סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 6

מלכות פרק 6

אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר. תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח. הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי. נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה.

לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח. מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות. עבדה בזנות וכך הכירה את אייל מלכה והשניים התאהבו.

מלכת הלבבות: פרק 6

אלישע (יעקב זדה-דניאל) – הומלס. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס.

חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. מלכת היופי של ירושלים פרק 37 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes.

חפש באתר טפסים מחשבונים מידע

הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה. אליאב קדוש (עדי אלון) (עונה 1) – בנו הצעיר של הלל קדוש, אסתמטי.

עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. ליושה סליוסר (ולדימיר פרידמן) – אביהם של ספיר ואלכס. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר. דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית.

גולסטאר אולסטאר: פרק 1

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. רוזה המנקה מתחתנת עם חנווני שמאוהב באישה אחרת – החלטה שתשפיע על יחסיה עם בתה הבכורה לונה במשך עשרות שנים. יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט.

  • נעמה מוצאת שומר ראש לעידו.
  • היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה.
  • שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא.

האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. אין תקופה מדויקת ונכונה מזו להציג סיפור של חוסן, חוזק ומורכבות נשיים ולמקם אותם דווקא בזירה הכי מאצ’ואיסטית, הכי ברוטאלית והכי מעקרת – עולם הפשע. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

ילדות סכסכניות פרק 2

עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות ינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, כמו גם לנקום את מות הגברים.

נחטף על ידי אלברט ומת כתוצאה מחנק בבגז’ של רכב. המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי). בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה – בן למשפחת פשע מקומית, מגיעים מתנקשים ומחסלים את הגברים במשפחה. נשותיהם נותרות להיאבק על מקומן בעולם גברי, בדרכן המצחיקה והסוחפת ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה.

פרק 1

כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. אבל שינויים בנורמות החברתיות סביב מגדר ופשע פותחים תחומי חקירה מבטיחים לחוקרים, ושאלות חשובות לקובעי מדיניות. הפער בין המינים בתחום הפשיעה, נצפה במדינות מערביות רבות. חוקרים מציגים את התופעה כשינוי מדאיג ופגיעה במרקם החברתי. אז אם אתם צופים בסדרות פשע מומלצות לצפייה ישירה – קחו את זה בחשבון.

עובדת בתחנת דלק המשפחתית עד שמשפחת קדוש לוקחת את התחנה. בעלת מוח מחושב ויכולת אסטרטגית. מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב. מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. “מלכות עונה 2 פרק 6” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה.

פרק 16

העולם קורא לשוויון מגדרי בכל תחומי החיים. אבל מי שמנהל את המאבק הזה על המסך, ללא פחד וללא מורא הן בעצם הנשים הכי חזקות על המסך. קבלו את מלכות פרק 6 עונה 2 לצפייה ישירה מכה מתחת לחגורה. שלושת הפרקים הראשונים עמוסים בקלישאות מסדרות וסרטי פשע.

ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net.

מלכת היופי של ירושלים פרק 37

הגברים של משפחת מלכה, ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מחוסלים. הנשים במשפחה מתחילות להבין שעליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי קשוח. גיא משתלט על עסקי המשפחה ומוריד את המלכות על ברכיהן, אבל דווקא בביתו אינו מצליח לשלוט. ליזי מנסה להציל את מה שנשאר מעסקי המשפחה. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. עונה חדשה לדרמת הפשע המצליחה שעלתה ב-HOT ב-2018. בעונה השנייה לסדרה, גיא פרנסיס מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת.

מלכת הדרום: פרק 6

לא נענית לחיזוריו של אלכס. בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן