סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 11

מלכות פרק 11

משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש. חושד שדורי ואלברט קשורים למוות של אליאב. נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו. הלל קדוש יוצא לנקום, וגיא פרנסיס עושה הכל כדי להשיב אליו את המשלוח הגנוב. לאחר שהמלכות נמלטות, עידו נשאר בבית כשהוא נתון לחסדיו של אלברט.

בפרק מלכות פרק 7 לצפייה ישירה הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות מסוכסכות בינן ועם עצמן, והן נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לימור נחמיאס, גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג ודרור נובלמן יצרו. בפרק מלכות פרק 8 לצפייה ישירה הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן.

מלכת הדרום

כאשר קראתי את הספר של שרית ישי לוי לפני מספר שנים התאהבתי בו מייד. אולם כאשר נודע לי על תחילת שידורי הסדרה שכוללת 50 בפרקים בyes, ידעתי שצפויה לי סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ.

  • הלל קדוש יוצא לנקום, וגיא פרנסיס עושה הכל כדי להשיב אליו את המשלוח הגנוב.
  • סופיה וטיאגו משלימים.
  • בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט.

מדחיק את הטבח על היאכטה ובעקבות היפנוזה שעבר לקראת סוף העונה, נזכר בזהות הרוצח השני. אלברט מנסה לרצוח אותו על ידי זריקתו לים בשק, אך ניצל בזכות ליזי, בעונה השנייה לאחר שמשה קדוש איים לפגוע בו ובנינה אחותו ובהמשך ירה בו. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי).

מחוברות: פרק 1

מלכת היופי של ירושלים פרק 24 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת.

  • יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות.
  • מיכאל אלוני הוא המלך הבלתי מעורער של הסדרה, על אף שהוא משחק דמות נירפית ואגואיסטית.
  • בעתיד כמובן שנשמח לעשות עונה חדשה למעמול, אבל לא בקיץ הזה.

אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה. “מלכות” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט.

מלכת היופי של ירושלים פרק 11

אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה.

היחידה בסדרה שהלכה עם האמת שלה עד הסוף. הדמות היחידה בסדרה שפיה וליבה שווים. קבלה את התואר אהובת הקצין האנגלי. הצופה נחשף לאט לאט לניגודים בסדרה ובחיי החברה של ירושלים במאה הקודמת. כלפי חוץ מדובר במאפייני חברה-משפחה פטריארכית אולם בפועל את העסק מנהלות נשים. מבלי שאף אחד יודה בכך מדובר במציאות מטריארכלית.

מלכות – עונה 1, פרק 11 – פרק אחרון לעונה

בנוסף שמנו תמונה חשוכה וקצת מלחיצה, כדי לרמז שהפרק מסתורי ויכול להפחיד. מלכת היופי של הסדרה- לונה ארמוזה אותה מגלמת השחקנית סוול אריאל אור. אשתי מאוהבת בדמות, אבל אני לא מוכן להתקרב ולהיקשר אליה.

אליאב קדוש (עדי אלון) (עונה 1) – בנו הצעיר של הלל קדוש, אסתמטי. נחטף על ידי אלברט ומת כתוצאה מחנק בבגז’ של רכב. יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי.

בלאדי מורי פרק 8

חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח. עליזה “ליזי” מלכה (דאנה איבגי) – טום בוי, רווקה צעירה ללא עניין ברומנטיקה, בתם של דורי ויעקב ואחותו של אייל. עובדת בתחנת דלק המשפחתית עד שמשפחת קדוש לוקחת את התחנה. בעלת מוח מחושב ויכולת אסטרטגית.

ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים. עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. דואגת לאחיה מאז הילדות. מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות. עבדה בזנות וכך הכירה את אייל מלכה והשניים התאהבו. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית. ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה. לא יודעת לשמור סודות.

פרק 2

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. בעקבות הפניות שקיבלנו , הוספנו לפרק אזהרה.

  • הצופה נחשף לאט לאט לניגודים בסדרה ובחיי החברה של ירושלים במאה הקודמת.
  • אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!
  • בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה.
  • נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו.

מלכת היופי של ירושלים פרק 11 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן.

משפחת ג’ובראן[עריכת קוד מקור | עריכה]

נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן