סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 4

מלכות פרק 4

עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר. דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.

אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה. “מלכות” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. המלכות מגלות את עקבות הרוצחים ויוצאות למצוא אותם.

סדרות לראות

אותו מנהל חבר המקהלה מיכאל ויינברגר. אחד התחומים בה מובילה המקהלה הוא מוזיקה ווקאלית חסידית. המקהלה הוקמה במאי 2013 על ידי פנחס ביכלר שגם משמש כמנצח המקהלה ומנהלה.

  • Ynet – מלכות – ביקורת הסדרה באתר הרשמי של ידיעות אחרונות.
  • בעונה השנייה לסדרה, גיא פרנסיס מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל.
  • בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.

ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה (מלוי לוי) נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים. המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל.

מקהלת מלכות

המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי). בהיכלו, יעקב יהודה דסקל, בנצי קלצקין ומקהלת מלכות, לצפייה ביוטיוב.

נעמה נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. Next TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק רביעי – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה. אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר.

מלכות – עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה – פרקים מלאים

נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע. אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לדוגמה צוזאמעניגון הקולולם החבד”י הראשון, על ידי מוסדות חנוך לנער צפת, בהנחיית שמחה פרידמן, צוזאמעניגון באתר יוטיוב. המקהלה כמו מקהלת האם שלה מלכות הופיעה בעשרות קליפים עם מגוון זמרים מהמוזיקה החסידית, והשתתפה בעשרות אלבומים. באלבום לחנים של הרב ירמיה דמן, יוסף צבי ברייער שלמה קאליש ומלחינים נוספים. האלבום שווק בחברות שיווק הדיסקים הרגילות במגזר החרדי וברשת חנויות הספרים אור החיים. יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה. סלע (חי מאור) (עונה 1) – מייבא נשים רוסיות למועדון של מקסים.

ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית. ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה. HOT – דף הסדרה מלכות באתר הרשמי של חברת התקשורת הוט. תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה.

מלכותQueens

יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. Next TV – מלכות – עונה 1 – כל הפרקים באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי.

HOT – מלכות – עונה ראשונה – פרק 4 – בחינם – באתר הרשמי של הוט. סדרות TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק רביעי – בחינם – עם תרגום מובנה. מלכת היופי של ירושלים פרק 24 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes.

פרקים מלאים

כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס. עיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה.

אלכס מנסה לעזור לספיר להשתחרר מהחוב לגיא ומסבך את נינה. ליזי מוצאת את הפנקס האבוד של יעקב. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה – בן למשפחת פשע מקומית, מגיעים מתנקשים ומחסלים את הגברים במשפחה.

מלכות 1: פרק 1

משפחתו של עזיז מתנגדת לרעיון שיינשא מחדש. בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי.

תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה. הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה. חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה.

מלכות פרק 4

מקהלת מלכות היא מקהלה חסידית ישראלית השרה בסוגת המוזיקה החסידית. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן