סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 8

מלכות פרק 8

תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי.

עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. אני מאשרת קבלת ניוזלטר, הטבות ומידע שיווקי ופרסומי מסלונה.

מלכות עונה 2 פרק 7

למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות לצפייה ישירה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה.

תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח. הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי. נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה.

אינדקס סיקורים >> מלכות – עונה 2

טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה.

אטהלו ולוקאין בחנו אותה לעומק, והיא ידעה שכל טעות עלולה להוביל אותה לכלא נוסף בחייה. טוב, רֵייג׳ין חשבה לעצמה כשהלכו, גם להצליח לעצבן את לוקאין זה איזשהו הישג… הוא לא לקח את אחד הכיסאות והתיישב לצד לוקאין, אלא נשאר לעמוד קרוב לדלת הכניסה בידיים שלובות, והביט בהם בדממה. ”אפילו חצי ג’נטלמן לא מכניס ידיים לחולצה של בחורה.” רֵייג׳ין ניסתה להתגרות בו.

מלכות – עונה 1 לצפייה ישירה

נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח. התארגנתי – מלכות – כל העונות באתר הסדרות “התארגנתי”. המבקרים הקשוחים ביותר משבחים את מלכות פרק 8 והצופים מחכים בכיליון עיניים לכל פרק חדש שיוצא. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם.

בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש. חושד שדורי ואלברט קשורים למוות של אליאב. נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו.

מלכות – ביקורות הסדרה וקישורים נוספים

אסור היה לה להראות חולשה כרגע, היא ידעה היטב שגברים כמוהו מריחים זאת מרחוק. רֵייג׳ין ישבה על כיסא בתוך חדר שבאחת הבקתות בכפר המורדים. ידיה היו קשורות מאחור לגב הכיסא, והיא בחנה את החדר הריק סביבה. בשעה הקרובה יעלה הפרק לאתר ברשת שפתוח לכולם ואשלח לך.

  • ”אני אעשה איתך עסקה,” אטהלו הציע לה.
  • מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב.
  • שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה.
  • בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה – בן למשפחת פשע מקומית, מגיעים מתנקשים ומחסלים את הגברים במשפחה.
  • הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה.
  • אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש.

ציפי נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. מלכות היא סדרת דרמת פשע ישראלית שיצאה ב-25 באוקטובר 2018, ונבחרה כסדרה הנצפית היותר של הוט לשנת 2018. עלילת הסדרה מתמקדת בסיפורם של מעשי הנשים של חיילי משפחת מלכה, משפחת פשע מהגדולות בישראל. למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות עונה 1 לצפייה ישירה.

איש חשוב מאד: פרק 1

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. על מנת להציל את חייהן, ליזי נאלצת להשאיר את ספיר ברוסיה ולבגוד במדינת ישראל.

המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל. עונה חדשה לדרמת הפשע המצליחה שעלתה ב-HOT ב-2018. בעונה השנייה לסדרה, גיא פרנסיס מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג’ובארנים.

כל מה שחדש באתר

בעונה השנייה לסדרת הלהיט גיא פרנסיס (רוי מילר) מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג’ובארנים. ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה (מלוי לוי) נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים.

חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה. בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה. סדרות TV – מלכות – כל הפרקים – בחינם – עם תרגום מובנה. בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע. אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה.

מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו.

מלכת הלבבות: פרק 8

HOT – מלכות – פרקים מלאים – בחינם – באתר הרשמי של הוט. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד.

  • עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו.
  • עליזה “ליזי” מלכה (דאנה איבגי) – טום בוי, רווקה צעירה ללא עניין ברומנטיקה, בתם של דורי ויעקב ואחותו של אייל.
  • היא ידעה שהיא חייבת שיחשוב עליה משהו, כדי שיוכל להיאחז בו ואולי להאמין בו בסוף כשהאמת תתגלה.
  • ליזי מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן