סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 5

מלכות פרק 5

נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן.

טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. אלישע (יעקב זדה-דניאל) – הומלס. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש.

פרק 16

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה – בן למשפחת פשע מקומית, מגיעים מתנקשים ומחסלים את הגברים במשפחה. נשותיהם נותרות להיאבק על מקומן בעולם גברי, בדרכן המצחיקה והסוחפת ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות. ילד הפלא בנצי קלצקין שר לצידו של הזמר מרדכי בן דוד, סרטון באתר יוטיוב.

  • שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי.
  • סדרות ישראליות לצפייה ישירה.
  • בהיכלו, יעקב יהודה דסקל, בנצי קלצקין ומקהלת מלכות, לצפייה ביוטיוב.

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. בנצי קלצקין שר לצידו של מוטי ויזל, סרטון לצפיה באתר יוטיוב.

כל מה שחדש באתר

עידו מלכה (בנימין שובה; החל מעונה 2 אדר רוימי) – בנם הקטן של נעמה ואייל מלכה ואחיה של נינה. עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו. מדחיק את הטבח על היאכטה ובעקבות היפנוזה שעבר לקראת סוף העונה, נזכר בזהות הרוצח השני. אלברט מנסה לרצוח אותו על ידי זריקתו לים בשק, אך ניצל בזכות ליזי, בעונה השנייה לאחר שמשה קדוש איים לפגוע בו ובנינה אחותו ובהמשך ירה בו. ביקורת והמלצות מלכת היופי yes- מדובר בסדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה.

  • אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב.
  • בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט.
  • רוזה, אשתו של גבריאל מול הנמסיס שלה, האמא שלו וחמותה.

היא מתחילה למכור עוגות ברחוב. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא.

חיפוש

יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט. עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. ליושה סליוסר (ולדימיר פרידמן) – אביהם של ספיר ואלכס. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר. דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה.

נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. ילד הפלא בנצי קלצקין, פנחס ביכלר ומקהלת מלכות קולעוילם, שוכן עד באתר יוטיוב.

פרק 20

תאוות הבצע של דורי מסבכת אותה עם בתה ליזי. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). מנצח המקהלה הוא יענקי לוינגר. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16.

עיני עמך, מוטי ויזל, בנצי קלצקין ומקהלת הילדים חסידימלך באתר יוטיוב. ויהיו זרעי (לראות בנים) זאנוויל ויינברגר, בנצי קלצקין, מקהלת מלכות ומקהלת הילדים חסידימלך, סרטון באתר גאולה FM. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה.

מלכות (סדרת טלוויזיה)

ברוך ויזל, שימש כחבר במקהלה בין השנים ה’תשע”ג-ה’תשע”ו, לאחר מכן שימש תקופה כסולן עד שעזב את המקהלה לטובת קריירה עצמאית. בתחילת דרכה פעלה המקהלה בעיקר בישראל, אך מהר מאוד החלה להופיע באירועים ברוסיה, באירופה ובארצות הברית. המקהלה הוקמה על ידי פנחס ביכלר במאי 2013 והיוותה פריצת דרך בתחום המוזיקה חסידית בישראל ובעולם המקהלות החסידיות בעולם כולו[דרוש מקור]. במקביל להקמתה של המקהלה הוקם למקהלה אולפן בית, בשם M.W.

דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם.

חליפות עונה 5 פרק 9 *תרגום מובנה* / Suits 2011 – HDTV להורדה ישירה

בעלת מוח מחושב ויכולת אסטרטגית. מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב. מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם.

לדוגמא כתבה בה מוצג ויזל כסולן המקהלה זאנוויל מתחתן ומלכות חושפת את ילד הפלא שלא הכרתם! מידי חג ומועד מפיקים כמוסף למגזין החג בעיתונים בקהילה, משפחה, הציבור החרדי, כפר חב”ד ועוד. מקהלת מלכות הייתה המפיקה של רוב אלבומים אלו. מקהלת מלכות היא מקהלה חסידית ישראלית השרה בסוגת המוזיקה החסידית. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה.

ריקוד האש פרק 5

כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר.

עונה חדשה לדרמת הפשע המצליחה שעלתה ב-HOT ב-2018. בעונה השנייה לסדרה, גיא פרנסיס מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג’ובארנים. ציפי נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח.

מלכת הדרום עונה 5 פרק 1 לצפייה ישירה

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן