סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות פרק 1

מלכות פרק 1

תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה. אלבום חדש של ניגוני חסידי בעלזא – חביבין, ידיעה באתר חסידיניוז. דף האלבום נפלאים – ניגוני חסידי בעלזא באתר jewishmusic. יענקי לוינגר, חבר מקהלה ומנצח מקהלת הילדים חסידימלך.

בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. אלכס סליוסר (מיכאל גבעתי) – אחיה הצעיר של ספיר החי בפנימיה. נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

מלכות עונה 2 פרק 3

בשנת 2020 קיימו ברדיו קול ברמה אירוע מיוחד בהנחייתו של יואלי דיקמן לציון 7 שנים להקמתה של המקהלה. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן.

לדוגמה צוזאמעניגון הקולולם החבד”י הראשון, על ידי מוסדות חנוך לנער צפת, בהנחיית שמחה פרידמן, צוזאמעניגון באתר יוטיוב. במהלך השנים גידלה המקלה מספר ילדי פלא ששימשו בעיקר כסולנים במקהלה, כמו בנצי קלצקין, ששר יחד עם מרדכי בן דוד, זאנוויל ויינברגר, מוטי ויזל, יעקב יהודה דסקל ועוד. יואלי דווידוביץ’, שימש כחבר במקהלה בין השנים ה’תשע”ו-ה’תש”פ. פרש לטובת קריירה עצמאית, אך עדיין משתף פעולה עם המקהלה, ומשמש כסולן בהופעות רבות ובקליפים שלה.

שלטון הצללים: פרק 1

נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה. חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה. במבט ראשון נראה שנינה עושה הכול כדי להראות נורמלית, כמו גם את העומקים והאינטליגנציה שלה המאפשרת לה לראות את הסובבים אותה על חולשותיהם וסודותיהם. בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה.

אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה. עוז סיטבון (מיכאל אלוני) – נשכר להיות המאבטח של עידו.

איך להוריד פופקורן טיים לסטרימר – המדיך המלא

ברוך ויזל, שימש כחבר במקהלה בין השנים ה’תשע”ג-ה’תשע”ו, לאחר מכן שימש תקופה כסולן עד שעזב את המקהלה לטובת קריירה עצמאית. באלבום לחנים של הרב ירמיה דמן, יוסף צבי ברייער שלמה קאליש ומלחינים נוספים. האלבום שווק בחברות שיווק הדיסקים הרגילות במגזר החרדי וברשת חנויות הספרים אור החיים. יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה.

  • תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח.
  • עונה חדשה לדרמת הפשע המצליחה שעלתה ב-HOT ב-2018.
  • ציפי נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים.
  • באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). התארגנתי – מלכות – עונה 1 – פרקים מלאים באתר הסדרות “התארגנתי”. HOT – מלכות – עונה 1 – פרקים מלאים – בחינם – באתר הרשמי של הוט. התארגנתי – מלכות – עונה ראשונה – פרק ראשון באתר הסדרות “התארגנתי”. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ.

סדרות בספרדית

נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה. הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. “מלכות” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש.

  • כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.
  • תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה.
  • אלברט מנסה לרצוח אותו על ידי זריקתו לים בשק, אך ניצל בזכות ליזי, בעונה השנייה לאחר שמשה קדוש איים לפגוע בו ובנינה אחותו ובהמשך ירה בו.

נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. “מלכות עונה 2 פרק 2” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה.

פרק 18

הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. דורי מחליטה לנקום, נעמה יוצאת להציל את בנה שהיה העד היחיד לטבח וליזי מנסה לקחת פיקוד על המשפחה ולנווט את הספינה לחוף מבטחים. קולעוילם, ירא שמים, ביתר עלית, פנחס ביכלר ומקהלת מלכות, באתר יוטיוב. מקהלת מלכות באלבום ניגוני בעלזא, ידיעה באתר חסידיניוז.

דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. Ynet – מלכות – ביקורת הסדרה באתר הרשמי של ידיעות אחרונות. בהיכלו, יעקב יהודה דסקל, בנצי קלצקין ומקהלת מלכות, לצפייה ביוטיוב.

מלכות – עונה 2, פרק 1

אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח. עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה.

שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. אליאב קדוש (עדי אלון) (עונה 1) – בנו הצעיר של הלל קדוש, אסתמטי. נחטף על ידי אלברט ומת כתוצאה מחנק בבגז’ של רכב. יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי.

מלכות – כל העונות לצפייה ישירה

למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות עונה 1 לצפייה ישירה. Next TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק ראשון – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). HOT – מלכות – עונה ראשונה – פרק 1 – בחינם – באתר הרשמי של הוט. סדרות TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק ראשון – בחינם – עם תרגום מובנה.

דורי לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג’ובארנים. ציפי נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח.

בקשת פרק

נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן