנות שמירה כל הלילה.
  • המשך לקרוא לכל החדשות והשמועות האחרונות על סדרת נטפליקס.

בדוק את רשימות תוכניות הטלוויזיה הטובות ביותר ב- Netflix וב- הסרטים הטובים ביותר ב- N. Etflix או לחילופין כנסו למדריך הטלוויזיה שלנו למשהו לצפות הערב. פגשנו גם את מגייס המשחקים בסדרה הראשונה, כך שסביר להניח שהשחקן הנערץ גונג יו יופיע בעונה השנייה, אולי כדי להתעמק יותר מאחורי הקלעים של האתגר הקטלני. זה כנראה לא ספוילר לחשוף את רוב שחקן דיונון משחק ששיחק את 456 בעונה הראשונה לא יחזור לעונה השנייה. אופי הסדרה פירושו שהמתמודדים נהרגים כשהם חוסלים מהמשחק, כך שאם העונה החדשה קיבלה צורה של פריקוול או תהיה לה רצפים של פלאשבק, לא נראה הרבה שחקנים או דמויות חוזרות. ייתכן שתוכלו להבטיח צפייה באופן אישי, תוכלו גם לרכוש פרקים באמצעות ספקי שירותים דיגיטליים בהמשך כמו אמזון פריים וידאו או iTunes.

אפי טריגר – פופ טארטס תרבות אמריקאית | טלויזיה | קולנוע | ספרים | פוליטיקה אמריקאית

ג’י-יונג מוותרת ומפילה בכוונה את הגולה שלה ובכך גורמת לזה שקאנג סה-ביוק תעבור את המשחק אך הורגים אותה. לאחר המשחק הראשון, המשתתפים המבוהלים, שהבינו מה פירוש ההפסד במשחק עורכים הצבעה, וברוב קולות (על חודו של קול אחד) הם מסיימים את המשחק בהתאם לחוק השלישי של המשחק. בשובם הביתה נחשפים בשנית למצבם העגום בחייהם ולקשיים הכלכליים עימם הם מתמודדים.

  • המנהיג במסכה מקבל את פניהם של אח”מים שיצפו במשחק מהשורה הראשונה. במשחק החמישי כמה מהש…
  • במשחק השני, מקבלים השחקנים ממתק רחוב קוריאני מוכר בשם “דלגונה” (ישנם אזורים בהם שמו “בופגי”).
  • משחק הדיונון פרק 2 מתמקד בקבוצת אנשים בעלי חובות נואשות בדרום קוריאה.

היוצר Hwang Dong-hyuk סיפר לאחרונה הזמנים שהוא ירצה שעונה שנייה תסתכל על המשטרה הקוריאנית לאחר שהתמקד בעיקר במתמודדים בסדרה הראשונה. רמז נוסף, אם במקרה עשיתם חמש יחידות בקוריאנית, הוא שמו של השחקן הראשון, או איל נאם. משמעות השם בקוריאנית היא “האיש”, וזה עשוי היה להיות הרמז הגדול ביותר לזהות האדם שמאחורי המשחק.

העונה השניה עוד לא הוזמנה על ידי נטפליקס.

עם ההצלחה העצומה של העונה הראשונה של הדרמה הדרום קוריאנית, סביר מאוד כי נטפליקס תמצא לנכון להזמין עונה שנייה של דיונון המשחק. דונג-היוק סיפר כי את שני הפרקים הראשונים כתב במחצית הראשונה של 2008, העביר אותם לחברים לקריאה ראשונית והמשיך לכתיבת שאר הפרקים. שנה לאחר מכן, דונג-היוק כבר החזיק בתסריט מושלם, אבל גופי הפקה שלהם הציע את הסדרה דחו אותה בטענה שמדובר בחומרים אלימים מאוד, שלא לומר משונים, ושהיא מורכבת מדי ולא מסחרית. משחק הדיונון, סדרת טלוויזיה לצפייה ישירה, אין עדיין פרקים מלאים ביוטיוב. בזמן שרעיונות מתחילים להתבשל, שום דבר לא הוחלט עדיין לגביי עונה שניה של “משחקי הדיונון”.

מכיוון שאני מעדיף לכתוב לבד, אולי כל הרעיונות האלה ב- YouTube יכולים לתפקד כחדר הסופר שלי. לא שהיא היתה זקוקה לזה בדיעבד, אבל כחלק משיווק הסדרה נטפליקס הקימה בתחנת הרכבת התחתית Itaewon בסיאול מעין מגרש משחקים, שמופעל על ידי האנשים בחליפות הוורודות, מידי יום מהצהריים ועד הערב. המתחם כולל את הבובה הקריפית עם הצמות, הבועה הענקית שמלאה במזומנים וגן שעשועים ילדותי לאנשים בוגרים. משחק הדיונון מלאה דם, אלימות ומוות, אבל עדיין מייצרת משיכה, מגנטיות מוזרה כי כנראה שזה מה שאנשים אוהבים. עולם משחקי הדיונון רק החל, זאת לפי המנכ”ל השותף של נטפליקס וסמנכ”ל התוכן של החברה טד סרנדוס. הסיבוב האחרון מציג מבחן אכזרי נוסף, אך הפעם התוצאה הסופית תלויה בשחקן אחד בלבד.

פרק: יום מזל

גי-הון איבד את כל כספו ומתפתה בייאושו להשתתף במשחק מסתורי, אבל תקרית מחרידה שמתרחשת כ… “סרנדה למיתרים” של פיוטר צ’ייקובסקי – מתנגן בסיום המשחק השני ובמהלך הרכבת הקבוצות טרם המשחק השלישי. את החלוקה ההיררכית בין המפעילים של המשחק ניתן לדעת על פי הצורה מוטבעת על מסיכת הפנים שהם עוטים.

משחק הדיונון פרק 2 מתמקד בקבוצת אנשים בעלי חובות נואשות בדרום קוריאה. דונג-היוק מצהיר שאין כרגע עונה נוספת באופק וש”רק המחשבה על זה מעייפת אותו”. את העונה הראשונה הוא כתב לגמרי לבד מאחר והוא “לא עובד טוב בצוות”, ואם וכאשר תהיה עונה שנייה הוא כבר ייקח חדר כותבים ויעבוד עם מגוון במאים מוכשרים. “רציתי לספר סיפור של אנשים שכל מה שנשאר להם זה ייאוש, פחד, זעם ועצבות”, אמר בריאיון, אבל הם לא איבדו את האנושיות שלהם והאהבה לאדם, ממש כמו בעולם החיצוני שהם חיו בו, ואת הסיפור הזה נראה לי שסיפרנו”.

בית הנייר עונה 5 פרק 10

צפו בשיחה עם ד”ר ליאורה צרפתי, אנתרופולוגית וחוקרת תרבות קוריאה ויפן, שמסבירה באולפן ynet את התופעה שמאחורי “משחק הדיונון”. אה וכמובן כמובן כמובן שמגיעה תודה גדולה וענקית למתרגמים הנפלאים שרי ושאול שעבדו הרבה יותר קשה מכל סדרה (אני מאמינה)כדי לתרגם,מה שכתבתי כמובן לא סותר את זה בשום צורה. הוא שומע על משחק הישרדות סודי, עם פרס בסכום 45.6 מיליארד וון. מפני אופייה האלים של הסדרה הגבילה נטפליקס את הצפייה לגילאי 16 ומעלה. לכך תרמו גם הביקורות האוהדות והשיח התקשורתי סביב הסדרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן