סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 7

מלכות פרק 7

עובדת בתחנת דלק המשפחתית עד שמשפחת קדוש לוקחת את התחנה. בעלת מוח מחושב ויכולת אסטרטגית. מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב.

נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה. הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. אלישע (יעקב זדה-דניאל) – הומלס.

צפייה ישירה

בפרק מלכות פרק 10 לצפייה ישירה הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. בפרק מלכות פרק 11 לצפייה ישירה הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. בפרק מלכות פרק 12 לצפייה ישירה הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

  • הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).
  • בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה.
  • ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.
  • Next TV – מלכות – עונה 1 – כל הפרקים באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד).
  • בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט.

ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח. משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש. חושד שדורי ואלברט קשורים למוות של אליאב. נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו.

ילדות סכסכניות פרק 7

החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח. עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה.

מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

פרק 21 –    הורדה    צפייה ישירה

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות.

עלילת הסדרה מתמקדת בסיפורם של מעשי הנשים של חיילי משפחת מלכה, משפחת פשע מהגדולות בישראל. למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה. למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות עונה 1 לצפייה ישירה. התארגנתי – מלכות – עונה ראשונה – פרק שביעי באתר הסדרות “התארגנתי”.

גולסטאריות עונה 3 פרק 14

בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. עוז סיטבון (מיכאל אלוני) – נשכר להיות המאבטח של עידו. נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה.

נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה. Ynet – מלכות – ביקורת הסדרה באתר הרשמי של ידיעות אחרונות. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה.

מלכות פרק 7

יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט. עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי. סלע (חי מאור) (עונה 1) – מייבא נשים רוסיות למועדון של מקסים. נשלח על ידי גיא להרוג את חמודי, אך נכשל.

ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים. עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו.

פרק 3 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית.

  • למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה.
  • לא נענית לחיזוריו של אלכס.
  • יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי.
  • בפרק מלכות פרק 10 לצפייה ישירה הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן.

הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה. עליזה “ליזי” מלכה (דאנה איבגי) – טום בוי, רווקה צעירה ללא עניין ברומנטיקה, בתם של דורי ויעקב ואחותו של אייל.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. ידיעה ממקור לא צפוי מובילה את משפחת קדוש אל דורי מלכה. ליזי מגלה שההשתלטות על המועדון עומדת לגבות מחיר גבוה משחשבה וספיר מגלה את פניה החדשות. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט.

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. מלכות היא סדרת דרמת פשע ישראלית שיצאה ב-25 באוקטובר 2018, ונבחרה כסדרה הנצפית היותר של הוט לשנת 2018.

מלכות עונה 2 פרק 7

Next TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק השביעי – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). HOT – מלכות – עונה ראשונה – פרק 7 – בחינם – באתר הרשמי של הוט. סדרות TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק שביעי – בחינם – עם תרגום מובנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן