סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 2

מלכות עונה 2

כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. פשעים מתייחסים לכל פעילות בלתי חוקית הנתונה לעונש על ידי מדינה. המונח ‘פושע’; אינו מוגדר באופן קפדני מכיוון שלמדינות שונות יש חוקים שונים לגבי פשעים ופעילויות בלתי חוקיות. בדרך כלל ניתן לומר כי פשע הוא פעילות הגורמת נזק לאדם, לקהילה או למדינה.

גרייס, יחד עם פיט, מחליטים לחשוף את הסיפור הזה על מנת לגרום לסילוקה של שאנל מהאחווה וכך גרייס וזיידיי יוכלו להתחיל אחווה חדשה המבוססת על ערכים טובים. אבל מה, סדרות כמו מלכות לצפייה ישירה בהוט, יוצרות מצב שבו הצופים והציבור באופן כללי, עוברים מסלידה לאהדה של מפורסמים בעולם הפשע. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה.

האם במציאות יש נשים אוליגרכיות  כמו מלכות פרק 9 עונת 2022 ?

בזמן המתיחה מסתבר שמישהו הדליק את סיר הטיגון, וכתוצאה מכך, שאנל בטעות מביאה למותה של גברת בין. היא מצליחה לשחד את כל בנות האחווה החדשות (למעט גרייס וזיידיי) לשמור על תקרית זו בסוד בעוד היא סוחטת את גרייס וזיידיי שלא יספרו למשטרה את מה שקרה. הבנות מחביאות את הגופה של גברת בין במקפיא הבשר של בית האחווה. פיט מרטינז, כתב עיתון האוניברסיטה, היה העד היחיד לתקרית הזו.

  • מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב.
  • יש לו אובססיה לאחוות הבנות “קאפה קאפה טאו” ומנסה לסגור אותו.
  • במבט ראשון נראה שנינה עושה הכול כדי להראות נורמלית, כמו גם את העומקים והאינטליגנציה שלה המאפשרת לה לראות את הסובבים אותה על חולשותיהם וסודותיהם.
  • אולי כי אין כמעט משפחות פשע המונהגות על ידי נשים.

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. מקורית25 באוקטובר 2018 – הווה (3 שנים ו־39 שבועות)קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb מַלְכּוֹת היא סדרת טלוויזיה מסוגת דרמת פשע של חברת התקשורת HOT, שעלתה לשידור ב-25 באוקטובר 2018. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

המלכות – דורי, ליזי, ציפי (אורלי זילברשץ האדירה), נינה (נופר סלמאן) ו’חברת’ המשפחה ספיר, מגיעות לאזכרה של אלכס (אחיה של ספיר) שנרצח על ידי גיא בסוף העונה הקודמת. כל אחת מהנשים המאוד מאופיינות האלה (עבודה מצוינת של צוות הכותבים) מקבלת כאן את המקום שלה לזרוח. השילוב בין מוות והומור תמיד היה בדנ”א של “מלכות”, למעשה, כבר מסצנת הפתיחה שלה, אך נראה שהעונה הוא רק הולך ונהיה קיצוני יותר. נשות משפחת מלכה עברו עונה לא קלה מאז שהגברים שלהן קיפחו את חייהם בתאונת יאכטה מצערת שחיסלה כמה דורות של עבריינים איכותיים ורציניים. מי שיצרו את “מלכות” – בין היתר לימור נחמיאס, גל זייד ודרור נובלמן – השתמשו בנקודת המוצא הזאת כדי ליצור מעין דרמה קומית מסגנון עדות ה”ספרות זולה” על סדרות מאפיה, כשהם מציבים במרכז את הדמויות הנשיות. לראות את דורי מלכה (ריטה), ליזי (דאנה איבגי) וליהי קורונובסקי (ספיר) מסתגלות למעמדן החדש כמובילות ארגון פשע, כולל כל הבירוקרטיה והתככנות שהתפקיד הזה מצריך, היה משעשע בדרכו.

הרבה דברים קרו מאז שנת 2018, אז שודרה העונה הראשונה של “מלכות” בהוט והפכה ללהיט הישראלי הגדול של התקופה. סיום העונה הראשונה השאיר לנו טעם של עוד. ואכן הוט הרימה את הכפפה והחל מ-15/12תעלה לשידור הסדרה מלכות עונה 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים. עונה חדשה לדרמת הפשע המצליחה שעלתה ב-HOT ב-2018.

פרק 8

ב-13 בפברואר 2015, פרסמה FOX את הטריילר הראשון לסדרה ב-YouTube; וטריילר שכלל את רוברטס ב-13 במרץ. טריילר נוסף שודר במהלך פרק סיום העונה הראשונה של “אימפריה”, וכלל את פאלמר. ב-9 באפריל 2015, טריילר נוסף פורסם. מאוחר יותר באותו חודש, האתר “בידור שבועי”, פרסם סדרה של פוסטרים בלעדיים.

בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. מצד שני, חזרתה של דאנה אבגי לסדרת פשע ישראלי מומלצת, עשור לאחר הבורר, היא הזדמנות לצפות בשחקנית הטובה ביותר בישראל כיום. אחרי שלמדנו להעריץ את הפושעים הקטנים מבאר שבע בסדרה בני אור, הגיע לחזור למשפחות המשע המבוססות.

פרק 18

סוניה הרפמן / שאנל מספר 2 – מגולמת על ידי אריאנה גרנדה. חברת האחווה ושפוטה של שאנל, שנרצחת בפרק הראשון. אלכוהוליסטית לשעבר ששכבה עם צ’אד. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק .

בהמשך העונה היא מגלה שהיא למעשה אחותם למחצה של הסטר ובון. שנה עברה מאז הרציחות באוניברסיטת וואלאס. דניס המפיל מקבלת קידום והופכת לסוכנת FBI לאחר שהצליחה לגרום להסטר להודות שהיא הייתה אחת הרוצחים בעונה הקודמת וכך מצליחה לגרום לכליאתה של הסטר ושחרורן של השאנליות מהכלא. כעת השאנליות גרות לבד בבית מבודד לאחר שהמשפחות שלהן ניתקו איתן קשרים ונישלו אותן.

חיסכון ומידע אובייקטיבי

נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. בדצמבר 2014, דווח כי אמה רוברטס וג’יימי לי קרטיס ישתתפו באופן קבוע בסדרה. בחודש ינואר 2015, ליאה מישל, ג’ו מגנילו, קיקי פאלמר, ואביגייל ברסלין הצטרפו לצוות השחקנים הראשי של הסדרה; כך גם השחקנית אריאנה גרנדה. מאוחר יותר באותו החודש, אושר כי ניק ג’ונאס יצטרף בתפקיד חוזר לאורך כל העונה הראשונה. בחודש פברואר 2015, דווח כי בילי לורד וסקיילר סמואלס הצטרפו לסדרה.

הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. Next TV – מלכות – עונה שניה – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). סדרות TV – מלכות – עונה שניה – בחינם – עם תרגום מובנה.

צפייה ישירה

אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה.

כשזה מתרחש על המסך ולא במציאות, התוצאה היא טלוויזיה מהנה במיוחד. מלכות היא סדרת דרמת פשע ישראלית שיצאה ב-25 באוקטובר 2018, ונבחרה כסדרה הנצפית היותר של הוט לשנת 2018. עלילת הסדרה מתמקדת בסיפורם של מעשי הנשים של חיילי משפחת מלכה, משפחת פשע מהגדולות בישראל. למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות עונה 2 לצפייה ישירה. דוגמה טובה לכך אפשר למצוא באחת הסצנות הראשונות בעונה (אזהרת ספוילר) שמתרחשת בבית העלמין.

הוסף תגובה חדשה

העונה השנייה של “מלכות” לא מושלמת. כבר בעונה הקודמת, רצף האירועים הדרמטיים, התפניות העלילתיות ובעיקר החיסולים היה מהיר במיוחד, מה שהפך אותה לסדרה שלרגע לא משעמם איתה אך גם לכזאת שצריך לצפות בה בריכוז רב כדי לא לפספס דבר. להפך, בעונתה השנייה “מלכות” מרגישה יותר מאי פעם כמו סדרה שבה כל אחת מהדמויות הראשיות עלולה לאבד את הראש בכל רגע. בדומה לארגוני הפשיעה הישראלים, שבשנים האחרונות רק חצו עוד ועוד קווים אדומים, גם משפחות מלכה, ג’ובראן ובעיקר פרנסיס, שוחטות עוד ועוד פרות קדושות במאבקן על שליטה בעולם התחתון.

מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב. מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. ליבי פאנטי / שאנל מספר 5 – חברת האחווה ושפוטה של שאנל, ששכבה עם צ’אד.

השילוב של “מלכות” בין מוות והומור רק מקצין בעונה השנייה

גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה. אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר. תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן