סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מקום שקט לצפייה ישירה

מקום שקט לצפייה ישירה

כותרתו אינה מתייחסת לסביבה פסטורלית אלא לדרך היחידה לשרוד בעולם פוסט-אפוקליפטי שנשלט על ידי מפלצות המגיבות לרעש. הסרט נפתח ביום ה-89 להשתלטות, במה שנדמה כעיירת רפאים שבה משוטטת משפחה אמריקנית אחת. בני המשפחה מתקשרים ביניהם בשפת הסימנים – בתם הבכורה היא, כמתברר, חרשת – ובדיעבד מתברר שזוהי גם דרכם לשרוד בעולם שבו אם ברצונך לחיות עליך להקפיד על דממה מוחלטת. האתר “BoxOffice” חזה בינואר 2020 כי הסרט יגרוף 72 מיליון דולר בסוף השבוע הפותח שלו.

  • אחד ממקומות הצילום האחרונים, גשר האי גרנד איילנד הצפון-מערבי, הושבת במשך 13 שעות לצורך הצילומים.
  • ב-31 במרץ 2023 צפוי לצאת לבתי הקולנוע בארצות הברית סרט שלישי במסגרת זיכיון “מקום שקט”.
  • מלבד ההיסטוריה בת מאות השנים שיש לאי להציע, תוכלו להרגיש בשניות את האווירה החמימה של המקומיים – שגאים מאוד בהיותם קנריים, לא ספרדים, קנריים.
  • “בתור אחת שלא עפה על הסרט הראשון, הסרט הזה היה מעולה …”

מקומות אחרים כללו את העיר צפון טונוונדה ואת מושב אולקוט במחוז ניאגרה, ונמל ברצלונה בעיירת ווסטפילד במחוז צ’אוטוקה. הצילומים התרחשו בבמת סאונד בבופלו, ניו יורק. אחד ממקומות הצילום האחרונים, גשר האי גרנד איילנד הצפון-מערבי, הושבת במשך 13 שעות לצורך הצילומים. ההפקה השקיעה למעלה מ-10 מיליון דולר באפסטייט ניו יורק, יצרה 400 מקומות עבודה והשתתפו בה 300 ניצבים. איביץ’ יצטרך להכריע עד המשחק האם הוא פותח עם ערן זהבי בהרכב או שוב נותן לו לעלות מהספסל.

ארכיון סרטים

בשל הנסיעה הארוכה והלא קלה ברכב, הייתי מוותר על נסיעה למקום עם ילדים קטנים, שסביר כי פחות יהנו ממנה. לחוף זה יובאו טונות של חול לבן מאיי הבהאמה, 11 אלף טון ליתר דיוק. למייסד הנורברגי היה חזון של ייבוא חול לבן למקום עם האקלים “הטוב בעולם” לתפיסתו, שעות בודדות מארץ מולדתו. החוף מתאים לצעירים, אך לא רק, ויש בו מגוון רב של מסעדות, ברים ובתי קפה. קתדרלת סנטה אנה הממוקמת מול בניין העירייה היא הכנסייה הראשונה שנבנתה באיים הקנריים – והיא נבנתה במשך לא פחות מ-400 שנה. בעיר, שהיא הגדולה בכל האיים הקנריים, תמצאו גם מוזיאונים אותנטיים.

הלחץ שעשה על קשרי אריס התחיל הרבה התקפות של מכבי תל אביב. עלילת הסרט מתרחשת בשנת 2020, ומתמקדת במשפחה אשר חיה בשתיקה מוחלטת לאחר שכדור הארץ הותקף בידי יצורים המזהים את הטרף שלהם בעזרת חוש השמיעה. “מקום שקט” הינו מותחן אימה העוקב אחר משפחה החיה בשתיקה מוחלטת ביער מרוחק מהעיר הגדולה. לאחר שכדור הארץ הותקף בידי יצורים רצחניים שמזהים את קורבונותיהם בעזרת חוש השמיעה, הם נאלצים לחיות בדממת אלחוט על מנת לשרוד.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

בק אמר, “במקום להתמקד בסרטי המשך כשלעצמם, מדובר בהשקעה חזרה במערכת האקולוגית של רעיונות מקוריים בשוק מסיבי.” אלא שבעוד סרטו של פיל הוא אכן הברקה הנדרשת לז’אנר האימה והאסתטיקה שלו מתוך תבונה ותובנה פוליטית-סאטירית – “מקום שקט” מתקשה להתעלות על הגימיק שבמרכזו. עוד לפני הכניסה של ערן זהבי והשער המיוחד שלו, מכבי תל אביב הציגה דקות רבות טובות בזכות כמה שחקנים שחזרו ואחרים שנשכחו. ניר ביטון שהוחתם בקבוצה פתח אתמול את העיניים לרבים שלא ראו בו שובר שוויון.

  • ג’ון קרסינסקי – לי אבוט, בעלה המנוח של אוולין ואביהם של רגן ושל מרקוס.
  • בכורת הסרט “מקום שקט” עלתה לאקרנים בשנת 2018 וזכתה להצלחה רבה בז’אנר סרטי האימה.
  • בק אמר, “במקום להתמקד בסרטי המשך כשלעצמם, מדובר בהשקעה חזרה במערכת האקולוגית של רעיונות מקוריים בשוק מסיבי.”

ב-“BoxOffice” נמסר כי הברוטו הפותח של סוף השבוע בסוף השבוע יכול להיות מושפע לרעה מאינדיקציות ראשוניות על הטריילר הרשמי, שבו התנהלו יותר דיאלוגים וקטעי פעולה מאשר בסרט הראשון. עוד נאמר כי סרט יצטרך להתחרות מול “מולאן” ו”לא זמן למות”, שאף הם יעלו לאקרנים במקביל לעליית הסרט לאקרנים. “סרטי פרמאונט” הפיקו את הסרט הראשון, בתקציב של 17 מיליון דולר.

הוויכוח שנמשך יותר מעשור: אנדרואיד או iOS?

לא חובה לראות את הסרט הראשון כדי להבין, תוך כדי הסרט תבינו מי מת ומי נשאר בחיים בסרט הראשון. המשחק הנהדר של מכבי תל אביב אמש מול אריס סלוניקי, סלל את הדרך למפנה ופתח את הדלת לחלומות מחודשים על החזרת האליפות לקרית שלום. “אנשים נכנסו לבלומפילד שפופים ועזבו אותו גאים. אוהדים הגיעו למשחק בחוסר ביטחון וחזרו הביתה באמונה שלמה באיביץ’ ובשחקנים”. אז למה בכל זאת התייר הישראלי עדיין לא מכיר את גראן קנריה? ראשית כל ייתכן שהמרחק הוא “דיל ברייקר” במקרה הזה.

בכורת הסרט “מקום שקט” עלתה לאקרנים בשנת 2018 וזכתה להצלחה רבה בז’אנר סרטי האימה. מעבר לשידור הסרט בבתי הקולנוע, כאן ריכזנו מספר קישורי צפייה ישירה בסרט עם תרגום בעברית ובאנגלית. טרגדיה שפוקדת את המשפחה בדקות הראשונות של הסרט מהווה רגע טראומטי שצלו הכבד ילווה את הסיפור.

צפייה ישירה

האיזון מופר לאחר לידתו של תינוק חדש במשפחה. דימויים של מוות, לידה ולידה מחדש נוכחים כמעט לכל אורך הסרט – כולל סצינה שבה האם נאבקת במפלצת שחודרת באופן סימבולי אל תוך רחמה. מבלי לחשוף יותר מדי, הסרט עוסק בהישרדות אימהית ובאשמה והאובדן הנלווים אליה – די בדומה לסרט מד”ב אחר מהעת האחרונה, “המפגש” , וכמובן ארבעת פרקי “הנוסע השמיני”. כבר ראינו בשנים האחרונות סרטי אימה שהתבססו על העיקרון של “אל-תשמיע-הגה”.

לדברי קרסינסקי, “פרמאונט” דחתה טיוטות של תסריטאים ובמאים אחרים שנחשבו “מכווני זיכיון” מדי, והאולפנים הזמינו אותו לכתוב תסריט המבוסס על “הרעיון הזעיר שלו שמתאים לעולם הזה ויכול להיות מרגש”. הצלם פולי פוליגן תיאר את סרט ההמשך כ”יותר קשור לילדים הגדלים, החוקרים את העולם ולומדים להגן על עצמם.” לצד השניים שפתחו בהרכב לראשונה, היה גבי קניקובסקי בכל פינה במגרש. הוא החל כקשר שמאלי וסיים את המשחק כקיצוני על כל הקו במערך שלושת הבלמים. בשבוע שכולם דיברו על עדן קארצב, הוכיח קניקובסקי שמכבי תל אביב לא טעתה כשהביאה אותו באותה עסקת טרייד עם מכבי נתניה.

עוד בוואלה!

הגורם לאסון הם יצורים עיוורים ואימתניים אך בעלי חוש שמיעה מפותח שתוקפים והורגים כל יצור חי שפולט רעשים. המשפחה שגרה ביער ,חייבת לשמור על שקט פן גורלם … דג’ימון הונסו – שורד על האי, מנהיג של קבוצת שורדים.

לאחר האירועים הקטלניים שהתרחשו בביתם, משפחת אבוט צריכה כעת להתמודד עם הזוועות ששוכנות מחוצה לו בעודם ממשיכים בדממה את מאבקם לשרוד. בצאתם אל הלא נודע, הם מגלים במהרה שהיצורים אשר צדים על פי צליל אינם האיום היחיד ששוכן מעבר לשביל החול. לאחר האירועים הקטלניים שהתרחשו בביתם, משפחת אבוט צריכה עכשיו להתמודד עם הזוועות ששוכנות מחוצה לו בעודם ממשיכים בדממה את מאבקם לשרוד. בצאתם אל הלא נודע, הם מגלים במהרה שהיצורים הקטלניים אינם האיום היחיד שמחכה להם. סרטים לצפייה ישירה – מקורות נוספים לצפייה בסרט מקום שקט אונליין.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

“סרט אימה יחודי מסוגו שהעלילה שלו מתבססת בעיקר על שקט…” משפחה אחת חיה בשתיקה מוחלטת אחרי התקפה אכזרית של חייזרים בכדור הארץ. היצורים מזהים את בעלי החיים ובני האדם עם חוש השמיעה בלבד, ועל מנת לשרוד, יש לשמור על שקט מוחלט. הסרט מתרכז באישה עם שלושת ילדיה המנסים לשרוד את תקיפת היצורים.

בנוסף לכך, צולמו קטעים מהסרט במקומות נוספים בניו יורק. חומרים מסויימים עשויים שלא להיות מתאימים לילדים מתחת לגיל 13. בסרט הזה כבר היינו עם המפלצות העיוורות שאיכשהו הביסו את המין האנושי למרות שאפשר להרוג אותם ביריה או בדקירה.. הדמויות גם לוקחות סיכונים טיפשיים רק בשביל לקדם את העלילה.. “סרט אימה מצמרר, קצת הזוי ואני לא מדברת על זה ש90 דקו…” בסך הכל שווה צפייה גם אם לא הכי מפחיד.

הצגות ומופעי ילדים

הסרט זכה להצלחה חסרת תקדים כאשר גרף סכום של כ-338.6 מיליון דולר, מתקציב של בין 17 מיליון דולר ל-21 מיליון דולר. בעקבות הצלחתו הרבה הפך הסרט לסרט האימה ה-7 הרווחי ביותר בכל הזמנים. סרט טוב מאת השחקן והבמאי המוכשר ג”ון קרסינסקי. הסרט יותר מזכיר ז”אנר מותחן מדע בדיוני מאשר אימה. בנוסף סרט שאפשר לראות בכיף בבית ואולי לא שווה להוציא 40 שקל בקולנוע.

הסרט הוקרן לראשונה בסדרת הפסטיבלים “South by Southwest”, ב-9 במרץ 2018.

מקום שקט 2/A Quit Place Part 2

המחירים גם לא אמורים לרדת בחורף, שכן היעד פופולרי במיוחד בעונת החורף בשל היתרונות האקלימים שלו. כך שבינתיים, נראה כי גראן קנריה עדיין שייך בעיקר לאירופים, שנהנים בו מכל רגע. מי שלא רוצה לעשות את הדרך ברכב, או במקרה שלי במיניבוס, יכול לעשות אותה גם ברכיבה. מחוז טחדה ידוע גם ככזה שאליו מגיעים רוכבי אופניים מרחבי העולם, חלקם מקצוענים שמגיעים למקום במיוחד כדי להתאמן לקראת מירוץ האופניים הנחשב בעולם – הטור דה פראנס. גראן קנריה, מלבד קבוצת הכדורסל שאולי זכורה לאוהדי הפועל ירושלים מההעפלה לחצי גמר היורוקאפ ב-2017, היא ביתם של הספורטאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן